Nyt kannattaa miettiä missä baarissa juo viinaa ja tapaa naisia pikkujouluna. Ei ne naiset kotoa tule hakemaan vaan menette baariin tutustumaan naisiin.
T: viinamies
Pikkujoulu kausi lähestyy.
64
466
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta kun minä olen Persu, minusta paistaa tuo sovinisti 🐖 läpi.
Pitääkö olla paljon rahaa, vai miten eroittaa heikon viina pään naisen. - Anonyymi
Viinamiehellä on sana hallussa t. Viinanainen
- Anonyymi
Niin on. (Olen entinen viinanainen.) Kun join, niin oli aina seuraa. Baariin voi aina mennä, vaikka keskellä päivää. Olen todella yksinäinen, kun en enää juo. Jossain AA:ssa nyt ei käy pirukaan kyttäämässä niitä vanhoja, kärttyisiä ukkoja.
- Anonyymi
örstttöö vögöb hijy cgeweetb b´ganubf boouua tku 239 wyea,
- Anonyymi
Juu pikku huppelissa naiset antaa helpommin. Paitsi etten käy enää baareissa mutta nuorena kävin ja kyllä siellä naisiin tutustui ja olin yhden yön juttuja. En lähes 50 vuotiaana enää jaksa baareihin mennä. Ne ovat nuorten ja 30 v ihmisten paikka nykyään.
Ei kannata tulee tauteja. Seski kuitenkin on niin paljon parempaa kun on tuntenut pitkään.
Jos taas jännitystä haluaa, niin harrastaa vaikka jotain korkeen paikan kiipeilyä. Joo tiedän että laitonta, mutta noi yhden yön jutut on taas moraalisesti väärin.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Ei kannata tulee tauteja. Seski kuitenkin on niin paljon parempaa kun on tuntenut pitkään.
Jos taas jännitystä haluaa, niin harrastaa vaikka jotain korkeen paikan kiipeilyä. Joo tiedän että laitonta, mutta noi yhden yön jutut on taas moraalisesti väärin.Mutta yhden yön korkean paikan kiipeily on ok. Hahhhah.
Mastoista löytyy.
Vilma
Onko jouluateria useamman kanssa pikkujoulu. (<-minun)
Minusta ei. Pikkujouluun kuuluu vähän hulinaakin. Anonyymi kirjoitti:
Mutta yhden yön korkean paikan kiipeily on ok. Hahhhah.
Mastoista löytyy.
Vilma
Onko jouluateria useamman kanssa pikkujoulu. (<-minun)
Minusta ei. Pikkujouluun kuuluu vähän hulinaakin.Mastoihin ei uskalla, niissä on ne antennit. Mikroaaltosäteilyä. Niitä on talojen katollakin, ei oo kiva jos paistuu. Piiput, siilot ja nosturit parhaita.
Pikkujoulu tulee mulle, firman puolesta. Pidetään samalla mun viiskymppiset ja kahden muun kymppiset sekä yks eläkkeelle lähtö. Kaikki samalla.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mastoihin ei uskalla, niissä on ne antennit. Mikroaaltosäteilyä. Niitä on talojen katollakin, ei oo kiva jos paistuu. Piiput, siilot ja nosturit parhaita.
Pikkujoulu tulee mulle, firman puolesta. Pidetään samalla mun viiskymppiset ja kahden muun kymppiset sekä yks eläkkeelle lähtö. Kaikki samalla.Topi kolme, hahhhahaa: piiput, siilot ja nosturit....hip hurja.
Paljettihameessa loistaisi kauas.
Vilma
- Anonyymi
Vain pitkät ja komeat miehet saavat jutella naisille baarissa.
- Anonyymi
Siis noin rajoittaisi sananvapaiåutta? Senteissä?
Vilma
- Anonyymi
Saatko tussua pikkujouiluissa?
Oispa kiva viettää pikkujoulua....
Tai edes jotain...originalpieninainen: "Oispa kiva viettää pikkujoulua....
Tai edes jotain..."
Järjestä tyttöporukalla pikkujoulut. Minun luona on sunnuntaina 1.12. pikkujoulut. Alkoholi ei juurikaan ole mukana vaan jokainen tuo nyyttäriperiaatteella jotain syötävää. Se on miesten pikkujoulut, jossa katsomme kahta jalkapallo-ottelua. Joku pääsee ensimmäiseen ja joku toinen jälkimmäiseen otteluun. En kyllä ole sataprosenttisen varma, että pääsenkö pikkujouluihin, mutta ne järjestetään luonani, vaikka en olisi paikalla.- Anonyymi
Menet nyt viikonloppuisin baareihin ja yökerhoihin kuukauden verran nyt pikku jouluja vietetään ja moni menee jatkoille yökerhoon tai viettää siellä pikkujouluja ehkä tapaat yökerhossa kivan sinkkumiehen
Anonyymi kirjoitti:
Menet nyt viikonloppuisin baareihin ja yökerhoihin kuukauden verran nyt pikku jouluja vietetään ja moni menee jatkoille yökerhoon tai viettää siellä pikkujouluja ehkä tapaat yökerhossa kivan sinkkumiehen
Ei millään pahalla mitä sanon nyt...
Mutta vttu ku en tosiaan oo menossa
mihkää baareihin tms.
Enkä tosiaankaa mistään hinnasta
jostain baarista raahais mitää ukkoa kotiin.
Tai lähtis jonkun kännisen ukon luokse....Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
originalpieninainen: "Oispa kiva viettää pikkujoulua....
Tai edes jotain..."
Järjestä tyttöporukalla pikkujoulut. Minun luona on sunnuntaina 1.12. pikkujoulut. Alkoholi ei juurikaan ole mukana vaan jokainen tuo nyyttäriperiaatteella jotain syötävää. Se on miesten pikkujoulut, jossa katsomme kahta jalkapallo-ottelua. Joku pääsee ensimmäiseen ja joku toinen jälkimmäiseen otteluun. En kyllä ole sataprosenttisen varma, että pääsenkö pikkujouluihin, mutta ne järjestetään luonani, vaikka en olisi paikalla.Tyttöporukalla...
Joo kuulostaa hyvälle..
Sillei....
Me, myself and i....
Elikkä en taida kyllä järjestää.
Ja mikäli joskus sattuisinkin järjestää niin
mä en ikinä olis "sukupuolirasistinen"
että vaan tytöille olis jotkut illanistujaiset.
Ei pahalla tai henkilökohtaista toi...
Mutta...
Oudolta kuulostaa että sun luona vietetään, mutta et ite ehkä ole siellä edes...
Kuten myöskin toi futis juttu...
Pleikalla vissiin tms?- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Tyttöporukalla...
Joo kuulostaa hyvälle..
Sillei....
Me, myself and i....
Mutta...
Oudolta kuulostaa että sun luona vietetään, mutta et ite ehkä ole siellä edes...
Pleikalla vissiin tms?Fhl on palstan fiksuin ja kivoin mies. Hän on aina ollut yksityiselämässään suosittu. Joten miksi sättiä?
- Anonyymi
Ei millään pahalla mitä sanon nyt...
Mutta vttu ku en tosiaan oo menossa
mihkää baareihin tms.
Enkä tosiaankaa mistään hinnasta
jostain baarista raahais mitää ukkoa kotiin.
Tai lähtis jonkun kännisen ukon luokse....Ei ihme että olet sinkkuneiti raivoaa kun pitäis mennä treffeille tai sinkkumiehiä tapailemaan ja tuttavuutta tekemään
Anonyymi kirjoitti:
Fhl on palstan fiksuin ja kivoin mies. Hän on aina ollut yksityiselämässään suosittu. Joten miksi sättiä?
Sätinkö mä jotenkin?
Kerrotko miten?
Sinä se taisit sättiä/syytellä....
Kai saan kuitenkin sanoa miten
Mä ajattelen ja tunnen ite asioista?
Ps mä en tunne tai tiedä ees tota nikkiä
muutaku pari kertaa nähnyt jotain keskusteluja...
Joten turha mulle sanoa tuollasia syitä etten sais sanoo mitä haluan.Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme että olet sinkkuneiti raivoaa kun pitäis mennä treffeille tai sinkkumiehiä tapailemaan ja tuttavuutta tekemään
Enhän raivoa...
Tai ainakaan raivonnut....
Nyt ehkä hieman kiukuttelen 😤
Äläkä valehtele,
tai sano totena sellaista
mikä ei pidä mitenkään paikkaansa....- Anonyymi
Enhän raivoa...
Tai ainakaan raivonnut....
Nyt ehkä hieman kiukuttelen 😤
Äläkä valehtele,
tai sano totena sellaista
mikä ei pidä mitenkään paikkaansa....Kyllä taidat nyt olla vähän äksyllä päällä ja kiukkuinen olet ja jos ei sinkkumiehiä tapaa niin ei omaa miestäkään muutoin löydä
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä taidat nyt olla vähän äksyllä päällä ja kiukkuinen olet ja jos ei sinkkumiehiä tapaa niin ei omaa miestäkään muutoin löydä
Voin mä tavata ja tutustua,
oikestaan koska vaan....
Mutta en baarista raahaa ketään
tuntematonta kotiini...
Enkä myöskään mene yöksi tuntemattoman
kännisen luokse baarista...
En kyllä menis juomaankaan tai baariin...
Jos menisinkin,
niin luulen että noi ipanat/niiden kaverit
Ei ihan heti kyllä antais mun lähteä kenenkään tuntemattoman matkaan,
taikka antais tuua kotiin sellasta.....
Hitto tuli mieleen mörrimöykky laulu...
Ja kiukkukin katosi sen takia....
Pitäisi salakuljettaa varmaan jotenkin
jos haluisin tuua tänne jonkun.... 🤭- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fhl on palstan fiksuin ja kivoin mies. Hän on aina ollut yksityiselämässään suosittu. Joten miksi sättiä?
Utr:n miesystävä Seppo on myös kiva.
- Anonyymi
oikestaan koska vaan....
tuntematonta kotiini...
Jos menisinkin,
jos haluisin tuua tänne jonkun.... 🤭Ok ja hyvä niin ja hyvä et kiukku häipyi ehkä se saa äreäksi kun ei ole omaa pussailu kaveria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Utr:n miesystävä Seppo on myös kiva.
Kiitos! <3
T. Seppo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok ja hyvä niin ja hyvä et kiukku häipyi ehkä se saa äreäksi kun ei ole omaa pussailu kaveria
Se tekee äreäksi kun joutuu lukemaan väliksen typeryyksiä.
Tyttöporukalla...
Joo kuulostaa hyvälle..
Sillei....
Me, myself and i....
Mutta...
Pleikalla vissiin tms?originalpieninainen: "Oudolta kuulostaa että sun luona vietetään, mutta et ite ehkä ole siellä edes...
Pleikalla vissiin tms?"
No, selitellään. Viime vuonna oli sovittu pikkujoulu, mutta viime hetkellä en päässyt paikalle. Kaverilla on avain asuntooni - eli se vietettiin niin kuin nytkin vietetään. Minun osallistuminen riippuu siitä - missä kunnossa Faija on, sillä olen melkein omaishoitajana mahdollisesti toisessa kaupungissa. Faija 85-vuotias ja vähän aikaa sitten häntä ei voinut jättää yksiin. Nyt tilanne taitaa olla eri kuin viime vuonna eli pääsen pikkujouluun.
Selvitys toinen - minun luonani puolen tusinan kokoinen miesseurue käy katsomassa futista. Niinpä meillä on Futis-pikkujoulut marras-joulukuun vaihteessa. Perinteisesti ollaan monesti myös kokoonnut Uudenvuoden-bileisiin. Samalla porukalla katsomme myös Mestarien Liigan finaalin touko-kesäkuun vaihteessa. Minulla on paras televisio ja kaikki jalkapallopaketit näkyvissä - joten on luonnollista, että jalkapallobileet ovat luonani.Anonyymi kirjoitti:
Ok ja hyvä niin ja hyvä et kiukku häipyi ehkä se saa äreäksi kun ei ole omaa pussailu kaveria
Halailu ja muu kaveri....
Kun ois ees halikaveri tääl ois parempi olla....Anonyymi kirjoitti:
Se tekee äreäksi kun joutuu lukemaan väliksen typeryyksiä.
Ei mua kyllä oikeesti Välis tee äksyksi...
<3Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
originalpieninainen: "Oudolta kuulostaa että sun luona vietetään, mutta et ite ehkä ole siellä edes...
Pleikalla vissiin tms?"
No, selitellään. Viime vuonna oli sovittu pikkujoulu, mutta viime hetkellä en päässyt paikalle. Kaverilla on avain asuntooni - eli se vietettiin niin kuin nytkin vietetään. Minun osallistuminen riippuu siitä - missä kunnossa Faija on, sillä olen melkein omaishoitajana mahdollisesti toisessa kaupungissa. Faija 85-vuotias ja vähän aikaa sitten häntä ei voinut jättää yksiin. Nyt tilanne taitaa olla eri kuin viime vuonna eli pääsen pikkujouluun.
Selvitys toinen - minun luonani puolen tusinan kokoinen miesseurue käy katsomassa futista. Niinpä meillä on Futis-pikkujoulut marras-joulukuun vaihteessa. Perinteisesti ollaan monesti myös kokoonnut Uudenvuoden-bileisiin. Samalla porukalla katsomme myös Mestarien Liigan finaalin touko-kesäkuun vaihteessa. Minulla on paras televisio ja kaikki jalkapallopaketit näkyvissä - joten on luonnollista, että jalkapallobileet ovat luonani.Ok..
Ei sun olis ihan noin tarkasti tarvinnut
mulle sitä selventää...
Kiitos kuitenkin.
Toivotaan että isäsi vointi pysyis hyvänä.- Anonyymi
oikestaan koska vaan....
tuntematonta kotiini...
Jos menisinkin,
jos haluisin tuua tänne jonkun.... 🤭No ei tietenkään lähdetä baarista kenenkään luo tai omaan kotiin viedä jotain randomeita. Sehän nyt on itsestäänselvyys ja turvallisuussuunnitelman kohta nro 1.
Lähde hyvälle keikalle - siinä oiva pikkujoulu.
- Sheena
Tänä vuonna on tiedossa ainoastaan yhdet pikkujoulut. Menemme työporukan kanssa syömään ja juhlimaan. Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, olen jo ennen puoltayötä takaisin kotona, omassa sängyssä ja unten mailla.
Höpön höpön! Tuollainen meininki ei kuulu minun pikkujouluun.
Olen ihan kiltisti. Työkavereiden kanssa syömme hyvin, juhlimme vähän ja poistumme ajoissa kotimatkalle. Eikä mitään hölmöilyjä.- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Höpön höpön! Tuollainen meininki ei kuulu minun pikkujouluun.
Olen ihan kiltisti. Työkavereiden kanssa syömme hyvin, juhlimme vähän ja poistumme ajoissa kotimatkalle. Eikä mitään hölmöilyjä.Niin sitä sanotaan mut katsotaan sitten uudestaan kun pikkujoulut on vietetty
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä sanotaan mut katsotaan sitten uudestaan kun pikkujoulut on vietetty
Saat tulle kysymään. Ei tuo suunnitelma tuosta mihinkään muutu. 🙂
- Anonyymi
Onko välis kivaa olla tyhmä kuin saapas?
- Anonyymi
Siis viinamieskin on vielä hengissä monen vuoden jälkeen 😯. Kyllä varmaan kohta maksa sanoo poks..
- Anonyymi
Kyllä mun luo ainakin naiset ovat tulleet ja vieläpä tarjonneet kuohuviiniäkin, joten ei sinne baarin ole pakko mennä naista saadaksen.
Ja sitten kukaan ei enää puhu niistä yhden yön jutuista. Koska muuten mä oksennan näppikselle ja sen saatte kyllä siivota.
- Anonyymi
Viinamiehen naisilta saa ties minkä sukupuolitaudin.
- Anonyymi
Kotona voi juoda myös ja kutsua sitten naisia kylään. Kävin viimeksi baarissa v 2006 kun silloin löysin tyttöystäväni sieltä. Erottiin kuitenkin 2020. Ei ole baarit mun juttu enää.
- Anonyymi
No harvemmin ne baaristakaan lähtee etsimään kun yhdenillankivaa korkeintaan hyvin käy ni selviää pelkällä klamydia tartunnalla kun ei osannu kahtua millasen miehen siihinki valitsi
- Anonyymi
Tutusmisen ehtona on, että ei juo viinaa. Viiniä juovan miehen kanssa tutustuisin, mutta viinamiehet kierrän kaukaa. T. Viininainen
Kahdet pikkujoulut tiedossa joulukuussa, peräkkäisillä viikoilla ja arki-iltana...Hmm. Mutta uskon, että on kivoja pikkujouluja. Tällä kertaa aika naisvaltaisella porukalla. Vaan eihän sitä tiedä, mihin pikkujouluista päädytään🤶 Tavoitteena päästä viimeisellä bussilla kotiin maalle eli ei mene kovin myöhään.
- Anonyymi
En osallistu! Aiheuttaa ahdistusta, koska en käytä alkoholia, enkä syö lihaa ja nämä aiheuttaa joka kerta ihmetystä ja joudun sitä selittelemään. Tunnen olevani outo.
- Anonyymi
pikku-joulu eli kuin joku ryyppäyskeskiviikko pikkullauantai
neteiruuttujub ja Halleyn komeettakin lähesti mikään ei etäänny ikinä
lumihiutalekin tai vesipisarakin aina vain lähestyy - Anonyymi
jos avaruus laajenee ja kaikki muut molekyylit lähestyvät niin Newtonin teoriat eli hypoteesit on kokonaan hylättävä
Täällä keski-suomessa ei ainakaan tapaa. Mutta kohta esiintyy Martti Servo.
Ei ole mitään pikkujouluja minulle. Menen korpeen istumaan yksinäni.
JeroP kirjoitti:
No mä oon jo korvessa
Ai sehän hauskaa 😁
Mä olen kaupungin sykkeessä... Ihan liikaa ihmisiä mun makuun täällä.mustasusi kirjoitti:
Ai sehän hauskaa 😁
Mä olen kaupungin sykkeessä... Ihan liikaa ihmisiä mun makuun täällä.No on täällä sentäs ihmisä paljon. Kohta esiintyy Martti Servo. En mä siitä tykkää, mutta paremman puutteessa.
JeroP kirjoitti:
No on täällä sentäs ihmisä paljon. Kohta esiintyy Martti Servo. En mä siitä tykkää, mutta paremman puutteessa.
Ok. Kivaa ja viihtyisää iltaa. Mä oon itse duunissa täällä ostoshelvetissä 😅
- Anonyymi
Özzönsööönösnoiks sanoo suntio sotka mosa jerry kannu 🍷 tyhjänks on öxxzoöö
- Anonyymi
Yhyy,viestini oli poistamisen arvoinen. Hyvä minä. ,tiedän voittaneeni!
Poika löytyy kotoa, etten oo sielläkään.
Tulin maalle huilimaan. Ja aion ottaa todellskin rennosti. 🙂
https://youtu.be/einHaCCWGMY?si=xeH5PBIl29245_Gt
Täällä saa olla oikeasti rauhassa. 🙂
Saunailua js maggaraa. 🤤Joo mäkin oon maalla tai oikeestaan metsässä. Uitu on saunottu ja syöty ja vielä martti servo esiintyy.
JeroP kirjoitti:
Joo mäkin oon maalla tai oikeestaan metsässä. Uitu on saunottu ja syöty ja vielä martti servo esiintyy.
Eli tämä soi?:
https://youtu.be/Rpixa-TZNF0?si=ZjsBj8p-I6n1h83B
Pitäkeehän hupia. 😄
- Anonyymi
Raukkapska on koko vuoden panostanut tähän että josko nyt sais👎🤷♀️
- Anonyymi
Bileitä/bileitä ja bileitä,kun vaan kaikkeen kerkeis. Lue vähempää loppujenlopuksi kiinnostais👎🤷♀️
- Anonyymi
Tällä palstalla ei päde sananvapaus. Täysin asialliset viestit poistetaan. Kuka tälläista palstaa ylläpitää? 🤷♀️
- Anonyymi
Kotona ne juhlat on. Vasta joulukuussa, en ymmärrä miksi monet pitää pikkujouluja marraskuussa.
- Anonyymi
Marraskuussa ne juhlat on pidettävä, joulúkuussa ei ehdi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763412
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302031Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681929Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian181491- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261338Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671257Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035