Kansainvälinen miestenpäivä on pian

Anonyymi-ap

Eli tulevana tiistaina 19.11.2024. Mitenkäs palstan tytöt aiotte huomioida miehiä silloin?

23

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos muistutuksesta. Pitää leipaista kakku työpaikan miehille.

• Anonyymi

Ihan samalla lailla kuin miehet huomio naisia.

• Anonyymi

Jotain hyvää miehille.

• Anonyymi

Persumiehillä lahjaksi vibra .

• Anonyymi

Joo vanhat naiset voi leipoa kakkuja sun muuta. Mutta sitten ne nuoremmat naistuttavat vois keksiä jotain muuta jos tietävät että mies on yksinäinen ja onneton sinkku.

• Anonyymi

No mitä muuta niille työpaikan miehille pitäs tehdä, kun heitä kohtaan on kunnioitus ja arvostaa apua aina, kun sitä on saatavilla?

Ei niiden miesten kanssa tule vapaa-ajalla oltua tekemisissä, niin minusta kuitenkin ihan huomioivaa muistaa niitä muullakin tavalla kuin kiittää olemassaolostaan.

Tiivistettynä: Miksi piti alkaa jaottelemaan naisia iän puolesta? Kyllä minä ainakin keski-ikäisenä kurppana paikkani tiedän. Ei siitä tarvi jatkuvasti muistuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä muuta niille työpaikan miehille pitäs tehdä, kun heitä kohtaan on kunnioitus ja arvostaa apua aina, kun sitä on saatavilla?

Ei niiden miesten kanssa tule vapaa-ajalla oltua tekemisissä, niin minusta kuitenkin ihan huomioivaa muistaa niitä muullakin tavalla kuin kiittää olemassaolostaan.

Tiivistettynä: Miksi piti alkaa jaottelemaan naisia iän puolesta? Kyllä minä ainakin keski-ikäisenä kurppana paikkani tiedän. Ei siitä tarvi jatkuvasti muistuttaa.

Joo mutta ne nuoret ja nätit vois tehdä jonkun muun palveluksen😜

• Anonyymi

Sait jo huomiota aloituksellasi. Siihen on tyytyminen.

• Anonyymi

Vielä on muutama päivä aikaa korjata asennetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä on muutama päivä aikaa korjata asennetta.

Ei kiinnosta.

• Anonyymi

Enpä mitenkään ihmeemmin. En mä itsekään kaipaile sen ihmeempää muistamista naistenpäivänä. Muutamalle toivottelen hyvää miestenpäivää ja siinäpä se.

• Anonyymi

Katson vähän pidempään? Että siinä ne kansainväliset...
      Vilma

• Anonyymi

No poskihoidollahan sitä aloitellaan.

• Anonyymi

Just noin. Mulla kun ei oo tyttöystävää niin kai se pitää ehdotella satunnaisille naistuttaville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just noin. Mulla kun ei oo tyttöystävää niin kai se pitää ehdotella satunnaisille naistuttaville.

Eiköhän joku ihan antamisen ilosta innostuisi, pidät paikat puhtaana ei voi koskaan tietää mitä tapahtuu.

• Anonyymi

Niin kun ennenkin. Kohdella ihmisinä kuten naisiakin.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Milloin on kotimaisten miesten päivä?

PS. Olen persu.

• Anonyymi

Tietää sitten tytyt olla valmiina seksiin jos tiistaina ovikello soi. Vähän kuin virpojat pääsiäisenä tai karkki tai kepponen halloweenina.

• Anonyymi

Samoin kuin miehet naistenpäivänä.

• Anonyymi

Eli miehet saa paljon paljon seksiä eli rajattomasti ja paljon hellittelyä ja hemmottelua ja paljon paljon rakkautta ja pari päivää ennen jo ja jälkeen sitä ruokaa mitä mies haluaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli miehet saa paljon paljon seksiä eli rajattomasti ja paljon hellittelyä ja hemmottelua ja paljon paljon rakkautta ja pari päivää ennen jo ja jälkeen sitä ruokaa mitä mies haluaa

Äitisikö kaikkea tuota välis sulle antaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa eikä normaalit miehet edes halua rajattomasti seksiä ja ruokaa kuten sinä.

• Anonyymi

Tuskin mitenkään huomioivat mutta pistetään nyt hali tilaukseen 🤗

• Anonyymi

Kai teillä tytöt on seksikkäät alusvaatteet päällä kun ovikello soi ja mies tulee yllätysvierailulle hakemaan omansa pois ;)

• Ei oo niitä ollenkaan ;)
        Ei taida kyllä tulla kukaan tänne.

• Anonyymi

Minuakin täytyy huomioida.

• Anonyymi

Ei vaan kauniit naiset!

• Anonyymi

Ne on vanhoja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan kauniit naiset!

Miksi kauniit naiset kiinnittäisivät mitään huomiota johonkin Valtin pikkumieheen 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kauniit naiset kiinnittäisivät mitään huomiota johonkin Valtin pikkumieheen 😂

Mä en oo pikkumies vaan sinä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et tiedä musta mitään, ätmi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla loppuu ens viikolla valtti ja oon kyllä naisten suosiossa toisin kuin sinä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kauniit naiset huomioisivat sinua, pikkumies? 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mun tarvii välittää susta, katkera ätmi! Satuttaako totuus?

• Anonyymi

Sinun pituinen ja painoinen tyyppi voi pärjätä tappelussa ehkä pikku-pirpanan kokoluokkaa vastaan. -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun pituinen ja painoinen tyyppi voi pärjätä tappelussa ehkä pikku-pirpanan kokoluokkaa vastaan. -sivusta

Mä oon sopivan pituinen ja painoinen!

• Enpä kyllä mitenkään ....
      💔

• Anonyymi

Ostan kukkakimpun. En anna pillua.jos tätä elettä ei arvosteta,niin vika on ,kenessä? Saa miettiä.🤷‍♀️

• Anonyymi

Olisin saanut' kuun taivaalta' ,muttakun se ' kuu' on tyhjänpäiväistä . Pitäisi olla jalat levällään 24/7. Noin mitättömään mukamas 'rakkauteen ' en alennu.👎🤷‍♀️

• Anonyymi

Harvinaisen vastenmielisiä nämä sellaiset yksilöt, jotka kuvittelevat "miestenpäivän muistamisen" tmv. tarkoittavan seksiä, varsinkin puolituttujen tai ihan tuntemattomien kanssa. Onneksi omaan lähipiiriini ei kuulu tuollaisia miesyksilöitä.

• Anonyymi

Eikö miestenpäivä tarkoitakaan sitä että saa ottaa minkä miehen haluaa?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senhän nyt voi tehdä vaikka joka päivä, mutta kannattaa kuitenkin valita suostuvainen kohde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun se tarkoittaa että jokainen mies saa ottaa minkä naisen haluaa. Oli suostumusta tai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun se tarkoittaa että jokainen mies saa ottaa minkä naisen haluaa. Oli suostumusta tai ei.

Just sanoit, että "minkä miehen haluaa". Sekavaa settiä. Joo ja ruotsalaisuuden päivänä jokainen ruotsalainen saa tehdä mitä ikinä tahtoo. Aika epäreilua muuten, että vain tietyn nimisille ihmisille on erikseen varattu kalenterista noita päiviä, että saavat tehdä mitä ikinä tahtovat, kuten vaikka Aleksis Kiven päivä. Jessus mitä logiikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minäpä kokeilen myös.

• Anonyymi

Joo 19.11 voitte tytöt saada yllättäviä vieraita. Sheivaattehan aamulla että olette valmiita.

• Anonyymi

Tuskin meitä pslstalaisia huomioidaan.

• Anonyymi

Minua naiset huomioivat muuten.

• Anonyymi

En mitenkään! Ei vaan ole kiinnostusta eikä jaksamista tutustua keneenkään!Työ itselle mieluisassa paikassa on paljon tärkeämpää psyykkiselle hyvinvoinnille, kuin keneenkään tutustuminen! Yksi kauan kestänyt parisuhde riittää, eikä ole mitään tarvetta ystävällekään!

• Anonyymi

Pelkkä kotona oleminen saa voimaan todella huonosti! Elämästä on lähtenyt paljon iloa pois sen takia! Myös asumisrauhan häirintä saa voimaan huonosti. Sitäon ollut aivan liian kauan, nytkin juuri!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkä kotona oleminen saa voimaan todella huonosti! Elämästä on lähtenyt paljon iloa pois sen takia! Myös asumisrauhan häirintä saa voimaan huonosti. Sitäon ollut aivan liian kauan, nytkin juuri!

Naapurit lopettakaa se ns. kautta rantain kertominen, teette itsenne vain hölmöiksi niin toimimalla!

• Anonyymi

Voisko tää olla niin ku rape purge. Ootteko nähnyt sen leffan?

• Anonyymi

Jos siitä muistutetaan, toivotan hyvää miestenpäivää. Muuten se luistellaan vihellellen läpi niin kuin muutkin päivät.

xLiner

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      224
      6979
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      847
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe