Päätös oli annettu 8.11 ja sain vasta tänään KÄRÄJÄOIKEUDEN päätöksen.
Laitoin ilmoituksen, että olen TYYTYMÄTÖN RATKAISUUN.
Tuossa oli SYYTTÄJÄ vaihtanut ja ei kyseinen syyttäjä ole ollut edes ajamassa kyseisestä asiaa alunperin.
Kyllä valituksessa ajattelin RÖYHKEÄSTI ILMOITTAA, ETTÄ: MIKKO KÄRNÄ ON HAUKKUNUT KOKO SUOMEN KANSAN JA EI HE OLE VOINEET VÄLTTÄÄ NÄKEMÄSTÄ TUOTA FACEBOOKISSA, MUTTA HEIDÄN MIELESTÄ ILMEISESTI MIKKO KÄRNÄ ON OIKEASSA ELI OLLAAN PUTINISTEJA KAIKKI.
Kyllä on HIDAS tuo POSTI.
3
121
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä oli päätös?
- Anonyymi
Minä teen kyllä HUOLI-ILMOITUKSEN HEISTÄ, koska HE OVAT TUON PAPERIN MUKAAN HENGENVAARASSA.
Pitää varmaan laittaa KUNNANHALLITUKSEEN SEKÄ VALTUUSTOON SÄHKÖPOSTIA, koska KYLLÄ TÄSSÄ ON KYSE KRIISISTÄ MYÖS.
HEITÄ ON 6 SEKÄ HEIDÄN PERHEET LISÄKSI JOTEN HUOLI ON KYLLÄ SUURI JA KUNNANHALLITUS JA VALTUUSTO ON VALITTANEET, KOSKA HEIDÄN PITÄÄ HOITAA VANHOJA ASIOITA!
NYT OLISI UUSI ASIA, MUTTA IHMISET VOI OLLA IKÄNSÄ PUOLESTA KESKI-IKÄISIÄ JA VÄHÄN VANHEMPIA.
TEKIS KYLLÄ MIELI LAITTAA SUORAAN REKKAMIES ALENIUKSELLE JA ILMOITTAA, ETTÄ: SINUN SANOJA LAINATEN JOS EI REKKAMIES OSAA HOITAA NIIN SITTEN EI OSAA KYLLÄ KUKAAN!
OSAAN KYLLÄ OMAN ASIANI HOITAA, MUTTA EN OSAA HOITAA NAISIA JA TÄÄLLÄ ON VIELÄ APPIKIN MUKANA.
ALENIUKSELLA ON AINA TÖITÄ JA YKSI VÄITTÄÄ, ETTÄ HÄN EI PÄÄSE KUULEMMA MINUN TAKIA TÖIHIN. HÄN OLI INARILAISESSA POLIITTISESTI SYRJITTY.
KYLLÄ KAI KESKUSTAN MIEHELTÄ LÖYTYY KOKOOMUSLAISILLE JOKU SIIVOUS HOMMA NIIN EI OLE POLIITTISESTI SYRJITTY!
MINÄ EN VOI SIIVOOTA, KOSKA MINÄ OLEN SELKÄNI JO ONNISTUNUT KULUTTAMAAN NIIN, ETTÄ EN SAA TEHDÄ TUOLLAISIA RASKAITA TÖITÄ ENÄÄN.
MINUN PITÄÄ NYKYISIN SIIVOOTA NIIN, ETTÄ MINÄ SIIVOAN 10-20 minuuttia ja pidän noin 2 tunnin tauon.- Anonyymi
900 euron sakot ja KORVAUKSIA EI TARVI IKINÄ MAKSAA, KOSKA EN OLE TÖISSÄ!
EI KUKAAN EDES OTA MINUA TÖIHIN, KOSKA MINÄ ILMOITAN: OLEN LOUKANNUT KUNNOITA FACEBOOKISSA JA EI MINUA SAA SYRJIÄ SEN TAKIA VAIKKA TYÖNANTAJA JOUTUU MINUN TAKIA POISTAMAAN ITSENSÄ SEKÄ YRITYKSENSÄ FACEBOOKISTA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931