Oliko oikein vain väärin jättää maho nainen oman onnensa nojaan?
Kaveri jätti naisen joka ei voinut saada lapsia
74
617
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä lapsiasia on minusta aihe, jossa on usein jopa järkevintä toimia itsekkäästi. Jos toinen tosissaan haluaa lapsia ja toinen ei voi niitä saada (tai ei niitä halua), niin harvemmin siitä hyvää tulee seuraamaan.
- Anonyymi
Kyllä naisia maalimassa riittää, Peukalo pystyyn ja uusi kyyti ottaa mukaan, Älkää olko niin saamattomia.
- Anonyymi
Oman onnensa nojaan, kuinka niin? Viskattiinko ulos ja pihalle. Kuulostaa ainakin noin sanottuna tylyltä hylkäämiseltä.
- Anonyymi
Väärin ja tykkää
- Anonyymi
Taisit mies ampua tyhjiä kuteja. Ei se akkaa vaihtamalla parane. Mutta uskottele nyt kuitenkin.
- AnonyymiUUSI
Mies voi olla juurikin se ongelma. 🤣 Outoa ajatella että vain nainen olisi vastuussa siitä. Voi hyvin onnistua vielä toisen miehen kanssa. 🤔
- Anonyymi
Dodged a bullet. Tosin eroon saattoi vaikuttaa muutkin asiat naisen seksuaalihistoriassa.
Ap- Anonyymi
Moni kokee noin, jos nainen on ollut kovin lapsenhaluinen, että "dodged a bullet there". Jokainen sen mukaan mitä elämältään haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni kokee noin, jos nainen on ollut kovin lapsenhaluinen, että "dodged a bullet there". Jokainen sen mukaan mitä elämältään haluaa.
Ei ollut halusta kyse vaan naisen kyvystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut halusta kyse vaan naisen kyvystä.
Lopputuloksen kannalta on yhdentekevää kummasta on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopputuloksen kannalta on yhdentekevää kummasta on kyse.
Tai siis lopputuloksen kannalta se, ettei pysty, on turvallisempi vaihtoehto. Tahtomisensa voi aina muuttaa, vaikka salaakin.
Riippuu niin siitä mitä se itse mies haluaa? Jos haluaa saada lapsia, niin silloin se on oikea päätös jatkaa matkaa. Muuten voi myöhemmin pahasti katkeroitua.
- Anonyymi
No miehenä vastaan että ei kai se ole syy jättää tai erota jos rakkain ei saa lapsia niin ei hän itse sille mitään voi eli ei eron syy näin minä miehenä ajattelen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miehenä vastaan että ei kai se ole syy jättää tai erota jos rakkain ei saa lapsia niin ei hän itse sille mitään voi eli ei eron syy näin minä miehenä ajattelen
Jos oikeasti haluaa lapsia ja nimenomaan omia, niin se on varsin hyvä syy. Eroon se tulee hyvin suurella todennäköisyydellä kuitenkin päätymään, jos noin oleellisesta osasta elämää on kysymys.
Anonyymi kirjoitti:
Niin se onkin ihan siitä mitä itse haluaa. Kuulostaahan se pahalta että juuri tuosta syystä se itse ero tulisi. Silloin jos jää siihen suhteeseen, niin siinä päätöksessä on hyvä pysyä koko loppuelämänsä, ettei tarvitse olla biologista jälkikasvua.. Ettei siis kävisi esim ero tilanteessa harmittamaan… hitto tuo nyt otti eron ja nyt olen jo liian vanha isäksi. Että se juna jo vähän niinkö meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oikeasti haluaa lapsia ja nimenomaan omia, niin se on varsin hyvä syy. Eroon se tulee hyvin suurella todennäköisyydellä kuitenkin päätymään, jos noin oleellisesta osasta elämää on kysymys.
Mitä muuta voi saada kuin omia lapsia eli jos oma vaimo ei saa lapsia niin oma vaimo on siltikin paras nainen eli sit ollaan lapseton pariskunta ja jos mies tekee lapsia jonkun muun naisen kanssa joka ei vedä vertoja omalle naiselle niin onko mies onnellinen sen jälkeen menetti rakkainpansa ja valitsi ei niin hyvän naisen tuliko ero tai elää elämänsä ei niin rakastetun kanssa onko silloin oikeasti onnellinen ja katuu miksi jätin sen oikean sen jota oikeasti rakasti vai miettiikö ne kakarat pilas elämäni haluan sen rakkaimman
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muuta voi saada kuin omia lapsia eli jos oma vaimo ei saa lapsia niin oma vaimo on siltikin paras nainen eli sit ollaan lapseton pariskunta ja jos mies tekee lapsia jonkun muun naisen kanssa joka ei vedä vertoja omalle naiselle niin onko mies onnellinen sen jälkeen menetti rakkainpansa ja valitsi ei niin hyvän naisen tuliko ero tai elää elämänsä ei niin rakastetun kanssa onko silloin oikeasti onnellinen ja katuu miksi jätin sen oikean sen jota oikeasti rakasti vai miettiikö ne kakarat pilas elämäni haluan sen rakkaimman
Jos sinulle on selkeämmin sanottu, että omia biologisia lapsia, niin muotoillaan sitten noin. Sinä et selvästikään varsinaisesti halua lapsia, vaan aihe on sinulle korkeintaan yhdentekevä. On siis ihan ymmärrettävää, että et kykene lainkaan tajuamaan, että jotkut tosissaan haluavat lapsia, myös miehet.
Anonyymi kirjoitti:
Jos se lapsettomuus riittää sulle niin silloin se on hyvä päätös. Ja vaikka itse rakastaisit sitä kumppania ajattelet ettet voisi ikinä erota hänestä.. hän voi ajatella toisin ja voitte erota silti jostain toisesta syystä. 🤷🏻♀️ Ei voi siis tuudittautua siihen ajatukseen, että tässä sitä vielä ollaan vanhoina yhdessä kiikkumassa keinutuolissa.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin se onkin ihan siitä mitä itse haluaa. Kuulostaahan se pahalta että juuri tuosta syystä se itse ero tulisi. Silloin jos jää siihen suhteeseen, niin siinä päätöksessä on hyvä pysyä koko loppuelämänsä, ettei tarvitse olla biologista jälkikasvua.. Ettei siis kävisi esim ero tilanteessa harmittamaan… hitto tuo nyt otti eron ja nyt olen jo liian vanha isäksi. Että se juna jo vähän niinkö meni.
Ihan sivusta kysäisen, että miksi se kuulostaa pahalta? Eikö se ole pikemmin järkevää. Ei eroaminen koskaan mukavaa ole, mutta eriävät toiveet tai mahdollisuudet lasten suhteen ovat mun mielestäni yksi niistä kaikkein ymmärrettävimmistä syistä eroon.
Itse olen eronnut, koska tiesin toisen haluavan lapsia. Jälkikäteen ajatellen ei olisi tietenkään pitänyt koko suhteeseen lähteä, kun kuitenkin tuon jo varsin varhaisessa vaiheessa tajusin. Hän oli kyllä itse sitä mieltä, että hän sopeutuu, eikä siitä mitään kiistaa ollut. Mä koin tekeväni väärin, kun riistin toiselta sen mahdollisuuden yrittää, joten päätin sitten yksipuolisesti sen suhteen siihen. - Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Jos se lapsettomuus riittää sulle niin silloin se on hyvä päätös. Ja vaikka itse rakastaisit sitä kumppania ajattelet ettet voisi ikinä erota hänestä.. hän voi ajatella toisin ja voitte erota silti jostain toisesta syystä. 🤷🏻♀️ Ei voi siis tuudittautua siihen ajatukseen, että tässä sitä vielä ollaan vanhoina yhdessä kiikkumassa keinutuolissa.
No sille ei voi sitten mitään no sitten erotaan ja etsitään uusi jos löytyy ja sit jos kakaroita tuled niin tulee jos niin vanha ettei tule niin sit ei tule ja päivääkään ei mies vaihtaisi pois siihen eroin saakka mies oli onnellinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulle on selkeämmin sanottu, että omia biologisia lapsia, niin muotoillaan sitten noin. Sinä et selvästikään varsinaisesti halua lapsia, vaan aihe on sinulle korkeintaan yhdentekevä. On siis ihan ymmärrettävää, että et kykene lainkaan tajuamaan, että jotkut tosissaan haluavat lapsia, myös miehet.
Ei voi saada kuin omia biologisia lapsia mutta onko kukaan mies valmis tekemään kakaroita jonkun naisen kanssa mitä jos vihaakin niitä kakaroita joita ei rakkaudella tehty eikä haluakkaan huolehtia heistä ehkä se on niiden miesten jekku saada pimppii hän haluu lapsia eli tykkää tehdä niitä muttei huolehtia niistä eli nainen sanoo oon paksuna niin mies häipyy tähän sopii carolan laulu herrojen kanssa pellon laidalla
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sivusta kysäisen, että miksi se kuulostaa pahalta? Eikö se ole pikemmin järkevää. Ei eroaminen koskaan mukavaa ole, mutta eriävät toiveet tai mahdollisuudet lasten suhteen ovat mun mielestäni yksi niistä kaikkein ymmärrettävimmistä syistä eroon.
Itse olen eronnut, koska tiesin toisen haluavan lapsia. Jälkikäteen ajatellen ei olisi tietenkään pitänyt koko suhteeseen lähteä, kun kuitenkin tuon jo varsin varhaisessa vaiheessa tajusin. Hän oli kyllä itse sitä mieltä, että hän sopeutuu, eikä siitä mitään kiistaa ollut. Mä koin tekeväni väärin, kun riistin toiselta sen mahdollisuuden yrittää, joten päätin sitten yksipuolisesti sen suhteen siihen.Siis ehkä näin vaan jotenkin tunne ihmisenä se kuulostaa pahalta, tylyltä erolta. Mutta siis se on täysin oikea ratkaisu kaikkien kannalta.
Just noin sen kuuluisikin mennä miten olet toiminut. 👍🏼 itselläni ei ole tullut nuoruudessani pieneen mieleenikään äitiys. En ole siis kokenut pakottavaa tarvetta saada biologista jälkikasvua. Pitkään olin sitä mieltä, kunnes yli 30 vuotiaana ääni muuttuikin kellossa🙂- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi saada kuin omia biologisia lapsia mutta onko kukaan mies valmis tekemään kakaroita jonkun naisen kanssa mitä jos vihaakin niitä kakaroita joita ei rakkaudella tehty eikä haluakkaan huolehtia heistä ehkä se on niiden miesten jekku saada pimppii hän haluu lapsia eli tykkää tehdä niitä muttei huolehtia niistä eli nainen sanoo oon paksuna niin mies häipyy tähän sopii carolan laulu herrojen kanssa pellon laidalla
Aika moni mies tekee kakaroita jonkun naisen kanssa. Sun ei tietenkään tarvitse ja selvästi on parempikin, ettet tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin moni pariskunta myös adoptoi. Ne lapset eivät ole omia biologisia lapsia. Vielä useampi pariskunta käyttää myös lahjoitettuja sukusoluja, jolloin mahdollinen lapsi ei ole toisen osapuolen tai kummankaan oma biologinen lapsi. Jotkut ihmiset tosissaan tahtovat saada niitä lapsia, niin käsittämätöntä kuin se sinulle onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni mies tekee kakaroita jonkun naisen kanssa. Sun ei tietenkään tarvitse ja selvästi on parempikin, ettet tee.
No tekee niitä tulee jos on tullakseen mut moni jää yh äityliksi ennen lapsen syntymää tai syntymän jälkeen ja yh äityli tapaa miehiä sen jälkeen kaikki miehet voi tehdä kakaroita mut jääkö naisen luo sen jälkeen onkin eri juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin moni pariskunta myös adoptoi. Ne lapset eivät ole omia biologisia lapsia. Vielä useampi pariskunta käyttää myös lahjoitettuja sukusoluja, jolloin mahdollinen lapsi ei ole toisen osapuolen tai kummankaan oma biologinen lapsi. Jotkut ihmiset tosissaan tahtovat saada niitä lapsia, niin käsittämätöntä kuin se sinulle onkin.
No ne ei ole omia ja aika harva adoptoi ne ei ole omia ja kakrutkin hän haluaa oikean isän ja äidin minä en halua adoptio tai toisten kakaroita elättää ja kaitsia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei muuten päädy. Siinä se rakkaus punnitaan jos missään. Tiedän pariskuntia joilla lapsihaaveet on jääneet vain haaveeksi. Mutta siitä huolimatta on pidetty yhtä. Asiaa on tietenkin surtu hiljaa, mutta lopulta hyväksytty. Toiset ovat adoptoineet lapsen ja joillakin ratkaisuna on ollut sijaisvanhemmuus. Kyllä sitä rakkautta tuntee muitakin kuin biologisia lapsia kohtaan jos on ylipäätään lapsirakas ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan sellaiset pedofiilejä vai miksi vimma saada lapsia pedofiilit haluaa lapsia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tekee niitä tulee jos on tullakseen mut moni jää yh äityliksi ennen lapsen syntymää tai syntymän jälkeen ja yh äityli tapaa miehiä sen jälkeen kaikki miehet voi tehdä kakaroita mut jääkö naisen luo sen jälkeen onkin eri juttu
Harvinaista tuo nykyään on. Ehkäisy on keksitty ja hyvin harva jättää sen noin vain pois. Myös abortti on saatavilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei muuten päädy. Siinä se rakkaus punnitaan jos missään. Tiedän pariskuntia joilla lapsihaaveet on jääneet vain haaveeksi. Mutta siitä huolimatta on pidetty yhtä. Asiaa on tietenkin surtu hiljaa, mutta lopulta hyväksytty. Toiset ovat adoptoineet lapsen ja joillakin ratkaisuna on ollut sijaisvanhemmuus. Kyllä sitä rakkautta tuntee muitakin kuin biologisia lapsia kohtaan jos on ylipäätään lapsirakas ihminen.
Pääosin päätyy, kun kyse on noin perustavanlaatuisesta asiasta. Yksittäistapauksia tietysti löytyy aina. Ja siis hyvähän se on, että toiselta ei riistetä mahdollisuutta siihen lisääntymiseen, jos hän todella sitä tahtoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhuttiinkin siitä, että todella haluaa niitä omia biologisia lapsia ja on siihen kykenevä. En tiedä mikä tuossa on niin kovin vaikeaa ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan sellaiset pedofiilejä vai miksi vimma saada lapsia pedofiilit haluaa lapsia
Sun on turha sitä pohtia, kun asia on selvästi sinulle täysin käsittämätön. Ei se sulle selkiydy, vaikka kuinka pohtisit aivosi solmuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvinaista tuo nykyään on. Ehkäisy on keksitty ja hyvin harva jättää sen noin vain pois. Myös abortti on saatavilla.
Jaa että yh äitejä ei tule enään nykyään
Anonyymi kirjoitti:
No ne voivat olla myös yh isiä. Niitäkin on nykyään aika paljon tai sitten ne vaan pistää omaan silmääni enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun on turha sitä pohtia, kun asia on selvästi sinulle täysin käsittämätön. Ei se sulle selkiydy, vaikka kuinka pohtisit aivosi solmuun.
Ei normaalit ihmiset adoptoi mut pedofiilit adoptoi ja haluaa lapsia niitten on pakko saada lapsia voi niitä lapsia mitä heille tehdään ei osaa edes kuvitella karmeuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin vähän niitä yksinhuoltajia enää nykyään on. Valtaosassa eroperheistä on yhteishuoltajuus.
Anonyymi kirjoitti:
Ei normaalit ihmiset adoptoi mut pedofiilit adoptoi ja haluaa lapsia niitten on pakko saada lapsia voi niitä lapsia mitä heille tehdään ei osaa edes kuvitella karmeuksia
No nyt on kyllä hyvin paksua tekstiä.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin vähän niitä yksinhuoltajia enää nykyään on. Valtaosassa eroperheistä on yhteishuoltajuus.
Tarkoitat varmasti myös että lapset asuvat molemmilla vanhemmilla viikko-viikko tyyliin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normaalit ihmiset ovat aina adoptoineet. Normaali ihminen ei jätä pientä lasta oman onnensa nojaan, vaan pitää huolta, jos tarve vaatii. Nykyään tietysti on enemmän myös yhteiskunnan turvaverkkoja ja adoptoimiseen liittyy rankka byrokratia, joka on hyväkin asia.
Sulla nyt ei ole lisääntymisviettiä, eikä lainkaan hoivaviettiä, joten siksi tämä asia on sulle käsittämätön. Se tekee sinusta hieman epänormaalin yksilön, mutta sekin on ihan ok. Pidä nyt kuitenkin huoli, ettet tule vahingossa lisääntyneeksi, kun tämä aihe on sinulle selvästi totaalisen vieras. - Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Tarkoitat varmasti myös että lapset asuvat molemmilla vanhemmilla viikko-viikko tyyliin?
Malleja on käsittääkseni todella monia. Oikeus taitaa tällä hetkellä suosia tuota vuoroviikkomallia, mutta eihän se aina ole mitenkään optimi tai edes mahdollinen.
Anonyymi kirjoitti:
Malleja on käsittääkseni todella monia. Oikeus taitaa tällä hetkellä suosia tuota vuoroviikkomallia, mutta eihän se aina ole mitenkään optimi tai edes mahdollinen.
Ei tietenkään. Saattaa olla vaikka sen verran hankalat työvuorot ettei onnistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ... sä nyt taidatkin olla se sama tapaus, joka sanoi kerran, että antaisi omat lapsensa suoraan sossun hoiviin, jos näiden äiti kuolisi. Kyllähän tuo jokaiselle normaalille ihmiselle kertoo ihan riittävästi siitä miten vähän sinä tästä asiasta tajuat. Pysy sinkkuna, äläkä nyt vain vahingossakaan mene lisääntymään!
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No ne voivat olla myös yh isiä. Niitäkin on nykyään aika paljon tai sitten ne vaan pistää omaan silmääni enemmän.
Ehkä joku vatattu jännämies sanoo hän yh isukki annatko yh isukille pimpsii tai joku mies on eno ja vie siskonsa lasta jäätelölle niin sanoo yh isi ei oo saanut pitkään pitkään aikaan naista ja eikä muista mikä on pimppi niin annatko miehelle
- Anonyymi
Tästä voimmekin sitten päätellä, että sun mielestäsi aloittajan kaveri on mitä ilmeisimmin pedofiili.
- Anonyymi
Ja vaikka nämä sun juttusi olisivatkin pelkkää trollaamista niin pidä silti huoli, ettet vahingossakaan lisäänny. Tuo voi vaikka olla perinnöllistä.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä joku vatattu jännämies sanoo hän yh isukki annatko yh isukille pimpsii tai joku mies on eno ja vie siskonsa lasta jäätelölle niin sanoo yh isi ei oo saanut pitkään pitkään aikaan naista ja eikä muista mikä on pimppi niin annatko miehelle
Ei taida riittää pelkkä yh isi titteli. Sori. En ala miksikään hyväntekijäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä voimmekin sitten päätellä, että sun mielestäsi aloittajan kaveri on mitä ilmeisimmin pedofiili.
Jep ja Väliksen mielestä jokainen ihminen, jolla on olemassa lisääntymisvietti, on pedofiili. Tämä ketju on kyllä taas Väliksen pahin rimanalitus pitkään aikaan ja toi on jo saavutus sinällään, ottaen huomioon miten hän yleensä kirjottelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä nyt ole kuule tapana antaa kenellekään säälistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ... sä nyt taidatkin olla se sama tapaus, joka sanoi kerran, että antaisi omat lapsensa suoraan sossun hoiviin, jos näiden äiti kuolisi. Kyllähän tuo jokaiselle normaalille ihmiselle kertoo ihan riittävästi siitä miten vähän sinä tästä asiasta tajuat. Pysy sinkkuna, äläkä nyt vain vahingossakaan mene lisääntymään!
Niin lapset kuuluu äidille äidit osaa hoitaa lapsiaan en minä pärjäisi yksin pienten lasten kanssa eli varmasti lapset otettaisiin huostaan ottoon ja sossu täti näkisi ettei tosta hommasta mitään tule ja toteaisi lapset tarvitsee äidin ja lapset käyttäisi minua hyväkseen eli sanovat ettei halua kouluun ja haluaa pelata pleikkaa ja laittaa vaikka pleikkariin jääkiekko pelin ja haastaa pelaamaan niin sanoisin ettei tarvi kouluun mennä vaan pelataan pleikkarii ja katsotaan kumpi voittaa tai sanovat mennään mökille niin vois sitä mökkeilemään mennä kunnes koulusta ope tulee ja sanoo ettei nöösejä ole pahemmin koulussa näkynyt eikä läksyjä tehty ja huostaan ottaisivat eli olisin huono isukki
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin lapset kuuluu äidille äidit osaa hoitaa lapsiaan en minä pärjäisi yksin pienten lasten kanssa eli varmasti lapset otettaisiin huostaan ottoon ja sossu täti näkisi ettei tosta hommasta mitään tule ja toteaisi lapset tarvitsee äidin ja lapset käyttäisi minua hyväkseen eli sanovat ettei halua kouluun ja haluaa pelata pleikkaa ja laittaa vaikka pleikkariin jääkiekko pelin ja haastaa pelaamaan niin sanoisin ettei tarvi kouluun mennä vaan pelataan pleikkarii ja katsotaan kumpi voittaa tai sanovat mennään mökille niin vois sitä mökkeilemään mennä kunnes koulusta ope tulee ja sanoo ettei nöösejä ole pahemmin koulussa näkynyt eikä läksyjä tehty ja huostaan ottaisivat eli olisin huono isukki
"eli olisin huono isukki"
Juu, asia kävi harvinaisen selväksi jo lukemattomia viestejä aiemmin. Sitä en tosin tajua, että miten ihmeessä sä voit itsekään pitää itseäsi normaalina miehenä, taviksena tai kaikkein vähiten wanhanajan kunnon miehenä. Tuolla kuvauksella itsestäsi sä olet hyvin epänormaali miesyksilö ja varsin kaukana kunnollisesta materiaalista. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu, asia kävi harvinaisen selväksi jo lukemattomia viestejä aiemmin. Sitä en tosin tajua, että miten ihmeessä sä voit itsekään pitää itseäsi normaalina miehenä, taviksena tai kaikkein vähiten wanhanajan kunnon miehenä. Tuolla kuvauksella itsestäsi sä olet hyvin epänormaali miesyksilö ja varsin kaukana kunnollisesta materiaalista.Tuokin on kyllä totta ehkä olen moderni mies ja liian lepsu ja hellä eli jos olis ns tavallinenkorkeastikoulutettu normaali mies niin äkkiä sais nainen turpiinsa ja lapset omituisia niin perhesurma ja korkeastikoulutettu isi sanoo syökää bataatti kaura ruokaa niin lapset sanoo haluaa jotain muuta niin korkeastikoulutettu isi antaa avokämmenellä naamaan lapsilta nenä rikki ym ja veri roiskuu ja äiti sanoo jotakin niin äiti saa nyrkistä naamaan ja sit äitii ja isii naurattaa ja tekee lapsille seksuaalisia tekoja niin ehkä olen sitten epänormaali kun en ymmärrä moista ja just oli uutisissa et nuoremmat korkeastikoulutetut ja korkeastikoulutettujen lapset on sitä mieltä et naisia saa pahoinpidellä ilman syytä itse en ymmärrä tollaista lainkaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu, asia kävi harvinaisen selväksi jo lukemattomia viestejä aiemmin. Sitä en tosin tajua, että miten ihmeessä sä voit itsekään pitää itseäsi normaalina miehenä, taviksena tai kaikkein vähiten wanhanajan kunnon miehenä. Tuolla kuvauksella itsestäsi sä olet hyvin epänormaali miesyksilö ja varsin kaukana kunnollisesta materiaalista.Ja minä en ole mikään vaippojen vaihtaja ja miäs äiti ja naisena enkä ruoki lapsia rintaruokintana enkä ole hame miehii eli olen mies eli nainen on nainen ja äiti ja mies on mies ja isä ehkä olen epänormaali kun en ole nyky ajan jännämiäs
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu, asia kävi harvinaisen selväksi jo lukemattomia viestejä aiemmin. Sitä en tosin tajua, että miten ihmeessä sä voit itsekään pitää itseäsi normaalina miehenä, taviksena tai kaikkein vähiten wanhanajan kunnon miehenä. Tuolla kuvauksella itsestäsi sä olet hyvin epänormaali miesyksilö ja varsin kaukana kunnollisesta materiaalista.Ja ymmärrän sinua että naisena haluat lapsia ja olla äiti ja vaimo se kuuluu naisten elämään ja naisten asioita eli luonnollista mut sitä en et nykyajan miäs haluaa olla äiti ja rouva ja emäntä ja haluais synnyttää lapsen niin minä olen erimieltä vaik olisin kuinka epänormaali ug olen puhunut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin on kyllä totta ehkä olen moderni mies ja liian lepsu ja hellä eli jos olis ns tavallinenkorkeastikoulutettu normaali mies niin äkkiä sais nainen turpiinsa ja lapset omituisia niin perhesurma ja korkeastikoulutettu isi sanoo syökää bataatti kaura ruokaa niin lapset sanoo haluaa jotain muuta niin korkeastikoulutettu isi antaa avokämmenellä naamaan lapsilta nenä rikki ym ja veri roiskuu ja äiti sanoo jotakin niin äiti saa nyrkistä naamaan ja sit äitii ja isii naurattaa ja tekee lapsille seksuaalisia tekoja niin ehkä olen sitten epänormaali kun en ymmärrä moista ja just oli uutisissa et nuoremmat korkeastikoulutetut ja korkeastikoulutettujen lapset on sitä mieltä et naisia saa pahoinpidellä ilman syytä itse en ymmärrä tollaista lainkaan
Et ole mitään sanomistasi. Olet yksinkertaisesti vain hyvin erikoislaatuinen yksilö.
Hellä et todellakaan ole, sillä sähän usein suorastaan mässäilet väkivaltafantasioillasi (kuten nyt tuossakin edellisessä viestissäsi). Lisäksi sä haaveilet kotidiktaattorin paikasta ja siitä miten saisit kommenella ja määräillä kaikkia aivan kaijessa, eli et sinä lainkaan lepsukaan ole. Et ole myöskään moderni, vaan hyvin takapajuiseen ajatteluun jämähtänyt yksilö. No kuten sanottu, niin hyvin erityislaatuinen ja erityispiirteinen yksilö, jonka ymmärrettävästi on äärimäisen vaikeaa löytää kaltaistaan seuraa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä en ole mikään vaippojen vaihtaja ja miäs äiti ja naisena enkä ruoki lapsia rintaruokintana enkä ole hame miehii eli olen mies eli nainen on nainen ja äiti ja mies on mies ja isä ehkä olen epänormaali kun en ole nyky ajan jännämiäs
Aivan ja tässä käykin ilmi tuo äärimmäusen takapajuinen ja kummallinen ajattelutapa, jossa vaippa ja hame liittyvät jollain kummallisella tavalla yhteen ja vaipanvaihto on jännää. Ihan sekopäistä ajattelua.
Sinä todella olet epänormaali, mutta se ei pidä paikkaansa, ettetkö olisi jännämies. Sinä olet äärimäisen jännä tapaus, outo ja kummallinen ja 100%:sti nykyajan tuote, jota wanhanajan mies ei ymmärtäisi lainkaan. Wanhanajan mies miettisi, että mikä tuo on, ei ainakaan mies.
- Anonyymi
Mielestäni oli, koska miehelle on tärkeää saada lapsia hänen täytyy löytää nainen joka siihen pystyy!
- Anonyymi
onhan tuo tosi surullista, ikävää 😪 todella väärin 😢💔
- Anonyymi
Ei se ole väärin koska siinä kävisi niin, että miehen rakkaus loppuisi naistaan kohtaan, jos hän ei saa lapsihaavetta toteutetuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole väärin koska siinä kävisi niin, että miehen rakkaus loppuisi naistaan kohtaan, jos hän ei saa lapsihaavetta toteutetuksi.
Tai naisen miestä kohtaan. Ei se suhteen lopettava osapuoli todellakaan aina ole se, joka voisi niitä biologisia lapsia saada. Toisinaan sen lapsihaaveistaan luopuvan osapuolen prosessiin kuuluu se, että se suhde, jossa lasta ei tullut, on myös tullut tiensä päähän. Ihmisen mieli on monimutkainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai naisen miestä kohtaan. Ei se suhteen lopettava osapuoli todellakaan aina ole se, joka voisi niitä biologisia lapsia saada. Toisinaan sen lapsihaaveistaan luopuvan osapuolen prosessiin kuuluu se, että se suhde, jossa lasta ei tullut, on myös tullut tiensä päähän. Ihmisen mieli on monimutkainen.
Kyllä ja jokaisen kannattaa seurata haaveitaan ja unelmiaan, jotta saisi omannäköisen elämän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yhden öistä
yhdyn öittä, ei olettein tasan varmaan mitään toivoakaan elättele saati synny
- Anonyymi
Eläimestä sanotaan että on maho jos ei tule tiineeksi tai kantavaksi.
Typerää sanoa naisesta noin . - Anonyymi
Jättää voi asiallisestikin tai siis erota ihan perustellustikin. Ja tuo on minusta ihan hyvä syy, jos lapsettomuus on liian iso asia hyväksyä. Ihan kuten sekin, ettei halua lapsia omia eikä toisten. Isoja asioita hyvinvoinnin kannalta, joihin kannattaa suhtautua ihan rehellisesti eikä yltiöoptimistisesti, jos epäilee että asia voi muodostua vielä ongelmaksi.
Sama homma sairaudet muutenkin. Ei siinä suuttumista ole, jos joku ei halua sairastavaa kumppanikseen. Kun ne pitäisi jaksaa tukien myös huomioonottaa.
Entinen Eivori- Anonyymi
Olet oikeassa, pitää miettiä omaa jaksamistaan, kun on ikääkin jo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, pitää miettiä omaa jaksamistaan, kun on ikääkin jo.
Sitäkin ja nuorenakin jo mahdollisimman rehellisesti jaksaako vuosikausia lapsia, sairauksia, yllätyksiä mitä niitten mukana aina tulee. Vai haluaako ottaa vastuuta vain itsestään. Lapsi on aika kauan avuton, sairas kumppanikin voi olla yhtenään avuton tai vähintäänkin myötäkärsit hänen vaikeuksistaan.
Niistä tulee yhdessä yhteisiä, vaikka toinen olisi kunnossa ja tervekin. Samoin lasten asiat tulee huoltajan kontolle vuosikausiksi.
Entinen Eivori
- Anonyymi
Eiköhän se nainen kuitenkin löydä itselleen sopivan uuden miehen. Maailma täynnä miehiä jotka eivät halua lapsia tai ovat jo lapsena saaneet. Mikään ei takaa että kaverisi tulee koskaan saamaan lapsia kenenkään muunkaan kanssa.
- Anonyymi
siis Minun(mieli kuvitus)kinKAveri’lleni: aivanKuinOisinKuullutJoskusIRLehkäJotainEtteiOisJollainPitänyt(enää)onnistuaTaiOllaMahdollistakaanTullaRaskaaksi(enäänOlettein),muttaSiltiKuitenkin(ko)OlikinTullutRaskaaksi. ettäMiksi-IHMEeksi-mieltyy fakta(tta)-asiana
josIRLoisKaverini/00nKaveriNSa
- AnonyymiUUSI
Minusta ihan OK. Itse olen nainen enkä halua lapsia. En haluaisi olla miehen kanssa, joka niitä haluaa. Lapsien hankinta on niin iso asia, että siinä pitää pistää itsensä ykköseksi.
- AnonyymiUUSI
Mun ex painosti lapsiin. Onneks on ex.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mun ex painosti lapsiin. Onneks on ex.
Ja tää sama ex on nykyään yh isi. Sai mitä halus.
- AnonyymiUUSI
Ehkä tuo oli vain tekosyy päästä eroon hankalasta akasta.
- AnonyymiUUSI
No tämä taitaa olla oikea syy
- AnonyymiUUSI
Ihan sivuhuomautuksena, ämmä on muuten täyshuora. Toivottavasti tekee kyssit.
ap - AnonyymiUUSI
Riippunee mikä oli perimmäinen syy tuolle oliko hänellä mitään tunteita naista kohtaan kun noi yksinkertaisen helposti pystyi hänet jättämään ainahan ois ollu adoptio vaihtoehtona ja mistä hän voi olla varma edes itsestään onko hän kyvykäs siittämään lasta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017001- 474736
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542646Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52098Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811083Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101048Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911011Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30846Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242843Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179773