Mies kumman kanssa

Anonyymi-ap

Työskentelisit mieluummin miehen vai naisen kanssa töissä tai vapaa ajalla ja miksi eli perustelut

25

249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Väliksen kyselykausi ei ota loppuakseen muiden kolmivuotiaiden tapaan.

• Anonyymi

No olipa ankea kommentti. Millaista sisältöä tänne sitten pitäisi ihmisten tuottaa, että olisit tyytyväinen?

Minusta osallistava keskustelu on ihan parasta. Paljon parempaa, kun joku jatkuva poliittinen väitteleminen.

Osallistava keskusteleminen on myös toisten keskustelijoiden huomioimista.

Kukaan jaksa jotain itsestä puhumista loputtomasti lukea.

• Anonyymi

Ja se on kestänyt jo mooonta vuotta. Varmaan kysynyt samat kyssärit jo moneen kertaan.

• Riippuu monesta eri asiasta. En tiedä stereotypiaasi.
      Mitä työtä/vapaaehtoistyötä/vapaa-aika?
      Parina ihmisten parissa?
      Parina yksin?
      Millainen se mies/nainen on?

• Anonyymi

Naisen. Ne on viehättävämpiä.

• Anonyymi

Ohoho.!.....Ne....
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohoho.!.....Ne....
        Vilma

Olet oikeassa, puhekieliset ilmaisut edustavat huonoa tyyliä. Korjaan: he ovat viehättävämpiä.

Sinun vuoro!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa, puhekieliset ilmaisut edustavat huonoa tyyliä. Korjaan: he ovat viehättävämpiä.

Sinun vuoro!

Ai, mun vai.
        Minua häiritsee, kun koiria hänitellään.
        En tykkää.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, mun vai.
        Minua häiritsee, kun koiria hänitellään.
        En tykkää.
        Vilma

"Ne" on ihan tavanomaista puhekieltä, jonka ei ole tarkoitus esineellistää.

Mutta myönnän kyllä, että eilen tylsyyksissäni kirjoitin tuon lähinnä keveänä provona. On siinä kuitenkin sen verran totuutta, että mieluummin työskentelen naisen kanssa. Olen mies ja minun on ollut aina helpompi tulla juttuun naisten kanssa. Ei tietenkään kaikkien, mutta läheisimmät ystäväni ovat naisia. Nyt keski-iän lähestyessä asia on kyllä ruvennut muuttumaan. Uskon, että alunperin syy on tietyissä miehisyyden piirteissä, jotka korostuvat ainakin jossain määrin nuorissa miehissä. Tarkoitan sellaista rasittavaa uhoamista ja olevinaan olemista. Etenkin teininä olin kaukana pikkukaupungin nuorten miesten kulttuurista. Ei vaan kiinnostanut kaikenlaiset jääkiekot ja se, miten sitä ollaan olevinaan niin miehiä. Oli miten oli, tulin siksi paremmin juttuun naisten kanssa ja tulen edelleen.

Eikä se viehättävyyskään ollut täysin valhetta. Tykkään ihastua ihmisiin ja nautin siitä tunteesta. Tällä hetkellä töissäni on johtajana nainen. Hän on myös työparini ja tulemme todella hyvin juttuun. Ja olen ihastunut häneen, vaikkakin pidän työt tietenkin töinä ja ammattimaisena. Silti se tuo ainakin tässä meidän työpariudessamme tiettyä mukavaa maustetta työntekoon. Minun olisi vaikea kuvitella tekeväni näin tiiviissä työpariudessa töitä miehen kanssa, varmasti osittain nykyisen työtilanteeni vuoksi. On myös miehiä, joiden kanssa se kävisi oikein hyvin, mutta keskimäärin työskentelen selvästi mieluummin naisen kanssa.

Ja olen ennenkin jotain tyhmyys-tyhmäillyt ja päätynyt sinun kommentistasi takaisin kaidalle tielle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ne" on ihan tavanomaista puhekieltä, jonka ei ole tarkoitus esineellistää.

Mutta myönnän kyllä, että eilen tylsyyksissäni kirjoitin tuon lähinnä keveänä provona. On siinä kuitenkin sen verran totuutta, että mieluummin työskentelen naisen kanssa. Olen mies ja minun on ollut aina helpompi tulla juttuun naisten kanssa. Ei tietenkään kaikkien, mutta läheisimmät ystäväni ovat naisia. Nyt keski-iän lähestyessä asia on kyllä ruvennut muuttumaan. Uskon, että alunperin syy on tietyissä miehisyyden piirteissä, jotka korostuvat ainakin jossain määrin nuorissa miehissä. Tarkoitan sellaista rasittavaa uhoamista ja olevinaan olemista. Etenkin teininä olin kaukana pikkukaupungin nuorten miesten kulttuurista. Ei vaan kiinnostanut kaikenlaiset jääkiekot ja se, miten sitä ollaan olevinaan niin miehiä. Oli miten oli, tulin siksi paremmin juttuun naisten kanssa ja tulen edelleen.

Eikä se viehättävyyskään ollut täysin valhetta. Tykkään ihastua ihmisiin ja nautin siitä tunteesta. Tällä hetkellä töissäni on johtajana nainen. Hän on myös työparini ja tulemme todella hyvin juttuun. Ja olen ihastunut häneen, vaikkakin pidän työt tietenkin töinä ja ammattimaisena. Silti se tuo ainakin tässä meidän työpariudessamme tiettyä mukavaa maustetta työntekoon. Minun olisi vaikea kuvitella tekeväni näin tiiviissä työpariudessa töitä miehen kanssa, varmasti osittain nykyisen työtilanteeni vuoksi. On myös miehiä, joiden kanssa se kävisi oikein hyvin, mutta keskimäärin työskentelen selvästi mieluummin naisen kanssa.

Ja olen ennenkin jotain tyhmyys-tyhmäillyt ja päätynyt sinun kommentistasi takaisin kaidalle tielle.

Vilma pompottelee sua miten tahtoo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua pompotella ketään.
        Mutta miten yksi sana virittää vuorovaikutusta. Miettikääs.
        Mutta.
        En tiedä, miksi näin viime yönä unta entisestä miestyökaverista. Hän oli unessa ryhtynyt kirjoittamaan dekkareita. Hän on tavattoman kiva. En ole ihastunut.
        Sitten näin unta maanviljelijästä, joka oli konkurssin partaalla, pyöritti kesäteatteri ja teatterin yhteydessä kahvilaa, jolla piti konkurssi välttää. Tämä juontuu huolesta vähävaraisia kohtaan.
        Vilma
        6:47
        Mukavaa kun tulet toimeen meidän naisten kanssa. Ja hyvää työpäivää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kyse niinkään pompottelusta, vaan siitä, että 75% palstasta on aika ankeaa. Siksi täällä tulee hengattua hyvin vaihtelevasti eikä aina jaksa olla itsekään niin asialinjalla. Vilma on yksi niistä palstan kivemmista tyypeistä, jolle vastaa mielellään vähän enemmän ajatuksella.

• Anonyymi

pe3ter urpo jaleksi tumppi

• Anonyymi

iiuododds pöo kpli ju ' iido io,sösoypd---,ilabss lso juååo' ks åp,ååoa veeem eöo pm ju ' io,<eo ,om' wsm

• Anonyymi

Periaatteessa ihan sama, kun vain on henkilö joka on ratkaisukeskeinen.
      Projekteja on voitettu oli sen vetäjä mies tai nainen.
      Tärkeintä on se miten ihmiset työhönsä ovat valmiita sitoutumaan, eihän se aina kivaa ole, eikä tarvitsekaan olla. Vaikeudet nostavat voiton hetkellä tunnetilaa, teimme sen.

Ilman vaikeuksia, ei ole edes hyviä tunnekuohuja.
      Me ihmiset tarvitsemme molempia, epäonnistumisen tunteita kuin myös onnistumisen. Kivempaa on kai keskimäärin kokea tuo naisten kanssa:)
      Oli sitten kysymys vapaa-ajasta tai työelämästä.

AV

• Anonyymi

Mielummin semmosen remseän naisen kanssa kun juron äijjän kanssa,riittääkö perustelut?

• Anonyymi

Sukupuolella ei ole väliä, kunhan ei ole älykääpiö, joka on itseään täynnä.

• Anonyymi

19:46
        Kaikkihan me olemme itseämme täynnä. Pyrsk.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

19:46
        Kaikkihan me olemme itseämme täynnä. Pyrsk.

Jokaisessa on tyhjä kohta.

• Anonyymi

Kummatkin käy, ei väliä, jos on mukava työskennellä yhdessä.

• Ei sillä sukupuolella ole merkitystä, vaan sillä, onko sen kyseisen ihmisen kanssa mukava työskennellä. Molemmissa sukupuolissa on mukavia, että ei niin mukavia ihmisiä. Henkilökemiat sen asian ratkaisee.

• No ei sukupuolella oikeastaan väliä. Mutta enemmän on merkitystä sillä, että se työtoveri on samalla sivulla siitä, mitä yhdessä tehdään. Miksi näin ja noin.

Itse oon sen verran jo tullut laiskahkoksi, että en haluaisi tehdä jotain työtä kahta kertaa, vaan kerralla kunnolla. Ja jokseenkin jokaisella työvaiheella on suunniteltu merkitys.

Se tekee työstä kuin työstä mielekästä.

Ja vaikka moni sanoo täälläkin, että ei naiset jaksa samaa mitä miehet ja he eivät kykene samaan, niin kyllä täytyy sanoa se, että monet miehet taas tekee ihan tolkuttamattomasti ihan turhaa työtä, kun eivät adhd-kiimoissaan malta kuunnella ohjeita, neuvoja tai katsoa niitä hiton kasausohjeita.

Mulla on muutama kaveri, joita en missään nimessä ottaisi mihinkään vähänkin teknisempään hommaan kuin joku hiekan lapiointi tai p.skanmättö. Kun taas minun siskoni on oikeasti tekniseltä osaamiseltaan aika poropeukalo, mutta kun neuvon häntä jossain, niin kyllä hän osaa niin tehdä. Esimerkiksi hän teki itse polttopuita sellaisella idioottivarmuuksisella halkomalaitteella. (itse on ostanut sen) ja sitten teki seinän viereen pinoin, mikä kaatui kohta, jota hän manasi. Tein itse muuta hommia, mutta kävin katsomassa sitä tilannetta. Selvitin hänelle, että syy pinon kaatumiselle on tuo vino seinä. Kun se kallistaa räystäällepäin, niin pinostakin tulee vino. Mutta kun lähtee tekemään pinoa alusta reilusti irti seinästä, se ottaa kiinni vasta korkeammalla. Ja lisäksi neuvoin, miten erimuotoisilla puilla saa tasattua pinoa vaakasuorassa. No seuraava pino kestää. Ja sitä piti viimeksi käydä ihailemassa, kun hänen kanssaan maalla käytiin. Esitteli sen minulle ja varmaan siitä on sosiaalisessa mediassakin todiste jos toinenkin. :oD

• Niin ja olen itse taas ollut joissain hommissa, mistä taas itse en tiedä juuri mitään, joten ohjeet tulee muulta ja minä kiltisti otan ne vastaan.

Erään entisen heilan äitin kanssa tehtiin karjalanpiirakoita. Hän kaulitsi pohjia ja minä viskasin pohjan päälle riisipuuroa ja "rypytin" ohjeiden mukaan.... Mallia en katsonut kuitenkaan oppaalta, enkä usko, että se oli mitenkään muutenkaan "keneltäkään", mutta opas kertoi elkonäön merkityksen lopulta vähäiseksi, vaan se itse piirakan maku on kuulemma tärkein.....ja niitä' kun piti tehdä joku 3-400 kpl siinä yksi ilta.

Silloin oli koipi paketissa, niin se oli sopivaa auttamista siellä silloin. :oD

• Anonyymi

En halua määritellä, eli suhtaudun tähän erittäin epäbinäärisesti ollen edellä itseäni ja muita.

• Anonyymi

yee olop,a tv-ohjelma jonka nimeksi laitat Mies kummallisen kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      80
      3659
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2434
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      85
      2060
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1597
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1441
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1429
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1384
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1347
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1237
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1095
    Aihe