Yli puolet Ukrainalaisista haluaa sodan loppuvan.

Anonyymi-ap

Toivon todellakin että niin tapahtuu.
He ovat kärsineet jo tarpeeksi.
Seuraavaksi onkin syytä järjestää Presidentin vaalit Ukrainassa.Vaalit olisi pitänyt olla jo keväällä.

14

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jep. Ensin pitää vain ohjata putinatsit kotiin vaihtamaan valta siellä.

• Anonyymi

Jep, demokratiaa ei tarvita mihinkään jos on putinatsit ohjaamatta ja jos niitä ei "ohjata" niin ei tarvita vaaleja, äänestyksiä eikä muutakaan demokraattista hömppää.

• Anonyymi kirjoitti:

Jep, demokratiaa ei tarvita mihinkään jos on putinatsit ohjaamatta ja jos niitä ei "ohjata" niin ei tarvita vaaleja, äänestyksiä eikä muutakaan demokraattista hömppää.

Jos demokratia sinulle tärkeä -Klovni Zelenski myös aikaa on loppunut 7 kk sitten
        tiedä sanot Ukraina on sota
        2 maailma sota Englanti ollut 2 eri pääministeri -Ranska 3 eri pääministeri

• Anonyymi

Ei missään tapauksessa, mölähtää pian A. Stubb.

• Anonyymi

Z myös sanoo ettei missään tapauksessa saa lopettaa sotaa eikä aariakaan saa luovuttaa maata ja Stup nyökyttelee vieressä...

• Anonyymi

Vaalit on alkuvuodesta 2025 presidentin valitsee usa🤣

• Anonyymi

Ei Ukrainan valtakunnan kansleri (Z) anna vaaleja pitää !

• Anonyymi

Eihän se hullu rahan ahne juutalainen anna vaaleja järjestää... ei vaikka kausi on loppunut puolivuotta sitten .

• Anonyymi

Tuhansia Miljardeja jo saanut rahaa,aika hyvä bisnes !
        Miksei ne Venäläiset ammu sitä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuhansia Miljardeja jo saanut rahaa,aika hyvä bisnes !
        Miksei ne Venäläiset ammu sitä ?

Toivotaan että joku ojus osuu zelensyyn ennen kun Trump lopettaa sodan !
        On se niin kallliksi suomelle tullut että on väärin jos se jää henkiin !

• Anonyymi

Yli puolet Suomalaisista ei halua Ukrainan sodan loppuvan,vaan ne haluaa ottaa velkaa laisää ja lähettää aseita ja rahaa lisää sinne sodan kiihdyttämiseen.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

Kansan toiveilla tai kärsimyksen määrällä ei valitettavasti ole merkitystä. Tämä on nähty esimerkiksi Irakin ja Afganistanin sodissa. Jos kärsimys loppuu niin myös aseiden myynti alkaa vähentyä. Poliitikot ovat julmia ja mieltyneitä asekauppaan.

• Anonyymi

Henkilökohtaisesti sota on silti koskettanut vain 1-2 %:a ukrainalaisista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe