Solmitaan välirauha näin juhannukseksi.
Eli, siis:
Hyvää juhannusta! Niin kommareille kuin vapauden esitaistelijoille ;-D
Rauha
13
812
Vastaukset
- Pas du tout
Teidät pitää saada tältä palstalta kokonaan pois julistelemasta välirauhoja ja häiritsemästä keskustelua.
- thinktank
... olento sinä olet?
Minä olen jo jonkinmoinen vakituinen tällä palstalla.
Eli älä sinä rupea ajamaan minua pois!
- Kalle
Joo, hyvää Juhannusta kaikille aatesuunnasta riippumatta.
/Kalle, joka voi toivottaa hyvät juhannukset palstalaisille ilman sensuurin pelkoa Ruskiksen nyt lopettua kommunistisen toimintansa tällä palstalla - ja ei päivääkään liian aikaisin- thinktank
... muuten Kalle seurannut Ruskiksen touhuja näin "jälkeen seriffiyden"
Mies on oikeasti oikea vapauden arkkivihollinen tai siis olisi, jos hänellä olisi mitään vaikutusvaltaa...
Mitens Kalle viettää juhannusta? - Kalle
thinktank kirjoitti:
... muuten Kalle seurannut Ruskiksen touhuja näin "jälkeen seriffiyden"
Mies on oikeasti oikea vapauden arkkivihollinen tai siis olisi, jos hänellä olisi mitään vaikutusvaltaa...
Mitens Kalle viettää juhannusta?Koska Ruskiksen profiilisivu ei ole julkinen enään niin häntä ei voi seurata palstoilla yhtä helposti. Jonkun kerran olen kuitenkin häneen törmännyt ja minusta tuntuu siltä, että hän tarvitsisi ammatti... . Mene ja tiedä, ehkä olen väärässä.
Mitä tulee juhannuksen viettooni niin sitä vietettiin täälä Saimaan rannalla hyvien ystävien seurassa. Saunottiin, uitiin, ajattiin vesisuksilla ja pelattiin erilaisia rantapelejä. Meillä oli todella hauskat juhlat ruokapöytä notkui antimia ja grillissä hiilet hehkuivat koko illan. Sitä syötiin, juotiin ja pidettiin hauskaa tuonne aamtunneille asti.
Nyt on pää kuin Haminan kaupunki mutta kyllä se siitä paranee saunomalla ja uimalla. Alkoholia en ole koskaan pitkän elämäni aikana ottanut lääkkeeksi seuraavana päivänä - äläkä sinäkään sitä tee.
/Kalle, jolla oli tosi hauska juhannus ja toivoo niin olleen myös kaikilla muilla suomalaisilla Kalle kirjoitti:
Koska Ruskiksen profiilisivu ei ole julkinen enään niin häntä ei voi seurata palstoilla yhtä helposti. Jonkun kerran olen kuitenkin häneen törmännyt ja minusta tuntuu siltä, että hän tarvitsisi ammatti... . Mene ja tiedä, ehkä olen väärässä.
Mitä tulee juhannuksen viettooni niin sitä vietettiin täälä Saimaan rannalla hyvien ystävien seurassa. Saunottiin, uitiin, ajattiin vesisuksilla ja pelattiin erilaisia rantapelejä. Meillä oli todella hauskat juhlat ruokapöytä notkui antimia ja grillissä hiilet hehkuivat koko illan. Sitä syötiin, juotiin ja pidettiin hauskaa tuonne aamtunneille asti.
Nyt on pää kuin Haminan kaupunki mutta kyllä se siitä paranee saunomalla ja uimalla. Alkoholia en ole koskaan pitkän elämäni aikana ottanut lääkkeeksi seuraavana päivänä - äläkä sinäkään sitä tee.
/Kalle, jolla oli tosi hauska juhannus ja toivoo niin olleen myös kaikilla muilla suomalaisilla" ja meillä kaikilla oli nii´n mukavaa, oi jospa VOM´kin olis ollut mukana"!
vom- Kalle
vom kirjoitti:
" ja meillä kaikilla oli nii´n mukavaa, oi jospa VOM´kin olis ollut mukana"!
vomEhkä sinä olitkin mukana, mene ja tiedä.
Ystäväpiiriini kuuluu muutama aktiivikommunisti ja myös monta jo kommunistiset ajatukset taakseensa jättänyttä toveria, vanhempia herrasmiehiä. Olenhan minä itsekin työläinen ja lähtöisin köyhästä työläisperheestä, jossa ei tosin esiintynyt ainakaan meidän lasten kuullen minkäänlaista poliittista keskustelua tai propagandaa.
/Kalle, joka toivottaa toverille "vom" hyvää juhannuksen jatkoa
Tällä viestilläsi tulit paljastaneeksi kolme asiaa. Ensiksi sen, että olet palstalla vain
V.....lemassa, toiseksi tietämättömyytesi asioista (asettamalla kommarit ja vapauden esitaistelijat vastakkain!) ja kolmanneksi sen, että ninimerkkisi on täysin yliampuva.Jos
olet viimeksimainitusta erimieltä, esitä yksikin oma ajatuksesi palstalla!!
vom- thinktank
Viestini oli tälläinen:
"Solmitaan välirauha näin juhannukseksi.
Eli, siis:
Hyvää juhannusta! Niin kommareille kuin vapauden esitaistelijoille ;-D"
Luulinpa kaikilta täällä olijoilta löytyvän edes hiukan huumorintajua...
Sitten väitteisiisi:
1. Ei, en ole täällä vain vittuilemassa. Olen täällä mm. vittuillakseni mutta minulla on muitakin intressejä
2.Päinvastoin: Asettamalla kommunistit ja vapauden esitaistelijat vastakkain, osoitan nimennomaan tietäväni ja ymmärtäväni kaikkein oleellisimman.
3.Niinhän se on. Vaan mitäpä sinä sille voit? thinktank kirjoitti:
Viestini oli tälläinen:
"Solmitaan välirauha näin juhannukseksi.
Eli, siis:
Hyvää juhannusta! Niin kommareille kuin vapauden esitaistelijoille ;-D"
Luulinpa kaikilta täällä olijoilta löytyvän edes hiukan huumorintajua...
Sitten väitteisiisi:
1. Ei, en ole täällä vain vittuilemassa. Olen täällä mm. vittuillakseni mutta minulla on muitakin intressejä
2.Päinvastoin: Asettamalla kommunistit ja vapauden esitaistelijat vastakkain, osoitan nimennomaan tietäväni ja ymmärtäväni kaikkein oleellisimman.
3.Niinhän se on. Vaan mitäpä sinä sille voit?Että Sinulle valkenisi kohdan kaksi ristiriita, tutustu Pariisin Kommuunin tapahtumiin!
vom- thinktank
vom kirjoitti:
Että Sinulle valkenisi kohdan kaksi ristiriita, tutustu Pariisin Kommuunin tapahtumiin!
vomeli liberaalinen, siis toisin sanoen vapautta puolustava, Ranskan kolmas tasavalta kukisti jakobiinilaisen, proto-bolshevistisen kommuunin.
Kiitos siitä Thierssille ja muille Kolmannen tasavallan porvarillisille johtajille! thinktank kirjoitti:
eli liberaalinen, siis toisin sanoen vapautta puolustava, Ranskan kolmas tasavalta kukisti jakobiinilaisen, proto-bolshevistisen kommuunin.
Kiitos siitä Thierssille ja muille Kolmannen tasavallan porvarillisille johtajille!Tätä minä veikkasinkin.Ei minkäänlaista haisua Pariisin kommuunista!!
vom- thinktank
vom kirjoitti:
Tätä minä veikkasinkin.Ei minkäänlaista haisua Pariisin kommuunista!!
vomJa taas hyökkäys ilman perusteluja.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602