Olin ulkona ja tuli naamasyöpä. Ennestään oli jo sormi ja nenäsyöpä.
Olenkohan vähän vainoharhainen. Sitäpaitsi nyt tuli 5g puhelinsäteily syöpä.
Mitä seuraavaksi? Tonnikalasyöpä?
>simiti<
No niin hyvä homma
10
212
Vastaukset
Mäkin oon ihmeissäni, toi läntti mikä mun poskeen tullu. Mun mielestä se oli finni alunperin. Kaikkee sitä sattuu nykypäivänä. Kai se on toi UV säteily.
- Anonyymi
Se on ihan varmana poskisyöpä. Ei saisi leikitellä sairauksillä. Katja-vainaa kuoli oikeasti ĥaiman loppumiseen.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan varmana poskisyöpä. Ei saisi leikitellä sairauksillä. Katja-vainaa kuoli oikeasti ĥaiman loppumiseen.
>simiti<Juu, tiedän. Niihin täytyy vaan asennoitua. En mä ittestäni huolestu. Mulla on korkee kipukynnys ja jos lähtö tulee, niin se on heippa sitten. Mutta tuskin poskeen kuolen. Enemminkin on tuolla sisälmyksissä jotain outoo. Mutta ehkä se selviää tai sitten ei. Tää alkaa olla jo sellanen ikä, että voi tapahtua mitä vaan. Työkaverille tuli lähtö syövän takia. Yhteistyökumppanilta poksahti sydän.
- Anonyymi
Ei kun se on nato satelliitin säteilyä ja sun pitää tehdä isänmaallinen foliohattu, kuten tuolla,
https://yle.fi/a/74-20123591
"Valkovenäläinen aktivisti ilmoitti Voronežin kouluille, että opettajien tulisi valmistaa Naton satelliitin säteilyä estävät isänmaalliset foliokypärät. Seitsemän koulua lankesi pilaan."
- Anonyymi
Marraskuu on oikein hyvä aika saada syöpä. Lääkärikeskukset oikein mainostaa näitä.
Mullakin alkaa joka marraskuu joku luulosyöpä. - Anonyymi
En tiedä onko aloittajalla tai ketjuun kirjoittaneilla kellään ollut syöpää tai heidän läheisillään..
Se on vittumainen sairaus joka johtaa kuolemaan.
Toinen vaan hiipuu hoidosta huolimatta ja vaikka läheiset hoitavat.
Ällöttää nämä postaukset kun joskus käyn täällä.
Hoitakaa oma psykosyöpänne ennenkuin itse kuolette siihen.- Anonyymi
Läheinen kuoli aivokasvaimeen.
Vilma Ihmiset toistaiseksi kuolevat. Ja mielestäni hyvä niin. Se on suunnilleen viimeinen asia, mitä tarvitsemme, että kuolemasta ja siihen johtavista sairauksista ei saisi puhua tai ainakaan vitsailla, koska se voi loukata jotakuta.
Simiti on ehkä säästynyt reaalimaailman syöviltä, mutta pelkkä hurjapäisyys ja holtittomuus on jo vienyt puolet aivoista. Tuurilla jos aivokasvain iskee, niin sitten siihen puolikkaaseen, joka putosi liikenneonnettomuuspaikalle.- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Ihmiset toistaiseksi kuolevat. Ja mielestäni hyvä niin. Se on suunnilleen viimeinen asia, mitä tarvitsemme, että kuolemasta ja siihen johtavista sairauksista ei saisi puhua tai ainakaan vitsailla, koska se voi loukata jotakuta.
Simiti on ehkä säästynyt reaalimaailman syöviltä, mutta pelkkä hurjapäisyys ja holtittomuus on jo vienyt puolet aivoista. Tuurilla jos aivokasvain iskee, niin sitten siihen puolikkaaseen, joka putosi liikenneonnettomuuspaikalle.Jep. Muistan kun lääkäri näytti magneettikuvaa ja hoki: kato nyt, kato nyt prk...
Sanoin etten minä siinä mitään näe.
-No et varmaankaan, kun siinä ei enää ole mitään.
>simiti<
- Anonyymi
Ehkä ei ole syöpä vaan kehitysvamma niin jos naama on kehitysvammaisen niin syöpä se ei ole
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1754961Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184336Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341713
- 201703
- 631677