Entisen seksityöntekijän kanssa?
Voisitko seurustella
29
292
Vastaukset
Kyllä, jos sattuisin sellaiseen rakastumaan. Jos hän päättäisi olla loppuelämän ilman seksiä, niin sitten ei kiinnostaisi.
- Anonyymi
Lopetin seksityön 1973. Olemme kuin luodut toisillemme <3
Martta Anonyymi kirjoitti:
Lopetin seksityön 1973. Olemme kuin luodut toisillemme <3
MarttaEi kiitos. Tykkään paljon nuoremmista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei kiitos. Tykkään paljon nuoremmista.
Mutta ne tykkää susta :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ne tykkää susta :(
Ei tykkää :))
Anonyymi kirjoitti:
Ei tykkää :))
Olen kyllä huomannut, että ei tykkää eikä välitä. Mä en ole niille edes olemassa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olen kyllä huomannut, että ei tykkää eikä välitä. Mä en ole niille edes olemassa.
miksi sun pitäis olla nuorille olemassa . on paljon yli 50 v joille ei olla olemassa
Anonyymi kirjoitti:
miksi sun pitäis olla nuorille olemassa . on paljon yli 50 v joille ei olla olemassa
Mulle ei ole olemassa myöskään viiskymppiset. LoL
Kyllä pärjään yksinkin, koska näyttää olevan pakko pärjätä.
- Anonyymi
Hänen kanssa ei tarvitsis pettyä seksiin...
- Anonyymi
Heh! Hauska oletus…
- Anonyymi
En haluais. Sitten jos sellaisesta eroo niin hän alkaa periä velkaa tehdystä työstä🤣
- Anonyymi
Hyi
- Anonyymi
Kyllä mut entisen, nykyisen pitäisi aikaansa mulle suoda.
- Anonyymi
Riippuu ihan siitä, kuinka PALJON entinen :D
- Anonyymi
Niin ei saa olla sellainen jolla vähintään 50 vuotta ollut puolueen jäsenkirja...
- Anonyymi
Voisin.
Kaikilla meillä on historiamme.
Jos "entinen seksityöntekijä" on puoleensavetävä persoonansa ja habituksensa puolesta, ilman muuta.
Todennäköisesti kyseistä ammattia harjoittanut naisoletettu tietää miehistä melko paljon tavallista "perusnaista" enemmän - siis muutenkin kuin kuin seksin osalta.
Aika paljon varmasti on nähnyt erilaista hiihtäjää, erilaisia reaktioita, tapoja, ajatuksia ja persoonallisuuksia.
Itse asiassa entinen ammatinharjoittaja voisi olla hyvinkin puoliso, jollaista moni meistä miehistä hakee.
Ja ihmisiä me kaikki olemme, kosketuksen ja hyväksytyksi tulemisen tarpeinemme.
Olen muutaman kyseisen ammatin edustajan kanssa viettänyt aikaa ja ihania naisia kaikki. Erilaisia persoonia kuten muutkin - mutta muutamasta heistä olen aistinut, miten koskettaminen niin kuin mies naista koskettaa on saanut heidät tolaltaan....
En siis tarkoita tällä sisään-ulos -osastoa, vaan sitä koskettamista. Sitä, miten toisen kuoren läpi pääsee, kun sitä todella tarkoittaa.
Muutamaa heistä tapasin useamman kerran ja siinä huomasi, miten inhimillisiä tunteita alkoi tulla pintaan - molemmin puolin.
Kirjoittamattoman säännön mukaan siinä vaiheessa täytyy lopettaa tapaamiset - eli jos asiakas rakastuu palveluntarjoajaan tai päinvastoin, "ammattietiikka" ohjeistaa näitä naisia katkaisemaan tapailusuhteen.
Mutta kun muistaa, että eivät nämä tee sitä hommaa ollakseen huoria, vaan usein saadakseen rahaa ruokaan, asumiseen, vaatteisiin, joku lastensa elättämiseen, siis ihan tarpeeseen. Kuka tilapäisesti, jotkut vuosiakin.
Silti he kaikki ovat ihan tavallisia naisia tavallisine elämineen, unelmineen, haaveineen ja toiveineen.
Ottaisin sellaisen naisen ihan mukisematta puolisokseni, jos - kuten mainittu, persoona ja ulkomuoto olisivat puoleensavetävät ja päinvastoin - itse kelpaisin hänelle.
Meillä kaikilla on vain tämä yksi elämä ja meillä kaikilla on historiamme - tulevasta ei meistä kukaan tiedä. Huomista ei välttämättä enää tule. Moi haluaisin tutustua sun kanssa olen tykkan seksia jos halua voisitko tavata.
- Anonyymi
Ei nyt mieleen tule muuta kuin pystyinsikö tyydyttämään toisen, kun toinen on kaiken kokenut.
Pienempi ongelma olisi energiaa vievät toisten vanhojen arvojen ihmisten tuomiot.
En näe ongelmaa.
=] - Anonyymi
No?
Miksi postaukseni piti poistaa, arvon ylläpitäjä, kun en laittanut tekstiini mitään asiatonta?
Edelleen voisin seurustella entisen seksityöntekijän kanssa.
Ihmisiä he ovat unelmineen, haluineen, toiveineen ja elämineen.
Joku tekee kyseistä hommaa tilapäiseen rahantarpeeseen, toinen vuosia päätoimisena työnään - ja tienaa arvatenkin hyvin.
Olen tavannut useita seksityöntekijöitä ja osaa heistä useampaankin kertaan.
Heidän kuorensa läpi on tullut "mentyä" kosketuksen ja ihan olemalla oma itsensä, koskettamalla naista kuten naista kosketetaan.
Siis muutenkin kuin genitaaliosastolla.
Parin heistä kanssa tunnetta alkoi olla - molemmin puolin - mutta kirjoittamattoman säännön mukaan seksityöntekijän pitää katkaista asiakassuhde, jos tunteita alkaa olla puolin tai toisin.
Mutta kaikilla meillä on historiamme ja VOISIN hyvin seurustella entisen seksityöntekijän kanssa.
Koettakaa kestää tämä mielipide siellä ylläpidonkin puolella.- Anonyymi
Impulsiivinen?
- Anonyymi
Ei onnistuisi, koska seksityöntekijä alentaa ihmisarvonsa. Joten entinenkään seksityöntekijä ei arvosta itseään siten kuin mielestäni hänen pitäisi tehdä.
- Anonyymi
En voisi, koska en itsekään ole mikään piparinjakokoneisto, niin ottaisi liian koville se ajatus, että toisella on ollut paljon kumppaneita.
Asiassa on tietysti se kääntöpuoli, että mitä enemmän toisella on kokemusta erilaisista kumppaneista, niin sitä enemmän voi olla oletusta mahdollisista taidoista, mutta onko se aina niinkään? Voihan oma kokeilunhalu toimia muutenkin jonkinlaisena seksikouluna.- Anonyymi
Lisään: tarkoitan seksikoulua vaikka entisen tai nykyisen vakituisen kumppanin kanssa, en satunnaisten kumppanien kanssa.
- Anonyymi
Kyllä voisin Jokaisella meistä on erilainen menneisyys.
- Anonyymi
Jani kun pärjäät yksin niin sun ei tartte enää valittaa naisen puutetta.
- Anonyymi
Asteikolla 1-5, kuinka rakastunut olet Janiin?
- Anonyymi
En tietäen seksityöläisyydestä.
Entinen Eivori
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845