Miten suhtautua siihen kun aviomiestä ei kiinnosta yhtään mikään enää. Kaikki läheisyys jääny pois, pienten huomioimiset toista kohtaan. Vaikka vaikeita aikoja niin jatkuu jo kauan. Alkaa olla itse väsyny tähän tilanteeseen. Yhteinen lapsi on joka jo ylä aste ikäinen, mutta se kai on se mikä saa vielä pysymään suhteessa kun kaikki muu on kuollut😔. Sitten se että mies on vetänyt poikansa kiinni itseensä niin että poika alkanut äitiä hyljeksimään, poika siis kohtelee äitiä huomattavasti huonommin kuin isäänsä. Tekee itselle pahaa mieltä. Sitten on sellainen nössykkä että ei uskalla puhua edes asioista mitkä mieltä painaa. Ei olla päihteiden käyttäjiä niin sellaiset asiat ei sotke mitään. Miettii vaan että miten kannattaa mennä tästä eteen päin, onko muilla ollut tämmöinen tilanne? Ja kaikki ketkä ei osaa kirjoittaa maalaisjärjellä niin voi jättää kirjoittamatta.
Eksyksissä
12
289
Vastaukset
Kannattaa laihduttaa kaunispainoiseksi, silloin miehen kiinnostus roihahtaa uudelleen ja palaa yhtä kuumalla liekillä kuin silloin ennen.
- Anonyymi
Jaa mistäs tiedät että olen ylipainoinen enkä esim anorektikko🤦
- Anonyymi
Niin ja jos mies olisi kiinnostunut vain minun jenkka kahvojen määrästä tai siis ei hyväksyisi painoani niin mitä arvelet, olisiko noin 20 vuotta uhrannut kanssani olemiseen?? Kyllä enemmän vaikuttaa se mitä sieltä korvien välistä löytyy....
Anonyymi kirjoitti:
Jaa mistäs tiedät että olen ylipainoinen enkä esim anorektikko🤦
Koska mies on menettänyt kaiken kiinnostuksensa, siis myös seksuaalisen kiinnostuksensa. Sen voi aiheuttaa vai se että naine on märehtinyt itsensä rumapainoiseksi.
- Anonyymi
Rotupakaramies kirjoitti:
Koska mies on menettänyt kaiken kiinnostuksensa, siis myös seksuaalisen kiinnostuksensa. Sen voi aiheuttaa vai se että naine on märehtinyt itsensä rumapainoiseksi.
Ai että olet hauska kaveri🤣🤣🤣 mun ukko sano aikanaan mulle ku olin sillon tavatessa vielä tukevampi kun nyt että hän ei halua maitopurkin läpimenevää naista niin mitenkä tuo selittäs sen että paino häirihtee😆 eikö nyt oikein onnistu tuo sinun villi veikkauksesi😉
- Anonyymi
Rotupakaramies kirjoitti:
Koska mies on menettänyt kaiken kiinnostuksensa, siis myös seksuaalisen kiinnostuksensa. Sen voi aiheuttaa vai se että naine on märehtinyt itsensä rumapainoiseksi.
Tämä heppu on niin heikkoitsetuntoinen,kun ei omat rahkeet riittäneet omiin itsekkäisiin pornohöttövaatimuksiin,että nyt nenäliinoja kuluu,ja se täällä kuuluu👎🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä heppu on niin heikkoitsetuntoinen,kun ei omat rahkeet riittäneet omiin itsekkäisiin pornohöttövaatimuksiin,että nyt nenäliinoja kuluu,ja se täällä kuuluu👎🤷♀️
Täällä patkuu joka toisessa ketjussa,iljettävillä nikeillään. Ei ihme että jäi valitusviesiä soittelemaan. Kriikkraak,ei ihan vireessä .😁🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä patkuu joka toisessa ketjussa,iljettävillä nikeillään. Ei ihme että jäi valitusviesiä soittelemaan. Kriikkraak,ei ihan vireessä .😁🤷♀️
Arvot oli puutaheinää. Ja niin on nikkinsäkkin. Sääli on sairasta mutta häntä säälin. Samoin kuin jättäjänsäkkin😁🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvot oli puutaheinää. Ja niin on nikkinsäkkin. Sääli on sairasta mutta häntä säälin. Samoin kuin jättäjänsäkkin😁🤷♀️
Hän purkaa pahaa oloaan lyttäämällä ja lättäämällä ,koska itse pelkää olevansa mitätön. Noilla krittereillä lieneekin. Olisiko aika avata silmät,jos koskaan enää tahtoo parisuhteen saada? 🤷♀️
- Anonyymi
Digitalisaation uhreja ei ole aiettakaan hoitaa jatkossa ja siihen ei ole lääkettäkään. On varoitettu.
- Anonyymi
En jaksanut lukea, mutta vaihda guppe vaikka lukot?
- Anonyymi
No voi että. Tosi ikävä juttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522