Turhan toivon antamista, pompottelua yms. 🤷🏻♀️
Hengen riisto on lähellä, koska työt ovat yksinkertaisesti niin vähissä.
Jatkuvaa linssiin viilaamista
6
129
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä vuokrafirmoista oot kysellyt apparin pestiä?
- Anonyymi
Työpaikkailmoituksessa ei lue työtehtävää eikä työnantajaa.
Lopussa puhelinnumero, josta voi kysyä lisätietoja. Jokin automaatti vastaa puheluun. Lupaavat soittaa takaisin.
Arvio 0-10, soittaako kukaan takaisin. - Anonyymi
Elämän tarkoitus ei ole tehdä työtä, vaan elää.
Jos ei ole työtä, niin sitten on keksittävä muuta. Ei työlle kannata uhrata henkeään.- Anonyymi
Ei eläkeläisilläkään ole työtä. Silti ei elämänhalu ole loppunut, kun työt loppuivat. Tässä on nyt takana jotakin muutakin.
- Anonyymi
Joo, kyllöhän sitä pitäs tietää mihin duuniin hakee, kusetusta koko homma on
- Anonyymi
Ihan noin ajatukset täällä myös.
Haet paikkaa, luet uudestaan työpaikkailmoituksen. Sitä kun hetken miettii, niin tulee tosiaan mieleen. "Huijausta tääkin on." Nimittäin koko työpaikkailmoitus.
Mutta onpahan haettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1101006
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830