Eksyksissä

Anonyymi-ap

Miten suhtautua siihen kun aviomiestä ei kiinnosta yhtään mikään enää. Kaikki läheisyys jääny pois, pienten huomioimiset toista kohtaan. Vaikka vaikeita aikoja niin jatkuu jo kauan. Alkaa olla itse väsyny tähän tilanteeseen. Yhteinen lapsi on joka jo ylä aste ikäinen, mutta se kai on se mikä saa vielä pysymään suhteessa kun kaikki muu on kuollut😔. Sitten se että mies on vetänyt poikansa kiinni itseensä niin että poika alkanut äitiä hyljeksimään, poika siis kohtelee äitiä huomattavasti huonommin kuin isäänsä. Tekee itselle pahaa mieltä. Sitten on sellainen nössykkä että ei uskalla puhua edes asioista mitkä mieltä painaa. Ei olla päihteiden käyttäjiä niin sellaiset asiat ei sotke mitään. Miettii vaan että miten kannattaa mennä tästä eteen päin, onko muilla ollut tämmöinen tilanne? Ja kaikki ketkä ei osaa kirjoittaa maalaisjärjellä niin voi jättää kirjoittamatta.

12

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa laihduttaa kaunispainoiseksi, silloin miehen kiinnostus roihahtaa uudelleen ja palaa yhtä kuumalla liekillä kuin silloin ennen.

      • Anonyymi

        Jaa mistäs tiedät että olen ylipainoinen enkä esim anorektikko🤦


      • Anonyymi

        Niin ja jos mies olisi kiinnostunut vain minun jenkka kahvojen määrästä tai siis ei hyväksyisi painoani niin mitä arvelet, olisiko noin 20 vuotta uhrannut kanssani olemiseen?? Kyllä enemmän vaikuttaa se mitä sieltä korvien välistä löytyy....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa mistäs tiedät että olen ylipainoinen enkä esim anorektikko🤦

        Koska mies on menettänyt kaiken kiinnostuksensa, siis myös seksuaalisen kiinnostuksensa. Sen voi aiheuttaa vai se että naine on märehtinyt itsensä rumapainoiseksi.


      • Anonyymi
        Rotupakaramies kirjoitti:

        Koska mies on menettänyt kaiken kiinnostuksensa, siis myös seksuaalisen kiinnostuksensa. Sen voi aiheuttaa vai se että naine on märehtinyt itsensä rumapainoiseksi.

        Ai että olet hauska kaveri🤣🤣🤣 mun ukko sano aikanaan mulle ku olin sillon tavatessa vielä tukevampi kun nyt että hän ei halua maitopurkin läpimenevää naista niin mitenkä tuo selittäs sen että paino häirihtee😆 eikö nyt oikein onnistu tuo sinun villi veikkauksesi😉


      • Anonyymi
        Rotupakaramies kirjoitti:

        Koska mies on menettänyt kaiken kiinnostuksensa, siis myös seksuaalisen kiinnostuksensa. Sen voi aiheuttaa vai se että naine on märehtinyt itsensä rumapainoiseksi.

        Tämä heppu on niin heikkoitsetuntoinen,kun ei omat rahkeet riittäneet omiin itsekkäisiin pornohöttövaatimuksiin,että nyt nenäliinoja kuluu,ja se täällä kuuluu👎🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä heppu on niin heikkoitsetuntoinen,kun ei omat rahkeet riittäneet omiin itsekkäisiin pornohöttövaatimuksiin,että nyt nenäliinoja kuluu,ja se täällä kuuluu👎🤷‍♀️

        Täällä patkuu joka toisessa ketjussa,iljettävillä nikeillään. Ei ihme että jäi valitusviesiä soittelemaan. Kriikkraak,ei ihan vireessä .😁🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä patkuu joka toisessa ketjussa,iljettävillä nikeillään. Ei ihme että jäi valitusviesiä soittelemaan. Kriikkraak,ei ihan vireessä .😁🤷‍♀️

        Arvot oli puutaheinää. Ja niin on nikkinsäkkin. Sääli on sairasta mutta häntä säälin. Samoin kuin jättäjänsäkkin😁🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvot oli puutaheinää. Ja niin on nikkinsäkkin. Sääli on sairasta mutta häntä säälin. Samoin kuin jättäjänsäkkin😁🤷‍♀️

        Hän purkaa pahaa oloaan lyttäämällä ja lättäämällä ,koska itse pelkää olevansa mitätön. Noilla krittereillä lieneekin. Olisiko aika avata silmät,jos koskaan enää tahtoo parisuhteen saada? 🤷‍♀️


    • Anonyymi

      Digitalisaation uhreja ei ole aiettakaan hoitaa jatkossa ja siihen ei ole lääkettäkään. On varoitettu.

    • Anonyymi

      En jaksanut lukea, mutta vaihda guppe vaikka lukot?

    • Anonyymi

      No voi että. Tosi ikävä juttu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe