Kotiisi ikkunoihin valaistua joulutähteä jouluvaloja kynttelikköä ja aiotko laittaa joulukuusen vaikka olet sinkku ja onko jotain muita joulu aiheisia juttuja minkä teet kotonasi
Sinkkunainen aiotko laittaa
20
188
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oli jo mutta poistuikin jo osa, ja loputkin kohta.
- AnonyymiUUSI
Tähteä en laita, kun mulla ei sellaista ole. Annoin sen, joka mulla oli, äidilleni joku vuosi sitten, enkä nyt ole aikeissa ostaa uutta. Kyntelikköä en laita, sillä tän asunnon ikkunat ei ole oikein niille hyvät. Muunlaisia jouluvaloja laitan ja joulukuusen tietysti. En tosin laita oikeaa kuusta, sillä mun mielestä siitä on ihan liikaa riesaa kaikissa vaiheissa. Sitä en tosin tajua yhtään, että mitä ihmettä tällä asialla muka on sinkkuden kanssa. Mä elän ihan normaalia elämää, jollaista eläisin parisuhteessakin, enkä mitään sitku elämää.
- AnonyymiUUSI
Mut kummiskin toivot olispa oma mies mutta joo sinkku voi olla laittamatta mitään ja jos laittaa niin kaipaisi kotiinsa sitä omaa kumppania mutta eikö hyvä tietää miten sinkkunaiset laittaa kotinsa jouluna
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mut kummiskin toivot olispa oma mies mutta joo sinkku voi olla laittamatta mitään ja jos laittaa niin kaipaisi kotiinsa sitä omaa kumppania mutta eikö hyvä tietää miten sinkkunaiset laittaa kotinsa jouluna
Pieleen meni. En mieti moisia. Jos sopiva löytyy, niin ok, mutta ei tosiaan kuulu haaveisiini. Perheellinenkin voi olla laittamatta yhtään mitään. Ei tuo liity mitenkään siihen onko sinkku vai ei. Itse en viimeksi parisuhteessa ollessani tehny mitään joulun eteen. Se nyt oli ihan turhaa. Aloin laittaa kun erosin ja tuntui kivalta laittaa itselle joulu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Välis, sun tapaista miestä varten olisi eteisessä karhunraudat odottamassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Välis, sun tapaista miestä varten olisi eteisessä karhunraudat odottamassa.
Mutta ei puhuttu väliksestä mitään vaan sinun siitä herra oikeasta eli tulevasta miehestäsi ja rakkaastasi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pieleen meni. En mieti moisia. Jos sopiva löytyy, niin ok, mutta ei tosiaan kuulu haaveisiini. Perheellinenkin voi olla laittamatta yhtään mitään. Ei tuo liity mitenkään siihen onko sinkku vai ei. Itse en viimeksi parisuhteessa ollessani tehny mitään joulun eteen. Se nyt oli ihan turhaa. Aloin laittaa kun erosin ja tuntui kivalta laittaa itselle joulu.
Ei mennyt ja tiedät sen sisimmässäsi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mennyt ja tiedät sen sisimmässäsi
Kyllä meni, tiedän sen sisimmässäni. Yhden tietyn voisin ottaa ja rehellisesti sanoen muilla ei tössä kohtaa ole oikein mitään jakoa. Miesistä en haaveile yleisellä tasolla yhtään. Tasan yksi kelpaisi ja muut saavat mennä menojaan.
- AnonyymiUUSI
Joulu on jo pilalla.
- AnonyymiUUSI
Mulla on kaverin synttärit sillon.
- AnonyymiUUSI
En laita joulua tänä vuonna.
- AnonyymiUUSI
kun sotkussa kaikki musiikkijututkin... kun ojoku Qwstern Digiralkinlewvyllw joitain talteen.
- AnonyymiUUSI
HMM.. NIIIN TIETOKOKEDDSA LYHNTERT
WS = Western Difital
AMS= avancedmierocisea
HP hwqlwtt-pakakaecs. - AnonyymiUUSI
Tietenkin valoketju ikkunaan. Yksi deitti antaa metsäpalastaan kuusen. Saan valita. Joululiinoja laitan ja ovikoristeen ostin. Pienen kinkunkin kun omaisia tulee yhdelle aterialle. Muuten vietän yksin joulun ja katselen siinä sitten ympärilleni.
- AnonyymiUUSI
Miten sinkkuus vaikuttaa joulukoristeluun?
- Sheena- AnonyymiUUSI
Jos on mies, sen voi hirttää joulukuuseen.
- AnonyymiUUSI
Ostan otsalampun, paljettipukuisena huitasen lilan huivin kaulaan ja avaan sälekaihtimet.
Se on siin sit.
Katselen tähtitaivaalle ja ulkona lumihiutaleet hei leijaavat alas.
Vilma
Eiku. Kyllä kohta on otettava rekvisiittaa ja ripusteltava jotain viitteeksi.
Mulla on rautainen ikikuusi a la Pentik.
Tekisi mieli mennä laulamaan Hoosiannaa. Tuosta on vuosia.- AnonyymiUUSI
Jos olet heppatyttö voit laulaa Horseannaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet heppatyttö voit laulaa Horseannaa.
Ettei vaan olis heppamattilan jaana
- AnonyymiUUSI
nuudelipaketti kattilassaakeitettynä herkkuateriamme,illallinen
minulla... hitto.. etsittäbää kunjohonkinWesternDifitalin levyllrr----
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887