Hyvä apuväline jaloilla potkimiseen??

Anonyymi-ap

Kertokaa joku asiallisesti mikä voisi olla hyvä että kroppa kelluu ja jaloilla vaan potkii eteenpäin? joku muu kun uimalautta

5

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku tietysti sanoo lasten kellukkeet mutta toivon asiallisia vastauksia kiitos

• Anonyymi

Kyllä tuon potkuharjoituksen voi tehdä ilman apuvälineitäkin.

• Anonyymi

Mutta mikä silloin jos haluaa vaan jaloilla että muu kroppa kelluu?

• Anonyymi

Kroppahan kelluu itsekseen. Katso vaikka noita pulleita mummuja jotka kelluu miten päin vaan ja liikuttavat äärimmäisen hitaasti jotain jäsentään.
        Meikäläinen tosin uppoaa veden alle heti ilman armotonta polkemista ja huitomista. Olen vähän sellainen nälkäviulun mallinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kroppahan kelluu itsekseen. Katso vaikka noita pulleita mummuja jotka kelluu miten päin vaan ja liikuttavat äärimmäisen hitaasti jotain jäsentään.
        Meikäläinen tosin uppoaa veden alle heti ilman armotonta polkemista ja huitomista. Olen vähän sellainen nälkäviulun mallinen.

Minulla sama vika. Tosiaankin ne pulleat mummut pysyy vedenpinnan yläpuolella ilman sen kummempia uintitaitoja ja ainakin heidän rintauinnin oikeaoppiset jalkojen liikkeet ovat kaikkea muuta kuin oikeita. Onkohan tuosta tehty minkäänlaista tutkimusta miten ruumiintakenne ja koostumus vai kuttaa kellumiseen ja uintitaitoon?
        Ja kenestä tulee hyvä uimari? Ei siihen tunnu auttavan vaikka kuinka hyvin osaisi tekniikan kun vartalo vaan on sellainen että se alkaa uppoamaan heti jos vähääkään hidastaa liikkeitään uppoamisen estämiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      107
      4897
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      425
      1546
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      191
      1128
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1108
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      16
      1026
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1010
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      931
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      921
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      826
    Aihe