Hyvää Juhannusta kaikille! Toivottavasti teillä on kivempi Juhannus kun mulla, istun yksin kotona, luen ja tissuttelen olutta.
Jussia!!!
6
196
Vastaukset
- kippari
kovin ihmeelinen ole mä vaan tissutelen kaljan tilasta kahvia;=)
- blackmagictiger
JA NIIN PRÄTKIEN.KUIN HIACEJEN OMISTAJAT
- haaveilija
kahvi se tiellä pitää,ajelehan varovaisesti prätkälläsi ;)
Ja lämmintä juhannusta sinullekkin. - kippari
blackmagictiger kirjoitti:
tiedä kuinka älykäs kippari on mut prätkän kanssa se juhannus menee ajellessa:=)Mut hyvää juhannusta sinulle myös:=)
- kippari
haaveilija kirjoitti:
kahvi se tiellä pitää,ajelehan varovaisesti prätkälläsi ;)
Ja lämmintä juhannusta sinullekkin.vaan ja oikein hyvää juhannusta sinulle:=)Niin kahvilla saa koneet käyntiin siis omat ja ajellessa tää juhannus menee varmaan minulla ja siis selvänä:=))
blackmagictiger kirjoitti:
polkupyörien käyttäjä........ jussia sulle.... :)))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665485Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti892789- 2742561
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362419Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191964Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2371626Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571263Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131153- 881125
- 901116