Miten saa isonnettua kalorivajetta

Anonyymi-ap

Mitä suurempi kalorivaje,sitä enemmän laihtuu.
Sitä pystyy helposti suurentamaan pienillä muutoksilla.
Itselläni se suurentui näinkin pienellä muutoksella
Lisäsin arkiaktiivisuutta liikunnan lisäksi ja jätin yhden turhan ruuan syömättä
Eilenkin kalorivaje oli 1000 ja aikaisemmin se on ollut vain 500-800

Tarkat kalorivajeet katson HUAVEIN aktiivisuusrannekkeesta.Se näyttää tarkasti
1 kulutetut kalorit
2kalorivajeen
3 syönyt kalorit,ne PITÄÄ merkata joka päivä,muuten tarkkaa kalorivajetta ei tiedä

6

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paljonko huuhaawei painaa? Voisi nostella mieluummin painoja, ehkä 2*15 kg.

• Anonyymi

Mitä järkeä tuosta rannekeesta on jos kaikki pitää merkata tarkasti.
      Mulla on tosiaan se halpa 20€ ranneke jota käytän kellona mutta syömiset hoidan pätkäpaastosyteemillä, hoitanut jo 20 vuotta, ei ongelmia.

• Anonyymi

Kyllä sitä pystyy perinteiselläkin tavalla laihduttamaan.
        Tässä tarkassa seurannassa on se etu ettei vajetta tule liikaa eikä liian vähän ja se on se mikä vaikuttaa oloon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sitä pystyy perinteiselläkin tavalla laihduttamaan.
        Tässä tarkassa seurannassa on se etu ettei vajetta tule liikaa eikä liian vähän ja se on se mikä vaikuttaa oloon.

Nämä härpäkkeet ovat sama asia kuin nuo kaikki laihdutuskuurit.
        On kiva leikkiä jonkin aikaa tuolla härpäkkeellä mutta kun se innostus laantuu niin kaikki on sitten perseellään.
        Jos taasen muutat elämäntapaa ilman härpäkkeitä niin saat aikaa jotain pysyvää.
        Mulla on tosiaan ollut se 20€ härpäke ranteessa ja alussa seurasin tarkemmin sykettä ja askelmääriä sekä unta, nyt tulee katsottua lähinnä kelloa ja jos olen nukkunut huonosti niin saatan vilkaista unen laatua.
        Ei niitä härpäkkeitä jaksa koko elämänsä räplätä ja varsinkin jos sinne pitää syöttää joka syönnin jälkeen tideot.
        Joku pitkäpinnainen saattaa jaksaa sen tiedon syötön kanssa niin että joskus illalla syöttää tiedot ja silloin osa jää takuuvarmasti pois.
        Ehkä tuo härpäke voi näyttää sunnan mihin pitää mennä mutta se ei korvaa sitä elämänmuutosta.

• Anonyymi

Vajetta pitää tulla joka päivä maksimaalisesti. Siinä ei huuweit estele.

• Anonyymi

Keitoilla tietysti!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe