Tunnetko näyttäväsi päällepäin

Anonyymi-ap

Sinkulta? Pitäisikö jokaisella sinkulla laittaa vaikka punainen kaulahuivi että sinkut löytäisivät toisensa🤔

41

314

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UUSI

Moni varmaan kuvittelee että olen ollut naimisissa viimeiset 30 vuotta.

• UUSI

Miten sinkkuus muka vois näkyä ulospäin ihmisestä? Ei mitenkään, kuin ei sekään että on varattu.

• Anonyymi
        UUSI

Niin eli et koe että se näkyy mutta haluaisitko että se näkyisi? Olisiko se helpompaa että näkyisi niin että ihmiset kohtasivat toisensa helpommin?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin eli et koe että se näkyy mutta haluaisitko että se näkyisi? Olisiko se helpompaa että näkyisi niin että ihmiset kohtasivat toisensa helpommin?

No ehkä se jossain mielessä olis helpompaa, mutta sitten saattais olla liian paljon kaikkia yli-innokkaita yrittäjiä ja sellaisia jotka ei itseä kiinnostais. Olis ikävä niille sanoa ei kiitos jatkuvasti... Se olis sen huono puoli. Vaikka en mä tiedä, olisko niitä silti jonoksi asti? Ei varmaankaan. 😅

• Anonyymi
      UUSI

Läskipullero sinkut käyttää huivei.

• Anonyymi
        UUSI

Käsittääkseni kaikilla on vapaus käyttää huivia, tai olla käyttämättä.

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos. Olet itse varmaan upea ilmestys 🤗

• Anonyymi
        UUSI

Mulkero pallinaamat kirjoittaa noin toisista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käsittääkseni kaikilla on vapaus käyttää huivia, tai olla käyttämättä.

Ei muuten ole!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuten ole!

Miksei 🤔

• Anonyymi
      UUSI

Sellainen pukukoodi voisi edesauttaa pariutumista. Itsehän olen niin omapäinen että kokisin silloin todistelevani itseäni muille, mitä en harrasta. Usein somessa yritetään nostaa itseään esiin ja haalia huomiota. Tämä on ainoa somesivusto mitä käytän. Taidan siis olla antisosiaalinen?

Sosiaalinen ihminen voi olla jopa raastavampi kuin antisosiaalinen. Sosiaalisuus=Kokee tarvetta ja myös viettää aikaansa toisten ihmisten kanssa, olkoon ihminen ystävällinen taikka sitten manipuloiva/muita kontrolloiva.

• Anonyymi
        UUSI

Hah 😂

Sosiaaliset ihmiset ovat rasittavia!
        Yes, hyvät perustelut omaan epäsosiaalisuuten.

😅

• Anonyymi
      UUSI

En luule näyttäväni miltään. Sinkkusormus ois yks.

• Anonyymi
        UUSI

Onko sinkkusormus oikea juttu ja mihin sormeen se pitäisi laittaa?

• Anonyymi
      UUSI

suuri kokovarloon kokoinen peilin mistä karsor irseä ..

itseäni stressaa vieläkin kun silmälääkärillä, valollamittasi silmänhwemotkin hwemorkin ok, sianoosi selvä..

Ibji ioeujji ryweg nnRRU,

• Anonyymi
      UUSI

Leikin ajatuksella.
      Olisi talvella sinkkupäivä, jolloin suosittaisiin jotain yksiväristä kaulaliinaa, huivia tms.
      Se voisi olla lila/violetti. Näitä värejä pidettiin vanhanpiian väreinä aikoinaan.
      Vilma

• Anonyymi
      UUSI

Olisi kyllä tuo huivijuttu 1000 x Tinderiä parempi !
      Kunhan sen pukeutumiskoodin tai muun tunnistettavuuden saisi yleispätevästi sovittua.

• UUSI

Tuli kyllä mieleen se, että menee Tinderiin niin sehän on sama juttu. Sielä moni näkee heti että tuo on seuraa vailla ja onpa sen jo huomannut siellä, ettei mitään jonoa eikä mielenkiintoa näytä juurikaan olevan. Piankos sen huivinkin heittäis pois turhana.

• Anonyymi
        UUSI

Voisitko tarkoittaa, että Tinderiin kelpaisi vain huiviin pukeutuneet....?
        Vilma ei-tinderkokemusta-omaava

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko tarkoittaa, että Tinderiin kelpaisi vain huiviin pukeutuneet....?
        Vilma ei-tinderkokemusta-omaava

Kokeilepas huviksesi tinderiä, ihan kokemuksen vuoksi. Naiselle se tosin on täysin eri kokemus, kuin miehille. Naiset saa aina, vaikka olis millaisia, niin monia tykkäyksiä. Miehillä se on paljon hankalampi paikka. Etenkin jos on tavis ja liian vanha ja asuu jossain periferiassa kuten itse asun.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kokeilepas huviksesi tinderiä, ihan kokemuksen vuoksi. Naiselle se tosin on täysin eri kokemus, kuin miehille. Naiset saa aina, vaikka olis millaisia, niin monia tykkäyksiä. Miehillä se on paljon hankalampi paikka. Etenkin jos on tavis ja liian vanha ja asuu jossain periferiassa kuten itse asun.

19:07
        Minusta tuntuu, ettei ole mun juttuni edes huvin vuoksi.
        Mä koen tuollaisen jotenkin itsensä kaupitteluksi ja kiusalliseksi.
        Tai ties vaikka villiintyisi ja siirtyisi lilan huivin kanssa tinderiin.
        Olisi varmaan erilaista kirjoitettavaa.
        Vilma

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

19:07
        Minusta tuntuu, ettei ole mun juttuni edes huvin vuoksi.
        Mä koen tuollaisen jotenkin itsensä kaupitteluksi ja kiusalliseksi.
        Tai ties vaikka villiintyisi ja siirtyisi lilan huivin kanssa tinderiin.
        Olisi varmaan erilaista kirjoitettavaa.
        Vilma

Sanoit kyllä hyvin, että itsensä kaupittelua. Sitähän se oikeastaan on. Eikä ihme, ettei oikein tunnu luontevalta. Ei niitä kuvia jaksa edes selata ku hetken. Ja kun se osumakaan ei tuota mitään tulosta. Ei edes juttelemaan pääse, niin pian siihen kyllästyy. Ei ne kuvat kerro ihmisestä yhtään mitään, eikä niihin ihastu.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Sanoit kyllä hyvin, että itsensä kaupittelua. Sitähän se oikeastaan on. Eikä ihme, ettei oikein tunnu luontevalta. Ei niitä kuvia jaksa edes selata ku hetken. Ja kun se osumakaan ei tuota mitään tulosta. Ei edes juttelemaan pääse, niin pian siihen kyllästyy. Ei ne kuvat kerro ihmisestä yhtään mitään, eikä niihin ihastu.

Siis tuohan on ihan kamala!

Ajattele jos olisi hotellissa ja kävisi selaamaan ketä ihmisiä lähellä. Seuraavana päivänä osa porukasta miettisi ohi kävellessä, "no saikohan tuo täti!" 😵‍💫

Puolestani saavat miehet pitää pelit ja lelunsa.

• Anonyymi
      UUSI

Androidiin on jo kehitetty sovellus mikä skannaa ympäristöä koko ajan reaaliajassa ja ilmoittaa omistajalleen että potentiaalinen kohde olisi lähettyvillä, bio-tiedot mukana tietysti. Kantama tosin suht rajoitettu, oliko se nyt alle kaksi km suurinpiirtein...osuma kun tulee niin siihen saa äänihälytyksen ja vilkkuvalot mukaan halutessaan. Ilmahälytyssireeni on kuulemma aika suosittu 😁, Tinder Pro V2 , katelkaa, kyllä se google playsta löytyy...beetaversiona tosin mutta ihan käyttökelpoinen jo

• Anonyymi
        UUSI

Eilen lähikaupassa mies loi pitkiä katseita, mutta mun Android oli kyllä kotona.
        Ehkä se oli varas, joka pelkäsi, että mä huomaan...
        Vilma

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen lähikaupassa mies loi pitkiä katseita, mutta mun Android oli kyllä kotona.
        Ehkä se oli varas, joka pelkäsi, että mä huomaan...
        Vilma

No joo, sitten jutun kehitys jää vain vajavaisen ihmistuntemuksen harteille, ensi kerralla sitten se luuri mukaan 😎

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No joo, sitten jutun kehitys jää vain vajavaisen ihmistuntemuksen harteille, ensi kerralla sitten se luuri mukaan 😎

Mihin siinä kiiressä. Soittaisin vahingossa huolinumeroon?
        Vilma

• Anonyymi
      UUSI

Sinkkuna joskus tunsin. En yhtään tiedä miksi. 😛

Entinen Eivori

• Anonyymi
        UUSI

Lesbopalsta kaipaa vipinää!
        Sinne siis?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lesbopalsta kaipaa vipinää!
        Sinne siis?

Ei vois vähempää kiinnostaa se palsta.

Entinen Eivori

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vois vähempää kiinnostaa se palsta.

Entinen Eivori

Onko huono ilmapiiri?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko huono ilmapiiri?

Pahin ennakkoluuloinen palsta mihin törmännyt täällä s24. Miten ihmeessä voi olla niin yksinkertaista ajattelua ja fakkiutuneita käsityksiä. Dinosaurusten ajalta vissiin väki siellä.

Entinen Eivori

• Anonyymi
      UUSI

jame3s bond -tyyppisiä tytöjä unessakin jotain
      -odotanseuraavaauntainnollakuin ensi-illan elokuv

• UUSI

Luulisin, että enimmäkseen kyllä. Perustuu siihen, että näytän sellaiselta joka kelpaa viimeisenä eikä kukaan halua viimeistä kakkupalaa jos joku on näkemässä.

• Anonyymi
      UUSI

silmät valehtelevat...

• Anonyymi
      UUSI

nykyisen hallintoneuvoston talousarcio on kuin joku hullun päiväkirj..

• Anonyymi
      UUSI

ärsytää vähän kun huitaissutjonnekin WD:n levylle musiikkijuttuja sekaisin sitten niin

jooh vähän stressiä muutenkinolut

• Anonyymi
      UUSI

En näytä sinkulta, enkä koe olevani sinkku. Olen eronnut ja lähes 50v, joten miksi haluaisin näyttää sinkulta?!? Titteli on eronnut yh-äiti.

• Anonyymi
      UUSI

gahysta viu ybbustaa ajkjigkustub nytta buub histaub buub bi wu iujwub otart jhisraub jjj.co9aaiarta mitenkään...

• UUSI

En tunne. Tunnen näyttäväni keski-ikäiseltä mieheltä, joka on lähempänä "viimeistä käyttöpäivää" kuin "parasta ennen päiväystä". Sitä välillä elämässä tapahtuu toisille.

• Anonyymi
      UUSI

No kyllä tulee nykyään kiinnitettyä enemmän huomiota minkä näköisenä tuolla liikkuu, mutta onhan sitä ulkonäössä vielä tekemistä. Sinkkujen maailma on brutaalin raadollinen paikka.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      127
      3461
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      84
      1805
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1581
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1059
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe