Nainen onko sinulla juhlavaatteita

Anonyymi-ap

Eli käytkö paljon juhlimassa vai eikö ole kuin kotivaatteita ja arkivaatteita ja harrastusvaatteita kun et pahemmin biletä ja juhli

31

336

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja sitten kaapit täynnä ja turvoksissa.

• Anonyymi

On paljon juhlavaatteita, mutta en mitenkään erityisemmin pidä juhlista.

• Anonyymi

Ei ole juhlavaatteita. Laitan ylle yleensä jonkun vanhan vaatteen mikä kaapista löytyy.

• Anonyymi

Ei ole minullakaan ollut enään vuosia juhlavaatteita no puku on mut ei sitä tule käytettyä kuin hautajaisissa tai häissä ei ole vuosiin ollu edes farkkuja eli ei ole minullakaan juhla vaatteita

• Anonyymi

Melko mauttomia kuulemma mun vaatteet. 👏

• Hommaa sellainen lakunaruhame. Muutama paketti Snören lakunauhoja kuminauhaan vyötärölle roikkumaan, niin on maukas vaate. 😁

• Anonyymi

en juhli, se juna meni jo

• Anonyymi

Ei ole nyt, pieneksi jäi.

• Anonyymi

Noinhan niille yleensä käy ja jos ei pahemmin juhlissa käy niin miettii tarviiko niitä lainkaan ja ostaa silläkin rahalla arkivaatteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan niille yleensä käy ja jos ei pahemmin juhlissa käy niin miettii tarviiko niitä lainkaan ja ostaa silläkin rahalla arkivaatteen

Juhliin voi vuokrata vaatteet.

• Mä joudun nyt sanoo ihan suoraan. Että naisten juhlavaatteet ei herätä mussa yhtään mitään. Että mieluummin joku huppari ja kollegehousut.

• Toi oli kiva että sanoit noin.
        Ja mukavaa että ees joku ajattelee
        tollain kun yleensä ootetaa että on aina
        jotkut Himputin epämukavat tiukat tms se*yt
        vaatteet.

Itellä yleensä collarit ja huppari päällä,
        mutta kuitenkin joskus haluun piristyttää
        Ihan vaan itteeni ja laitan joitain muuta päälle...

Ennemmin oon siis sellasilla rytkyillä
        joissa itellä on hyvä olla....

🤗 sulle pitkästä aikaa Jero....

• originalpieninainen kirjoitti:

Toi oli kiva että sanoit noin.
        Ja mukavaa että ees joku ajattelee
        tollain kun yleensä ootetaa että on aina
        jotkut Himputin epämukavat tiukat tms se*yt
        vaatteet.

Itellä yleensä collarit ja huppari päällä,
        mutta kuitenkin joskus haluun piristyttää
        Ihan vaan itteeni ja laitan joitain muuta päälle...

Ennemmin oon siis sellasilla rytkyillä
        joissa itellä on hyvä olla....

🤗 sulle pitkästä aikaa Jero....

Kiitos. Mukava kuulla susta välillä. Ei ollakaan vähään aikaan samaan ketjuun eksytty.

• JeroP kirjoitti:

Kiitos. Mukava kuulla susta välillä. Ei ollakaan vähään aikaan samaan ketjuun eksytty.

En oo kamalasti enää kirjoitellut
        kun aina saa pskaa niskaan..
        Viimeks eilen kuulin kuinka multa pitäs
        katkoo pää irti.

• originalpieninainen kirjoitti:

En oo kamalasti enää kirjoitellut
        kun aina saa pskaa niskaan..
        Viimeks eilen kuulin kuinka multa pitäs
        katkoo pää irti.

Oh no. Toi oli kyllä ikävästi sanottu. Mutta onhan täällä ihan mukaviakin kirjoittajia. Ymmärrän kyllä että raskaaksi käy, mutta moni kyllä toivois, että jatkaisit kirjoittelua.

• Anonyymi

Ööö. Siis pitäisikö naisten (ja miesten?) mielestäsi mennä juhliin hupparissa ja collegepöksyissä?

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Ööö. Siis pitäisikö naisten (ja miesten?) mielestäsi mennä juhliin hupparissa ja collegepöksyissä?

- Sheena

Riippuu tietenkin tilanteesta. Mutta ainakin collegevaatteet antaa vapaammat liikeradat ainakin tanssiessa. Joku leninki on aika kankee ja miesten vaatteet vielä jäykempiä. Tietenkin juhliin pistetään päälle parhain huppari ja collegehousu.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Riippuu tietenkin tilanteesta. Mutta ainakin collegevaatteet antaa vapaammat liikeradat ainakin tanssiessa. Joku leninki on aika kankee ja miesten vaatteet vielä jäykempiä. Tietenkin juhliin pistetään päälle parhain huppari ja collegehousu.

"juhliin pistetään päälle parhain huppari ja collegehousu."

Huumoria? Vai mitä tarkoitat "juhlilla"? Ihanko tosissasi menet häihin, hautajaisiin, kastetilaisuuteen, syntymäpäiville jne collegehousuissa?

Nyt menee siis ihan tuntemattomalle polulle tämä keskustelu 😆

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

"juhliin pistetään päälle parhain huppari ja collegehousu."

Huumoria? Vai mitä tarkoitat "juhlilla"? Ihanko tosissasi menet häihin, hautajaisiin, kastetilaisuuteen, syntymäpäiville jne collegehousuissa?

Nyt menee siis ihan tuntemattomalle polulle tämä keskustelu 😆

- Sheena

Ei nyt häihin tai hautajaisiin. Tarkotan sellasia mukavampiin juhliin jossa tanssitaan ja sellasta. On mulla tollasiin vakavampiin tieytenkin tumma puku. Mutta on jo pari vuotta kun on tarvinnut. Kummitäti tais lähtee viimesenä, eikä hautajaisia halunnut. Eli niitä ei siis ollut.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Ei nyt häihin tai hautajaisiin. Tarkotan sellasia mukavampiin juhliin jossa tanssitaan ja sellasta. On mulla tollasiin vakavampiin tieytenkin tumma puku. Mutta on jo pari vuotta kun on tarvinnut. Kummitäti tais lähtee viimesenä, eikä hautajaisia halunnut. Eli niitä ei siis ollut.

Jaa-a. Mitäköhän ne sellaiset "mukavammat juhlat" sitten on 🤣

Joskus aikoinaan olin muutaman kerran kotibileissä. Ei siellä kamalan juhlavasti oltu pukeuduttu, muttei kyllä oltu collegehousuissakaan.

Jos menen iltaa istumaan jonkun kotiin tai baariin niin sielläkin on kauniit mustat farkut yllä ja niihin sopiva musta yläosa..

Ainoa paikka missä olen "edustanut" collegeasussa oli kaverini mökillä hänen vanhempiensa kanssa vuonna miekka ja kilpi 😂

Nykyäänhän nuorisolla on pyjamanhousut käytössä koulussa ja kaikialla. Oi aikoja 🙄

- Sheena

• Anonyymi

Mulla on käynyt melko monet vaatteet isoksi eikä ole mielekästä ostaa uusia, koska matka on loppukiriä vaille kesken. Ehkä sitten ens kesänä tulee ostettua uutta kampetta. Onko sulla muutakin kuin pieruverkkarit? (vitsi)

• Anonyymi

On pari asua, pitkis- ja leninkiasu. Käyn pari-kolme kertaa vuodessa. Mutta tänä vuonna olin juhlassa jonne oli etiketti (sen aikaisen miesystävän avecina). Onneksi on samankokoinen ystävätär, häneltä lainasin niin juhlavan kuin sinne piti olla. Sen vuokraksi riitti upea monivärinen iso callona-asetelma hänen portailleen. Itselleni en malttanut moista ostaa.

• Anonyymi

LOLLOTI-LOLLOTI PUMPUMPUM ISO YWKSWPOYKU RLLI-SUBWOODER 99991 TOY-OTYA, LELU OSTWS DIID

MUSIIKKI RAIKAA EI wAFGBERIAS

• Anonyymi

Kirjoitin eilen, että minulla on.
      Poistettiin. Kaksi sanaa. Minulla on.
      Mitä vaarallista ja kiellettyä tuossa ilmaisin.
      Vilma

• Anonyymi

Olitko eilen niin juovuksissa ettei muut saaneet selvää mitä yritit kertoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitko eilen niin juovuksissa ettei muut saaneet selvää mitä yritit kertoa

Selvä oli.
        Toisaalta pahempi juttu, jossei selvältä saa selvästikään selkeää ilmaisua.
        Selkosella nauretaan selällään selityksiäni.
        Seli seli.
        Vilma streittari 99,99 %

• Anonyymi

,OMOLPLPOMRMKPLI JA,,ASJA jooh

• Anonyymi

,,omolplpocox jsd,,xdtjsrdkpksxlommpmoom kppj sollsx ,oh'

• Anonyymi

,omoja,,asjaekpkamoom åormo' ja,asv'öoöom

åodmo' jaerkpksa

• Enpä oo käynyt ollenkaan juhlimassa vuosiin,
      En tosiaankaan bilettämässä käy...
      Mut silti on "bilevaatteita" vaikka kuin paljon.

Niitä voi käyttää iha muuten vaan myös
      eikä ainostaa juhlimassa ollessa.
      Saatan muuten vaan laittaa "bilerytkyt"
      päälle ja bilettää kotona itekseni....
      Ja vaikka samalla siivota tai tiskata...
      Sekä palstailla :)

En pukeudu muiden vuoksi vaan ihan itteni..
      Ja just sillein kun ite haluan....

• Anonyymi

On juhlavaatteita ja kaikenlaisia vaatteita. Eniten tarvitsee liikunta- ja etätyövaatteita. Nyt tosin olen alkanut lipsua etätyövaatteissa kotivaatteiden suuntaan.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4120
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3201
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2313
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2168
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      86
      1954
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1857
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1830
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1577
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1537
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1511
    Aihe