ja sillä on poika lompakko
Raha jumala ainut todellinen jumala joka on maan päällä
17
147
Vastaukset
- Anonyymi
Rahalla on siis koti lompakossa.
- Anonyymi
Tarkoitatko että lestatiolaisilla on koti lompsassa? Ei se niin ole vaan lompsa on kasvanut heillä korvien väliin.
- Anonyymi
Sydämenusko kantaa tämänkin yli, ei omilla voimilla, Jumala kantaa meitä.
Jumala on Taivaassa, ei maan päällä, kuten Poikakin nyt, mutta lasketuu Valatkuntineen Jerusalemiin;
Ilm 21;1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "KATSO JUMALAN MAJA IHMISEN KEKSKELLÄ Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
Näin se menee ja on kyseinen Jumalan Valatakunta, jonne pääsee vain Jeesusken omat, Kastetut sekä Uudestisyntyneet.
Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Sorry, en huomannut, että kirjoitit VL jumalasta.
Sillä niin kuin taivas on korkea maan yllä, niin on Herran armo suuri niille, jotka pelkäävät ja rakastavat häntä.
- Anonyymi
Jerusalem on Palestiinassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja uusi jerusalem on taivaalla
Anonyymi kirjoitti:
Ja uusi jerusalem on taivaalla
Ihanko totta???? Huh?.
1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää.
2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, LASKEUTUI TAVAALTA Jumalan luota juhla-asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten.
3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan ASUINSIJA IHMISTEN KESKELLÄ Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla ole karttaa ja etkö ole käynyt Israelissa.
Samalla on huomioitava se, jotka -60 luvullä siellä nyt asuvat terroristit ottivat palsetiinalaiset nimen, vaikka alue ei ole Palastiinaa, vaan Samaria.
Käy, niin totuus selviää.Anonyymi kirjoitti:
Sillä niin kuin taivas on korkea maan yllä, niin on Herran armo suuri niille, jotka pelkäävät ja rakastavat häntä.
Mikä on "Herrasi"?
Madolle Taivas on 10 centtimetrin korkeudella, huomioi se.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Mikä on "Herrasi"?
Madolle Taivas on 10 centtimetrin korkeudella, huomioi se.Mato oli aluksi jalat siivet kädet nyt vain mato kuinka korkealla siivet käyvät ja jalat kaivavat? Azazel-cotka lentää taivaalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mato oli aluksi jalat siivet kädet nyt vain mato kuinka korkealla siivet käyvät ja jalat kaivavat? Azazel-cotka lentää taivaalla
Ja epäpuhdas lintu lensi ja laskeutui raatojen ylle, ja minä ajoin sen pois. Ja tuo epäpuhdas lintu puhui minulle ja sanoi: "Aabraham, mitä sinä teet näissä pyhissä korkeuksissa, joissa ei syödä eikä juoda, eikä siellä ole ihmisen ruokaa, vaan nämä taivaalliset olennot kuluttavat kaiken tulella ja polttavat sinutkin. Hylkää se mies, joka on kanssasi, ja pakene, sillä jos sinä nouset korkeuksiin, sinusta tehdään loppu."
Ja tapahtui, kun minä näin sen linnun puhuvan, minä sanoin enkelille: ’Mitä tämä on, herrani?’ Ja hän sanoi: ’Tämä on jumalattomuus. Tämä on Azazel.’ Ja hän sanoi sille: ’Häpeä, Azazel! Sillä Aabrahamin osa on taivaassa, mutta sinun on maan päällä, koska sinä olet valinnut ja rakastanut tätä saastaisuutesi olinpaikkaa, siksi Ikuinen Mahtava Herra laittoi sinut kulkemaan maan päällä, ja sinun kauttasi tulee jokainen paha valheiden henki, ja sinun kauttasi viha ja koetukset jumalattomien ihmisten sukupolville, sillä Jumala, Ikuinen, Mahtava, ei ole antanut lupaa, että vanhurskaiden ruumiit olisivat kädessäsi, sen tähden, että sillä tavalla vanhurskaiden elämä ja saastaisten tuho varmistuisi. Kuule tämä, ystäväni, ja katoa häveten luotani! Sillä sinun ei ole annettu leikkiä kiusaajaa, mitä tulee kaikkiin vanhurskaisiin. Pysy erossa tästä miehestä! Sinä et voi johtaa häntä harhaan. Hän on vihollinen sinulle ja niille, jotka seuraavat sinua ja rakastavat himojasi. Sillä katso, se vaatetus, mikä taivaassa oli ennen sinun, on laitettu syrjään häntä varten, ja se kuolevaisuus, mikä oli hänen, on siirretty sinuun Anonyymi kirjoitti:
Mato oli aluksi jalat siivet kädet nyt vain mato kuinka korkealla siivet käyvät ja jalat kaivavat? Azazel-cotka lentää taivaalla
. Moos. 1:21 Niin Jumala loi suuret meripedot ja kaikki muut elävät olennot, joita vedet vilisevät, sekä kaikki siivekkäiden lajit. Jumala näki, että niin oli hyvä.
Jumala loi kaikki olennot omana lajinaan.Anonyymi kirjoitti:
Siltäkö Sinusta tuntuu?
Todellisuudessa Jeesuksella on kaikki valta.
- Anonyymi
Mammona (arameaksi Mammon, omaisuus) on rikkauksien henkilöitymä, kullan epäjumalankuva. Skolastiikka luokitteli Mammonan demoniksi. Uudessa testamentissa (Luukas 16: 9; 16: 13) Mammona nähdään epärehellisesti hankitun voiton ja varallisuuden sekä ahneuden symboliksi:"Te ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa".[1] Keskiaikaisessa demonologiassa uskottiin, että seitsemää kuolemansyntiä vastasi seitsemän arkkidemonia, ja näistä Mammona edusti ahneutta.
- Anonyymi
Suviseuroissa puhujan oli tarkoitus ylistää Jumalaa niin lipsautti useamman kerran sanaa kukkaro ennen kuin huomasi virheensä. Pyysi heti anteeksi mutta sitäkin lompsalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä882881Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991676Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871381
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021364Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21069Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329864Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257845