Ihastukselta anteeks pyytäminen

Anonyymi-ap

Miten pyytäisin anteeksi ihastukselta jonka kanssa juttelin ehkä kuukauden ja hänelle laitettiin viestiä puhelimellani ja hän otti ne viestit ehkä hieman henkilökohtaisesti. Eikä vastannut enään mihinkään viesteihin. Olen yrittänyt pyytää anteeksi ja selittää kokojutun, mutta hän ei ole vastannut. Eli en ole itse sanonut hänelle mitään mikä olisi katkaissut välit.
Miten pitäisi toimia? Tykkäsin tästä kyseisestä lyhyestä blondista, mutta pilasin kaiken, kun joku muu hänelle laitteli viestiä puhelimellani.

11

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten ois jos kertoisit sen face to face?

• Anonyymi

Jos he ei ole koskaan tavanneet vaan soittelivat ja txt viestettelivät

• Anonyymi

Olet kyllä täys taukki jos kuvittelet kenenkään uskovan, että joku muu on sinun puhelimesta viestiä lähettänyt.

• Anonyymi

Joku muu laitteli viestiä? 😄 come on man get real

• Anonyymi

Luovutin vain kännissä puhelimeni kaverille ja sillä kaverini laittoi viestiä tälle tytölle, kun en itse enään pystynyt.

• Kärsi vaan kännisekoilusi.

• Anonyymi

Antasin asian olla jos tuon asian todellinen laita ni ethän si ole virhettä tehny muuta kun sen että olit niin hölmö että olit kaverisi päästäny puhelimellesi silti kysymys kuinka hän tiesi salasanasi

• Anonyymi

Vaadi se heppu joka lähetti ne viestit, tunnustamaan naiselle hölmöilynsä.

• Tälleen se ratkee. Mullekin kävi köpelösti, kun hain vankilasta töitä. Ja tietenkin puhelimeen laitoin muistiin vaan että vankila. Niin eikös sukulaispoika ollu ottanu mun puhelimen ja soittanu sinne pilasoiton. Mä sitten seuraavana päivänä soitin ja sanoin että lapset räplänny mun luuria, eikä se työpaikka siitä jääny kiinni.

• Anonyymi

Miksi tarvii pyytää anteekis, jos ihastus on ollut yksipuolista eli vain aloittaja on ihastunut.
      Ihanstuksen kohde ei kenties vähääkään piittaa, vaikkei ihailija olisi monen viikkoon kontaktissa ihastukseensa.
      Eri asia olisi, jos myös ihastuksen kohde olisi ihastunu,m utta harvonpa niin menee varsinkaan, jos ihastuksen kohde on nainen..

• Anonyymi

Mites jos vaikka rehellisyydellä, vaikka se saa sinutkin näyttämään taukikta joka antaa puhelintaan näpelöidä ja viestiä laittaa ihastukselle, niin silti. Kannat vastuusi ja pyydät anteeksi että noin kävi.

Hän sitten miettii miten asiaan suhtautuu. Selittely on tyhmintä ikinä, jos rehellisyydelle rakentaa.

Entinen Eivori

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4220
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2373
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      33
      2337
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2104
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1897
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1875
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1577
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1538
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1360
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1214
    Aihe