Tuli mieleen tuossa eräästä aloituksesta, että mikä on v.ttuilun vastakohta...
Että se voi ollskin jotain mukavempaa, positiivista...jep.
Mutta miettikää sähkölinjoja. Tolppa on maassa, jos linja vetää sitä johonkin suuntaan, on harusvaijerilla vedettävä vastaan.,.. muuten kaatuu.
Mutta tärkeintä on se, että se pysyy maassa kiinni. Ihan sama minne sitä vedätetään.
Tuntuu, että osa ihmisistä keskittyy vain näihin epäolennaisiin vetosuuntiin...
Maassa pitää olla tukevasti ensin, sitten vasta voi miettiä mikä vetää minnekin...
Maadoitus...
8
73
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vastakohta on söpöily.
Vilma- AnonyymiUUSI
Tuo taitaa ainakin vetää dissen potentiaalit nolliin ärhäkässä ulostulossa 😂
- AnonyymiUUSI
Disseisback kirjoitti:
Yksi vetoilmansuunta vaan. 😃
Mun pieru tappaa kaìken elollisen ilmansuunnasta riippumatta.
>Simiti< Anonyymi kirjoitti:
Mun pieru tappaa kaìken elollisen ilmansuunnasta riippumatta.
>Simiti<Täällä tuumitaan vaan, ettei "p.skanhajussa ole tikkuja", joten anns palaa, Frank. 😃
Vähän aikaa sitten tein aloituksen tyyliin: "hyväntahtoisuus on pahasta" (en muista tarkkaan)
Aloitus lähti siskostani..
Periaatteessa yämäkin aloitus liittyy häneen....
Kun hän soittaa, mistä asiasta vaan... aina jutut lipsuu hänen työelämään...kun nyt kuuntelin kaikki ja sanoin suoraan, että hänfn on pidettävä itsestä huolta. Sanottava ei, ja pidettävä rajoists huoli hän sanoi, ettri halua puhua enää siitä ja lähti nukkumaan.
Osasi edes jollekulle sznoa ei enää. Liikaa jne. Mutta hänelle minä olrn turvallinen...😃
Hän kyllä osaa virlä luottaa itseensäkin. Ja pistän hänet kyllä vielä miettimään itsrään ja muita. 😄
Hän tulee porautumaan tähän maahan vielä niin, ettei ihan pienestä nytkähdä. 😃Nìn miksi tulisi porautumaan maahan vankasti?
Koska hänellä oikeasti ei ole muuta vaihtoehtoa...
Kimpoile sinnetänne ikäsi tai pistä vastaan.
Itsesi vastaan.....koska olet:
https://youtu.be/cY-uuIfYz6o?si=wrAM43y1AHPtViT7
Kuka tuon biisin kohdetta voisi lytätä? 😄
Mutta jokainen on se....ainutlaatuinen. Simitikin kiljukonkeroissaan. 😃
Joskus jossain joku sanoi sanoi itsekeskeiseksi...tms...
Haluankin olla sitä. Vain minä voin suojella minua.
Eikä teitä "aikuisia" ihmisiä ketkään tulekaan "pelastamaan". Muut... kuin itse...jos siitä on siihen.
Mutt on aika loppulaulun....
https://youtu.be/6D1OMnO58BI?si=9eCPup8WDDBmG6qS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2732150Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha2531524- 411259
- 571154
Millaista on elää masentuneen rinnalla? Annen pikkuveli teki itsemurhan: "Viimeisenä päivänä..."
Anne kertoo koulukiusatusta ja lopulta itsemurhan tehneestä pikkuveljestään Akuutti: Masentuneen rinnalla -ohjelmassa.7898Se tuntuu niin väärältä
Mutta kaipaan sinua, mies. Eli tarvitsen sua. Olisit järkyttynyt, jos tietäisit, että ajattelen sinua joka päivä.32870Ohhoh! Maajussi-Pekka avautuu fyysisestä läheisyydestä Reetta-morsion kanssa: "Ja sitten..."
Oi, onnea matkaan Pekka ja Reetta! Maajussi-Pekka teki lopullisen valintansa ja hänelle sopiva morsio on punatukkainen R6825- 43806
etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!47680Kuljen usein mielessäni niissä maisemissa
missä sinä nainen asut, ja usein on vahva tunne, että kuulut minulle. Tunnut tosi läheiseltä ja tutulta, juuri oikealta.28672