Kukaan koskaan sinuun ihastunut

Anonyymi-ap

suomi24 palstalla?

92

996

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turha tähänkään ois vastata mitään
      kun joku tulee samantien kohta sen lyttäämään ja syyttää/väittää kaikkea omaa kuvitelmaansa.

Kun ei vaan millään tunnu ymmärtävän
      että mä en oo keneksi se luulottelee mun olevan.
      Tai se ja se, ennemminkin ne.........

No vastataan nyt kuitenkin......

Ei ole ihastunut.
      Eikä se haittaa yhtään millään tapaa.

• Anonyymi

Hienoa että sinulla on ”kolmen lapsen äiti pk-seudulta” eli susigubbe runsaasti aika rupatella eikä lapsiarki vie kaikkia voimia

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että sinulla on ”kolmen lapsen äiti pk-seudulta” eli susigubbe runsaasti aika rupatella eikä lapsiarki vie kaikkia voimia

No eipä tässä nyt kyllä ole niin lapsi arkea,
        tai lapset vie kaikkea aikaa kun ne asuu
        kaikki jo omillaan.
        Säkin voisit vaikka hakeutua hoitoon
        ton harhasuutesi takia.
        Äläkä vtun junttigubbe syyttele asioista
        mitkä
        EI PIDÄ PAIKKAANSA!!!!

Ja kuinka niin aikaa rupatella?
        Tietääkseni en tänne oo pahemmin
        aikaani enää antanut tai siis tuhlannut.

On kuules ihan mielekkäämpääkin tekemistä...
        Ja tosiaan sitä sellasta rupatteluseuraa johon käytetty aika ei oo ajan tuhlaamista...

• Anonyymi

Palsta on prse ilman silmää

• Anonyymi

Toivottavasti ei.

• Anonyymi

Ei tietääkseni. Palstan ulkopuolella tutustuen yksi, puolisoni.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Emmie kehtaa sannoo😄onhan noita

• Anonyymi

Semmoista ihan pinnallista vain. Ei ole johtanut muuta kuin kirjoitteluun yksityisesti. Kiinnostaa, miksi jotain ihmistä kiinnostaa tämä asia.

• Siinä suhteessa varmaan kiinnostaa, kun tää on eräänlainen pienoisyhteiskunta. Mutta toisaalta jos tietää kuka on ihastunu kehenkin, niin se taas pilaa keskustelun.

• Anonyymi

Miten kukaan palstalainen voisi olla kun ei kukaan tunne minua eikä tiedä, kuka olen ja miltä näytän.

• Miksi sinulla on nuo typeränväriset sukat?

• On ainakin leikkinyt olevansa. Mä en usko, että pelkkään tekstin takia kehenkään oikeasti ihastuu, niin ku mitä se oikeasti tarkoittaa kun johonkin ihmiseen ihatutaan ja rakastutaan. Jos ei toista näe, niin ei sitä tapahdu. Toki tykätä voi kirjoittajasta, jos kirjeen vaihto on mukavaa. Senkin saa kyllä helposti sotkettua ja latistettua.

• Ei ole. Ei ainakaan minun tietääkseni. Vaikka olisivat, ei ne tule minulle siitä kertomaan.

Joten, palaamme takaisin ensimmäiseen vastaukseen: Ei ole.

• Minuunpa on ihastunut. Se oli noloa. Aloitin täällä kirjoittamaan nimimerkillä Sininen.Enkeli tai jotakin sinne päin. Laitoin nickiini kuvan, jossa oli sininen enkeli. Koska se oli naispuolinen niin porukat luuli minua naispuoliseksi. Aluksi se oli hauskaa, mutta sitten yksi mies Rovaniemeltä ihastui minuun - sen jälkeen piti tunnustaa pikaisesti, että olen mies, enkä nainen. Sen jälkeen olen ilmoittanut nickini tiedotusosassa, että olen mies, jota enää ei tapahtuisi väärinymmärryksiä.

• Anonyymi
        Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Minuunpa on ihastunut. Se oli noloa. Aloitin täällä kirjoittamaan nimimerkillä Sininen.Enkeli tai jotakin sinne päin. Laitoin nickiini kuvan, jossa oli sininen enkeli. Koska se oli naispuolinen niin porukat luuli minua naispuoliseksi. Aluksi se oli hauskaa, mutta sitten yksi mies Rovaniemeltä ihastui minuun - sen jälkeen piti tunnustaa pikaisesti, että olen mies, enkä nainen. Sen jälkeen olen ilmoittanut nickini tiedotusosassa, että olen mies, jota enää ei tapahtuisi väärinymmärryksiä.

Oikeastaan ei sinuun, vaan mielikuvaansa naisesta, jos nyt aivan tarkkoja ollaa. 🙂

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeastaan ei sinuun, vaan mielikuvaansa naisesta, jos nyt aivan tarkkoja ollaa. 🙂

Entinen Eivori

Mullakin ne muokatut jotkut kuvat silloin profiilikuvina joihinkin teki wau vaikutuksen. Mutta en minä varsinaisesti ollut se wau, vaan se kuva ja mielikuva sen näköisestä mies persoonasta tai naispersoonasta. Ihmiset tykästyy kiiltokuviin herkemmin. Siis jos kuvia on mitä ihailla. Jos tohon sitten lämäytän oman lärvini yhtään suodattamatta, niin hiljaseks vetää kaikki. 😂

Ei tuu yhtään ihastumisia sen koommin.

Entinen Eivori

• Anonyymi kirjoitti:

Entinen Eivori

"Oikeastaan ei sinuun, vaan mielikuvaansa naisesta, jos nyt aivan tarkkoja ollaa. 🙂

Entinen Eivori"

Ehkä olet oikeassa. Kuulemma tekstistäni näkyi hänen mukaan selvästi, että olen nainen. Kirjoitin kuulemma naismaisesti runsas sanaisesti. Tein väärin jälkikäteen ajatellen.

• Anonyymi

"Oikeastaan ei sinuun, vaan mielikuvaansa naisesta, jos nyt aivan tarkkoja ollaa. 🙂

Entinen Eivori"

Ehkä olet oikeassa. Kuulemma tekstistäni näkyi hänen mukaan selvästi, että olen nainen. Kirjoitin kuulemma naismaisesti runsas sanaisesti. Tein väärin jälkikäteen ajatellen.

Et sinä voi ottaa vastuuta muitten ihastumisista, vaikka se mikä on väärin tahallaan johtaa harhaan eikä korjata väärinkäsitystä. Jos siis niin tekee. Kukin itse ihastuu mihin ihastuu mielikuvissaan.

Entinen Eivori

• Anonyymi kirjoitti:

Mullakin ne muokatut jotkut kuvat silloin profiilikuvina joihinkin teki wau vaikutuksen. Mutta en minä varsinaisesti ollut se wau, vaan se kuva ja mielikuva sen näköisestä mies persoonasta tai naispersoonasta. Ihmiset tykästyy kiiltokuviin herkemmin. Siis jos kuvia on mitä ihailla. Jos tohon sitten lämäytän oman lärvini yhtään suodattamatta, niin hiljaseks vetää kaikki. 😂

Entinen Eivori

"Mullakin ne muokatut jotkut kuvat silloin profiilikuvina joihinkin teki wau vaikutuksen. Mutta en minä varsinaisesti ollut se wau, vaan se kuva ja mielikuva sen näköisestä mies persoonasta tai naispersoonasta. Ihmiset tykästyy kiiltokuviin herkemmin. Siis jos kuvia on mitä ihailla. Jos tohon sitten lämäytän oman lärvini yhtään suodattamatta, niin hiljaseks vetää kaikki. 😂

Entinen Eivori"

Minuun taisi mielikuvien perusteella ihastua yliopiston ensimmäisenä nainen. Kun aloin opinnot niin sanoin, että olen saanut pääsykokeen yhdestä tai kahdesta vastauksesta täydet pisteet. 60 pistettä oli maksimi ja minä sain 43. Luulin saaneeni vastauksista 0, 15, 15 ja 13. Mutta sainkin vain 10, 12, 12, 9. En saanutkaan yhdestä nolla pistettä vaan 10. Se nuori nainen piti minua nerona ja ehkä sen takia ihastui. Iski seuraavan keväänä minut vappuheilakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä voi ottaa vastuuta muitten ihastumisista, vaikka se mikä on väärin tahallaan johtaa harhaan eikä korjata väärinkäsitystä. Jos siis niin tekee. Kukin itse ihastuu mihin ihastuu mielikuvissaan.

Entinen Eivori

Aika harvoin näkee ihmisten ihastuvan henkiseen ja psyykkiseen puoleen, kuvat vetää pitempää kortta yllättävän usein siinä mielikuvan muodotelussa. Mulle mahdottoman paha homma. Mutta onneksi ei enää tarvi miettiä moisia.

Entinen Eivori

• Usko.Toivo.Rakkaus
        Anonyymi kirjoitti:

Entinen Eivori

"Et sinä voi ottaa vastuuta muitten ihastumisista, vaikka se mikä on väärin tahallaan johtaa harhaan eikä korjata väärinkäsitystä. Jos siis niin tekee. Kukin itse ihastuu mihin ihastuu mielikuvissaan.

Entinen Eivori"

En arvannut, että hän ihastuisi. Ei käynyt mielessäni. Sitten kun miehet alkoi lähettää minulle lentosuukkoja virtuaalisesti - tulin siihen tulokseen, että nyt riittää.

• Anonyymi

"Mullakin ne muokatut jotkut kuvat silloin profiilikuvina joihinkin teki wau vaikutuksen. Mutta en minä varsinaisesti ollut se wau, vaan se kuva ja mielikuva sen näköisestä mies persoonasta tai naispersoonasta. Ihmiset tykästyy kiiltokuviin herkemmin. Siis jos kuvia on mitä ihailla. Jos tohon sitten lämäytän oman lärvini yhtään suodattamatta, niin hiljaseks vetää kaikki. 😂

Entinen Eivori"

Minuun taisi mielikuvien perusteella ihastua yliopiston ensimmäisenä nainen. Kun aloin opinnot niin sanoin, että olen saanut pääsykokeen yhdestä tai kahdesta vastauksesta täydet pisteet. 60 pistettä oli maksimi ja minä sain 43. Luulin saaneeni vastauksista 0, 15, 15 ja 13. Mutta sainkin vain 10, 12, 12, 9. En saanutkaan yhdestä nolla pistettä vaan 10. Se nuori nainen piti minua nerona ja ehkä sen takia ihastui. Iski seuraavan keväänä minut vappuheilakseen.

Nojuu se on eräänlainen status, jos menestyy koulussa. Monille siis myös kolahtaa, jos pitää arvossa asiaa.

Ylipäänsä ihmiset on melko pinnallisten juttujen perään ja ihastumassa. Mitä oon ikäni kattellut touhua.

Entinen Eivori

• Anonyymi kirjoitti:

Nojuu se on eräänlainen status, jos menestyy koulussa. Monille siis myös kolahtaa, jos pitää arvossa asiaa.

Ylipäänsä ihmiset on melko pinnallisten juttujen perään ja ihastumassa. Mitä oon ikäni kattellut touhua.

Entinen Eivori

"Nojuu se on eräänlainen status, jos menestyy koulussa. Monille siis myös kolahtaa, jos pitää arvossa asiaa.

Entinen Eivori"

Joo, siinä oli statusta - olin yliopiston kolmanneksi vaikeimmin sisäänpäästävän aineen pääsykokeen paras ja saanut ilmeisesti kaksi täyttä vastausta (jotka olivat väärinkäsitystä, disinformaatiota). Yksi toinen ihastui myös statuksen takia, sillä kerroin professorin tarjonneen minulle mahdollisuutta hypätä luokan yli eli suorittaa kaksi vuotta yhdessä vuodessa. En tehnyt niin, mutta taas sain yhden silmissä lahjakkaan alfa-uroksen maineen. Hän ihastui, mutta olin silloin rakastunut toiseen naiseen, joten en ollut hänestä kiinnostunut.

• Anonyymi

"Et sinä voi ottaa vastuuta muitten ihastumisista, vaikka se mikä on väärin tahallaan johtaa harhaan eikä korjata väärinkäsitystä. Jos siis niin tekee. Kukin itse ihastuu mihin ihastuu mielikuvissaan.

Entinen Eivori"

En arvannut, että hän ihastuisi. Ei käynyt mielessäni. Sitten kun miehet alkoi lähettää minulle lentosuukkoja virtuaalisesti - tulin siihen tulokseen, että nyt riittää.

No osasit stopata, he nähtävästi ei osanneet. Täällä elämässä nyt törmää jos jonkinlaiseen luuloihin missä ei ole päätä eikä häntää. Eihän aina tarvi olla edes ulkonäöstä tietoa, kun jo on siitäkin tehty miljoona oletusta.

😄

Entinen Eivori

• Anonyymi

"Nojuu se on eräänlainen status, jos menestyy koulussa. Monille siis myös kolahtaa, jos pitää arvossa asiaa.

Entinen Eivori"

Joo, siinä oli statusta - olin yliopiston kolmanneksi vaikeimmin sisäänpäästävän aineen pääsykokeen paras ja saanut ilmeisesti kaksi täyttä vastausta (jotka olivat väärinkäsitystä, disinformaatiota). Yksi toinen ihastui myös statuksen takia, sillä kerroin professorin tarjonneen minulle mahdollisuutta hypätä luokan yli eli suorittaa kaksi vuotta yhdessä vuodessa. En tehnyt niin, mutta taas sain yhden silmissä lahjakkaan alfa-uroksen maineen. Hän ihastui, mutta olin silloin rakastunut toiseen naiseen, joten en ollut hänestä kiinnostunut.

Jep. Aika hassua tavallaan. Eihän koulumenestys kerro vielä ihmissuhdetaidoista tms. mitään mitä parisuhde edellyttää kestääkseen. Tai jo alkaakseenkin, mutta statukset tuskin ikinä lakkaa merkitsemästä olkoonkin miten lyhytnäköisiä tms.

Entinen Eivori

• Anonyymi kirjoitti:

No osasit stopata, he nähtävästi ei osanneet. Täällä elämässä nyt törmää jos jonkinlaiseen luuloihin missä ei ole päätä eikä häntää. Eihän aina tarvi olla edes ulkonäöstä tietoa, kun jo on siitäkin tehty miljoona oletusta.

😄

Entinen Eivori

"No osasit stopata, he nähtävästi ei osanneet. Täällä elämässä nyt törmää jos jonkinlaiseen luuloihin missä ei ole päätä eikä häntää. Eihän aina tarvi olla edes ulkonäöstä tietoa, kun jo on siitäkin tehty miljoona oletusta.

😄

Entinen Eivori"

Tuo luulot missä ei ole päätä eikä häntää pitää ehkä laajemmin paikkansa. Opiskelijasoluasunnossa minulla oli 6 laudaturin ylioppilas naapurina. Hän sanoi, että hänestä naisilla oli ollut ihmeellisiä mielikuvia. 6 L:n statukseen oli liitetty kaikenlaista. Itse kirjoitelin hetken yhden nuoren filosofin kanssa. Silloin itsekin liitin häneen statusta, jota hänessä ei täysin ollut. Olin saanut hänestä neron kuvan.

Hyvää iltaa ja kohta alkavaa viikonloppua, sillä minä taidan lopetella tähän. Kiva oli kirjoitella jälleen kerran kanssasi. Iltoja ja öitä! :)

• Anonyymi kirjoitti:

Jep. Aika hassua tavallaan. Eihän koulumenestys kerro vielä ihmissuhdetaidoista tms. mitään mitä parisuhde edellyttää kestääkseen. Tai jo alkaakseenkin, mutta statukset tuskin ikinä lakkaa merkitsemästä olkoonkin miten lyhytnäköisiä tms.

Entinen Eivori

"Jep. Aika hassua tavallaan. Eihän koulumenestys kerro vielä ihmissuhdetaidoista tms. mitään mitä parisuhde edellyttää kestääkseen. Tai jo alkaakseenkin, mutta statukset tuskin ikinä lakkaa merkitsemästä olkoonkin miten lyhytnäköisiä tms.

Entinen Eivori"

Mutta naiset taitavat etsiä mahdollisimman hyvää parittelukumppania? Siinä miehen ansiot auttavat? Alfa-uroksilla on paremmat mahdollisuudet.

Hyvää yötä ja iltaa! Vastaan huomenna, jos kirjoitat jotakin.

• Anonyymi

"No osasit stopata, he nähtävästi ei osanneet. Täällä elämässä nyt törmää jos jonkinlaiseen luuloihin missä ei ole päätä eikä häntää. Eihän aina tarvi olla edes ulkonäöstä tietoa, kun jo on siitäkin tehty miljoona oletusta.

😄

Entinen Eivori"

Tuo luulot missä ei ole päätä eikä häntää pitää ehkä laajemmin paikkansa. Opiskelijasoluasunnossa minulla oli 6 laudaturin ylioppilas naapurina. Hän sanoi, että hänestä naisilla oli ollut ihmeellisiä mielikuvia. 6 L:n statukseen oli liitetty kaikenlaista. Itse kirjoitelin hetken yhden nuoren filosofin kanssa. Silloin itsekin liitin häneen statusta, jota hänessä ei täysin ollut. Olin saanut hänestä neron kuvan.

Hyvää iltaa ja kohta alkavaa viikonloppua, sillä minä taidan lopetella tähän. Kiva oli kirjoitella jälleen kerran kanssasi. Iltoja ja öitä! :)

Kiitos ja öitä, minäkin meen nukkumaan. Ollu huono olo ja kipuja päivän. 🥴

Entinen Eivori

• Anonyymi

"Jep. Aika hassua tavallaan. Eihän koulumenestys kerro vielä ihmissuhdetaidoista tms. mitään mitä parisuhde edellyttää kestääkseen. Tai jo alkaakseenkin, mutta statukset tuskin ikinä lakkaa merkitsemästä olkoonkin miten lyhytnäköisiä tms.

Entinen Eivori"

Mutta naiset taitavat etsiä mahdollisimman hyvää parittelukumppania? Siinä miehen ansiot auttavat? Alfa-uroksilla on paremmat mahdollisuudet.

Hyvää yötä ja iltaa! Vastaan huomenna, jos kirjoitat jotakin.

"Mutta naiset taitavat etsiä mahdollisimman hyvää parittelukumppania? Siinä miehen ansiot auttavat?"

Tähän nyt vielä, että ei minua kiinnostanut ansiot tai henkilökohtaiset meriitit, jossain määrin kyllä, sen verran että kovin hikipinko joka haluaa statusta ja meriittejä tuntuu pöljältä. Koska itselläni ei ole tuollaisia tarpeita. Mielummin maanläheinen tavallinen ihminen, jolle opiskelu on tiedon ja uteliaisuuden lähde eikä mikään elvistelyn asia. Samaten kaikki joilla on näyttämisen tarve on eri maailmasta, en ikinä kelpuuttaisi kumppanikseni. 😅

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mutta naiset taitavat etsiä mahdollisimman hyvää parittelukumppania? Siinä miehen ansiot auttavat?"

Tähän nyt vielä, että ei minua kiinnostanut ansiot tai henkilökohtaiset meriitit, jossain määrin kyllä, sen verran että kovin hikipinko joka haluaa statusta ja meriittejä tuntuu pöljältä. Koska itselläni ei ole tuollaisia tarpeita. Mielummin maanläheinen tavallinen ihminen, jolle opiskelu on tiedon ja uteliaisuuden lähde eikä mikään elvistelyn asia. Samaten kaikki joilla on näyttämisen tarve on eri maailmasta, en ikinä kelpuuttaisi kumppanikseni. 😅

Entinen Eivori

Kun jotain osataan, se tehhään eikä sillä leveillä ja elvistellä. Se vaan sujuu ilman mitään hovia ja kukkoilua. Mahtailua.

Entinen Eivori

• Anonyymi kirjoitti:

Entinen Eivori

Usko.Toivo.Rakkaus: "Mutta naiset taitavat etsiä mahdollisimman hyvää parittelukumppania? Siinä miehen ansiot auttavat?"

"Tähän nyt vielä, että ei minua kiinnostanut ansiot tai henkilökohtaiset meriitit, jossain määrin kyllä, sen verran että kovin hikipinko joka haluaa statusta ja meriittejä tuntuu pöljältä. Koska itselläni ei ole tuollaisia tarpeita. Mielummin maanläheinen tavallinen ihminen, jolle opiskelu on tiedon ja uteliaisuuden lähde eikä mikään elvistelyn asia. Samaten kaikki joilla on näyttämisen tarve on eri maailmasta, en ikinä kelpuuttaisi kumppanikseni. 😅

Entinen Eivori"

Minä aloitan tästä aiheesta uuden aloituksen. Vastaa sinne omia näkemyksiäsi.

• Anonyymi

ojasti,omemåiddss,omrmdrlsdo.svopöoottp.lipöe,a-

• Anonyymi

mikäoliJumalan äisinnimi häh

• Anonyymi

On joku s 24 treffit palstalla ihastunut profiiliini ja kun on tavattu, olemme ihastuneet molemmat toisiimme.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En tiedä. Itse olen pitänyt varauksetta monista :)

• No tokko sentään ihastunut palstalla, mutta sitä on sattunut, että on kiinnostunut niin paljon, että juttelu on siirtynyt palstalta muihin medioihin ja sitten on välillä jopa tavattu.

• Dooh.. minä alkuun inhosin sinua yli kaiken, mutta kun juttelimme, huomasin sinut varsin ihastuttavaksi.

Jos ei oltaisi niin samankaltaisia joissakin asioissa, ni kyllä mä olisin voinut sinuun ihastua ihan kirjoituksiesi takia. Ja taisin ihastuakin silloin muinoin.

Nykyään en osaisi kuvitella elämääni ilman sinua.. meillä on just hyvä suhde. Sellainen joka antaa tilaa, eikä rasita. Silti sinua on niin mukavaa aina tavata.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Dooh.. minä alkuun inhosin sinua yli kaiken, mutta kun juttelimme, huomasin sinut varsin ihastuttavaksi.

Jos ei oltaisi niin samankaltaisia joissakin asioissa, ni kyllä mä olisin voinut sinuun ihastua ihan kirjoituksiesi takia. Ja taisin ihastuakin silloin muinoin.

Nykyään en osaisi kuvitella elämääni ilman sinua.. meillä on just hyvä suhde. Sellainen joka antaa tilaa, eikä rasita. Silti sinua on niin mukavaa aina tavata.

No mä taidan vähän olla sellainen, etten tee pitämistä helpoksi, mutta sillekin on syynsä, syyt joita joku voisi kutsua vaikka ylimielisyydeksi, itseriittoisuudeksi tai ihan vain kusipäisyydeksi, jotka kuvaukset eivät sinällään ole vääriä, mutta menevät sen ydinasian sivuitse.

Mä en silleen ihastu kuin oikeaan ihmiseen, kirjoitukset voivat parhaillaan johtaa voimakkaaseen kiinnostukseen kirjoittajan todellisesta luonnosta. Kuten kävi sun kohdalla.

Niin, tämä on hyvä suhde, riittävän väljä, mutta toisaalta tietää että se toinen on siellä yhden viestin tai soiton päässä.

• randombypasser kirjoitti:

No mä taidan vähän olla sellainen, etten tee pitämistä helpoksi, mutta sillekin on syynsä, syyt joita joku voisi kutsua vaikka ylimielisyydeksi, itseriittoisuudeksi tai ihan vain kusipäisyydeksi, jotka kuvaukset eivät sinällään ole vääriä, mutta menevät sen ydinasian sivuitse.

Mä en silleen ihastu kuin oikeaan ihmiseen, kirjoitukset voivat parhaillaan johtaa voimakkaaseen kiinnostukseen kirjoittajan todellisesta luonnosta. Kuten kävi sun kohdalla.

Niin, tämä on hyvä suhde, riittävän väljä, mutta toisaalta tietää että se toinen on siellä yhden viestin tai soiton päässä.

Ei itseriittoisuudessa mitään pahaa mielestäni ole. Mutta olenkin itseriittoinen itsekin.

En näe mitään tarvetta roikkua sosiaalisessa normistossa kiinni muiden takia. En kaipaa hyväksyntää. Siinä ollaan veliseni samanmoisia.

Juu.. tosi kivaa löytää elämäänsä ihminen joka ajattelee suhteesta samoin. Ihan ilman sitä hitonmoista selittämisen tuskaa.

Ei itseriittoisuudessa mitään pahaa mielestäni ole. Mutta olenkin itseriittoinen itsekin.

En näe mitään tarvetta roikkua sosiaalisessa normistossa kiinni muiden takia. En kaipaa hyväksyntää. Siinä ollaan veliseni samanmoisia.

Juu.. tosi kivaa löytää elämäänsä ihminen joka ajattelee suhteesta samoin. Ihan ilman sitä hitonmoista selittämisen tuskaa.

Niinhän sinä olet, siinä on sitä samanlaisuutta roppakaupalla. Kuten tuon hyväksynnänkin kohdalla. Tuo piittaamattomuus (toisten) hyväksynnästä on se ydinasia, mihin edellä viittasinkin, ja kun sitä tarvetta ei ole, on varaa olla irrallinen ja itseriittoinen, mikä taas ulospäin herkästi voi näyttäytyä näennäisenä ylimielisyytenä ja piittaamattomuutena, kusipäisyydeksikin kutsuttuna asiana. Yhtä kaikki kyse on siitä, että ihmisten kesken "kauneus on katsojan silmissä". Ja kaikesta mitä "näkee" ei tarvitsekaan pitää, riittää että hyväksyy sen mitä näkee sellaisena kuin sen näkee ja sitten vain antaa sen olla sitä mitä ikinä se sattuukaan olemaan.

Niinhän sinä olet, siinä on sitä samanlaisuutta roppakaupalla. Kuten tuon hyväksynnänkin kohdalla. Tuo piittaamattomuus (toisten) hyväksynnästä on se ydinasia, mihin edellä viittasinkin, ja kun sitä tarvetta ei ole, on varaa olla irrallinen ja itseriittoinen, mikä taas ulospäin herkästi voi näyttäytyä näennäisenä ylimielisyytenä ja piittaamattomuutena, kusipäisyydeksikin kutsuttuna asiana. Yhtä kaikki kyse on siitä, että ihmisten kesken "kauneus on katsojan silmissä". Ja kaikesta mitä "näkee" ei tarvitsekaan pitää, riittää että hyväksyy sen mitä näkee sellaisena kuin sen näkee ja sitten vain antaa sen olla sitä mitä ikinä se sattuukaan olemaan.

Voi hitsinpitsi sun kanssa...
        Juuri toks me ollaan sisko ja sen veli. Mä oikeasti ymmärrän sua. Just koska ollaan niin..

No .. vitunko väliä kuinka ollaankin. Mä olen iloinen että olet osa elämääni. Tooosi iloinen.

Voi hitsinpitsi sun kanssa...
        Juuri toks me ollaan sisko ja sen veli. Mä oikeasti ymmärrän sua. Just koska ollaan niin..

No .. vitunko väliä kuinka ollaankin. Mä olen iloinen että olet osa elämääni. Tooosi iloinen.

Juurikin näin ❤️

Juurikin näin ❤️

Sä olet taas anomalia.. ainoa jonka kuva näkyy.

Sä olet taas anomalia.. ainoa jonka kuva näkyy.

Jotain etua siitä, että minä OLEN palsta 🤣

Jotain etua siitä, että minä OLEN palsta 🤣

No egosi ainakin on palstan kokoinen.. 🤪

No egosi ainakin on palstan kokoinen.. 🤪

Mitään muuta isoa mussa ei sitten olekaan, vain ego joka ei mahdu edes bussiin 😁

Mitään muuta isoa mussa ei sitten olekaan, vain ego joka ei mahdu edes bussiin 😁

Jahas, tuolle linjalle lähdit.

Ei isossa egossa mitään ongelmaa ole. Kas kun mun ego ei ole sekään ihan pienimmästä päästä.

Tuumin vain, että mitenhän käy meidän pikkujouluissa..? Mun kämppä on sen verran pikkuinen, että alkaako reinät ritisemään liitoksistaan kahden egon täyttäessä tilan?

Jahas, tuolle linjalle lähdit.

Ei isossa egossa mitään ongelmaa ole. Kas kun mun ego ei ole sekään ihan pienimmästä päästä.

Tuumin vain, että mitenhän käy meidän pikkujouluissa..? Mun kämppä on sen verran pikkuinen, että alkaako reinät ritisemään liitoksistaan kahden egon täyttäessä tilan?

No on meidän egot sinne ennenkin mahtuneet, niin ehkä ne jotenkin osaavat tulla juttuun ja onnistuvat ahtautumaan kiltisti sohvalle vierekkäin? 😂

No on meidän egot sinne ennenkin mahtuneet, niin ehkä ne jotenkin osaavat tulla juttuun ja onnistuvat ahtautumaan kiltisti sohvalle vierekkäin? 😂

Oikeassapa olet taas kerran. Ei ole sellaista egojen välistä ristiriitaa välillämme, mikä ongelmia aiheuttaisi. Ainakaan vielä... 😀

Oikeassapa olet taas kerran. Ei ole sellaista egojen välistä ristiriitaa välillämme, mikä ongelmia aiheuttaisi. Ainakaan vielä... 😀

Juu, ihan on mahtuneet sopuisasti, vielä. Toki olen päissäni kyllä kovasti yrittänyt saada tilan täyteen vain yhtä egoa, mutta et ole vielä jaksanut moisesta piitata, vaan lähinnä nauranut 😁

• Anonyymi

Palstalla? No enpä voi toisten puolesta vastata, mutta olen ehkä surullinen esimerkki siitä, että ei kannata ainakaan kirjoitella ihastumisesta, koska aina löytyy se joku, joka lyttää koko ihmisyyden sen perusteella. Näitä maalittajatrolleja siis.

• Anonyymi

Erään naisen kanssa oli neuvottelut, mutta ne keskeytettiin eräästä syystä.

• Anonyymi

seksin saaminen ei tietysti ihastumista tai rakkautta tarvitse lainkaan.

• Anonyymi

Ei, minuun vihastutaan 😈

xLiner

• Höpsis pöpsis. Kyllä minä olen ihastunut sinuun. En tosin romanttisesti, mutta noin niin kuin ihmisenä. Tykkään hitokseltaan kun laitat asiat raakana tiskiin.
        En aina ole samaa mieltä kanssasi, mutta sehän ei menoa haittaa.

• Anonyymi

Minä ainakin rakastan Xlineriä, ihan isolla R: llä.

AV

• Anonyymi

Ei sitä voi itse tietää välttämättä...
      Teihinkin jotka väitätte ettei ole, on voinut vaikka koko Suomi ihastua... Ette vaan tiedä siitä mitään...ajatelkaa...miljoonittain särkyneitä unelmia ja hassuja ylöspäin kääntyneitä suupieliä, taivaaseen tapittavia silmiä...ja hirmusti ja paljon höppäniä ilmeitä... Ajatelkaapas sitä.

Sitten vielä kehtaatte kertoa, ettei kukaan tykkää. Ettei voi uskoa, että kukaan tykkäisi.

Miettikää niitä pikkuisia lamppuja, tuikkivia höpösiä simmuja. Ihmiset on ihmisiä. Ja ne on kummallisia.
      Mutta ei se haittaa.

• Anonyymi

No voin vannoa, ettei koko Suomi ikinä. 😂

Minua ylipäänsä irl tuntee kourallinen ihmisiä, siis todellakin tuntee eikä tiedä jostain asiayhteydestä vaan.

Kotihiiret ei ole valuuttaa missään iässä. Ei kukaan opi tuntemaankaan.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua ylipäänsä irl tuntee kourallinen ihmisiä, siis todellakin tuntee eikä tiedä jostain asiayhteydestä vaan.

Entinen Eivori

Niin... Ihmiset on siitä hassuja, kun sillon jos ne ihastuu, niin ei se ole usein kovin järjellistä touhua, kun ne sisäiset lapset herää unelmoimaan...

Mutta siinä on kuitenkin oma viisautensa siinäkin ja itsestäni olisi ihanaa että se säilyisi ihmisissä...
        On niin paljon kyynisyyttä ja pahaa oloa. Ettei pieni unelmointi ja kyky ihastua saisi ihan ihmisiltä sammua. Se olisi aika surkua...

Ja todellinen tutustuminenhan tapahtuu aina toki irl elämässä ja siellä vasta voi todella toisen ihmisen kohdata. Niinhän ne jutut varmasti suurimmalla osalla menee.
        Mutta väitän, että suuri osa kykenee myös ihastumaan, jo ennen sitä. Ja se on mielestäni ihanakin piirre.
        Kaikilla se ei toimi niin. Ja sekin on ihan ok.
        Mutta hassua on se, kun se ihastuminen tekee ihmisistä ihan kummallisia...

Ja et voi tietää vaikka koko Suomi...

Eihän meistä kukaan voi tietää...

Ihastumiset on vähän kuin kyky unelmoida ja nähdä hyvää muissa.

Mukavaa iltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entinen Eivori

Höpöhöpö, eivor on kiintotähti palstan taivaalla 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö, eivor on kiintotähti palstan taivaalla 🙂

En kyllä edes tähtipölyä, saati kiintotähti. Äläs nyt liioittele.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin... Ihmiset on siitä hassuja, kun sillon jos ne ihastuu, niin ei se ole usein kovin järjellistä touhua, kun ne sisäiset lapset herää unelmoimaan...

Mutta siinä on kuitenkin oma viisautensa siinäkin ja itsestäni olisi ihanaa että se säilyisi ihmisissä...
        On niin paljon kyynisyyttä ja pahaa oloa. Ettei pieni unelmointi ja kyky ihastua saisi ihan ihmisiltä sammua. Se olisi aika surkua...

Ja todellinen tutustuminenhan tapahtuu aina toki irl elämässä ja siellä vasta voi todella toisen ihmisen kohdata. Niinhän ne jutut varmasti suurimmalla osalla menee.
        Mutta väitän, että suuri osa kykenee myös ihastumaan, jo ennen sitä. Ja se on mielestäni ihanakin piirre.
        Kaikilla se ei toimi niin. Ja sekin on ihan ok.
        Mutta hassua on se, kun se ihastuminen tekee ihmisistä ihan kummallisia...

Ja et voi tietää vaikka koko Suomi...

Eihän meistä kukaan voi tietää...

Ihastumiset on vähän kuin kyky unelmoida ja nähdä hyvää muissa.

Mukavaa iltaa.

Ihastuminen romanttisesti on ainakin ihan kahjon hommaa, mä en sellaista meinaa kestää. Tunnen ihan liian vahvasti, kun ylipäänsäkin tunnen, tunnen vahvasti. Ihastuneena pää hajoo.

Mutta heille joillekin asia voi olla mielekkäämpi kokemus. 🙂

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä edes tähtipölyä, saati kiintotähti. Äläs nyt liioittele.

Entinen Eivori

"Parempi tilkka hunajaa kuin tippa etikkaa"
        -Lao Tse Lukka- 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Parempi tilkka hunajaa kuin tippa etikkaa"
        -Lao Tse Lukka- 😁

Elukka! 😄👍

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elukka! 😄👍

Entinen Eivori

Suuri Kung Fu Tse ohjaa tietäni...toisinaan 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suuri Kung Fu Tse ohjaa tietäni...toisinaan 😁

😅😅😅😅😅

Entinen Eivori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastuminen romanttisesti on ainakin ihan kahjon hommaa, mä en sellaista meinaa kestää. Tunnen ihan liian vahvasti, kun ylipäänsäkin tunnen, tunnen vahvasti. Ihastuneena pää hajoo.

Mutta heille joillekin asia voi olla mielekkäämpi kokemus. 🙂

Entinen Eivori

No, se onkin paljon kiinni siitä, miten sen ihastumisen määrittelee...
        Yritin ottaa itse tähän kevyemmän linjan.

Oon myös hyvin jalat maassa ihminen, enemmänkin syvällinen, ja vaalin omaa yksityisyyttäni, enkä kovin usein tänne kirjoittele. Siitä huolimatta, en ole kovin vakavamielinen...ainakaan aina.

Ja jokainen kokee tavallaan. Eihän noihin ole olemassa oikeaa tai väärää tapaa. Kokea tai tuntea. Mietin vaan lähinnä yleisellä tasolla...

Ja kyllähän se ihastuminen on tavallaan sillon, kun on sen asteen ääripäässä, (kun niitä tasoja ja tulkintoja on tosiaan monia), niin silloinhan se on häiriö, jo tunnejärjestelmässä.

No ei. Mä mietin asioita jotenkin inhimillisesti kaiketi vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, se onkin paljon kiinni siitä, miten sen ihastumisen määrittelee...
        Yritin ottaa itse tähän kevyemmän linjan.

Oon myös hyvin jalat maassa ihminen, enemmänkin syvällinen, ja vaalin omaa yksityisyyttäni, enkä kovin usein tänne kirjoittele. Siitä huolimatta, en ole kovin vakavamielinen...ainakaan aina.

Ja jokainen kokee tavallaan. Eihän noihin ole olemassa oikeaa tai väärää tapaa. Kokea tai tuntea. Mietin vaan lähinnä yleisellä tasolla...

Ja kyllähän se ihastuminen on tavallaan sillon, kun on sen asteen ääripäässä, (kun niitä tasoja ja tulkintoja on tosiaan monia), niin silloinhan se on häiriö, jo tunnejärjestelmässä.

No ei. Mä mietin asioita jotenkin inhimillisesti kaiketi vaan.

Nojuu, niin minäkin mietin yleensä, mutta itse ihastumista en enää tunteena jaksa. Se on liian kuluttavaa. Vanhuus kai ja mukavuus, mielen tyyneys. 😄

Entinen Eivori

• Anonyymi

Ei voi tietää mitenkään.

• Kyllä. Tiedän että palstalainen on ollut ihastunut minuun.

• Anonyymi

Varmaan aika monikin. He itse tietävät sen parhaiten.

• Anonyymi

Ei ole, mutta muutama vihastunut siitäkin edestä.

Topi

• Anonyymi

Kuten toisaalla kirjoitin, olen fiktiivinen hahmo ja satunnainen kirjoittaja.
      Ei oikein kuulu järkevän romanttiseen ajatusmaailmaani kuvitella muiden tunteita tai odottaa tai olettaa täällä. Kuvitella olevansa jotakin.
      Eläviltään kasvotusten.
      Vilma
      Tanssimalla mieluummin...

• Tuskinpa on ihastunut. Kiinnostunut kyllä, mutta sitähän tapahtuu paljon kun ihmiset ovat keskenään tekemisissä, niin palstoilla kuin irl.

En koskaan oleta kenenkään olevan minuun ihastunut ilman täysin selviä merkkejä palstan ulkopuolellakaan. Tosin olen joskus missannut ilmiselvätkin merkit 😄

• Jaa, no luulen että ei. Palsta persoonani, kun on vähän tälläinen dingdong🤪

• Olen kyllä huomannut muutaman kerran, että sua on koitettu vikitellä täällä.

• mustasusi kirjoitti:

Olen kyllä huomannut muutaman kerran, että sua on koitettu vikitellä täällä.

Vikittely voi olla kuules ihan jonkun piip asian vonkaamista.. en ajattele että sillä olisi mitään tekemistä ihastumisen kanssa. 😅

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Olen kyllä huomannut muutaman kerran, että sua on koitettu vikitellä täällä.

Niin minäkin olen huomannu. 😛 Hetken jo luulinkin, että joku onnistuikin, kun ei Haaveilijaa näkynyt.

Entinen Eivori

• Haaveilija39 kirjoitti:

Vikittely voi olla kuules ihan jonkun piip asian vonkaamista.. en ajattele että sillä olisi mitään tekemistä ihastumisen kanssa. 😅

No se on tietysti totta. Onhan ne ihan eri asioita. 😊

• mustasusi kirjoitti:

No se on tietysti totta. Onhan ne ihan eri asioita. 😊

Vaikka jotkut tuntuu kyllä sekoittavan nuo kaks asiaa toisiinsa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Vaikka jotkut tuntuu kyllä sekoittavan nuo kaks asiaa toisiinsa.

Ai, onko jäätä olemassa ilman vettä?

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Ai, onko jäätä olemassa ilman vettä?

AV

Sä voit vongata tuheroa olematta toiseen ihastunut. Oot silloin vaan seksiä vailla. Ja voit olla Ihastunut ja silti olla ajattelematta toisesta vaan pelkkää seksuaalista mielihyvää.
        Sillä on iso ero, pelkällä himolla ja rakkauden tunteella.

• mustasusi kirjoitti:

Sä voit vongata tuheroa olematta toiseen ihastunut. Oot silloin vaan seksiä vailla. Ja voit olla Ihastunut ja silti olla ajattelematta toisesta vaan pelkkää seksuaalista mielihyvää.
        Sillä on iso ero, pelkällä himolla ja rakkauden tunteella.

Miten nämä kaksi tunnetta voivat liittyä yhteen?

Voiko himo muuttua rakkaudeksi tai rakkaus himoksi?

Mitä merkitystä tällä erottelulla on ihmissuhteiden kannalta?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Miten nämä kaksi tunnetta voivat liittyä yhteen?

Voiko himo muuttua rakkaudeksi tai rakkaus himoksi?

Mitä merkitystä tällä erottelulla on ihmissuhteiden kannalta?

Toisaalta, esimerkiksi moni palstan nainen on eronnut suhteestaan, kun ei ole ollut intohimoista ja kantavaa suhdetta. Onko se väärin?
        Muuten hyvä mies, mutta se tunteellinen seksuaalisväritteinen fiba on puuttunut.
        Varmasti mies on välittänyt, jokin vain on lähes puuttunut suhteesta?!

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta, esimerkiksi moni palstan nainen on eronnut suhteestaan, kun ei ole ollut intohimoista ja kantavaa suhdetta. Onko se väärin?
        Muuten hyvä mies, mutta se tunteellinen seksuaalisväritteinen fiba on puuttunut.
        Varmasti mies on välittänyt, jokin vain on lähes puuttunut suhteesta?!

AV

Kyllä ne yhteenkin liittyy toki. En minäkään alkais semmoisessa suhteessa olemaan, missä ei ole seksuaalista kipinää ja läheisyyttä. Kaverisuhteet erikseen. Sitten joillakin onnellisilla on näitä friends with benefits suhteita. Eli ovat vaan kavereita, mutta harrastavat myös seksiä keskenään. Se on aika kevyttä, kun ei tarvitse muuta draamaa harrastaa yhdessä. Voi olla, että siinä sitten tehdään sitä muidenkin kanssa eikä sitouduta yhteen. Onko se sitten loppupeleissä hyvä sekään, jos tunteita astuu kuvioon mukaan, kuten se voi seksinkin mukana tulla, se rakastuminen toiseen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä ne yhteenkin liittyy toki. En minäkään alkais semmoisessa suhteessa olemaan, missä ei ole seksuaalista kipinää ja läheisyyttä. Kaverisuhteet erikseen. Sitten joillakin onnellisilla on näitä friends with benefits suhteita. Eli ovat vaan kavereita, mutta harrastavat myös seksiä keskenään. Se on aika kevyttä, kun ei tarvitse muuta draamaa harrastaa yhdessä. Voi olla, että siinä sitten tehdään sitä muidenkin kanssa eikä sitouduta yhteen. Onko se sitten loppupeleissä hyvä sekään, jos tunteita astuu kuvioon mukaan, kuten se voi seksinkin mukana tulla, se rakastuminen toiseen.

Seksuaalisissa nautinnoissa ei ole mitään väärää jos molemmat haluavat oman hermoston tuottamista nautinnoista nauttia.
        Estot ovat moraalin ja aivojen tekemiä patoja, ikävä kyllä.

Mjoo, kauheetahan se on, jos ei voisi toiselle nautintoja JOSTAIN SYYSTÄ tuottaa:)

AV

• Anonyymi

Mikäpå näistä sinun gupen päälleliimatuista hahmoista ei olisi tarkoituksellisesti sitä🥱

• Anonyymi kirjoitti:

Seksuaalisissa nautinnoissa ei ole mitään väärää jos molemmat haluavat oman hermoston tuottamista nautinnoista nauttia.
        Estot ovat moraalin ja aivojen tekemiä patoja, ikävä kyllä.

Mjoo, kauheetahan se on, jos ei voisi toiselle nautintoja JOSTAIN SYYSTÄ tuottaa:)

AV

En ole missään kohtaa niin väittänytkään että siinä mitään väärää on.
        Moni vaan on aika estoinen, tai sitten vaan itse törmään sellaisiin aina. Ehkä se on tämä oma ulkonäkökin, kun toimii liian hyvin ehkäisymuotona.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Tai sitten se saattaa kuule kultamuru olla jotain ihan muuta!!
        Siitä ehkä pitää vielä ottaa selko....💋💋
        -b-

• Anonyymi

Haha. Oletko tosissasi? Aika harhoissa jos tuollaista edes kuvittelee💩

• Anonyymi

En tie ei ole kiinnostanut

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5825
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3927
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2946
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      1997
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1963
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1685
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1529
    Aihe