Vain 12 cm!!!

järkyttynyt.

Sukupuolielimeni on vain 12 cm täydessä toimintakunnossa, päältä mitattuna. 5 cm leveä, samoin päältä mitattuna.

Tekeekö tällä mitään? Huoliiko kukaan naispuolisista, jos on näin pieni? Ei ulotu perille? Saanko koskaan naispuolista kumppania, saanko lapsia, jatkuuko suku?

19

12660

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kärsivä

      lapsiaa saa muuhun ei ole. Monen vuoden kokemus ja kärsimys takana. Unta näen jatkuvasti kunnon elimestä!

    • järkyttynyt.

      Onko kenelläkään pienenmpää?

      Ja naispuolisten kommentit, onko täysi katstrofi?

    • Jatta

      pillun syvyys on n. 13-14cm, niinkuin yleensä tuo tavallinen pillun pituus onkin. Joten sentti tai muutama voi jäädä vajaaksi.

    • Jatta

      pillun syvyys on n. 13-14cm, niinkuin yleensä tuo tavallinen pillun pituus onkin. Joten sentti tai muutama voi jäädä vajaaksi.

      • ei yllä?

        menee klitoris-hommiksi?


    • kärsivä

      Joo no vielä se menee jos paksuus on kunnollinen eikä mikään luikku. Jokatapauksessa n.20 cm on sopivin koska sehän tuntuukin pirun hyvältä kun jyystää pohjaanasti ja onhan se seksikkäämpääkin kosketella ja ajatella kunnon KYRPÄÄ kuin jotain "sievää peliä". Minun mielestä! USEIN sitä ajattelee, että kun sais kunnon kyytiä jotenkin ei vaan saa kunnon tyydytystä. Sehän on taivaallista kun pillu kunnolla venyy ettei pysty kunnolla istuun moneen päivään!!!!!!

      • xxx

        Sehän on tuo 14-15cm Suomen keskipituus, senttiä vähemmän koko euroopassa ja Japanin suunnalla se 12cm.
        Hyvin on varmaan riittänyt senkin kokoiset sekä naisille että miehille.

        Kyllä se naisen saaminen ja tyydyttäminen on aivan muusta kiinni kuin niistä parista sentistä.


      • turkku.m.
        xxx kirjoitti:

        Sehän on tuo 14-15cm Suomen keskipituus, senttiä vähemmän koko euroopassa ja Japanin suunnalla se 12cm.
        Hyvin on varmaan riittänyt senkin kokoiset sekä naisille että miehille.

        Kyllä se naisen saaminen ja tyydyttäminen on aivan muusta kiinni kuin niistä parista sentistä.

        katsokaa tätä ja valittakaa sen jälkke sanos turkkulainen mies. http://www.cyper.ehacked.has-a-small-penis.com


      • järkyttynyt.
        xxx kirjoitti:

        Sehän on tuo 14-15cm Suomen keskipituus, senttiä vähemmän koko euroopassa ja Japanin suunnalla se 12cm.
        Hyvin on varmaan riittänyt senkin kokoiset sekä naisille että miehille.

        Kyllä se naisen saaminen ja tyydyttäminen on aivan muusta kiinni kuin niistä parista sentistä.

        kiitokset lohduttavista sanoista. yritämme elää eteenpäin.


      • kikkelit
        turkku.m. kirjoitti:

        katsokaa tätä ja valittakaa sen jälkke sanos turkkulainen mies. http://www.cyper.ehacked.has-a-small-penis.com

        Mä luulen et lihavilla miehillä tilannetta hämää se, et se vehje hukkuu rasvoihin. Kehottaisin laihduttamaan löysät pois. Noi oli kyl aika nysiä, mut ken tietää mimmonen 20-senttinen niistäkin kuoriutuu kun oikein innostuu??? Ala-asteen opetusvideosta muistan että kaikki peenikset näyttää aikas samalta erektiossa :) Ja samanmoista olen itsekin pannut merkille.........


    • sanon minä

      kullisi ei ole hirmu pitkä mutta aika
      moni nainen on taatusti erittäin
      tyytyväinen leveyteesi. itselläni on
      pituus 19cm mutta leveys vain 4,5cm.

    • Juippi

      Mul on täydessä valmiudessa semmoset 16,5 cm. Hippoviivottimella mitattu joskus muinoin.

    • Neitsyt

      Pituudellahan ei tee mitään, pääasia että se koskettaa pohjaan asti. Emätinhän on noin 11 cm pitkä, joten tuo on ihanteellinen pituus. Sattuu muuten ja miehen täytyy koko ajan keskittyä siihen, ettei vie liikaa sisään. Sinun taas ei tarvitse asiaa edes miettiä! Leveys on paksu, ohuempikin saisi olla. Mutta emätinhän venyy leveyssuunnassa, joten ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Neitsyenä en haluaisi noin paksua kalua ekalla kerralla, mutta jollekin kokeneemmalle naiselle tuo voisi olla ihanteellinen paksuus.

      • järkyttynyt.

        hyvä uutinen


    • 11cm

      Tästä keskustelusta intoutuneena sitten mittasin oman vittuni, no 11 senttiä näytti. Eli sun vehkees kanssa on se tilanne et kassit hakkaa mukavasti perseeseen samalla ku nussit. Mikä ei haittaa. Tyydytys tulee varmasti, etenki ku tota paksuutta riittää.

      • Dildomiekkonen

        Dildolla hyvin tarkkaan. 16 cm syvälle upposi
        dildo ennen kuin alkoi käydä muijalla kipeää.
        Revi siitä pienen munan kanssa.


    • Nainen

      No eihän se ole siitä kiinni. Ajattele miten monen kokoisia ihmisiä on maailmassa. On varmasti pienempiäkin. Esim. Aasiassa yleiskoko on varmasti aika pieni. Älä turhaan ajattele tuota.

    • make

      Mä vaihtaisin sun kaluuni omani joka on 16cm pitkä mutta 4cm leveä.. se leveyden yksi sentti merkitsee *huomattavasti* enemmän ku 4 pituudessa... paksuus on se jolla homma hoidetaan 80% varmuudella.

      • Anonyymi

        Miehen elimen Ei tarvitse mennä naisessa mihinkään "pohjaan" koska sitä siellä ei ole,emätinhän venyy ettepä ole juurikaan paljoa ihmisenbiologian tunnilla mitään kuunnellu mitä kerrottu.
        Tärkeämpää on paksuus ei pituus koska ei siellä syvemmällä sisälä ole mitään tuntoja,naisen tunto on siinä huulilla!
        Opetelkaa ensin masturboimaan naisenne niin sitten ehkä tiedätte missää kohtaa se tunto on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe