Kun miehesi sanoo hän on päättänyt että vaihdatte olo ja makuu ym huoneiden huonekalujen paikkaa siten kun mies on päätänyt ja mies sanoo otas toisesta päästä kiinni kun kirjahylly sohva saa uuden paikan samoin muutkin ja huomaat nyt on kyllä koti kodikkaampi ja miellyttävämpi ja käytännöllinen ja kun kaikki valmista niin haetko kaupasta teille uunimakkaraa ja suklaata ym hyvää kahvin kanssa ja tv een katseluanne varten ja sanot kiitos nyt koti on koti haluatko suikkarin vai pimppii vai kumpaakin rakkaani
Nainen oliskos enään nokan koputtamista
41
261
Vastaukset
- Anonyymi
Mies ei missään nimessä päättäisi eikä sanoisi.
- Sheena- Anonyymi
No tuskin mies näyttää taulua lattialla ja sit seinää ja kohtaa mihin taulu tulee teet merkin ja naulaat vasaralla koukun tai poraat porakoneella reiän ja tulppa ja ruuvaat ruuvin ja ripustat taulun eli kyllä mies haluaa puhua ja sanoa esim taulu tuohon sohva tuohon tv tuohon tuo roskiin tota ei tarvita ja tuo ja tuo tohon tuo menee vinttiin tuo roskiin ja tilalle hankitaan uusi esim sohva roskiin ja kaks nojatuolii tilalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuskin mies näyttää taulua lattialla ja sit seinää ja kohtaa mihin taulu tulee teet merkin ja naulaat vasaralla koukun tai poraat porakoneella reiän ja tulppa ja ruuvaat ruuvin ja ripustat taulun eli kyllä mies haluaa puhua ja sanoa esim taulu tuohon sohva tuohon tv tuohon tuo roskiin tota ei tarvita ja tuo ja tuo tohon tuo menee vinttiin tuo roskiin ja tilalle hankitaan uusi esim sohva roskiin ja kaks nojatuolii tilalle
Usko nyt hyvä mies, ettei minua komennella ☝
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko nyt hyvä mies, ettei minua komennella ☝
- SheenaEi mies komennakkaan vaan sanoo tuoli tuohon pöytä noin päin tuohon jne jne eli mies sanoo tuoli tuohon päätetty eli ei kukaan ole määrillyt tai komennellut ja siitä ei keskustella enään sen enempää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mies komennakkaan vaan sanoo tuoli tuohon pöytä noin päin tuohon jne jne eli mies sanoo tuoli tuohon päätetty eli ei kukaan ole määrillyt tai komennellut ja siitä ei keskustella enään sen enempää
Ei sano, ei komenna. Jos jotain tehdään siitä sovitaan. Tiedätkö mitä on sopiminen?
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sano, ei komenna. Jos jotain tehdään siitä sovitaan. Tiedätkö mitä on sopiminen?
- SheenaMies on työnantaja ja paikallinen sopiminen mutta mies ei ota etuuksia sinulta pois eikä huononna oloasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies on työnantaja ja paikallinen sopiminen mutta mies ei ota etuuksia sinulta pois eikä huononna oloasi
Mies ei ole työnantaja ja pelkät kirjoituksesi huonontavat oloani, joten nyt lopetan tämän ketjun.
- Sheena
En hae yksin kaupasta mitään...
Tota tavaroiden paikkojen vaihtelua on
muuten mun kanssa usein tiedossa...- Anonyymi
Mutta mies voi tehdä siitä lopun eli sanoo nyt sisustetaan näin nyt on hyvä ja koti on koti ja sanoo sen lempeästi mutta selvästi äänen sävy kertoo tavarat on nyt oikeilla paikoilla ja tiedät niitä ei siirrellä enään
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mies voi tehdä siitä lopun eli sanoo nyt sisustetaan näin nyt on hyvä ja koti on koti ja sanoo sen lempeästi mutta selvästi äänen sävy kertoo tavarat on nyt oikeilla paikoilla ja tiedät niitä ei siirrellä enään
Eiii ei.....
Nehän siirtyy vaikka omin avuin
miehen työpäivän aikana jos
mulla tulee tylsää tai paha mieli.....- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Eiii ei.....
Nehän siirtyy vaikka omin avuin
miehen työpäivän aikana jos
mulla tulee tylsää tai paha mieli.....Parempi kun keräät matot ja menet ulos tamppaamaan ne ja peset ja imuroit lattiat ja laitat tampatut matot puhtaalle lattialle ja tiskaat peset pyykkii pyyhit pölyt ym niin miehesi palaakin jo kotiin
Anonyymi kirjoitti:
Parempi kun keräät matot ja menet ulos tamppaamaan ne ja peset ja imuroit lattiat ja laitat tampatut matot puhtaalle lattialle ja tiskaat peset pyykkii pyyhit pölyt ym niin miehesi palaakin jo kotiin
Pyyhi ite ja tamppaile ite.
Ovet paukkuu ja mä lähen mököttää nyt.
Eiköhän nämä hommat taas yhdessä neuvotella, niin kuin itsestäänselvästi tasa-arvoisessa parisuhteessa tehdään. Tekisin muuten pihviä, en makkaraa, jos se vain kelpaisi - vaikka sitten kasvisversiona, jos mies ei ole lihansyöjä.
- Anonyymi
Possua pitää olla no kyllä joskus linströmin pihvit on hyviä sopii esim paahto tai ranskanleivän päälle tai sämpylän väliin tai muusin kera mutta lihapihvejä haluaa ja nyt se halus uunimakkaraa ja suklaata kahvin kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Possua pitää olla no kyllä joskus linströmin pihvit on hyviä sopii esim paahto tai ranskanleivän päälle tai sämpylän väliin tai muusin kera mutta lihapihvejä haluaa ja nyt se halus uunimakkaraa ja suklaata kahvin kanssa
Talous suklaata
Anonyymi kirjoitti:
No saako sitä makkaraa kuorruttaa? Tekisin siihen sellaisen hyvän sörsselin päälle.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
No saako sitä makkaraa kuorruttaa? Tekisin siihen sellaisen hyvän sörsselin päälle.
Ehkä juustolla ja kuorrutteeksi sinappia mut mies itse kastaa makkaransa sinappiin
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä juustolla ja kuorrutteeksi sinappia mut mies itse kastaa makkaransa sinappiin
Sinappikurkkusalaatti toimii hyvin juustokuorrutteen alla.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Sinappikurkkusalaatti toimii hyvin juustokuorrutteen alla.
Voi olla mut nyt syötte uunimakkaran vain sinapin kera ja sen jälkeen sanoo pöksyt pois ja mars makkariin telmimään ja sen jälkeen vafmasti maistuu talous suklaa kahvi kupposen kera
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla mut nyt syötte uunimakkaran vain sinapin kera ja sen jälkeen sanoo pöksyt pois ja mars makkariin telmimään ja sen jälkeen vafmasti maistuu talous suklaa kahvi kupposen kera
Entä jos se olenkin minä, joka sanoo, että housut pois ja letku esiin! 🤣
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Entä jos se olenkin minä, joka sanoo, että housut pois ja letku esiin! 🤣
Sit on tehtävä työtä käskettyä mutta entä jos mies haluaa pussailla pimppiä
Anonyymi kirjoitti:
Sit on tehtävä työtä käskettyä mutta entä jos mies haluaa pussailla pimppiä
No sitä pitää sitten miettiä sen jälkeen.
- Anonyymi
Ei meillä ole kirjahyllyä. Ja minä saan yksinkin nämä kalusteet siirrettyä. Olen siirrellytkin yksinäni, muuten ne olis loputtomasti siinä mihin ne on kerran laitettu. Mies ei sisusta, mies vaan lätkäsee ne ulottuvilleen.
Entinen Eivori- Anonyymi
Siis. Miehen sisustuslehden otsikko olisi "Näin lätkäiset Aalto-, Kukkapuro- ja Tapiovaarakalusteet kotiisi. Ne ovat funktionaalisesti ulottuvillasi".
Kiehtovaa. Kylläpä haluaisin nähdä.
Vilma
- Anonyymi
Jaa-a. Vaikea sanoa, kun normaalisti huolin vain sellaisia miehiä joiden kanssa yhdessä mietimme mikä on yhteiseksi parhaaksi. Ehkä sanoisin, että anteeksi erehdyin ja heippa.
- Anonyymi
Kertoisit nyt välis joskus mistä olet saanut päähäsi että mies voi yksin päättää yhteisistä asioista ja vaan ilmoittaa naiselle niistä.
Oletettavasti täydellinen (ja ymmärrettävä) kokemattomuus parisuhteista ja keskiaikainen harhaluulo miehestä jonkinlaisena määrääjänä on taustalla.- Anonyymi
Aika jännä, miten eri tavalla nämä Väliksen avaukset voi käsittää. Minusta tuntuu, että Välis tekee näitä ihan kieli poskella ja sen takia en voi ottaa ns. komentelua vakavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika jännä, miten eri tavalla nämä Väliksen avaukset voi käsittää. Minusta tuntuu, että Välis tekee näitä ihan kieli poskella ja sen takia en voi ottaa ns. komentelua vakavasti.
Tosissaan se on. Aikaisemmin on esittänyt täällä, että mies on päällikkö ja nainen on piika ja pi**un antaja, monet kerrat.
Ei siis ihme, että herra itse on ikuinen sinkku 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosissaan se on. Aikaisemmin on esittänyt täällä, että mies on päällikkö ja nainen on piika ja pi**un antaja, monet kerrat.
Ei siis ihme, että herra itse on ikuinen sinkku 😂Noilla haaveilla tulee aina pysymäänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siis ihme, että herra itse on ikuinen sinkku 😂Okei, kiitos tiedosta.
- Anonyymi
Harvinaisen kuvottava ajatus olla paria metriä lähempänä väliksen tapaista tollukkaa 🤮
- Anonyymi
Mies ei omalla yksipuolisella päätöksellä muuta yhdenkään huonekalun paikkaa. Tuollaisesta pitää päästä yhteisymmärrykseen tai sitä ei tehdä. Mies, joka yrittää määrätä tuollaisia, joko siirtää itsensä ulos tai sitten minä häivyn. Mun kanssa pystyy kyllä helposti neuvottelemaan ja kun löytyy hyvät perustelut, niin asiat luonnistuvat. Määräilemällä ja komentelemalla taas saa vastaansa järkähtämättömän vastarinnan ja ylitsepääsemättömän esteen. Musta saa äärimmäisen jääräpäisesti omassa kannassani pysyvän, jos ei osaa neuvotella.
- Anonyymi
Minusta aloittaja leikkii ajatuksella, että mitäpä jos mies tekisi stailauksen.
Onhan monessa kodissa niin, että on se aika vuodesta; verhojen vaihto, uutta sisustusbuumia pukkaa.
Ihan oikeasti olisi kiva nähdä, jos mies ihan yksipuolisesti mies 'vähän järjestelisi'.
Vilma
Eikö olisi ennakkoluulotonta ja luottamuksenosoitus, että miehellä voi olla makunäkemyksiä ja sallia toteuttaa itseään. - Anonyymi
Vai ylitse pääsemätön este ja voittamaton no tuskimpa kukaan haluaa ehdoin tahdoin kanssasi haastaa riitaa mutta kai täällä leikkimielisesti voi kysellä kun oikeassa elämässä onkin eri juttu tai parisuhteessa mutta kai täällä voi leikkimielisesti vitsailla kun parisuhteessa kotona ei paljon vitsailla ja leikitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta aloittaja leikkii ajatuksella, että mitäpä jos mies tekisi stailauksen.
Onhan monessa kodissa niin, että on se aika vuodesta; verhojen vaihto, uutta sisustusbuumia pukkaa.
Ihan oikeasti olisi kiva nähdä, jos mies ihan yksipuolisesti mies 'vähän järjestelisi'.
Vilma
Eikö olisi ennakkoluulotonta ja luottamuksenosoitus, että miehellä voi olla makunäkemyksiä ja sallia toteuttaa itseään.Saahan mies rauhassa omaa asuntoaan stailata. Siinä asunnossa, jossa minä asun, ei mene kukaan stailailenaan ilman sopimusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ylitse pääsemätön este ja voittamaton no tuskimpa kukaan haluaa ehdoin tahdoin kanssasi haastaa riitaa mutta kai täällä leikkimielisesti voi kysellä kun oikeassa elämässä onkin eri juttu tai parisuhteessa mutta kai täällä voi leikkimielisesti vitsailla kun parisuhteessa kotona ei paljon vitsailla ja leikitä
Jos kuvittelee mitään tuollaista yksinään päättävänsä, niin siinä luo ylitse pääsemättömän esteen. Näin se vain menee.
Mä kun oo tota parisuhdeterapeutin uraa suunnitellut. Niin mun ehdotus parisuhteen piristämiseksi olisi. Että vaihdetaan vähän useemmin huonekalujen paikkoja. Monet pariskunnat kun on niin elämään kyllästyneen näkösiä.
Mä ainakin piristin itteeni sillä, että heitin kirjoituspöydät toiseen makkariin, niin ku toimistoksi. Kaikki kolme sänkyä riviin olkkariin ja vaatekaapit väliin, niin ku intissä. Ja sohva ja telkkari toiseen makkariin. No ei ne enää niin oo, mutta kokeilin.
Lapsuudessa taas kun kesälomalla oltiin kahdestaan veljen kanssa kotona, niin siirrettiin koko kalusto, pihalle ja sitten ennenkun ketään tuli kotiin, niin takas sisään. Jaksettiin useampikin päivä tällästä.- Anonyymi
Olette olleet aika veijareita. Varmaan ihan kivaa.
Ollaanko me kamalan kaavoihin kangistuneita?
Mitä välii, jos itse viihtyy ja on onnellinen.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette olleet aika veijareita. Varmaan ihan kivaa.
Ollaanko me kamalan kaavoihin kangistuneita?
Mitä välii, jos itse viihtyy ja on onnellinen.
VilmaEi olla ja pää asia on että viihtyy ja on onnellinen mutta kai täällä voi vähän vitsailla ja leikkiä kun parisuhteessa ei voi tai tulee riita ja monella on kotona ei se kaikkein huumorin kukka ole ja riita tulee äkkiä eli täällä voi leikkiä vitsailla unelmoida tai esittää kovempaa kuin on mutta suhteessa ei sitten enään paljon vitsailla ja leikitä no sinkkuna ja vapaana miehenä saa vitsailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla ja pää asia on että viihtyy ja on onnellinen mutta kai täällä voi vähän vitsailla ja leikkiä kun parisuhteessa ei voi tai tulee riita ja monella on kotona ei se kaikkein huumorin kukka ole ja riita tulee äkkiä eli täällä voi leikkiä vitsailla unelmoida tai esittää kovempaa kuin on mutta suhteessa ei sitten enään paljon vitsailla ja leikitä no sinkkuna ja vapaana miehenä saa vitsailla
Eli jos kotona on yksioikoinen tyyppi niin vitsaile sellaisen kanssa sitten yrität vähän huumoria niin riita ja itsellä verinen nenä ja sattuu eli tämä on ainoa paikka missä voi vitsailla
- Anonyymi
Sitten mies päättää että olohuoneessa pitäää olla oveton bajamaja, että mies voi katsoa televisiota tarpeillaan ja nainen voi tarjoilla bajamajaan uunimakkaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763501
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272199Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831995Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191540- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271383Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71354Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671307Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531065