Kun torstaina avattiin samaan aikaan kaikki suomessa avattavat jula kaupat eli mitä mieltä olit julasta vai menetkö ennemmin puuiloon tokmanniin biltemaan prismaan motonettiin
Oletko jo käynyt julassa
15
398
Vastaukset
Nillä on ollut typeriä televisiomainoksia.
- Anonyymi
Tuskin kukaan siltä mainosta menee ostamaan.
Mielestäni aivan hyvä kauppa, olen käynyt usein. Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni aivan hyvä kauppa, olen käynyt usein.Typerien mainosten esittäminen osoittaa firman päättäjien olevan typeriä ja minulla on typeryysallergia.
- Anonyymi
Mitä kstsot telkkarista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni aivan hyvä kauppa, olen käynyt usein.Miten olet voinut käydä kun torstaina vasta avattiin eli ei kauhean usein ole voinut käydä ja myyhöhän rihkamaa ja varmasti samat hinbat kuin esim biltemassa motonetissa puuilossa eli onko kartelli kukaan ei myy halvemmalla
- Anonyymi
Käyn vain silloin kaupassa, kun on tarvetta, muuten en, jotta välttyisin heräteostoksilta.
- Anonyymi
Tuleeko jula joskus. Kuopioon.??
- Anonyymi
Jula on ihan ok.
Tuossakin on hauskat huomiohousut, sopii miehille, jotka kaipaavat naisen huomiota.
https://www.jula.fi/catalog/vaatteet-ja-suojaimet/miesten-vaatteet/huomiovaatteet/huomiohousut/huomiohousut-030962/ Kyllä mä muistan. Se oli hienoo kun julat aukes. Mutta onks se nyt siltikään niin hienoo, että ketju pitää nostaa tasan vuosi myöhemmin.
- Anonyymi
jerop nin juyyrlin ytytöljrn kansssa ikävä-palstallaa yyritin pistaa maswennusta heiltä... niiin noooh.
yksi pelijuttunju niin jooh etenenee suunnitelmien mukaan, pieni peli missä kummitusmaisiamaisemia. - Anonyymi
en ehkä kåäynyt..muta niiin joku niin jositse on joku white supermacisys, drafon, niin kiinalaisille joku lohikäärme merkiysee niin mitä merkitseekään.
Iloinen olisin saada jonkin levyn tuolya joltain tytöltä musiikkia. - Anonyymi
lohikäärm kinassa :
n contrast to the Western connotations of the dragon, the dragon in Chinese culture symbolizes good luck, strength, health and the male element Yang. Chinese dragons are heralded as bringers of good fortune, associated with rain and water Käyn yleensä tuollaisessa kaupassa silloin, kun minulla on tarve hankkia jotain. Nyt ei ole ollut tarvetta millekään, joten näyteikkunaostokset (myös muihin kauppoihin) on jäänyt tekemättä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385828
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3972632- 1362584
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141660
- 711249
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä41094Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 83878