Toivon todellakin että niin tapahtuu.
He ovat kärsineet jo tarpeeksi.
Seuraavaksi onkin syytä järjestää Presidentin vaalit Ukrainassa.Vaalit olisi pitänyt olla jo keväällä.
Yli puolet Ukrainalaisista haluaa sodan loppuvan.
14
198
Vastaukset
- Anonyymi
Jep. Ensin pitää vain ohjata putinatsit kotiin vaihtamaan valta siellä.
- Anonyymi
Jep, demokratiaa ei tarvita mihinkään jos on putinatsit ohjaamatta ja jos niitä ei "ohjata" niin ei tarvita vaaleja, äänestyksiä eikä muutakaan demokraattista hömppää.
Anonyymi kirjoitti:
Jep, demokratiaa ei tarvita mihinkään jos on putinatsit ohjaamatta ja jos niitä ei "ohjata" niin ei tarvita vaaleja, äänestyksiä eikä muutakaan demokraattista hömppää.
Jos demokratia sinulle tärkeä -Klovni Zelenski myös aikaa on loppunut 7 kk sitten
tiedä sanot Ukraina on sota
2 maailma sota Englanti ollut 2 eri pääministeri -Ranska 3 eri pääministeri
- Anonyymi
Ei missään tapauksessa, mölähtää pian A. Stubb.
- Anonyymi
Z myös sanoo ettei missään tapauksessa saa lopettaa sotaa eikä aariakaan saa luovuttaa maata ja Stup nyökyttelee vieressä...
- Anonyymi
Vaalit on alkuvuodesta 2025 presidentin valitsee usa🤣
- Anonyymi
Ei Ukrainan valtakunnan kansleri (Z) anna vaaleja pitää !
- Anonyymi
Eihän se hullu rahan ahne juutalainen anna vaaleja järjestää... ei vaikka kausi on loppunut puolivuotta sitten .
- Anonyymi
Tuhansia Miljardeja jo saanut rahaa,aika hyvä bisnes !
Miksei ne Venäläiset ammu sitä ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhansia Miljardeja jo saanut rahaa,aika hyvä bisnes !
Miksei ne Venäläiset ammu sitä ?Toivotaan että joku ojus osuu zelensyyn ennen kun Trump lopettaa sodan !
On se niin kallliksi suomelle tullut että on väärin jos se jää henkiin !
- Anonyymi
Yli puolet Suomalaisista ei halua Ukrainan sodan loppuvan,vaan ne haluaa ottaa velkaa laisää ja lähettää aseita ja rahaa lisää sinne sodan kiihdyttämiseen.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Kansan toiveilla tai kärsimyksen määrällä ei valitettavasti ole merkitystä. Tämä on nähty esimerkiksi Irakin ja Afganistanin sodissa. Jos kärsimys loppuu niin myös aseiden myynti alkaa vähentyä. Poliitikot ovat julmia ja mieltyneitä asekauppaan.
- Anonyymi
Henkilökohtaisesti sota on silti koskettanut vain 1-2 %:a ukrainalaisista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628