Se EI pidä paikkansa että herkuttelu lihoittaa jos liikkuu kokoajan.Minä juoksen juoksumatolla 7 män tuntia päivässä ja olen merkinnyt kaikki huaveihin ja tekoälyyn ja vihkoon.Kulutan 1679 kaloria ja syön 7620 kaloria VÄHINTÄÄN päivässä.Syön VAIN terveellistä ja herkullista ruokaa mitä te ette voi syödä ilman huveita.Siksi täällä ON niin paljon kateellisia jotka EI voi ostaa 50 euron huaveita.😁
Minulla on 10 kiloa karkkia nytkin kellarissa ja maradou maitosuklaat 4 kiloa ,mutta nyt en niitä tällä hetkellä syö koska NYT pitää laihduttaa pois ne viimeiset 3-4 kiloa.Tämäm jälkeen minulla ON veitsenterävät vatsalihakset 😁
Aion syödä karkkia ja ostan sitä sitten lisääkin
Ohjema on nyt juoksumatto 4 tuntia otin sen nyt vasta käyttöön vaikka tilasin sen puoli vuotta sitten,pyöräily 1 tunti,paitojen vaihto ja vetelälle suolle kävelemään tai 😲rullaluisteluhiihtoa vetäen 5 den kilon painoa 2 tuntia ja hoidujen vaihto.YHT n 9 tuntia päivässä (vastaa täysin hiihtoa talvella ja on paljon miellyttävämpää).
Yöllä söin VAHINGOSSA 800 g vanilia kermajäätelöä ja 900g pouttun lasangen ja 356 g juustua.Merkkssin nämä jaikki huoveihin joten se VAROITTAA heti tarkasti jos syö LIIKAA.minä en syö liikaa eikä minulla ole syömähäiriötä mutta mononlämmittimet on ja skiket jotka otan taas tänä TALVENA käyttöön ja estän 35 kilon lihomisen.Erektiot on taas täysin normaalit mitä ne ei ole olleet 45teen vuoteen.😌
Laihdun kokoajan,herkuttelu
Anonyymi-ap
3
60
Vastaukset
- Anonyymi
Tärkeintä on että pihtimitta on ylhäällä ja alhaalla melkein siinä mielessä.
- Anonyymi
Sinä et juokse matolla yhtään metriä 😂😂
- Anonyymi
Logiikkasi on pettämätöntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016931- 474606
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542596Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän41949Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101018Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911001Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j138994Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai241827Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30816Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?176736