Ladattavat hybridit onnettomia tuhnuja

Anonyymi-ap

Muutama kymmentä kilometriä ev-modessa onnistuu vain, kun autosta on tehty onneton tuhnu. Kiihdytysajat tuplaantuvat hybridiajoon verrattuna. Sopii papoille kauppareissuille, ei työmatka-ajoon.

9

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaupunkiajoon kesällä, ei muuhun.

• Anonyymi

Ja mihin sitä kiihtyvyyttä tarvitsee normaalin liikenteen joukossa? Miksi se on joillekin niin tärkeä asia? Mulle se on se ja sama paljonko mun auto kiihtyy. Ei kukaan joka ajaa nopeammalla autolla voita mitään merkittävästi jos lähden vaikka 12 sek 0-100 kiihtyvällä autolla Helsingistä vaikka Ivaloon ja samaan aikaan samasta paikasta lähtee mikä tahansa nopeammin kiihtyvä auto niin ei se mua merkittävästi nopeammin ole perillä jos on ollenkaan nopeammin. Itselleni ei ole mikään ongelma ohittaa muita vaikka auto kiihtyis 12 sek 0-100 enkä ole teiden tukkona. Jos tarvisin tehokkaan auton niin ostaisin mutta en osta koska en tarvitse.

• Anonyymi

Nopeammin ne ladattavat kiihtyy sataseen kuin latauskelvottomat hybridit. Tojotan 1.8 tuhnu hybriitti kiihtyy sataseen n . 9.5 sekunnissa ja VW Golf 1.5 tsi plugari n. 7 sekunnissa ja ilman sähköapua n. 8 sekunnissa.

• Anonyymi

Hybridi on paras. 550e nelikko minulla ja ompas hyvä auto. Ei pärjää moni sähköautokaan kun polkasen 80 eteenpäin.

• Anonyymi

BMX X5 xDrive50e
        Hybrid mode / EV-mode
        0-60 mph: 3.9 seconds/9.3 seconds

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

BMX X5 xDrive50e
        Hybrid mode / EV-mode
        0-60 mph: 3.9 seconds/9.3 seconds

Menisiköhän tuo 0-60 mph kiihdytys lähelle 3 sekkaan, jos autossa ei olisi 400kg akku/sähkövoimalinja-kamaa turhana painolastina?

Jos haluaa suorituskykyisen auton, on kyllä tosi typerää valita turhalla painolastilla varustettu lataushybridi! Paras suorituskyky löytyy sähköautoista, ja jos rahaa riittää myös ns. polttis-superautoista.

• Anonyymi

Ladattavissahan saa sen sporttimoden (polttis+sähkö) asetuksen päälle jos haluaa päästä sinne kauppaan muutaman sekunnin nopeammin. Pelkällä sähköllä ajo on tarkoitettu vain kaupunki/taajama ym. hitaaseen ajeluun.

• Anonyymi

Avaajalla ei taida olla oikein tietoa ja kokemusta koko asiasta ja harhainen ajatuskulma tulee suoraan kateudesta.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      72
      4318
    2. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      58
      2915
    3. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      14
      2428
    4. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      16
      2343
    5. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      86
      1711
    6. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1466
    7. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      186
      1226
    8. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      80
      1183
    9. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      84
      1157
    10. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      23
      841
    Aihe