Olisiko täällä halukkaita ystävystyyn 38v naisen kanssa. Asun siilinjärvellä. Nykyään on vaikea ystävystyä uusien ihmisten kanssa 0
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ei ystävyys ole mikään sopimusasia. Ystävyys vain syntyy ja kestää jos on kestääkseen. Itse olen nyt reilusti päälle 50v mies ja puhun kokemuksesta. Vaikka puhutaan elinikäisestä yhteydestä, niin joku asia voi muuttaa kaiken.
- Anonyymi
Ei kuitenkaan ole huono juttu jos pyrkii ystävystymään ja saamaan ystäviä. Itsekin jo varttuneena nuorukaisena tiedän, ettei kaikista tule ystäviä. Eikä tarvitse tullakaan. Itse ainakin panostan ystävyydessä mieluummin laatuun kuin määrään. Silti ei sovi yhtä ihmistä liikaa rasittaa, vaan on hyvä vähän laajentaa ystävä- ja tuttavapiiriä. Ja joskus on hyvä olla ihan itsekseen.
Entisaikoina, kun saattoi laittaa jonnekin kirjeenvaihtoilmoituksen kuten jokseenkin etukäteen tapaamista ajatellen - ihan vaan ystävyysmielellä, niin sieltä asti on säilynyt muutama ystävä. Alkuun nuo olivat enemmänkin tuttavia, mutta nykyään enemmän ystäviä. Ihmiset muuttuvat ajan mittaan enemmän tai vähemmän. Ystävyydessäkin voi olla taukoja, mutta on sitä joskus tullut lämmiteltyä joku vuosia katkolla ollut ystävyyskin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuitenkaan ole huono juttu jos pyrkii ystävystymään ja saamaan ystäviä. Itsekin jo varttuneena nuorukaisena tiedän, ettei kaikista tule ystäviä. Eikä tarvitse tullakaan. Itse ainakin panostan ystävyydessä mieluummin laatuun kuin määrään. Silti ei sovi yhtä ihmistä liikaa rasittaa, vaan on hyvä vähän laajentaa ystävä- ja tuttavapiiriä. Ja joskus on hyvä olla ihan itsekseen.
Entisaikoina, kun saattoi laittaa jonnekin kirjeenvaihtoilmoituksen kuten jokseenkin etukäteen tapaamista ajatellen - ihan vaan ystävyysmielellä, niin sieltä asti on säilynyt muutama ystävä. Alkuun nuo olivat enemmänkin tuttavia, mutta nykyään enemmän ystäviä. Ihmiset muuttuvat ajan mittaan enemmän tai vähemmän. Ystävyydessäkin voi olla taukoja, mutta on sitä joskus tullut lämmiteltyä joku vuosia katkolla ollut ystävyyskin.Anonyymi
2024-11-17 10:31:08
Ystävyyden tauosta. 1. Pitää olla säännöt ja niissä pitää pysyä. 2. Mies ja nainen ei voi olla koskaan puhtaita ystäviä. Joskus Nainen on aika paljon vahvempi. Ja puhun kokemuksesta, mutta en ala kertomaan tässä enempää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7062161Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss3681188- 741000
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö172929Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65666- 46634
- 33617
- 88597
- 32580
- 39546