Laihdun kokoajan,herkuttelu

Anonyymi-ap

Se EI pidä paikkansa että herkuttelu lihoittaa jos liikkuu kokoajan.Minä juoksen juoksumatolla 7 män tuntia päivässä ja olen merkinnyt kaikki huaveihin ja tekoälyyn ja vihkoon.Kulutan 1679 kaloria ja syön 7620 kaloria VÄHINTÄÄN päivässä.Syön VAIN terveellistä ja herkullista ruokaa mitä te ette voi syödä ilman huveita.Siksi täällä ON niin paljon kateellisia jotka EI voi ostaa 50 euron huaveita.😁

Minulla on 10 kiloa karkkia nytkin kellarissa ja maradou maitosuklaat 4 kiloa ,mutta nyt en niitä tällä hetkellä syö koska NYT pitää laihduttaa pois ne viimeiset 3-4 kiloa.Tämäm jälkeen minulla ON veitsenterävät vatsalihakset 😁
Aion syödä karkkia ja ostan sitä sitten lisääkin
Ohjema on nyt juoksumatto 4 tuntia otin sen nyt vasta käyttöön vaikka tilasin sen puoli vuotta sitten,pyöräily 1 tunti,paitojen vaihto ja vetelälle suolle kävelemään tai 😲rullaluisteluhiihtoa vetäen 5 den kilon painoa 2 tuntia ja hoidujen vaihto.YHT n 9 tuntia päivässä (vastaa täysin hiihtoa talvella ja on paljon miellyttävämpää).
Yöllä söin VAHINGOSSA 800 g vanilia kermajäätelöä ja 900g pouttun lasangen ja 356 g juustua.Merkkssin nämä jaikki huoveihin joten se VAROITTAA heti tarkasti jos syö LIIKAA.minä en syö liikaa eikä minulla ole syömähäiriötä mutta mononlämmittimet on ja skiket jotka otan taas tänä TALVENA käyttöön ja estän 35 kilon lihomisen.Erektiot on taas täysin normaalit mitä ne ei ole olleet 45teen vuoteen.😌

9

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tärkeintä on että pihtimitta on ylhäällä ja alhaalla melkein siinä mielessä.

• Anonyymi

Sinä et juokse matolla yhtään metriä 😂😂

• Anonyymi00009

Matto juoksee minun puolesta samalla kun syön hedelmätoffeeta.

• Anonyymi

Logiikkasi on pettämätöntä.

• Anonyymi00012

Moni lihava on siitä kateellinen minulle.

• Anonyymi

Ei se juoksu laihduta, vaan se, että pysyy tuon ajan pois jääkaapilta;)

• Anonyymi

Huovei kyllä laihduttaa VAIKKA ei liikkuisi yhtään ja herkuttelee.

• Anonyymi00010

Kyllä huavei laihduttaa enemmän. Kysykää minulta JOS haluatte tietää laihduttamisesta.Olen laihduttanut jo 43 vuotta ja 3 kiloa on lähtenyt. NE tuli takaisin viime viikolla.

• Anonyymi00011

Huovei on TOISEKSI paras laihdutuskuuri mutta Sauna pelt housut on HUOMATTAVASTI paremmat koska niitä voi pitää töissä ja pyöräillessä. Tai kun katson youtude fideoita.Housut on migromuovia ja ne pumpataan täyteen ilmaa ja pannaan töpseliin ja ne kuumenee 90asteeseen.Olen tehnyt akkukäyttöiseksi ostamalla akun kirpputorilta inverdderillä joten pitkää johtoa EI tarvi,Voi siirtää sähkön 30 ampeeria auton akustakin tai aurinkopanelilla.Veljellä on aggrekaatti joka toimii jos akku on tyhjä tai aurinko ei paista.Huovein otan AINA pois yöllä koska yöllä syön täytekakkua ja pullaa ja vahingossa 800 kg vanilia jäätelöä.Moni on minulle kateellinen koska voin syödä PALJON ja isokalorisesti ja laihdun kokoajan.Voin syödä 8000kin kalorisesti päivässä ja laihdun kun on sauna pelt housut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      126
      6400
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      376
      6195
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      71
      6183
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3992
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      148
      2415
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      131
      1456
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      13
      1299
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1128
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      64
      960
    Aihe