Painoindeksini oli 25,8 ja käski laihduttamaan välittömästi. Kysyin että mistä koska minulla on normaali rasvaprosentti. Sanoi että olen lihonut koska viimeksi painoin 77. Olen tämän jälkeen alkanut nostelemaan painoja. Ei auttanut vaan alkoi vituttamaan oikein kunnolla. Vielä kun hoitaja oli sellainen läskikasa ettei mitään määrää.
Kävin työterveystarkastuksessa ja sanoi lihavaksi
Anonyymi-ap
3
245
Vastaukset
- Anonyymi
no sun pitää sitten laihduttaa jos sun ylipaino vaikuttaa sun työntekoon
- Anonyymi
Epäilen juttua vahvasti. Mikään painoindeksi alle 26 ei ole lihava!
Eikä painoindeksi edes ole enää sopiva mittari. Mittaa vyötärön ympärys mitta. Sillä on merkitystä.
Mutta lihava et ole!- Anonyymi
Uudet ohjeet heillä pakottaa puuttumaan lieväänkin ylipainoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2862963Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1151751
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661327
- 611283
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781213