Sinkkunainen aiotko laittaa

Anonyymi-ap

Kotiisi ikkunoihin valaistua joulutähteä jouluvaloja kynttelikköä ja aiotko laittaa joulukuusen vaikka olet sinkku ja onko jotain muita joulu aiheisia juttuja minkä teet kotonasi

20

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Oli jo mutta poistuikin jo osa, ja loputkin kohta.

• Anonyymi
      UUSI

Tähteä en laita, kun mulla ei sellaista ole. Annoin sen, joka mulla oli, äidilleni joku vuosi sitten, enkä nyt ole aikeissa ostaa uutta. Kyntelikköä en laita, sillä tän asunnon ikkunat ei ole oikein niille hyvät. Muunlaisia jouluvaloja laitan ja joulukuusen tietysti. En tosin laita oikeaa kuusta, sillä mun mielestä siitä on ihan liikaa riesaa kaikissa vaiheissa. Sitä en tosin tajua yhtään, että mitä ihmettä tällä asialla muka on sinkkuden kanssa. Mä elän ihan normaalia elämää, jollaista eläisin parisuhteessakin, enkä mitään sitku elämää.

• Anonyymi
        UUSI

Mut kummiskin toivot olispa oma mies mutta joo sinkku voi olla laittamatta mitään ja jos laittaa niin kaipaisi kotiinsa sitä omaa kumppania mutta eikö hyvä tietää miten sinkkunaiset laittaa kotinsa jouluna

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mut kummiskin toivot olispa oma mies mutta joo sinkku voi olla laittamatta mitään ja jos laittaa niin kaipaisi kotiinsa sitä omaa kumppania mutta eikö hyvä tietää miten sinkkunaiset laittaa kotinsa jouluna

Pieleen meni. En mieti moisia. Jos sopiva löytyy, niin ok, mutta ei tosiaan kuulu haaveisiini. Perheellinenkin voi olla laittamatta yhtään mitään. Ei tuo liity mitenkään siihen onko sinkku vai ei. Itse en viimeksi parisuhteessa ollessani tehny mitään joulun eteen. Se nyt oli ihan turhaa. Aloin laittaa kun erosin ja tuntui kivalta laittaa itselle joulu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Välis, sun tapaista miestä varten olisi eteisessä karhunraudat odottamassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Välis, sun tapaista miestä varten olisi eteisessä karhunraudat odottamassa.

Mutta ei puhuttu väliksestä mitään vaan sinun siitä herra oikeasta eli tulevasta miehestäsi ja rakkaastasi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pieleen meni. En mieti moisia. Jos sopiva löytyy, niin ok, mutta ei tosiaan kuulu haaveisiini. Perheellinenkin voi olla laittamatta yhtään mitään. Ei tuo liity mitenkään siihen onko sinkku vai ei. Itse en viimeksi parisuhteessa ollessani tehny mitään joulun eteen. Se nyt oli ihan turhaa. Aloin laittaa kun erosin ja tuntui kivalta laittaa itselle joulu.

Ei mennyt ja tiedät sen sisimmässäsi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mennyt ja tiedät sen sisimmässäsi

Kyllä meni, tiedän sen sisimmässäni. Yhden tietyn voisin ottaa ja rehellisesti sanoen muilla ei tössä kohtaa ole oikein mitään jakoa. Miesistä en haaveile yleisellä tasolla yhtään. Tasan yksi kelpaisi ja muut saavat mennä menojaan.

• Anonyymi
      UUSI

Joulu on jo pilalla.

• Anonyymi
      UUSI

Mulla on kaverin synttärit sillon.

• Anonyymi
      UUSI

En laita joulua tänä vuonna.

• Anonyymi
      UUSI

kun sotkussa kaikki musiikkijututkin... kun ojoku Qwstern Digiralkinlewvyllw joitain talteen.

• Anonyymi
      UUSI

HMM.. NIIIN TIETOKOKEDDSA LYHNTERT

WS = Western Difital
      AMS= avancedmierocisea
      HP hwqlwtt-pakakaecs.

• Anonyymi
      UUSI

Tietenkin valoketju ikkunaan. Yksi deitti antaa metsäpalastaan kuusen. Saan valita. Joululiinoja laitan ja ovikoristeen ostin. Pienen kinkunkin kun omaisia tulee yhdelle aterialle. Muuten vietän yksin joulun ja katselen siinä sitten ympärilleni.

• Anonyymi
      UUSI

Miten sinkkuus vaikuttaa joulukoristeluun?

- Sheena

• Anonyymi
        UUSI

Jos on mies, sen voi hirttää joulukuuseen.

• Anonyymi
      UUSI

Ostan otsalampun, paljettipukuisena huitasen lilan huivin kaulaan ja avaan sälekaihtimet.
      Se on siin sit.
      Katselen tähtitaivaalle ja ulkona lumihiutaleet hei leijaavat alas.
      Vilma
      Eiku. Kyllä kohta on otettava rekvisiittaa ja ripusteltava jotain viitteeksi.
      Mulla on rautainen ikikuusi a la Pentik.
      Tekisi mieli mennä laulamaan Hoosiannaa. Tuosta on vuosia.

• Anonyymi
        UUSI

Jos olet heppatyttö voit laulaa Horseannaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet heppatyttö voit laulaa Horseannaa.

Ettei vaan olis heppamattilan jaana

• Anonyymi
      UUSI

nuudelipaketti kattilassaakeitettynä herkkuateriamme,illallinen

minulla... hitto.. etsittäbää kunjohonkinWesternDifitalin levyllrr----

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3537
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1835
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1611
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1352
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1194
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      108
      1162
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      915
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe