Että Stubb jolla oli vielä vähemmän verotuloja Suomessa mitä minulla sai ALKAA PRESIDENTIKSI vaikka hänellä oli TYÖPAIKKA.
Minun pitää olla KOKOAJAN olla TYÖTTÖMÄNÄ, koska JOKA TYÖPAIKKAAN VALITAAN IHMINEN JOLLA ON TYÖPAIKKA!
MINUN PITÄÄ VIELÄ KUNNIOITTAA JA JOS TYÖTTÖMÄNÄ ILMOITAN, ETTÄ: VOI VITTU EI TUOTAKAAN OLE OSANNUT HOITAA VAIKKA ON NIIN PÄTEVÄ JA VIELÄ IHMISET OVAT ÄÄNESTÄNEET KOSKA ON ANTANUT LUPAUKSEN, ETTÄ OSAA HOITAA KAIKKI ASIAT KUNTOON!
HELVETTI EI OLE OSANNUT EDES KUNNIAN LOUKKAUS RIKOSILMOITUSTA TEHDÄ OIKEIN JA EIVÄT OLE EDES YMMÄRTÄNEET, ETTÄ JOS KUNNAN NIMI ON INARIN KUNTA NIIN KUNTAA JOHDETAAN INARISTA EIKÄ IVALOSTA TAI SAARISELÄLTÄ!
En ole viitsinyt valittaa siitäkään.
2
86
Vastaukset
- Anonyymi
VOISIVAT KYLLÄ TUNNUSTAA REILUSTI VAIKKA INARILAISESSA, ETTÄ HE OVAT SYYTELLEET MINUA HEIDÄN KUNNIOIDEN LOUKKAAMISESTA.
- Anonyymi
Varmaan puoli Suomea oli VAINOUKSEN kohteena, koska minä olin tuolloin vielä enemmän aktiivinen ja vielä ryhmissä joissa oli monta kymmentä tuhatta ihmistä.
Joku kysy minulta facebookissa, että: Oletko vainottu?
Vastasin: Olen joskus ollut, mutta en kyllä enää voi olla.
Taisin laittaa, että: Koko Suomen kansa ollaan VAINOTTUA KANSAA JA EI VAINOUS SUOJAT OIKEIN TOIMI SUOMESSA!
AINA JOKU LÖYTÄÄ SUOMEEN JA VAINOUS SUOJAT MENI SIINÄ JA MEIDÄN PITÄISI VAINOTTUINA SUOJATA VAINOTTUJA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816