Miten etenemme?

Anonyymi-ap

Kumpikin meistä tietää tunteista toisiamme kohtaan vaikka niitä ei ole ääneen sanottukaan. Näen sen sinusta ja sinä varmasti näet sen minusta. Miten uskaltaisimme puhua? Tätä on kestänyt niin pitkään.
Haluaisin, että puhuisimme tunteista vaikka päätyisimmekin jatkamaan omia elämiä ilman toisiamme. Suurin toiveeni olisi, että olisit elämässäni muutenkin kuin työkaverina.

47

1571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samoin ajatuksin täälläkin. Haluaisin olla luotettava ystäväsi.

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Näillä tunteilla voi kestää aika kauan että voisi olla pelkkä ystävä.

• Anonyymi

Ystävä,
        ei pelkkä ystävä.
        Todelliseen kaveruuteen liittyvät tunteet ja läheisyys.
        Vaikka myönnän, että rakkauteni häneen on niin intohimoista, että oksat pois!

• Anonyymi

Onko tämä naiselle vai miehelle? Minulla vastaavanlainen tilanne, paitsi etten voi allekirjoittaa tuota, että tietäisin hänen tykkäävän minusta, sitä en tiedä. On kyllä ollut tilanteita, mitkä ovat herättäneet kysymyksiä, mutta koska mitään todella konkreettista ei ole tapahtunut, sanoin eikä teoin, on se vain oman pään luomaa mielikuvitusta. Voisin kyllä kuvitella, että hän on hoksannut kiinnostukseni tai sitten hän on samankaltaisessa epävarmuudessa kuin minäkin tai sitten ei vain yksinkertaisesti kiinnosta.

Haluaisin kyllä edetä, tämä tilanne tuskastuttaa. Jommankumman pitäisi ottaa askel eteenpäin.. olla rohkea. -naiselta

• Anonyymi

Alkuperäinen viesti on naiselta miehelle.

• Anonyymi

Ihan kuin olisin itse kirjoittanut tuon aloituksen hänelle - miehelle, jota en pysty unohtamaan vuosienkaan jälkeen. Miten se puhuminen voi olla niin vaikeaa, ehkä pelkäämme menettävämme toisemme, senkin vähän, mitä meillä on.

• Anonyymi

Nainen, osuit naulan kantaan. Pelkäämme menettävämme senkin vähän, mitä meillä silloin oli. Aika jännää, jos olet hän. Mieheltä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen, osuit naulan kantaan. Pelkäämme menettävämme senkin vähän, mitä meillä silloin oli. Aika jännää, jos olet hän. Mieheltä

Tuskinpa olen, eikä ehkä nähdäkään enää, joten puhumatta jäi. Voi hyvin.

• Anonyymi

Nähdään vaikka siellä keikalla mistä puhuttiin vähänaikaa sitten niin voidaan "törmätä" työpaikan ulkopuolella, tuntuisi luontevammalta puhua semmosista

• Anonyymi

Mut jos keikkapaikka on kovin iso, siellä välttämättä törmää toiseen 🤔

• Anonyymi

Kyllä nyt kannattaisi tyytyä siihen nykyiseen omaan mieheesi. Olette kuitenkin kaikki samassa työpaikassa niin voisi olla perus työpaikka romanssi awkward asteikolla sataseen korotettuna.

• Anonyymi

Mitä sekoilet että luulet tuntevasi ja tietäväsi täällä jonkun, sekopiä kanttura !!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sekoilet että luulet tuntevasi ja tietäväsi täällä jonkun, sekopiä kanttura !!!!

Sun juttelu itsesi kanssa on guppe aika sairasta, vähän yhtä sairasta kun jonkun sekon pulin salakuuntelu vailla ymmärrystä

• Anonyymi

Itsellä samanlainen tilanne. Tosin en ole vielä varma naisen tunteista. Ehkäpä hän on vain ystävällinen ja haluaa olla hyvä työkaveri. Varmaan pitäis kysyä niin tilanne selviäisi. Eikä siinä vaikka tunteet ei olis molemminpuoleiset. Mukava neiti kyseessä ja mieluusti sitä kaveerais myös vapaa-ajalla.

Prahan yliopiston tutkijat ovat havainneet, että ruskeasilmäisten miesten kasvot arvioitiin hallitsevammiksi kuin sinisilmäisten miesten kasvot. 👁️👁️

Ps. olen täys mulukku koska varattuna haikailen toisen perään.

• Anonyymi

Vastaan kuin hänelle. Rakastan sua. Tee siirto. Edes kaveriksi.

• Anonyymi

Minkäväriset silmät sitten neidillä on?👀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkäväriset silmät sitten neidillä on?👀

Vihreät! 🤩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihreät! 🤩

Olette siis työkavereita ja näette säännöllisesti?

• Anonyymi

Ihmiset kysykää ja ottakaa selvää!❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olette siis työkavereita ja näette säännöllisesti?

Kyllä. Tarviiko vielä lisää tunnisteita? Tuossa muutama. 🔥💅🚭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kiitos💫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kiitos💫

Mie en kerro enempää. IRL nähdään. 😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie en kerro enempää. IRL nähdään. 😜

Saapa nähdä. 😝

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko toinen vaalea?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko toinen vaalea?

Kerro ensin itestäs jotain ja mie voin sit sanoo jos osuu ja uppoaa. 👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko toinen vaalea?

Jos en nyt aivan väärin muista niin hänellä taitaa olla juhlapäivä 31.5 🤔 saattaa parilla päivää heittää toi arvaus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos en nyt aivan väärin muista niin hänellä taitaa olla juhlapäivä 31.5 🤔 saattaa parilla päivää heittää toi arvaus.

No vaalea olen ainakin itse, ja silmälasit 🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No vaalea olen ainakin itse, ja silmälasit 🤭

Ei ole laseja hänellä. ☝️

• Anonyymi

AP M nainen?

• Anonyymi

Haittaaks jos on naimisissa

• Anonyymi

Haukka trollaa pidä ukkos liekasa !!!

• Anonyymi

Molemmat ollaan ja AP:n kanssa samat tuntemukset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmat ollaan ja AP:n kanssa samat tuntemukset

Sama tilanne täällä, naimisissa molemmat. Tosin oma tilanteeni epäselvä tällä hetkellä ihan muista syistä kuin ihastuksestani häneen. Tai ehkä juuri epäselvän tilanteeni vuoksi olen huomannut hänet, tuon upean, mukavan, mielenkiintoisen ja sykähdyttävän työkaverin. Eli ei näköjään haittaa vaikka on naimisissa, silti voi ihastua toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama tilanne täällä, naimisissa molemmat. Tosin oma tilanteeni epäselvä tällä hetkellä ihan muista syistä kuin ihastuksestani häneen. Tai ehkä juuri epäselvän tilanteeni vuoksi olen huomannut hänet, tuon upean, mukavan, mielenkiintoisen ja sykähdyttävän työkaverin. Eli ei näköjään haittaa vaikka on naimisissa, silti voi ihastua toiseen.

Sivusta tämä, ei ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritetään ihanuus päästä seuraavissa työpaikan tapahtumissa olemaan mahdollisimman paljon kaksin ja myös ilman tapahtumia lounastaminen kahden kesken olisi erittäin mieluista. Olet ihana!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritetään ihanuus päästä seuraavissa työpaikan tapahtumissa olemaan mahdollisimman paljon kaksin ja myös ilman tapahtumia lounastaminen kahden kesken olisi erittäin mieluista. Olet ihana!

En käy firman juhlissa joten ei minulle tämä. 😞

• Anonyymi

Tänään lounaalle kaksin ihanuus?

• Anonyymi

Mites huomenna?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites huomenna?

Sopii mulle. 😚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii mulle. 😚

Onpas aika jännä jos päädytäänkin lounaalle huomenna kahdestaan. Se olisi aika jännittävää mutta niin kuumottavan upeaa samalla. 😘

• Anonyymi

Tänään väärässä paikassa joten ei ihanuus M naisen kanssa päädytty lounaalle.
      Lähtisin heti jos kysyisit. Itse yritänyt uskaltautua kysymään mutta en ole vielä onnistunut tai aina ollut joku muu myös lähtemässä lounaalle. Toivottavasti pian tulevilla viikoilla päädytään yhdessä lounastamaan.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Pidetään toisiamme 10 s. kädestä kiinni ja tunnustellaan näin energioita.

• Anonyymi
        UUSI

Olisi kyllä ihanaa, voitaisiin toteuttaa tämä vaikka lounaalle mennessä kaksin autossa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kyllä ihanaa, voitaisiin toteuttaa tämä vaikka lounaalle mennessä kaksin autossa

Kuulostaa hyvältä. Mihin haluaisit lounaalle?

• Anonyymi
      UUSI

Tämä oli minun aloitus. Aika hauska seurata, kun muut omivat aloituksen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2085
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1356
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1038
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      970
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe