Eli oletko enemmän käsillä tekevä Mäkkaivöri vai fiksu Mäkbuukkari (viitaten tietokoneeseen ja Excel-taulukoihin)
Olen itse enemmän toiminnan ihminen kuin ajattelija, eli touhuan ensin ja ajattelen sen jälkeen.
Mielestäni Mäkkaivörissä yhdistyi molemmat puolet, jalo näpräämisen taito ja älyllinen ajattelu.
Theme song
https://youtu.be/kP101_xDRj4?si=6JNBdHT0QN-Y0ABA
Oletko käsillä tekevä Mäkkaivöri?
9
131
Vastaukset
- Anonyymi
,OMOÅOE3MOWM JA,,ASJAREKPKEM KITTILOM-- MPJ
- Anonyymi
kaikki sujuu, ellei hyvin niin sitten huonosti 😁
- Anonyymi
Ilmoittaudun tähän ryhmään mukaan täydellisesti profiloituvana 🙃
- Anonyymi
Eksmäksel mussutan äkskäkkiä.
Tätä tuli sillon paljon kadottua telkkarista ja oli niitä vhs:lläkin monta jaksoo.
Oon molempia. Mutta ihan en linkkarilla kaikkee osaa ratkaista. Vähän isommilla koneilla nykyään teen. Ei ihan sorvi takataskuun mahu. Parempana pidän nahkamiestä, se on linkkaria monipuolisempi.
Fysiikka ja kemia oli mun lempiaineita. En vaan tajua, miks ne piti aloittaa niin myöhään. Mieluummin vuotta paria aiemmin. Ois päässy paremmin aiheisiin sisään.- Anonyymi
amma kpiöiösjldo kpöörtlom 34rit stbpomrm åamdfa kijöaåäud'm lpmjdoty asiöaaq rt5asoa-
pare4mpi lahja kylläjoku pieni hammasharja. - Anonyymi
Molempia löytyy näpräämisen taitoa ja älyllistä ajattelua. Tosin en näprää mitään jossa tarvitaan liikaa voimaa.
- Sheena Olen tietysti paljon parempi excelin yms. kanssa, mutta teen vapaa-ajalla ihan mielelläni kaikkea puuhastelua, jossa näkee työn jäljen. Hyvin suunniteltu on kuitenkin vasta puoliksi tehty. Ja pitäisi jaksaa se tekeminenkin. Edesautan tuota sillä että yleensä varaan samalle päivälle paria erilaista puuhastelua, niin ei pääse tylsistymään. Säävaraus huomioiden.
Sekä että. Nykypäivän mäkkaivör tekee mitä tykkää, muut mitä osaa. 😄
Osaan laitells lämmityssysteemit, rakrnnushommat, sähkötyöt, tietotekniset hommat ja vaikka suruuttaa ompelukoneella.
Ja ennen koiralta kusi loppuu, kun minulta konstit. 😃
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894140
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353231Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032333Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312208Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell932014Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311840
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91547- 281521