Presidentti tarjoaa linna juhlissa RIEKKOA

Anonyymi-ap

Totta ne ANSALANGAT on olleet kireällä!?
Kerrankin kunnon RIEKKO tilaus ja kyllä kai muutama tuhat RIEKKOA löytyy joka metsästäjältä pakkasesta.
EI OOTA jos myydään niin lähtee varmaan ne VÄHÄISETKIN KANALINTUJEN PYYNTILUVAT.

9

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riekko on sentään niitä HARVOJA lintuja joita VEGAANIT voivat syödä myös, koska nehän syö vain luonnosta löytyvää ruokaa.
      Eli riekko on LUOMU VEGAANI RUOKAA joten voi olla, että LEIJONA KEITTIÖN RIEKKO TILAUS VOI OLLA JATKUVA TILAUS, koska LUOMU VEGAANI RUOKA ON TRENDI RUOKAA AINA.

Ihmiset tulevat ULKOMAILTA LAPPIIN TULEVASSA SYÖMÄÄN RIEKKOA, kun PRESIDENTTI KORKKAA LINNAN JUHLISSA RIEKOLLA LUOMU VEGAANI MENUN!

En nähnyt, että olikohan HILLA MEHU TILAUKSEN TEHNYT MYÖS. ULKOMAALAISET ainakin kyselivät minulta kerran Inarin K-marketissa HILLA MEHUA eli CLOUDBERRY JUICEA.
      Minä sanoin hienosti englanniksi, että: We have CLOUDBERRY JUICE ONLY IN HOTELL'S AT BREAKFAST TIME because it's a ole tradition here to drink CLOUDBERRY JUICE on the morning before we eat BREAKFAST.

Hotellien omistajathan tykkää, kun ANTAA PIILO MAINOSTA JA MAINOSTAA jotain erikoista mitä EI SAA MUUALTA, kuin LAPISTA.

Inarin riekko,hilla hyytelöä ja hilla mehu shotti niin kyllähän siinä on kunnon LUOMU VEGAANI MENU... PORON MAITO JUUSTOA JÄLKIRUOAKSI JA SIIHEN HILLOJA TIETENKIN LISÄKSI.

• Anonyymi

Kyllä minäkin PORON MAITOA KAHVIIN LAITTASIN, mutta tämän kunnan POROT ON UMMESSA OLLEET AINA!
        MINÄ OLEN SENTÄÄN POHJANMAAN JUUSTOPITÄJÄN SUKUJA OPETTELIN AIKANI KULUKSI TEKEMÄÄN LEIPÄJUUSTOA NIIN, KUIN POHJANMAAN EMÄNTIEN PERINTEISIIN KUULUU.
        HERUTIN TIETENKIN, KOSKA SEHÄN KUULUU MEIDÄN JUUSTOPITÄJÄN EMÄNTIEN PERINTEISIIN. HERASTA LEIVOIN LEIPÄÄ, KOSKA TUO ON MYÖS MEIDÄN PERINTEITÄ.

OLIS KYLLÄ MUKAVA KOKEILLA MITEN LEIPÄJUUSTO ONNISTUU PORON MAIDOSTA JA VOIKO SILLÄ HERUTTAA SAMALLA TAVALLA NIIN, KUIN LEHMÄN MAIDOLLA.
        JOS ONNISTUU HERUTUS NIIN SIITÄ HERASTA VOIS LEIPOA POROLEIPÄÄ TAI RIESKAA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minäkin PORON MAITOA KAHVIIN LAITTASIN, mutta tämän kunnan POROT ON UMMESSA OLLEET AINA!
        MINÄ OLEN SENTÄÄN POHJANMAAN JUUSTOPITÄJÄN SUKUJA OPETTELIN AIKANI KULUKSI TEKEMÄÄN LEIPÄJUUSTOA NIIN, KUIN POHJANMAAN EMÄNTIEN PERINTEISIIN KUULUU.
        HERUTIN TIETENKIN, KOSKA SEHÄN KUULUU MEIDÄN JUUSTOPITÄJÄN EMÄNTIEN PERINTEISIIN. HERASTA LEIVOIN LEIPÄÄ, KOSKA TUO ON MYÖS MEIDÄN PERINTEITÄ.

OLIS KYLLÄ MUKAVA KOKEILLA MITEN LEIPÄJUUSTO ONNISTUU PORON MAIDOSTA JA VOIKO SILLÄ HERUTTAA SAMALLA TAVALLA NIIN, KUIN LEHMÄN MAIDOLLA.
        JOS ONNISTUU HERUTUS NIIN SIITÄ HERASTA VOIS LEIPOA POROLEIPÄÄ TAI RIESKAA!

Minähän voisin laittaa SAKÄ:n kautta Aikion Leolle vaikka LITRAN PORON MAITO TILAUKSEN JA LAITTAA, ETTÄ: OLEN HÄNEN EXÄ JOLLE ON LUVANNUT HAKEA VAIKKA KUUN TAIVAALTA JOS PYYDÄN. KUU ON KAUNIIMPI TAIVAALLA, MUTTA JOS SEN PORON MAITO LITRAN SAISIN NIIN MINÄ VOISIN TEHDÄ PORON LEIPÄJUUSTOA JA LÄHTEÄ VAIKKA JONKU MIEHEN KANSSA KUUTAMO TREFFEILLE JA TARJOTA JUUSTOA SEKÄ SANOA : JUUSTO KYLLÄ NARISEE NIIN, KUIN MINUN EXÄT MUTTA EI VÄLITETÄ NIISTÄ KOSKA MINÄ TEIN JATKUVAN PORON MAITO TILAUKSEN JA KYLLÄ JOUTAA TUON VERRAN NÄHDÄ VAIVAA MEIDÄN PARISUHTEEN ETEEN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän voisin laittaa SAKÄ:n kautta Aikion Leolle vaikka LITRAN PORON MAITO TILAUKSEN JA LAITTAA, ETTÄ: OLEN HÄNEN EXÄ JOLLE ON LUVANNUT HAKEA VAIKKA KUUN TAIVAALTA JOS PYYDÄN. KUU ON KAUNIIMPI TAIVAALLA, MUTTA JOS SEN PORON MAITO LITRAN SAISIN NIIN MINÄ VOISIN TEHDÄ PORON LEIPÄJUUSTOA JA LÄHTEÄ VAIKKA JONKU MIEHEN KANSSA KUUTAMO TREFFEILLE JA TARJOTA JUUSTOA SEKÄ SANOA : JUUSTO KYLLÄ NARISEE NIIN, KUIN MINUN EXÄT MUTTA EI VÄLITETÄ NIISTÄ KOSKA MINÄ TEIN JATKUVAN PORON MAITO TILAUKSEN JA KYLLÄ JOUTAA TUON VERRAN NÄHDÄ VAIVAA MEIDÄN PARISUHTEEN ETEEN.

Minähän vain AUTTAISIN häntä, kun Aikion Leo toimittaa minulle sitä PORON MAITOA aina, kun satun tarvimaan niin hänen EI TARVI TEURASTAA LYPSY POROJA vaan minä tuen hänen ELINKEINOA ja hän saa EU-tukia.

AIKION LEO ON ITSE SANONUT, ETTÄ: JOS TARVII LITRAN MAITOA NIIN EI SEN TAKIA TARVI KOKO LEHMÄÄ JA NAVETAN ISÄNTÄÄ NAIDA!

NYT VOISIN SEN MAITO LITRAN TARVIA, KOSKA JOULU ON TULOSSA JA MINÄ VOISIN TÄNÄ VUONNA LUODA JOTAIN UUTTA JOULU PERINNETTÄ.
        NÄMÄHÄN JÄÄ KAIKKI PERINTÖNÄ MEIDÄN YHTEISELLE LAPSELLE JOKA KYLLÄ JATKAA ÄITINSÄ PERINTEITÄ, KUN NE LUON HÄNELLE.

MEILLÄ JUUSTOPITÄJÄN POHJALAIS EMÄNNÄLLÄ EI OLE TAPANA MENNÄ PÄTEMÄÄN TAIDOILLA SAAMELAISTEN KEITTIÖÖN VAAN ME PYSYTÄÄN OMASSA KEITTIÖSSÄ JA KYLLÄ SEN VERRAN SAAMELAISTA SUVUSTA LÖYTYY, ETTÄ EN SORRU SAAMELAISTEN HALVEKSUNTAAN VAAN ANNAN OMALLE LAPSELLE RIKKAUTTA, KOSKA RUOKA ON HYVIN TÄRKEÄ TAITO OSATA NIIN SAA ITSELLEEN KOMIAN MIEHEN JA PITÄÄHÄN VAIMON MEIDÄN PERINTEISEN MUKAAN LAPSIA TEHDÄ NIIN MUMMOKIN PÄÄSEE PERINTEIDEN MUKAAN KYLÄÄN.

JOS EN SAA SITÄ LITRAA PORON MAITOA, KUN TILAAN NIIN MINÄ TEEN SYRJINNÄSTÄ RIKOSILMOITUKSEN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän vain AUTTAISIN häntä, kun Aikion Leo toimittaa minulle sitä PORON MAITOA aina, kun satun tarvimaan niin hänen EI TARVI TEURASTAA LYPSY POROJA vaan minä tuen hänen ELINKEINOA ja hän saa EU-tukia.

AIKION LEO ON ITSE SANONUT, ETTÄ: JOS TARVII LITRAN MAITOA NIIN EI SEN TAKIA TARVI KOKO LEHMÄÄ JA NAVETAN ISÄNTÄÄ NAIDA!

NYT VOISIN SEN MAITO LITRAN TARVIA, KOSKA JOULU ON TULOSSA JA MINÄ VOISIN TÄNÄ VUONNA LUODA JOTAIN UUTTA JOULU PERINNETTÄ.
        NÄMÄHÄN JÄÄ KAIKKI PERINTÖNÄ MEIDÄN YHTEISELLE LAPSELLE JOKA KYLLÄ JATKAA ÄITINSÄ PERINTEITÄ, KUN NE LUON HÄNELLE.

MEILLÄ JUUSTOPITÄJÄN POHJALAIS EMÄNNÄLLÄ EI OLE TAPANA MENNÄ PÄTEMÄÄN TAIDOILLA SAAMELAISTEN KEITTIÖÖN VAAN ME PYSYTÄÄN OMASSA KEITTIÖSSÄ JA KYLLÄ SEN VERRAN SAAMELAISTA SUVUSTA LÖYTYY, ETTÄ EN SORRU SAAMELAISTEN HALVEKSUNTAAN VAAN ANNAN OMALLE LAPSELLE RIKKAUTTA, KOSKA RUOKA ON HYVIN TÄRKEÄ TAITO OSATA NIIN SAA ITSELLEEN KOMIAN MIEHEN JA PITÄÄHÄN VAIMON MEIDÄN PERINTEISEN MUKAAN LAPSIA TEHDÄ NIIN MUMMOKIN PÄÄSEE PERINTEIDEN MUKAAN KYLÄÄN.

JOS EN SAA SITÄ LITRAA PORON MAITOA, KUN TILAAN NIIN MINÄ TEEN SYRJINNÄSTÄ RIKOSILMOITUKSEN.

Katselin niitä runkkaus ohjelmia ja mietin samalla, että mistä aiheesta kirjoitan kirjan.
        Se mies veteli 50kertaa esinahkaa ja sen jälkeen lensi mälli KAARESSA ja minä sain samalla HEUREKA ajatuksen.
        Minä voisin tekee KEITTOKIRJAN jossa on PORON MAITO OHJEITA ja Aikion Leo kyllä joutaa tuon verran auttaa minua.
        Olen minäkin auttanut häntä ja litra poron maitoa on VÄHINTÄ mitä hän voi VASTAPALVELUNA MINULLE TOIMITTAA niin saan sen KEITTOKIRJAN tehdä.
        Meidän lapsi voi kääntää tuon saameksi, koska hän on kuulemma opiskellut saamea.
        Aikion Leo voi ottaa tuon keittokirjan mukaan, kun menee niihin PORO ja SAAMELAIS SEMINAAREIHIN ja MARKKINOIDA sitä kirjaa. Kirjaan laitetaan tietenkin minun ja tytön kuva ja Aikion Leo voi kertoa, kun myy sitä kirjaa, että: Minun exä ja tyttö on yhteistyönä tehneet tämän kirjan. Exä loi reseptit ja tyttö käänsi ne saameksi ja oli äitinsä apuna luomassa näitä reseptejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katselin niitä runkkaus ohjelmia ja mietin samalla, että mistä aiheesta kirjoitan kirjan.
        Se mies veteli 50kertaa esinahkaa ja sen jälkeen lensi mälli KAARESSA ja minä sain samalla HEUREKA ajatuksen.
        Minä voisin tekee KEITTOKIRJAN jossa on PORON MAITO OHJEITA ja Aikion Leo kyllä joutaa tuon verran auttaa minua.
        Olen minäkin auttanut häntä ja litra poron maitoa on VÄHINTÄ mitä hän voi VASTAPALVELUNA MINULLE TOIMITTAA niin saan sen KEITTOKIRJAN tehdä.
        Meidän lapsi voi kääntää tuon saameksi, koska hän on kuulemma opiskellut saamea.
        Aikion Leo voi ottaa tuon keittokirjan mukaan, kun menee niihin PORO ja SAAMELAIS SEMINAAREIHIN ja MARKKINOIDA sitä kirjaa. Kirjaan laitetaan tietenkin minun ja tytön kuva ja Aikion Leo voi kertoa, kun myy sitä kirjaa, että: Minun exä ja tyttö on yhteistyönä tehneet tämän kirjan. Exä loi reseptit ja tyttö käänsi ne saameksi ja oli äitinsä apuna luomassa näitä reseptejä.

Kyllä minä nyt jo ymmärsin miksi mulle on aina laitettu niitä penis kuvia ja runkkaus videoita.
        Tietenkin siksi, että minä YMMÄRRÄN TUON PORON MAITO asian eli laitan EXÄN LYPSYLLE niin mies voi tulla minun kanssa samaan kotiin ja minä saan SEKSIÄ ja mies niitä PORON MAIDOSTA TEHTYÄ PULLAA, LEIPÄÄ SEKÄ LEIPÄJUUSTOA joka TIETENKIN NARISEE ja mies saa hyvät fibat ja sanoo: Me voitas tehdä jotain mitä sinun exät EI OLE IKINÄ SINUN KANSSA TEHNEET VAAN TUO ON MEIDÄN IHAN OMA JUTTU JOHON EI KUKAAN MUU IHAN VARMASTI PYSTY!

Tämä alkaa vaikuttamaan niin minun UUDELTA ELÄMÄLTÄ JOSSA ON MIEHELLEKIN TILAA JA EI VOI TIETÄÄ MILLAISEN ADDIKTION SAA ADHD:ssa aikaan, koska JOS OIKEIN KOUKKUUN JÄÄDÄÄN NIIN EI ME KYLLÄ TERAPIAA TARVITA VAAN LAUTAA, NAULAA SEKÄ TIETENKIN NAULAPYSSYÄ JOLLA RAKENNETAAN ESTEET NIIN EIVÄT PÄÄSE KESKEN KAIKEN YLLÄTTÄMÄÄN!

• Anonyymi

Syökö muslimit kiirunoita?

• Anonyymi

Juu.

Mutta, voi itkupotkua 13v ei päässyt linnanjuhlien ryyppyjuhlaan.🙄😔

Asianomainen ja iskä ei tietojen mukaan ollut moksiskaan( paitsi, alaikäisen huoltajana olisi päässyt mukaan, )😅😅

Mutta, ehtiihän tuo kun täyttää 18v.Jos/ kun vielä urheilee, eikä ansaitut euro ole menneen" muiden tarpeisiin"😏😏🤪🤪😜

• Anonyymi

Naton tykistöharjoitus Lapissa tuottaa sopivasti paljon riekkoja linnan juhliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6354
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2616
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2228
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1798
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1736
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1530
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1422
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1388
    Aihe