En ole enää Tinderissä mutta ehdin jonkun verran tutustua mieheen jonka kanssa ollaan oltu yhteydessä paljon ja soiteltu tosin aina kun hälle sopii. Yhtenä viikonloppuna ei suostunut vastaamaan minulle moneen päivään puhelimeen....ja välillä puheet on että ollaan just samaa mieltä mitä etsitään ihmissuhteesta ja mitä asioita pidetään tärkeinä mutta sit se joku joka saa mussa epävarmuuden, luoton puuton ja jopa pelkoa että tulen vain satutetuksi taas.
Näkemistä pohdittu jo pitkään mutta hälle ei käy koskaan viikonloppuna eikö yli päänsä kun minä olen ehdottanut jotain extempore vaan iltakävelyä vaan. Ja itsekin myöntänyt että häntä pelottaa tunne mua kohtaan ja miltä tuntuu ja ei oikein tiedä mitä tekisi. Katoilee välillä eikä vastaa mun viesteihin eikä ole halunnut soitella.
Nyt sitten olisi ehdottomasti nähtävä tänään ja kuulemma ihan sama vaikka 5 minuuttia kunhan vaan näkee mut äkkiä. Ja kun pyysin soittamaan että puhutaan asiasta että mua vähän ihmetyttää sun käytös ja on jotenkin outo olo ja kumma tunne en voi mitään niin alkoi nukkumaan ja sanoi että antaa olla joko nähdään tai ei se siitä ihan sama hänelle. Ei väkisin. Tuntui todella pahalta etten siis merkitse mitään ja olen siis jonon jatkona vaan muiden naisten joukossa. Nyt aamupäivällä kysyi vaan wa puolella että nähdäänkö tänään vai? Aina laittanut hymiöitä tms nyt hyvin kylmää ja tunteetonta.
Myöntänyt itsekin että kohdellut mua tylysti välillä elämän murheiden takia ja niin en tiiä. Mulla on ihan maha sekaisin ja koko olo ihan järkyttynyt kun odotin että puheiden perusteella meidän tapaaminen ois ollut lämmin ja lempeä ja ymmärtävä jne ja nyt tuntuu etten tunne koko ihmistä. Ei kai ole mitään järkeä nähdä tässä tapauksessa, lopputulos nyt on jo selvillä. Ja ehdotin viikonloppua mutta ei taaskaan käy kun nämä arkipäivät kiirettä. En tiiä, tosi kurja olo ja vatsaa vääntää ja mieli ihan sekaisin koko hommasta. Tuntuu että olen selkä seinää vasten että joko nähdään tai ei ihan sama mutta se siitä sitten. 🙄🤨😢😢Mut kun tuntuu ettei tästä kyllä tuu mitään muutenkaan. Inhottava tilanne!!!
Nyt sinkut apuja kehiin
63
432
Vastaukset
- Anonyymi
Selkeästi varattu ukko.
- Anonyymi
Veikkaan kanssa samaa.
- Anonyymi
Ehkä ei pääse viikonloppuisin ja arkenakaan kun vaimo kotona ja sit voi pika tapaaminen eli pika panot jossakin kun pääsee tai tulee töihin paikkakunnallesi mut jos olisin nainen niin etsisin miehen oman joka haluaa olla yhdessä ei varattui ei tinderiniehii mut tinderistä on helppoo saada kikkelii joltakin ja rahaakin
- Anonyymi
Voi olla yh-isä ja sovitteluja.
Pikakatsastuksen tekisin eli antaisin tilaisuuden nähdä.
Jenkkua olisi tehdä väärät johtopäätökset tai meidän kommenttien perusteella.
Voit tilata, miksi viikonloput ovat vaikeita. Työ?
Vilma
Harkitse sitten, kun olet ottanut enempi selvää.
Hän voi olla e p ä v a r m a myös. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilma
Hän voi olla e p ä v a r m a myös.Toinen lapsi jo aikuinen ja toinen teini joka päättää itse missä menee ja kenen luona, eikä tarvitse enää lapsenvahtia eli lapsista ei kiinni ei ole mikään yh eikä enää pieniä lapsia. Mut niin joku vaan nyt varoittaa sisällä niin perhanan kovaa ja siksi reagoin ihan fyysisesti taas kerran hänen käytökseen. On saanut fyysisiä oireita jo aiemmilla tempuillaan. Ja mulla traumat aiheuttaa tätä fyysistä oireilua. Eli todella tarvitsisin turvallista ja kunnollista ihmistä rinnalleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilma
Hän voi olla e p ä v a r m a myös.Ei sinkulla tai yh isukilla estettä ole tapaamisiin tai olemisiin yhdessä ja jos yh isukki kiinnostunut naisesta niin kutsuu naisen luokseen vaik lapset hänellä mutta naisena miettisin jaksaako muitten äpäriä katsella ja elättää heitä eli aloituksen mies on varattu ja pitää pilkkanaan aloittaja naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilma
Hän voi olla e p ä v a r m a myös.Ja mitä aloittaja kertoi itse tekisin stopin ei hänellä ole kiinnostusta ja pitää pilkkanaan ei vastaa katoilee ei halua tavata ja mitä nainen ehdottaa niin se ei käy vitt.ilee ilkeilee pilkkaa häpäsee no pitäis oma järkikin jo sanoa että antaa olla ja etsin paremman miehen joka kunnioittaa ja arvostaa ja haluaa olla naisen kanssa kyllä sille naiselle aikaa löytyy ja haluaa olla kaiken vapaa ajan naisen kanssa ja pyytää mukaan kaikkialle minne menee eli sen näkee jo ettei heistä mitään tule eli tapaavat kun äijälle sopii eli pikapanon merkeissä ja vaikka äijä saa pimpulaa silti vitt.ilee naiselle ja pitää pilkkanaan mutta kyllä naisessa täytyy olla sen verran naista ja ihmistä että haluaa miehen oman miehen eikä nuutipukkia tai niestä miehiäkin on niin sinkkumiehiäkin on ei tinderissä mutta livessä heitä on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilma
Hän voi olla e p ä v a r m a myös.Esim 5v päästä työporukka työmaalla tai työautossa ja tinderimies näkee naisen niin sanoo muille työkavereille tossa menee bimbo nainen se antaa kaikille hänkin on pannu sitä ja vitt.ili nainen ei ymmärrä se poras mä rakastan sua haluuks pimppii sitä o pannu puol suomee kaik tinderi miehet tos se menee sinkkuna edelleen eli jos pimppaa haluutte niin menkää kysymään sltä saatte varmasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinkulla tai yh isukilla estettä ole tapaamisiin tai olemisiin yhdessä ja jos yh isukki kiinnostunut naisesta niin kutsuu naisen luokseen vaik lapset hänellä mutta naisena miettisin jaksaako muitten äpäriä katsella ja elättää heitä eli aloituksen mies on varattu ja pitää pilkkanaan aloittaja naista
No täällä on nyt tullut tuo selväksi että pilkkanaan pitää minua...on jo aika monesti sanottu. Ehkä se riittää. Mut ikinä ei oo edes nähty eikä halattu eikä koskettu toisiimme eikä kyllä ollut tarkoitus kuin kunnolla ja rauhassa tutustua. Ja sen olin hänelle tehnyt enemmän kuin selväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No täällä on nyt tullut tuo selväksi että pilkkanaan pitää minua...on jo aika monesti sanottu. Ehkä se riittää. Mut ikinä ei oo edes nähty eikä halattu eikä koskettu toisiimme eikä kyllä ollut tarkoitus kuin kunnolla ja rauhassa tutustua. Ja sen olin hänelle tehnyt enemmän kuin selväksi.
Etsi toinen mies joka haluaa myöskin tutustua sinuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä aloittaja kertoi itse tekisin stopin ei hänellä ole kiinnostusta ja pitää pilkkanaan ei vastaa katoilee ei halua tavata ja mitä nainen ehdottaa niin se ei käy vitt.ilee ilkeilee pilkkaa häpäsee no pitäis oma järkikin jo sanoa että antaa olla ja etsin paremman miehen joka kunnioittaa ja arvostaa ja haluaa olla naisen kanssa kyllä sille naiselle aikaa löytyy ja haluaa olla kaiken vapaa ajan naisen kanssa ja pyytää mukaan kaikkialle minne menee eli sen näkee jo ettei heistä mitään tule eli tapaavat kun äijälle sopii eli pikapanon merkeissä ja vaikka äijä saa pimpulaa silti vitt.ilee naiselle ja pitää pilkkanaan mutta kyllä naisessa täytyy olla sen verran naista ja ihmistä että haluaa miehen oman miehen eikä nuutipukkia tai niestä miehiäkin on niin sinkkumiehiäkin on ei tinderissä mutta livessä heitä on
Ei ole nähty koskaan eikä edes halattu edelleen eli minun kohdallani ei ole ainakaan kyse tuosta. Ja tämäkin näkeminen olisi ollut järven rannalla ihan julkisella jossa paljon muitakin ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole nähty koskaan eikä edes halattu edelleen eli minun kohdallani ei ole ainakaan kyse tuosta. Ja tämäkin näkeminen olisi ollut järven rannalla ihan julkisella jossa paljon muitakin ihmisiä.
Onkohan paljon porukkaa kello yksi yöllä eli mies ehdottaa pannaan autossa tai tuossa pusikon takana tai uimapukukopissa tai mennään tuonne traktori peltotielle ym vastaavaan tai ehkä siitä menette muualle esim jonnekin metsätielle mut temput teette jossakin mut täytyy olla aika kova kikkelis puute kun tommoselle pakko antaa tyydytä itsesi ja etsi kunnon mies itsellesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinkulla tai yh isukilla estettä ole tapaamisiin tai olemisiin yhdessä ja jos yh isukki kiinnostunut naisesta niin kutsuu naisen luokseen vaik lapset hänellä mutta naisena miettisin jaksaako muitten äpäriä katsella ja elättää heitä eli aloituksen mies on varattu ja pitää pilkkanaan aloittaja naista
No. En itse menisi jonkun tuiki tuntemattoman kotiin, jollen olisi tavannut miestä ns. julkisilla paikoilla joitakin kertoja ja lapset, jos on voisivat tulla myös näytille vaikka johonkin museoon.
Eipä voi oikeastaan arvuutella.
Syyt voivat olla monet vetäytyvään käytökseen.
On aika luonnollista, että reagoit fyysisesti.
Huonoista kokemuksista pelontapaista.
Vilma
Tuli edelliseen hirveästi kirjoitusvirheitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan paljon porukkaa kello yksi yöllä eli mies ehdottaa pannaan autossa tai tuossa pusikon takana tai uimapukukopissa tai mennään tuonne traktori peltotielle ym vastaavaan tai ehkä siitä menette muualle esim jonnekin metsätielle mut temput teette jossakin mut täytyy olla aika kova kikkelis puute kun tommoselle pakko antaa tyydytä itsesi ja etsi kunnon mies itsellesi
No hohhoijaa nyt menee jutut aika överiksi, tarkoitus oli nähdä alkuillasta ihan julkisella koirienpissatus kauniilla järven rannan metsäpolulla jossa ei varmasti kyllä ketkään paneskele tai poliisi on kohta todistamassa tilannetta. Ja ei kyllä itsellä ole sellaiset muutenkaan yhtään mielessä kun itkua vääntää ja vatsa ylösalaisin ja vessassa ravannut koko päivän. Ihan oli hetki ulkoilmassa kävelyllä tarkoitus käydä mutta eipä paljon ulkoilut eikä minun pilkkaajat kiinnosta enää. Voisi ehkä vähän asiallisemmin asiat esittää täälläkin, toiselle rankka ja kova paikka. Viestin voi tehdä selväksi mutta kielenkäyttö voisi olla suht siistiä. Mutta kiitos silti 🙏🏻😊😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No. En itse menisi jonkun tuiki tuntemattoman kotiin, jollen olisi tavannut miestä ns. julkisilla paikoilla joitakin kertoja ja lapset, jos on voisivat tulla myös näytille vaikka johonkin museoon.
Eipä voi oikeastaan arvuutella.
Syyt voivat olla monet vetäytyvään käytökseen.
On aika luonnollista, että reagoit fyysisesti.
Huonoista kokemuksista pelontapaista.
Vilma
Tuli edelliseen hirveästi kirjoitusvirheitä.Kiitos paljon ymmärryksestä 🙏🏻 ja niin ei voi tietää mikä on totuus kaiken takana koska rehellisesti ei halua kertoa eikä puhua niin se jää arvoitukseksi.
- Anonyymi
Se vielä älä anna itseäsi pilkkana pitää kai muitakin miehiä semmosii miehii joka oikeasti tykkää sinusta ja rakastuu sinuun ja haluaa sinut vaimokseen niin älä pilkan kohde ole kyllä ihmis arvo täytyy olla
- Anonyymi
No naimisissa olen ollut aika pitkäänkin ja valitettavasti traumat on jo sieltä hyvin suuret joten siksi mun intuitio on nykyään aika tarkka enkä ole eron jälkeen nähnyt juurikaan ketään. Kun kaikki nykypäivän miehet on vaan ihan samanlaisia. Ja sit välillä tulee aina joku josta hetken edes ehtii jo iloita ja ajatella että josko tämä olisi aikuinen, kunnon normaali fiksu mies josta voisi saada kaverin edes tai muuta mutta eipä miehet kavereita etsi. Itselle oli kaverienkin paikkaa auki. Olen tosi surullinen mitä tämänkin kanssa puhuttu ja jaettu ja nyt sitten tällainen tilanne taas. 😢😢Kiitos paljon avuista ja lisääkin mielipiteitä ja kommentteja lukisin mielellään, itselle oli aika suuri ja tärkeä juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No naimisissa olen ollut aika pitkäänkin ja valitettavasti traumat on jo sieltä hyvin suuret joten siksi mun intuitio on nykyään aika tarkka enkä ole eron jälkeen nähnyt juurikaan ketään. Kun kaikki nykypäivän miehet on vaan ihan samanlaisia. Ja sit välillä tulee aina joku josta hetken edes ehtii jo iloita ja ajatella että josko tämä olisi aikuinen, kunnon normaali fiksu mies josta voisi saada kaverin edes tai muuta mutta eipä miehet kavereita etsi. Itselle oli kaverienkin paikkaa auki. Olen tosi surullinen mitä tämänkin kanssa puhuttu ja jaettu ja nyt sitten tällainen tilanne taas. 😢😢Kiitos paljon avuista ja lisääkin mielipiteitä ja kommentteja lukisin mielellään, itselle oli aika suuri ja tärkeä juttu.
No tinderistä etsitään helppoo nopeaa hetken seksiseuraa et sieltä kunnon miehiä löydä eikä sieltä kunnon naisia löydä eli ei seksiseura sivustosta kumppania etsitä vaan seksiseuraa helppoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tinderistä etsitään helppoo nopeaa hetken seksiseuraa et sieltä kunnon miehiä löydä eikä sieltä kunnon naisia löydä eli ei seksiseura sivustosta kumppania etsitä vaan seksiseuraa helppoa
Niin ja paljon kehuskellaan kuinka sieltä löytyy avopuolisoja ja pitkiä seurusteluja jne niin itsekin sitten rohkaistuin viimein usean vuoden jälkeen erosta kokeilemaan mutta joo ei ole minun juttuni koska minä en todellakaan etsi hetken hupia vaan ihan muuta elämääni tai ehkä paras olla yksin. 😊👍🏻
- Anonyymi
Iskit kyntesi ja hampaasi komeaan mallimieheen ja siellä se pitää jotain toista naista hyvänä eikä taatusti vastaa silloin puhelimeen:D
- Anonyymi
No ei ollut nimenomaan mikään komea mallimies, luonto-ja mökkityyppi niin kuin itsekin olen. Mutta osaahan nekin pelailla ja pelin hengen mitä itse en taas osaa enkä halua edes oppia. Ihmisillä ei pelailla eikä leikitä.
- Anonyymi
Jos tuo olisi rakkautta,niin miksi olisit noin onneton?🤷♀️
- Anonyymi
Aito rakkaus tekee onnelliseksi. Jos ei,niin missä se rakkaus on? Toiveissako? Haaveissako? Jossittelussako?🤷♀️
- Anonyymi
Niinpä hyvä kysymys, tietenkään mitään rakkautta ei voi olla tässä vaiheessa kun ei edes olla nähty mutta jos oisi rehtiä ja hyvää mieltä tuovaa kunnon tutustumista eikä venkoilua edes taas ja kuumaa kylmää niin en varmaan olisi nyt onneton ja kyselisi mitåhän ihmettä teen kun toi paljon hymyä pitkästä aikaa elämään ja piristi mutta myös uutta surua ja pahaa mieltä ja pettymystä. Ja ei hyvä merkki kun ei edes olla nähty.
- Anonyymi
Se on alkujännitystä. Kiinnostaa ja pelottaa samanaikaisesti.
Kuka haluaa teaumoja traumojen perään.
Arvelen.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä hyvä kysymys, tietenkään mitään rakkautta ei voi olla tässä vaiheessa kun ei edes olla nähty mutta jos oisi rehtiä ja hyvää mieltä tuovaa kunnon tutustumista eikä venkoilua edes taas ja kuumaa kylmää niin en varmaan olisi nyt onneton ja kyselisi mitåhän ihmettä teen kun toi paljon hymyä pitkästä aikaa elämään ja piristi mutta myös uutta surua ja pahaa mieltä ja pettymystä. Ja ei hyvä merkki kun ei edes olla nähty.
Sinä tunnet sen energeettisesti itsessäsi. Sinussa ei ole mitään vikaa. Hänellä on ongelmia,eikä ne luo näköjään sinulle mitään hyvää. Ansaitset tietty paljon parempaa. Sinun vain täytynee ymmärtää se..?🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tunnet sen energeettisesti itsessäsi. Sinussa ei ole mitään vikaa. Hänellä on ongelmia,eikä ne luo näköjään sinulle mitään hyvää. Ansaitset tietty paljon parempaa. Sinun vain täytynee ymmärtää se..?🤷♀️
Täytyy arvostaa/rakastaa itseäsi,eikä jäädä jalkarätiksi/lattiamatoksi.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on alkujännitystä. Kiinnostaa ja pelottaa samanaikaisesti.
Kuka haluaa teaumoja traumojen perään.
Arvelen.
VilmaKiitos sinulle en todellakaan halua enää lisää traumoja ja näistäkin on hänen kanssaan puhuttu ja tietää ja silti halusi tuottaa mulle pahaa oloa ja kiusata vain. Ihmiset on kyllä susia toisilleen ja julmia. Sen opin Tinderissä jos en mitään muuta. :)
- Anonyymi
Kattava selostus tuntemisesta ja suhteesta. Toista se oli, kun Suomen rikkaimman pankkiirisuvun tytär meni naimisiin. Vaimo oli Biden ja amerikkalainen. Who is Jack Biden? Oli veli ja veljellä USA:n hienoin pankki Sterling. Osoite Beverly Hillsissä. USA:ssa syödään gotler-makkaraa leivän päällä ja se oli todellinen yllätys. Ruotsissa eivät he olleet viitsineet tehdä samaa kuin Suomessa ja sen takia Lärvinen on amerikkalainen Suomessa. Mutta ei Ruotsissa. On siinäkin sitä kulttuurieroa Suomen ja Ruotsin välillä.
- Anonyymi
En ole kyllä missään kohtaa väittänyt että meillä olisi mitään suhdetta, just just ois pitänyt arvata ettei täällä kukaan asiallisesti vastailen kuin johonkin seksikysymyksiin tai kuinka äkkiä juotat treffikumppanisi humalaan....joo mutta kiitos muutamalle fiksulle vastaukselle joka tapauksessa. Häntä ei selkeästi kiinnosta ja se on nyt selvää.
- Anonyymi
Kannattaa vaihtaa tuotantolinjastoa, koska tuo ei selvästikään toimi kunnolla.
- Anonyymi
No johan sanoin etten ole enää Tinderissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No johan sanoin etten ole enää Tinderissä.
Tarkoitin tuotantolinjastolla miestä, pahoittelut esineellistämisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin tuotantolinjastolla miestä, pahoittelut esineellistämisestä.
No joo mieskin kyllä unohtuu ei hätää enkä uutta juttua jaksa edes ajatella tällä hetkellä. Parempi mennä yksin nyt 😊😊
- Anonyymi
No itse perui koko nälemisen kun oli niin epävarmaa minun kohdallani ja epäilin kuulemma kaikkea turhaa. Oli paljon hommaa tälle illalle ja aikoi jatkaa tekemisiä nyt eikä ollut innostunut yhtään jutustelemaan asiasta eikä myöskään enää ehdotellut näkemistä eikä yhtään mitään. Eli homma on meidän osaltamme lopullisesti ohi. Oli helppo hänelle päättää juttu näin, eilen laittoi selkä seinää vasten ja tänään ilmoitti että homma selvä ei sitten. Eikä väkisin. Eli tämmöinen tarina oli tämä. 🙄😢🫣
- Anonyymi
Näkemisen anteeksi kirjoitusvirheet, on hieman tunteet pinnassa ja ollut kohtuuttoman rankka päivä ihan fyysisesti elimistölle. Ja kaikki kuin turhaan taas.
- Anonyymi
No niin, hyvä. Kirjoituksestasi päätellen tahdoit tavattomasti paljon suhdetta miehen kanssa, ja se voi näyttäytyä toiselle nimenomaan epäilyinä.
Pieni vuorovaikutusvinkki: jos tapaat/puhut tai viestittelet miehen kanssa, huolehdi vastavuoroisuudesta. Mikäli esimerkiksi mies ottaa ensin yhteyttä, sinä vastaat, niin seuraaksi on miehen vuoro ja näin vuorotellen jatkuu. Jatkuu jos siis on kiva fiilis, joka puolestaan ei ole mikäli aletaan painostaa tapaamiseen. Jos toisesta ei kuulu mitään, silloin peli poikki.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, hyvä. Kirjoituksestasi päätellen tahdoit tavattomasti paljon suhdetta miehen kanssa, ja se voi näyttäytyä toiselle nimenomaan epäilyinä.
Pieni vuorovaikutusvinkki: jos tapaat/puhut tai viestittelet miehen kanssa, huolehdi vastavuoroisuudesta. Mikäli esimerkiksi mies ottaa ensin yhteyttä, sinä vastaat, niin seuraaksi on miehen vuoro ja näin vuorotellen jatkuu. Jatkuu jos siis on kiva fiilis, joka puolestaan ei ole mikäli aletaan painostaa tapaamiseen. Jos toisesta ei kuulu mitään, silloin peli poikki.
- SheenaJa varmaan itsekin epäilisit jos toinen antaa siihen aihetta ja jää valheista kiinni ja käyttäytyy hyvin erikoisesti etenkin nyt lopussa, toki alussa oli yhtä innokasta ja hillitöntä viesteilyä ja oli kuulemma ikävä jopa mua ja oli saatava soittaa jne mutta aina kun hänelle tuli se tunne jos mulla oli niin sillä ei ollut väliä. Sain hänessä kuulemma niin vahvoja tunteita ja hymyä huuleen että se pelotti ja miten hän ajattelee minua vähän liikaakin. Mut eipä mitään väliä enää. Millään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja varmaan itsekin epäilisit jos toinen antaa siihen aihetta ja jää valheista kiinni ja käyttäytyy hyvin erikoisesti etenkin nyt lopussa, toki alussa oli yhtä innokasta ja hillitöntä viesteilyä ja oli kuulemma ikävä jopa mua ja oli saatava soittaa jne mutta aina kun hänelle tuli se tunne jos mulla oli niin sillä ei ollut väliä. Sain hänessä kuulemma niin vahvoja tunteita ja hymyä huuleen että se pelotti ja miten hän ajattelee minua vähän liikaakin. Mut eipä mitään väliä enää. Millään.
Jos epäilisin, laittaisin heti siinä vaiheessa pelin poikki.
"tosi kurja olo ja vatsaa vääntää ja mieli ihan sekaisin koko hommasta. " Viimeistään tuo kertoo, että mitä pikemmin pääsee miehestä eroon sitä parempi. Kiusaa vain itseään, jos alkaa kyselemään kadonneen perään ja pyytäämään vastauksia, saati tapaamista. Nou wei.
Ja jos itse olisin pyytänyt tapaamista, eikä mitään olisi kuulunut ja sitten heebo soittaa ja sanoo "nyt tai ei koskaan" niin löisin luurin kiinni.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos epäilisin, laittaisin heti siinä vaiheessa pelin poikki.
"tosi kurja olo ja vatsaa vääntää ja mieli ihan sekaisin koko hommasta. " Viimeistään tuo kertoo, että mitä pikemmin pääsee miehestä eroon sitä parempi. Kiusaa vain itseään, jos alkaa kyselemään kadonneen perään ja pyytäämään vastauksia, saati tapaamista. Nou wei.
Ja jos itse olisin pyytänyt tapaamista, eikä mitään olisi kuulunut ja sitten heebo soittaa ja sanoo "nyt tai ei koskaan" niin löisin luurin kiinni.
- SheenaJa vielä pieni lisävinkki:
"Yhtenä viikonloppuna ei suostunut vastaamaan minulle moneen päivään puhelimeen"
Monella tinderiläisellä (ja muissa deittisysteemeissä olevilla) on vähintään yksi puhelinliittymä (tai prepaid), jolla hoitaa vain deittailemista. Siksi on täysin selvää, ettei "suostuta" vastaamaan moneen päivään.
- Sheena
- Anonyymi
Ja siis asumme myös eri paikkakunnilla ja ilmoitti myös ettei ollut edes täällä tänään vaan ihan toisaalla eli aika moni asia jäi kyllä itselle todella kysymysmerkkinä ilmaan. Olin aivan siinä luulossa että joka tapauksessa on tänään sit täällä päin kun ehdottomasti ois pitänyt tänään tai ei koskaan. Niin ei edes ole täällä. Huh en tiiä kyllä ihmissuhteet voi olla vaikeita ja yhtä valehtelua ja huijaamista. En jaksa enää. Riitti mulle kyllä, mieluummin yksin kuin tämmöistä elämää. Ja sen verran lähellä että tunnin ajomatka vaan mutta hänelle tämä oli ilmeisesti helpoin tämä päästä tästä sotkusta ja minusta eroon.
- Anonyymi
Tyypillistä pakoilevaa luonnetta.
Sinä aiheutat hälle jonkun tunnelukon ja ei vaan osaa toimia.
Voithan yrittää ja yrittää, mutta homma on ihan sun viitselijäisyydestä kiinni ja lopputuloksena voi olla mitä vaan.- Anonyymi
Olen yrittänyt puhua asiasta ja peloista joita itselläkin on mutta ei toista voi pakottaa puhumaan ja kertomaan asioita mistä ei halua. Ja kiitos sulle, ymmärrän itsekin että takana on jotain tuollaisia varmaan ja myös valehtelua ja toisia naisiakin mutta ei ole pelkoa että jatkan enää yhtään tutustumista. Se oli minun kohdallani nyt tässä. 🙏🏻😊😊🙏🏻
- Anonyymi
" nyt tuntuu etten tunne koko ihmistä. "
Ethän voi tunteakaan, jos ette edes ole kertaa tavanneet. Relaa nyt hyvä ihminen ja unohda mies, siirry elämässä eteenpäin.
- Sheena - Anonyymi
Tuttu juttu, tulkitsee että näkyviin saaminenkin alkaa olla liian kovan työn takana ja jos siinä on vielä muitakin vaikeuksia mukana niin pian on kaveri kateissa
- Anonyymi
Anteeksi koen että lyötyä lyödään siis sheena ja muut pistävät tämän täysin minun piikkiini että minä olen halunnut muka pakolla suhteen kun toinen pakotti selkä seinää vasten että tänään nähtävä ja sit ilmoittaa etten ole edes paikkakunnalla. Niin mikä tuossa on minun vikani ja mitä hiton suhdetta minä olen halunnut kun ei edes olla nähty. Ja joo puhelimessa useamman kerran puhuttu yökaudet että tuntunut että toisesta nyt jotain edes tietää ja tietenkin sen mitä itsestään itse kertonut. Että minusta ikäviä kommentteja, oisi ollut mukava saada edes muutama kannustusviesti muilta naisilta että kannattaa unohtaa mutta ei sitä tarvitse pirullisesti viestittää.
Ja kyllä tässä on ihan puolin sun toisin oltu yhteydessä tosin hän on ollut se joka määrännyt tahdin ja milloin sopii. Itse ollut hyvin joustava ja ystävällinen ja ymmärtäväinen. Mutta kiitos näistäkin jutuista. Ehkäpä itse sitten olet niin Pro miesten kanssa että voit tulla antamaan ohjeita miten miesten kanssa tulee pelailla. On tässä itselle yksi pitkä avioliitto takana ja myös nuoruuden pitkä kihlaus joten olen minä kai jotain osannut alkuvaiheessa oikeinkin tehdä joskus. Mutta kiitos vaan, ehkäpä ette itse tiedä miltä tuntuu pettymys ja sillä hetkellä olo . Ei empatiaa siis. Kyllähän se vähän niin on, että jos kaverista ei oikein meinaa saada tolkkua, oleminen vaihtelee eikä oikein kunnon selvitystä saa miksi mieli tai asenne muuttuu, niin ihan kaikki ei voi olla kohdillaan. Ja jos asiat ei ole kohdillaan, niin luulisi kaverin sitten kuitenkin avoimesti kertovan, että asia X johtuu tästä ja asia Y tuosta, niin olisi joku punainen lanka olemassa. Nyt ei tunnu olevan, niin kaikki ei ole oikein kohdillaan.
- Anonyymi
Kiitos sulle ja todellakaan asiat eivät ole olleet kohdillaan, asia alkoi ratketa illalla myöhään ja itkin ja vaivoin yön onneksi sain erään ihmisen puhelimessa tuekseni. Ettei tarvinnut yksin kestää koko yötä. Nyt yhtä huijausta ja kunnon valehtelua alusta alkaen viisaampana täytyy yrittää vaan hiljalleen unohtaa ihminen ja miehet yli päänsä ja jatkaa muita juttuja täysin elämässä. Itse hänet sain kiikkiin tavallaan koska tyhmä en ole ja hätäpäissään oli pakko alkaa projisoimaan omat tekonsa minuun että minä olen ollut vetäytyvä ja minulla on joku salaisuus ja ihan tosi loukkaavaa juttua.
Ja ihmetteli että mitä nyt eikö me enää nyt sit nähdä että varmistun että olet varmasti juuri sinä ja sellainen kuin olet antanut ymmärtää. Keski-ikäinen mies ja käytös huonompaa kuin nykynuorilla mutta onneksi en ehtinyt tavata häntä yhtään kertaan siitä olen niin tyytyväinen että pidin pääni ettei hätäillä kun oli heti alkuun jo näkemässä. Onneksi en nähnyt kyseistä ihmistä. Mut silti yö oli todella kauhea ja olo on ihan surkea mutta tästäkin selviää. Onneksi on etäpäivä juurikin töistä tänään niin voi vähän omaan tahtiin tehdä työnsä. Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sulle ja todellakaan asiat eivät ole olleet kohdillaan, asia alkoi ratketa illalla myöhään ja itkin ja vaivoin yön onneksi sain erään ihmisen puhelimessa tuekseni. Ettei tarvinnut yksin kestää koko yötä. Nyt yhtä huijausta ja kunnon valehtelua alusta alkaen viisaampana täytyy yrittää vaan hiljalleen unohtaa ihminen ja miehet yli päänsä ja jatkaa muita juttuja täysin elämässä. Itse hänet sain kiikkiin tavallaan koska tyhmä en ole ja hätäpäissään oli pakko alkaa projisoimaan omat tekonsa minuun että minä olen ollut vetäytyvä ja minulla on joku salaisuus ja ihan tosi loukkaavaa juttua.
Ja ihmetteli että mitä nyt eikö me enää nyt sit nähdä että varmistun että olet varmasti juuri sinä ja sellainen kuin olet antanut ymmärtää. Keski-ikäinen mies ja käytös huonompaa kuin nykynuorilla mutta onneksi en ehtinyt tavata häntä yhtään kertaan siitä olen niin tyytyväinen että pidin pääni ettei hätäillä kun oli heti alkuun jo näkemässä. Onneksi en nähnyt kyseistä ihmistä. Mut silti yö oli todella kauhea ja olo on ihan surkea mutta tästäkin selviää. Onneksi on etäpäivä juurikin töistä tänään niin voi vähän omaan tahtiin tehdä työnsä.Mo onneksi kuviot paljastuivat ennemmin kuin myöhemmin, siitä selviää helpommin ja nopeammin, vaikka pitkät jäljet se kyllä jättää. Voimia!
- Anonyymi
Ihan tuoreisiin suhteen alkuihin liittyy lähes aina epävarmuutta, silti tuo mitä itse kerrot on aika karua kuultavaa… Mies on joko suhteessa, olet varavaihtoehtona, mies on epävarma haluaako sinut tai hänen mielensä on hyvin epästabiili. Missään noista vaihtoehdoista et tule saamaan (koskaan) turvallista, tasapainoista ja pysyvää suhdetta. Sellaistahan ilmeisesti kaipaat ja tarvitset? Haluaisin stempata ja rohkaista sinua katsomaan pidemmälle ja toivomaan, mutta se taitaisi vaan olla karhunpalvelus ja lisää turhaa tuskaa.
Liika oma tarvitsevuus yhdistettynä kilteyteen on pirulainen. Silloin uskoo helposti hyvään, toivoo ja jaksaa myös silloin kun pitäisi osata sanoa ei ja tätä laatua on nyt katsottu riittävästi!
Pelkät omat tunteet ei vaan riitä hyvään ja turvalliseen suhteeseen. Siihen tarvitaan kaksi motivoitunutta jolla molemmilla on tunteet. Jos käytät aikaasi liian pitkään toivottomaan yritykseen, kestää toipuminen pidempään ja myös sen hyvän suhteen kohtaaminen ei samaan aikaan onnistu.
Kun kohtaa suuren rakkauden, on aina tarvitseva ja haluaa yleensä myös sitoutua toiseen (henkisesti ainakin). En tarkoita siis tuota ilmiötä vaan sitä, että jos on niin tarvitseva, että suostuu ottamaan mitä vaan *askaa niskaan, on iso riski joutua haitalliseen suhteeseen. Jos ihmisen käytös on jo alussa kohtuutonta, ilkeää, pomottavaa, agressiivista, epävakaata, epäsosiaalista, mustasukkaista tms. jo ennen kuin tavataan kasvokkain, se sama vaan pahenee ajan kanssa kun edetään. Jos aikaa ei tahdo löytyä edes yhteen tapaamiseen, ei motivaatio ole korkealla.
Voin omasta kokemuksesta sanoa, että turvallinen, rakastava ja sitoutunut suhde on mahdollinen löytää, vaikka sinkkuna etsiminen tuntuu toivottomalta ja turhauttavalta.- Anonyymi
Kiitos myös sinulle, jotain ongelmia joista osan tiedänkin paitsi kun valehtelee niin mikä on yli päänsä ollut totta vaikea tietää. Mutta puhelimitse ei enää voinut olla yhteydessä joten ilmeisesti joku muu ihminen on samassa taloudessa tai tiiviisti elämässä mukana. Ja niin näitä on niin vaikea käsittää miten ihmiset ryhtyvät tuollaisiin juttuihin ja aiheuttaa tahallaan toiselle lisää traumoja ja pahaa oloa ja unettomia öitä, vatsavaivoja ja epävarmaa oloa. Mutta nyt on kaikki selvää,
Ja kyllä minä hain todella turvallista ja vakaata, kunnon ihmissuhdetta olispa sit ollu kaverina lopulta tai enemmän mutta onneksi tuo selvisi juurikin kun hän itse alkoi panikoimaan ja huomasi etten enää usko juttuja ja ei mene läpi, jäi siis kiinni ja alkoi hirveä minun syyttely ja silti vaan oisi tänään voitu nähdä siis voi apua mitä ihmisiä. Mutta tuosta ei todellakaan olisi ikinä tullut yhtään mitään muuta kuin lopullinen tuho minulle kaiken aiemman kokemani jälkeen. Onneksi homma selvisi ja hänkin tajusi jääneensä kiinni.
Nyt keskityn itseeni ja yritän toipua tästä touhusta ja myös pettymyksestä ja jatkaa sitten pikku hiljaa elämää pitäen kokonaan taukoa miehistä vaikka eipä minulla niitä eron jälkeen ole edes ollut kuin näitä muutamia tutustumisyrityksiä. Mutta nyt en jaksa yhtään mitään enkä yhtään ketään ja luotto on hyvin heikoilla enää miespuolisiin.
En tuollaista katselis ollenkaan. Jos on noin epävarma meno kaiken aikaa, ja sulla stressioireita siitä, niin laita peli poikki. Sulla on ihan täysi oikeus haluta ihan jotain muuta. Jotain paljon vakaampaa ja oikeasti olla haluttu ja pidetty. Tuollanen soutaminen ja huopaaminen vie järjen. Ei voi povata pitkää ikää tuolle suhteelle. Pitää olla molemmin puolista kunnioitusta ja tuo mies ei sua näytä kunnioittavan yhtään.
- Anonyymi
Kiitos ja juurikin tuo soutaminen ja huopaaminen on yksi suuri merkki jostain väärästä ja pahasta. Ja yli päänsä koko epävarma show ja niin en tiedä mitä hommalla haki minun kohdallani ja välillä puheet oli siirappia ja välillä hyvin viiltäviä ja käytös niin tylyä ja joku toinen siellä nyt ainakin on kun ei puhelimeen pysty vastaamaan eikä itsekään soittamaan. Mutta kerroin jo yllä enemmän kuinka juttu meni ja yö valvoessa itkien mutta jospa tälläkin joku tarkoitus on ja johtaa parempaan lopputulokseen kuitenkin kohdallani elämässä. Onneksi en ikinä nähnyt enkä siihen suostunut liian hätäisesti ja siitä olen niin onnellinen ja tyytyväinen.
- Anonyymi
Onko tämä sepite?
- Anonyymi
Siis jotain keksittyä vai, voi kuule kuinka toivoisin että olisikin mutta eipä ole vaan ihan totta jota ei kyllä vielä itsekään usko mutta toiv tämä on varoittava esimerkki myös muille että Tinderissä on myös vaarallisia ja pahoja ihmisiä ja tämä on todella totta ja mahdollista, voi kun olisikin vain pahaa unta. Mutta mikä ei tapa se vahvistaa, toivottavasti tässäkin tapauksessa käy niin. 😔😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis jotain keksittyä vai, voi kuule kuinka toivoisin että olisikin mutta eipä ole vaan ihan totta jota ei kyllä vielä itsekään usko mutta toiv tämä on varoittava esimerkki myös muille että Tinderissä on myös vaarallisia ja pahoja ihmisiä ja tämä on todella totta ja mahdollista, voi kun olisikin vain pahaa unta. Mutta mikä ei tapa se vahvistaa, toivottavasti tässäkin tapauksessa käy niin. 😔😔
En itsekään tähän mitään vastannut, kun ajattelin että joku sepite.
Taitaa olla kuitenkin niin, että luotat miehiin enemmän, kuin naiset keskimäärin yleensä. Tekisi mielen kysyä, miten se on ylipäätään mahdollista?
Niin no, olen itse toki toinen äärilaita, vaikka muuta voisi luulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En itsekään tähän mitään vastannut, kun ajattelin että joku sepite.
Taitaa olla kuitenkin niin, että luotat miehiin enemmän, kuin naiset keskimäärin yleensä. Tekisi mielen kysyä, miten se on ylipäätään mahdollista?
Niin no, olen itse toki toinen äärilaita, vaikka muuta voisi luulla.No voin kertoa että ehkä olen yrittänyt vielä luottaa edes jonkun verran mutta nyt luotto on hyvinkin nollissa. Kun eihän nyt ihan kaikki varmaan voi olla pahoja tai pelureita tms niin välillä miettinyt että on kai se kohtuullista antaa mahdollisuus mutta joo eipä löydy kyllä enää. Ehkä joskus vielä tai lähden nunnaluostariin tai elän muuten vaan itsekseni. Ihan hyvä vaihtoehto sekin. Hyvää yötä kaikille! ✨✨🌛
- Anonyymi
Vaikuttaa sekopäältä joka ei osaa päättää mistään asiasta. Varmaan myös joku pettäjä pelimies ja tapailee muitakin. Ei voi olla tunteitakaan jos ette ole nähnyt vielä. Pelkkä kirjoittelu ja soittelu ei tarkoita mitään.
- Anonyymi
Niin mutta kyllä toiseen voi kiinnostus herätä hyvinkin kun kirjoitellaan ja soitellaan yli kk ajan ainakin, joskus syyskuussa mätsättiin ja joidenkin ihmisten kanssa juttelu on alusta asti niin luontevaa muka ja tässä tapauksessa liian hyvää ollakseen totta. Mutta paljon itse ehdin kertoa elämästäni ja itsestäni ja myös vaan oli kiva välillä höpötellä ja kaipa siellä flirttiäkin oli mutta toisen puolelta todennäköisesti kaikki jutut oli vaan valetta. Paljon hänkin kyllä juttuja kertoi. Nyt se vaan on yhtäkkiä ohi kaikki ja loppu vaikka eilen piti ehdottomasti nähdäkin. 🙄🙄😔
- Anonyymi
Mut se on selvää että on muita tai sitten jopa siellä kotona joku samassa taloudessa ja kunnon paha ja kylmä peluri, se tuli enemmän kuin selväksi. Ja vähän outo ihminen kyllä todellakin, en ymmärrä kuka haluaa ja jaksaa tehdä tuollaista ihan vieraalle ihmiselle joka ei oo tehnyt hälle mitään pahaa. En vaan voi.
- Anonyymi
Sä oot liian kiltti, ja mies hyödyntää sitä.
Itse sanoisin tuossa tilanteessa miehelle, että: "Heippa! Ota yhteyttä, jos joskus oikeasti kiinnostaa."
Kyllä se ottaa, ja muuttaa käytöstään, jos sitä oikeasti kiinnostaa.
Nyt touhu jotain ihan ihme pelleilyä.
Noita löysässä hirressä roikuttajia on nykyään vaikka kuinka paljon. Niin naisissa, kuin miehissä.- Anonyymi
Niin tiiän että oon ollut liian kiltti ja kunnollinen, ystävällinen ja ymmärtäväinen mutta mikähän nykypäivän ihmisiä vaivaa että sellainen pitää ottaa sitten pelimiehen kynsiin eikö ne samanlaiset vois keskenään temmeltää ja pelailla, sitä en ymmärrä. Varmasti löytyy paljonkin pelinaisia. Eikö he sopisi yhteen hyvin.
Olen kyllä ollut myös hänen mielestään hankala ja vaikea kun olen miettinyt asioita ja kyseenalaistanut hänen tarkoitusperiään ja tylyä kohtelua, siinä hällä mennyt hermot aina ja todellinen luonne paljastunut. Ei ole yhtään sellainen mihin muka tutustuin alkuun ja toivotteli kauneimpia unia yöksi suudelmiin kera ja lehmät lentää🙄🫣 vaan sit meni hyvin eri menoksi . Eli en minä tavallaan liian kiltti ole kun pistän vastaan ja yritän saada selvää asioista ja keskustella missä mennään mutta sehän on näille ihmisille mahdotonta ja mieluummin siinä vaiheessa kunnon haukkujen kera lopetetaan ja keskitytään muihin/toisiin sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tiiän että oon ollut liian kiltti ja kunnollinen, ystävällinen ja ymmärtäväinen mutta mikähän nykypäivän ihmisiä vaivaa että sellainen pitää ottaa sitten pelimiehen kynsiin eikö ne samanlaiset vois keskenään temmeltää ja pelailla, sitä en ymmärrä. Varmasti löytyy paljonkin pelinaisia. Eikö he sopisi yhteen hyvin.
Olen kyllä ollut myös hänen mielestään hankala ja vaikea kun olen miettinyt asioita ja kyseenalaistanut hänen tarkoitusperiään ja tylyä kohtelua, siinä hällä mennyt hermot aina ja todellinen luonne paljastunut. Ei ole yhtään sellainen mihin muka tutustuin alkuun ja toivotteli kauneimpia unia yöksi suudelmiin kera ja lehmät lentää🙄🫣 vaan sit meni hyvin eri menoksi . Eli en minä tavallaan liian kiltti ole kun pistän vastaan ja yritän saada selvää asioista ja keskustella missä mennään mutta sehän on näille ihmisille mahdotonta ja mieluummin siinä vaiheessa kunnon haukkujen kera lopetetaan ja keskitytään muihin/toisiin sitten.Ja sitä tämä todella on ollut jotain ihan pelleilyä toisen tunteilla ja kiinnostuksella. Alkuun saatiin innostumaan ja minä en helposti innostu enkä kiinnostu kenestäkään mutta tämä osasi pelin todella hyvin ja oli taitava ja aidon oloinen alkuun niinhän se meni. Mutta mikään ei ollut totta. Ja kirjoittanut hyvinkin rumasti sit lopuksi. En tiedä ei kai sitä voi luottaa kehenkään enää ihan todella vaan koko ajan epäillä sitten mitä nytkin tein mut siitähän ne hermostuu myös eli turha edes tutustua enää, parempi yksin ja jonkunlainen mielenrauha kuitenkin ja vakaa elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1303261Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382593Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631142278Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .291816- 1141730
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741428Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3081366Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3101305- 641127