Mitä suurempi kalorivaje,sitä enemmän laihtuu.
Sitä pystyy helposti suurentamaan pienillä muutoksilla.
Itselläni se suurentui näinkin pienellä muutoksella
Lisäsin arkiaktiivisuutta liikunnan lisäksi ja jätin yhden turhan ruuan syömättä
Eilenkin kalorivaje oli 1000 ja aikaisemmin se on ollut vain 500-800
Tarkat kalorivajeet katson HUAVEIN aktiivisuusrannekkeesta.Se näyttää tarkasti
1 kulutetut kalorit
2kalorivajeen
3 syönyt kalorit,ne PITÄÄ merkata joka päivä,muuten tarkkaa kalorivajetta ei tiedä
Miten saa isonnettua kalorivajetta
6
253
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko huuhaawei painaa? Voisi nostella mieluummin painoja, ehkä 2*15 kg.
- Anonyymi
Mitä järkeä tuosta rannekeesta on jos kaikki pitää merkata tarkasti.
Mulla on tosiaan se halpa 20€ ranneke jota käytän kellona mutta syömiset hoidan pätkäpaastosyteemillä, hoitanut jo 20 vuotta, ei ongelmia.- Anonyymi
Kyllä sitä pystyy perinteiselläkin tavalla laihduttamaan.
Tässä tarkassa seurannassa on se etu ettei vajetta tule liikaa eikä liian vähän ja se on se mikä vaikuttaa oloon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä pystyy perinteiselläkin tavalla laihduttamaan.
Tässä tarkassa seurannassa on se etu ettei vajetta tule liikaa eikä liian vähän ja se on se mikä vaikuttaa oloon.Nämä härpäkkeet ovat sama asia kuin nuo kaikki laihdutuskuurit.
On kiva leikkiä jonkin aikaa tuolla härpäkkeellä mutta kun se innostus laantuu niin kaikki on sitten perseellään.
Jos taasen muutat elämäntapaa ilman härpäkkeitä niin saat aikaa jotain pysyvää.
Mulla on tosiaan ollut se 20€ härpäke ranteessa ja alussa seurasin tarkemmin sykettä ja askelmääriä sekä unta, nyt tulee katsottua lähinnä kelloa ja jos olen nukkunut huonosti niin saatan vilkaista unen laatua.
Ei niitä härpäkkeitä jaksa koko elämänsä räplätä ja varsinkin jos sinne pitää syöttää joka syönnin jälkeen tideot.
Joku pitkäpinnainen saattaa jaksaa sen tiedon syötön kanssa niin että joskus illalla syöttää tiedot ja silloin osa jää takuuvarmasti pois.
Ehkä tuo härpäke voi näyttää sunnan mihin pitää mennä mutta se ei korvaa sitä elämänmuutosta.
- Anonyymi
Vajetta pitää tulla joka päivä maksimaalisesti. Siinä ei huuweit estele.
- Anonyymi
Keitoilla tietysti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4931869Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3801576Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181357- 113962
- 51929
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19916Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15771Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66763Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka10751