Sain AINAKIN TODISTEET, että heitä EI KIINNOSTA VITTUAKAAN VAIKKA ERÄS KERTOI DIILISSÄ, että HÄN ON MYYNYT SEKSI KUVIA SAARISELÄLLÄ.
TUO ON KYLLÄ KOKO INARIN KUNTAAN KOHDISTUVA KUNNIAN LOUKKAUS JA TUON OHJELMAN NÄKI VARMAAN KOKO SUOMI JA MYÖS ULKOMAILLA JOSSA NÄKYY MYÖS KYSEINEN KANAVA.
KYLLÄ MINÄ USKON, ETTÄ HÄN TODISTAA ETTÄ NOIN ON PÄÄSSYT KÄYMÄÄN JOTEN EI MUUTA, KUIN UUTTA KEHIIN JA VOIS OTTAA MYÖS SYRJINNÄN LISÄKSI.
MORDON KYLTTI ASIAKIN ON MYÖS KUNNIALLISILTA JÄÄNYT HOITAMATTA, MUTTA EIHÄN TUO KYLTTI HEIDÄN ASIAKKAISIIN TAI TYÖHÖN EDES VAIKUTTANUT, KOSKA MINÄ OLIN POSTIAJAKAMASSA JA VAIKUTTI MINUN ASIAKKAISIIN.
Onneksi en saanut VALITUSTA LÄPI.
3
115
Vastaukset
- Anonyymi
ONNEKSI OLEN TYÖTÖN JOTEN MINULLA ON KYLLÄ AIKAA PANOSTAJANA PAINAA PÄÄLLE VAIKKA KAIKKIEN SUOMALAISTEN PUOLESTA!
KATSOTAAN KEITÄ NE KUNNIALLISET ON JA KUKA SYRJII SEKÄ LUISTAA TYÖNTEOT!
KAI MINÄ NYT OSAAN TEHDÄ KÄRÄJÄOIKEUTEEN SUORAAN RIKOSILMOITEKUSEN JOS OSAAN KERTA VASTATA NÄIHIN KÄRÄJÄ LAUSUNTOIHIN.
EN MINÄ TARVI AVUSTAJAA, KOSKA MINÄ SAAN EDUSTAA KAIKKIA SUOMALAISIA PANOSTAJANA JOS TILANNE VAATII.
MINÄ EN KYLLÄ FACEBOOK KUNNIOITA ARVOSTA, KOSKA EI NIILLÄ TEE MITÄÄN JOS EI OLE SOMETTAJANA TÖISSÄ.
EN MINÄ AINAKAAN OLE HUOMANNUT, ETTÄ HEIDÄN BISNEKSET OLISIVAT FACEBOOKISTA RIIPPUVAISIA.
2 ON AINAKIN INARIN KUNNALLA TÖISSÄ NIIN EIVÄT OLLEET EDES SIVISTYSJOHTAJAA MAININNEET JOKA ON HEIDÄN MOLEMPIEN ESIMIES.
EIVÄT OLE MYÖSKÄÄN MAININNEET, ETTÄ OVAT TOIMINEET LUOTTAMUSTEHTÄVISSÄ JA PÄÄSSEET ÄÄNESTYSTEN KAUTTA VIELÄ LÄPI.
SEMMOSIA SEURAKUNNAN JA KUNNAN EDUSTAJIA MEIDÄN KUNNASSA ON JA EIVÄT EDES KUNNIOITA SUOSTU JAKAMAAN.
EI HE OLLEET MYÖSKÄÄN MAININNEET OLEVANSA YRITTÄJIÄ.
ASIAKKAAT VOI OLLA MYÖS TYÖNTEKIJÖILLÄ.- Anonyymi
Minä olen salapoliisi ja GOLD FINGER hoitaa minun salapoliisi työt tietenkin loppuun.
Hän on oikein ERIKOISTUNUT siihen tehtävään ja pysyy hyvin vireessä, kun VERET KUOHAHTAA KUNNOLLA.
Ei GOLD FINGER kyllä voi tästä kylästä lähteä mihinkään, koska se on kyllä jo SYRJINTÄÄ toisia POLIISEJA kohtaan.
Minä kävin oikein INTERNETISTÄ katsomassa, että minkä näköinen GOLD FINGER on ja täytyy myöntää, että VOLUMET JA KUVA EI OIKEIN menneet yks yhteen, mutta LAKKI OLI KYLLÄ NIIN KUIN TEHTY HÄNEN PÄÄHÄN.
Minä ihan hämmästyin, kun näin kuvan ja totesin että HÄN ON KYLLÄ OIKEESTI TEHTY POLIISIKSI!
Minun nimi kaima on kyllä vähän HULIVILIHURTTAN oloinen, mutta se on tämä meidän nimen TAIKA joka saa tuon aikaan.
Ei minulla ole kiire taaskaan vaihtaa sukunimeä, koska kunniattomuus jatkuu.
Mulla on aikaa miettiä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen salapoliisi ja GOLD FINGER hoitaa minun salapoliisi työt tietenkin loppuun.
Hän on oikein ERIKOISTUNUT siihen tehtävään ja pysyy hyvin vireessä, kun VERET KUOHAHTAA KUNNOLLA.
Ei GOLD FINGER kyllä voi tästä kylästä lähteä mihinkään, koska se on kyllä jo SYRJINTÄÄ toisia POLIISEJA kohtaan.
Minä kävin oikein INTERNETISTÄ katsomassa, että minkä näköinen GOLD FINGER on ja täytyy myöntää, että VOLUMET JA KUVA EI OIKEIN menneet yks yhteen, mutta LAKKI OLI KYLLÄ NIIN KUIN TEHTY HÄNEN PÄÄHÄN.
Minä ihan hämmästyin, kun näin kuvan ja totesin että HÄN ON KYLLÄ OIKEESTI TEHTY POLIISIKSI!
Minun nimi kaima on kyllä vähän HULIVILIHURTTAN oloinen, mutta se on tämä meidän nimen TAIKA joka saa tuon aikaan.
Ei minulla ole kiire taaskaan vaihtaa sukunimeä, koska kunniattomuus jatkuu.
Mulla on aikaa miettiä...Olen jo niin KYLLÄSTYNYT OLEMAAN AINA KUNNOLLA JA KATSOMAAN MITEN TOISET SAA VAPAASTI PORSIA MENEMÄÄN.
KUNNIATTOMUUS ON ANSAITTU JA EI TÄMÄ NIIN HELPPOA OLE SAADA MITÄ LUULEVAT.
MINÄ SAAN SENTÄÄN LUVAN KANSSA OLLA KUNNIATON, MUTTA TOISET EI SAA KOSKA HEILLÄ EI OLE LUPAA!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3499339Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat865809Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3575392SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden893782Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä33202Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien662763Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal692728Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,52533Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72468- 1132436