Rauha

thinktank

Solmitaan välirauha näin juhannukseksi.

Eli, siis:

Hyvää juhannusta! Niin kommareille kuin vapauden esitaistelijoille ;-D

13

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pas du tout

      Teidät pitää saada tältä palstalta kokonaan pois julistelemasta välirauhoja ja häiritsemästä keskustelua.

      • thinktank

        ... olento sinä olet?

        Minä olen jo jonkinmoinen vakituinen tällä palstalla.

        Eli älä sinä rupea ajamaan minua pois!


    • Kalle

      Joo, hyvää Juhannusta kaikille aatesuunnasta riippumatta.

      /Kalle, joka voi toivottaa hyvät juhannukset palstalaisille ilman sensuurin pelkoa Ruskiksen nyt lopettua kommunistisen toimintansa tällä palstalla - ja ei päivääkään liian aikaisin

      • thinktank

        ... muuten Kalle seurannut Ruskiksen touhuja näin "jälkeen seriffiyden"

        Mies on oikeasti oikea vapauden arkkivihollinen tai siis olisi, jos hänellä olisi mitään vaikutusvaltaa...


        Mitens Kalle viettää juhannusta?


      • Kalle
        thinktank kirjoitti:

        ... muuten Kalle seurannut Ruskiksen touhuja näin "jälkeen seriffiyden"

        Mies on oikeasti oikea vapauden arkkivihollinen tai siis olisi, jos hänellä olisi mitään vaikutusvaltaa...


        Mitens Kalle viettää juhannusta?

        Koska Ruskiksen profiilisivu ei ole julkinen enään niin häntä ei voi seurata palstoilla yhtä helposti. Jonkun kerran olen kuitenkin häneen törmännyt ja minusta tuntuu siltä, että hän tarvitsisi ammatti... . Mene ja tiedä, ehkä olen väärässä.

        Mitä tulee juhannuksen viettooni niin sitä vietettiin täälä Saimaan rannalla hyvien ystävien seurassa. Saunottiin, uitiin, ajattiin vesisuksilla ja pelattiin erilaisia rantapelejä. Meillä oli todella hauskat juhlat ruokapöytä notkui antimia ja grillissä hiilet hehkuivat koko illan. Sitä syötiin, juotiin ja pidettiin hauskaa tuonne aamtunneille asti.

        Nyt on pää kuin Haminan kaupunki mutta kyllä se siitä paranee saunomalla ja uimalla. Alkoholia en ole koskaan pitkän elämäni aikana ottanut lääkkeeksi seuraavana päivänä - äläkä sinäkään sitä tee.

        /Kalle, jolla oli tosi hauska juhannus ja toivoo niin olleen myös kaikilla muilla suomalaisilla


      • Kalle kirjoitti:

        Koska Ruskiksen profiilisivu ei ole julkinen enään niin häntä ei voi seurata palstoilla yhtä helposti. Jonkun kerran olen kuitenkin häneen törmännyt ja minusta tuntuu siltä, että hän tarvitsisi ammatti... . Mene ja tiedä, ehkä olen väärässä.

        Mitä tulee juhannuksen viettooni niin sitä vietettiin täälä Saimaan rannalla hyvien ystävien seurassa. Saunottiin, uitiin, ajattiin vesisuksilla ja pelattiin erilaisia rantapelejä. Meillä oli todella hauskat juhlat ruokapöytä notkui antimia ja grillissä hiilet hehkuivat koko illan. Sitä syötiin, juotiin ja pidettiin hauskaa tuonne aamtunneille asti.

        Nyt on pää kuin Haminan kaupunki mutta kyllä se siitä paranee saunomalla ja uimalla. Alkoholia en ole koskaan pitkän elämäni aikana ottanut lääkkeeksi seuraavana päivänä - äläkä sinäkään sitä tee.

        /Kalle, jolla oli tosi hauska juhannus ja toivoo niin olleen myös kaikilla muilla suomalaisilla

        " ja meillä kaikilla oli nii´n mukavaa, oi jospa VOM´kin olis ollut mukana"!
        vom


      • Kalle
        vom kirjoitti:

        " ja meillä kaikilla oli nii´n mukavaa, oi jospa VOM´kin olis ollut mukana"!
        vom

        Ehkä sinä olitkin mukana, mene ja tiedä.

        Ystäväpiiriini kuuluu muutama aktiivikommunisti ja myös monta jo kommunistiset ajatukset taakseensa jättänyttä toveria, vanhempia herrasmiehiä. Olenhan minä itsekin työläinen ja lähtöisin köyhästä työläisperheestä, jossa ei tosin esiintynyt ainakaan meidän lasten kuullen minkäänlaista poliittista keskustelua tai propagandaa.

        /Kalle, joka toivottaa toverille "vom" hyvää juhannuksen jatkoa


    • Tällä viestilläsi tulit paljastaneeksi kolme asiaa. Ensiksi sen, että olet palstalla vain
      V.....lemassa, toiseksi tietämättömyytesi asioista (asettamalla kommarit ja vapauden esitaistelijat vastakkain!) ja kolmanneksi sen, että ninimerkkisi on täysin yliampuva.Jos
      olet viimeksimainitusta erimieltä, esitä yksikin oma ajatuksesi palstalla!!
      vom

      • thinktank

        Viestini oli tälläinen:

        "Solmitaan välirauha näin juhannukseksi.

        Eli, siis:

        Hyvää juhannusta! Niin kommareille kuin vapauden esitaistelijoille ;-D"


        Luulinpa kaikilta täällä olijoilta löytyvän edes hiukan huumorintajua...

        Sitten väitteisiisi:

        1. Ei, en ole täällä vain vittuilemassa. Olen täällä mm. vittuillakseni mutta minulla on muitakin intressejä

        2.Päinvastoin: Asettamalla kommunistit ja vapauden esitaistelijat vastakkain, osoitan nimennomaan tietäväni ja ymmärtäväni kaikkein oleellisimman.

        3.Niinhän se on. Vaan mitäpä sinä sille voit?


      • thinktank kirjoitti:

        Viestini oli tälläinen:

        "Solmitaan välirauha näin juhannukseksi.

        Eli, siis:

        Hyvää juhannusta! Niin kommareille kuin vapauden esitaistelijoille ;-D"


        Luulinpa kaikilta täällä olijoilta löytyvän edes hiukan huumorintajua...

        Sitten väitteisiisi:

        1. Ei, en ole täällä vain vittuilemassa. Olen täällä mm. vittuillakseni mutta minulla on muitakin intressejä

        2.Päinvastoin: Asettamalla kommunistit ja vapauden esitaistelijat vastakkain, osoitan nimennomaan tietäväni ja ymmärtäväni kaikkein oleellisimman.

        3.Niinhän se on. Vaan mitäpä sinä sille voit?

        Että Sinulle valkenisi kohdan kaksi ristiriita, tutustu Pariisin Kommuunin tapahtumiin!
        vom


      • thinktank
        vom kirjoitti:

        Että Sinulle valkenisi kohdan kaksi ristiriita, tutustu Pariisin Kommuunin tapahtumiin!
        vom

        eli liberaalinen, siis toisin sanoen vapautta puolustava, Ranskan kolmas tasavalta kukisti jakobiinilaisen, proto-bolshevistisen kommuunin.

        Kiitos siitä Thierssille ja muille Kolmannen tasavallan porvarillisille johtajille!


      • thinktank kirjoitti:

        eli liberaalinen, siis toisin sanoen vapautta puolustava, Ranskan kolmas tasavalta kukisti jakobiinilaisen, proto-bolshevistisen kommuunin.

        Kiitos siitä Thierssille ja muille Kolmannen tasavallan porvarillisille johtajille!

        Tätä minä veikkasinkin.Ei minkäänlaista haisua Pariisin kommuunista!!
        vom


      • thinktank
        vom kirjoitti:

        Tätä minä veikkasinkin.Ei minkäänlaista haisua Pariisin kommuunista!!
        vom

        Ja taas hyökkäys ilman perusteluja.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe