Mulla on mustat pääkalloalushousut?
Olenko mä gootti
21
2866
Vastaukset
- <3<3<3
hanki viel mustat tangat ruoska, niin oot ihka aito gootti!!!
- jupuduu
Niin,ja ei saa unohtaa käsirautoja ja pienen pientä pvc hametta.
- vielä
jupuduu kirjoitti:
Niin,ja ei saa unohtaa käsirautoja ja pienen pientä pvc hametta.
puuttuu piikkikaulapanta.
- öög
Yhen pääkallohousut ei susta tee goottia
- Blob
Urpo. Ei kai toi voi olla tosissaan.
- urpo
Ai semmoset kaphalin jos on semmosii vihreit pääkalloi? Oi! mullakin on, vähäx nyt ollaan hei samixii?
- hohottajat
Hehe,päiväni on taas pelastettu,kun luin näitä viestejä,niin jotkut vetivät taas herneen nenään.xD
- särö
pääkalloalkkarit! huhhuh... herjaatko sä gootteja?
- Hevari
Mä kyllä herjaan gootteja todellakin!!! Ei siis mitään järkee koko touhussa!!!!
- MrGs
kaikkihan tietävät että gooteilla on vikaaa päässä
- Gootti mimmi
Siis sun pitää kuunnella heviä, pukeutuu mustaan.. Hankkia niittikoruja!!
SÄ TEET GOOTEISTA PILKKAA... Ass hole.. ^^- Maître Noir
Ei heviä kuuntelemalla gootiksi tule.
- Blackass
Maître Noir kirjoitti:
Ei heviä kuuntelemalla gootiksi tule.
Aito gootti kuuntelee Paula Koivuniemeä!
- dr. temple
Blackass kirjoitti:
Aito gootti kuuntelee Paula Koivuniemeä!
Paula on eka gothic girl täs maas.
- Kallo
...vaan sinä olet idiootti!
- dying bride
rauhottukaa rakkaat ihmiset! tuskinpa tuo ihminen voi olla tosissaan, ei kai kukaan voi olla noin DORKA??? tai sitten se on kamoissa...
- musta mä oon musta
Apua! Mä oon ihan tumma. Siis ihonväriltäni musta. Suoraan afrikasta. Oonks mä gootti???? Mussa ei oo valkosta muuta kuin hampaat ja silmänvalkuaiset. Mä oon enemmän gootti kuin moni muu. Siis true gootti!
- prkl93
Pitää värjätä ne valkoiset! Selvä wannabe.
- True gootti
Mullakin on sellaset. Kyllä mä tulkitsen että mun täytyy olla aito gootti kun mulla on sellaset kalsarit. liittyyks tähän jotain musaa. Onks madonna gootti kun sillä oli mustaa vaatetta ja musta korsetti keikalla?
- Madam333
Oot sie ihan täys idiootti!? Ei yhet alushousut siusta mitään goottii tee! Ihme lissu sieki...
- Hessu Hopo
Mun perseessä on musta aukko! Olenko minä siis gootti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983