Onko normaalia, että mieheni käy joka toinen viikonloppu ex-kodissaan tapaamassa kahta lastaan, jotka lopettivat käymisen meillä ilman selitystä? He ovat 10- ja 12-vuotiaita. En pidä tästä ollenkaan ja olen puhunut mieheni kanssa asiasta monta kertaa. Mutta en itse päässyt näiden asian yli.
Onko normaalia?
7
167
Vastaukset
- Anonyymi
Hasispa hyvinkin.
- Anonyymi
Sulla taitaa aina olla aivan erityisen jännää gupen larppausten parissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa aina olla aivan erityisen jännää gupen larppausten parissa
Eihän tämä kaveri täysillä käy
- Anonyymi
Anna asian olla älä yritä kontrolloida liikaa.
- Anonyymi
Hyvin harvinaista , kyllä niiden lasten pitää tulla isälleen joka toinen viikonloppu, näin yleensä on käytäntö, toinen tapa on , että vanhemmuus jaetaan, kaksi viikkoa isällä ja kaksi äidillä, sillon tietty pitää asua aika lähellä toisiaan koulun vuoksi.
- Anonyymi
Onko normaalia että sinä puhut täällä toisten asioista?????? Törkeetä että kehtaat, puhu itsestäsi ja omista asioista, toisten asiata ei tarvi täällä levitellä.
Outo olet jos luulet että miehen pitäisi oma tlapset hylätä sinun takiasi, sellasta ei hyät isät tee, että kenenkään vuoksi alkaa vihaa omia lapsia ja hylkäämään heidät. Olet sietämätön kun kuvittelet ettei miehellä saa olla mitään muuta kun tuijottaa vaan sinua!!!! Mies parka, menettää oman elämän ja omat lapset sinun takiasi. Miten ihmeessä kehtaat????
Mirs tekee niinkuin hän ja lasten äiti ja lapset haluaa, ei niinkuin sinä haluat, sulla ei ole mitään sanomista siihen miten he toimivat.
On tosi julmaa pakottaa mies hylkää omat lapset ja istumaan vaan sinun kanssa homeisessa talossanne. - Anonyymi
Vanhemmuus kestää loppuelämän. Olisit ajatellut asiaa aiemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887