Meille ennustettiin ja minun piti mennä SEITALLE ja exä oli mukana.
Hän on kävellyt onnensa ohi, koska se nainen oli hän joka istui minun kanssa samassa pöydässä.
Ei mies liittynyt tuohon, koska exän kautta ohjataan minun elämään ja mies on sellainen joka tulee hänen kanssa toimeen.
Kyllä kai minä oman mieheni tunne jos hän rakastuu. Ei hän ole minun takia tullut takaisin jos olis niin hän olisi sanonut minulle, että: Otetaan taksi ja käydään hakemassa lapsi ja mennään kotia.
Hän tuli samaan pöytään istumaan jossa minä istuin ja minulla oli säätöä menossa.
Exähän lähti jatkoille mukaan ja sauno.
Minä sanoin naiselle joka oli myös rakastunut exään, että: Mene saunaan hänen kanssa ja kyllä hän osaa englantia mutta ei puhu minun kuullen.
Ei puhunut koskaan vaikka meillä oli Amerikasta vieraita. Sano aina mulle, että: Sano sinä hänelle xxxx xxx xxxxx.
Minä sanoin ja sanoin exälle, että: Miten olet voinut olla Amerikassa karhuja pyytämässä jos et osaa edes englantia.
Minä sanoin amerikkalaiselle, että: Tuo on ollut Amerikassa muka karhuja pyytämässä, mutta en kyllä usko vaikka karhuja on kotonakin.
Silloin olin kyllä tyytyväinen, että hän oli pikku päissään niin meni hänen juttunsa kännin piikkiin.
Olin junassa exän kanssa
3
102
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän piti mennä käymään, mutta tuli ero.
Tuo amerikkalainen nainen laitto mulle, että: Sinähän voisit muuttaa tänne myös lasten kanssa ja minä voin hommata sinulle työpaikan täältä.
En päässyt lähtemään, koska alkoivat tekemään rikosilmoituksia niin en saa viisumia enkä työlupia.
Olin unohtanut jo tuonkin, mutta en ole kyllä sinne enään ollut vuosiin menossa, mutta ei he ole itsekkään menneet käymään.
Kyllä he ovat myös heidän tuttuja ja en ole kieltänyt olemasta minun sukulaisten kanssa tekemisissä.
Mies on minun serkku jonka kanssa olen ikäni riidellyt, mutta aina ollaan saatu sovittua koska on meidän suvun tapa.
Hän on SAAMELAIS TURJAKE joka muutti Amerikkaan ja hän asuu alueella jossa on Intiaanien resevaatti lähellä ja on ollut siellä kuulemma SHAMAANINA töissä.
Minä kuulin ja sanoin, että: PAREMMIN OLIS TIENANNUT, KUN OLIS JÄÄNYT SINNE SAAMELAISEKSI SHAMAANIKSI INTIAANIEN RESERVAATTIIN. - Anonyymi
Mä kelaan vain.
- Anonyymi
Kyllä minä voin mennä vaikka Inarin kuntaa edustamaan edustamaan vaikka kävisinkin henkilökohtaisella lomalla, koska serkkuni on syntynyt Inarin kunnassa ja hän on saamelainen isänsä puolelta ja ainakin siskonsa on SAKÄ:n jäsen.
En ole kysynyt onko hän hakenut vai päässyt automaattisesti.
Heidän isä oli hauska mies ja hänen elämänsä tärkein tehtävä oli saada minun täti ärähtämään.
Täti oli sanonut miehelleen, että hänen pitää nauhoittaa kauniit ja rohkeat videolle ja jättää mainokset pois. Oli istunut ja nauhoittanut video kasetin täyteen mainoksia.
He tulivat lomalle ja täti sanoi: Tuo saatanan pässi on nauhoittanut 3 tuntia ruotsalaisia mainoksia video kasetille joten minä toin sen teille tuliaisena.
Tätin mies katso elokuvaa niin saatto sanoa, että: Tuo sama kohta on näkynyt 6 kertaa tässä elokuvassa.
Täti oli invaliidi, mutta heidän avioliitto perustu siihen että hän joka aloittaa myös lopettaa.
Mies heräs aamulla aikaisin ja täti heräs myöhemmin niin hänen mies sanoi meillä ja vielä minun kuullen, että: MINULLA ON JO KOLMAS AAMU MENOSSA, KUN SINULLA ALKAA VASTA ENSIMMÄINEN!
Täti alko huutamaan: JOKO SE TAAS ALKAA!
Minulla tuli kahvit nokastakin ulos, kun räjähdin nauruun kun kuuntelin heidän taistelua.
Täti kuoli niin mies kuoli ikävään, koska hän oli niin kiinni vaimossaan ja heidän elämään jossa oli hyvä kipinä joka piti suhdetta yllä eli se joka aloittaa myös lopettaa!
Jos hyvä tatsi on niin sitähän elää vaikka 100vuotiaaksi. Täti kuoli sydän kohtaukseen, koska hän oli päättänyt lähteä Ahvenmaalle ja ajaa autolla vielä itse sinne. Hänellä oli ottanut sydämestä, mutta ei antanut periksi.
He olivat päässeet Ahvenanmaalle niin täti lähti HELIKOPTERILLA UPPSALAAN sairaalan ja kyllä siinä kävi niin, että oli hänen viimeinen reissu. Miehensä kertoi myöhemmin oman version, mutta hän kuoli pari vuotta tuon jälkeen.
Eli heidän sopimus JOKA ALOITTAA MYÖS LOPETTAA oli loppuun asti voimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391