Olisiko nainen mukavaa kun löytäisit

Anonyymi-ap

ikioman miehen jota saisit passata ja palvella esimerkiksi siivous ruoanlaitto seksi ym ym ym pitäisit miehen tyytyväisenä

57

352

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

🤮🤮🤮

• Anonyymi
      UUSI

Yöks. Parisuhde toki olis kiva, mutta jätetään siitä pois nuo passaamiset ja palvelemiset. Siivoukset ja ruoanlaitot tasan 50/50, niin sitten on hyvä. Mikään ei karkota mua tehokkaammin kuin passuuttaminen.

• Anonyymi
        UUSI

Semmosta se on parisuhteessa kumpikin auttaa toinen toisiaan ihan omasta halustaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Semmosta se on parisuhteessa kumpikin auttaa toinen toisiaan ihan omasta halustaan

Huomaa, että et ole ollut psrisuhteessa. Passuuttaminen ei koskaan tapahdu sen passaajan omasta halusta.

• Anonyymi
      UUSI

oliaitko hiton iloinen jos wet olisi ikinä syntynytkään. minä oliain.

mutta niinjoku niin lecy Western Difitalin juttu omacachepystyy palauttamaan kyllä
      SR aeowewDW WXPWERS.

• Anonyymi
      UUSI

Voi välis 🤭 Ehkä sinä joskus vielä opit edes alkeet naisista, nyt ne ei ole sinulla ollenkaan hallussa.

• Anonyymi
        UUSI

Kuka on puhunut väliksestä mitään vaan mitä aloittaja kysyikään

• Anonyymi
      UUSI

Kammottava ajatus minkä tajuaisit kysymättäkin, ellet olisi Suomen tyhmin mies.

• Anonyymi
      UUSI

Mä inhoan niin sydämeni pohjasta siivoamista ja ruoanlaittoa, että ei kiitos.

• Anonyymi
      UUSI

Hommahan menee niin, että myös miehen pitäisi pitää minut tyytyväisenä. Mua ei kiinnosta pitää ketään tyytyväisenä, ellen ole myös itse tyytyväinen. Se, että mä olisin tyytyväinen, taas ei onnistu, jos mun pitäisi passata ja palvella ketään. Siivoaminen ja ruoanlaitto vähentävät tyytyväisyyttäni, joten ne loppuvat hyvin nopeasti, jollei toinen osallistu niihin yhtälailla ja yhtä suurella panoksella.

• Anonyymi
        UUSI

Sä kun aina kerjäät täällä leivonnaisia, niin jäin oikein miettimään, että millä ilveellä mut sais leipomaan. Mä leivon synttäreille ja sen teen ihan mielelläni, mutta siinäpä se aikalailla on. Mä en kertakaikkiaan keksi mitä sellaista toinen voisi tehdä, että mua kiinnostaisi leipoa. Jos mä laitan ruokaa, niin odotan toisen laittavan yhtä usein ruokaa ja jos toinen laittaisi aina jotain eineksiä tai puolivalmisteita, niin mun intoni laittaa ruokaa loppuisi siihen. Sen, että minä laitan ruokaa voi siis korvata sillä, että toinenkin laittaa yhtälailla ruokaa, ihan alusta saakka, ilman puolivalmisteita. Mutta tuo leipominen on paljon hankalampi juttu. Mua ei itseäni kiinnosta mitkään leipomukset. Mä en syö niitä. Siihen ei siis auta se, että mies leipoisi vuorollaan. Mä en saisi mitään iloa irti hänen leipomuksistaan, joten se ei yhtään lisäisi mun mielenkiintoani leipoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä kun aina kerjäät täällä leivonnaisia, niin jäin oikein miettimään, että millä ilveellä mut sais leipomaan. Mä leivon synttäreille ja sen teen ihan mielelläni, mutta siinäpä se aikalailla on. Mä en kertakaikkiaan keksi mitä sellaista toinen voisi tehdä, että mua kiinnostaisi leipoa. Jos mä laitan ruokaa, niin odotan toisen laittavan yhtä usein ruokaa ja jos toinen laittaisi aina jotain eineksiä tai puolivalmisteita, niin mun intoni laittaa ruokaa loppuisi siihen. Sen, että minä laitan ruokaa voi siis korvata sillä, että toinenkin laittaa yhtälailla ruokaa, ihan alusta saakka, ilman puolivalmisteita. Mutta tuo leipominen on paljon hankalampi juttu. Mua ei itseäni kiinnosta mitkään leipomukset. Mä en syö niitä. Siihen ei siis auta se, että mies leipoisi vuorollaan. Mä en saisi mitään iloa irti hänen leipomuksistaan, joten se ei yhtään lisäisi mun mielenkiintoani leipoa.

Eli sinusta ei saisi vaimoa etkä olisi lapsillesi kovin hyvä äiti sinä et lapsillesi ruokaa tekisi etkä huolehtisi heistä eli kysymys millainen äiti ja vaimo olisit eli millainen nainen oikein olet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinusta ei saisi vaimoa etkä olisi lapsillesi kovin hyvä äiti sinä et lapsillesi ruokaa tekisi etkä huolehtisi heistä eli kysymys millainen äiti ja vaimo olisit eli millainen nainen oikein olet

Sinä olisit kammottava isä. Lapset otettaisiin nopeasti huostaan sinunlaiselta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen lapselleni erittäin hyvä äiti. Häntä eivät kiinnosta pullat yhtään sen enempää kuin minuakaan. Huolehtiminen ja pullat eivät ole synonyymejä. Mä toteaisin, että sinä olisit todella huono puoliso ja isä. Pasauttaisit jatkuvasti ja opettaisit lapsenkin passauttamaan äitiään. Et välitä yhtään vaimosi viihtyvyydestä ja olet vielä näiden juttujesi perusteella väkivaltainenkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olisit kammottava isä. Lapset otettaisiin nopeasti huostaan sinunlaiselta.

Välishän on sanonut, että hän antaisi itse heti lapsensa sossun huostaan, jos näiden äiti kuolisi. Ei tuollaisen kanssa siis yksikään vastuullinen edes harkitsisi lasten tekemistä, kun ei isä lapsistaan yhtään välittäisi. Omasta kuolemastaan ei ikinä tiedä, mutta sen tietäisi, että mies ei lapsista edes yrittäisi huolehtia, jos näiden äiti kuolee. Noihin Väliksen "huono äiti" juttuihin kannaattaa siis ymmärtää suhtautua niin, että siinä kirjoittaa ihminen, joka ei tajua vanhemmuudesta tuon taivaallista.

• Anonyymi
      UUSI

Työn alla, työn alla, mutta ei palstalla. Ei kiitos enää sellaisia ihmisiä, jotka tykkäävät kierrellä ja kaarrella eivätkä saa kirjoitettua asiasta suoraan.

• Anonyymi
      UUSI

Passattava ja palveltava mies on niin äärimmäisen epäseksikäs olento, että tuo yhtälö olis mahdoton. Mä en ikinä haluaisi seksiä tuollaisen miehen kanssa. Täydellinen halujentappaja.

• Anonyymi
        UUSI

Sama. Vaikka aloituksessa kuvattu loisijamies olisi maailman ainoa, jäisi suhde syntymättä.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi parisuhteessa et tee mitään miksi et hoida kotiasi miksi et huolehdi miehestäsi ja lapsistasi miksi jos joudut vaihtaan esim likaiset pyyhkeet puhtaisiin niin miksi aina täytyy tehdä vastapalvelus

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi parisuhteessa et tee mitään miksi et hoida kotiasi miksi et huolehdi miehestäsi ja lapsistasi miksi jos joudut vaihtaan esim likaiset pyyhkeet puhtaisiin niin miksi aina täytyy tehdä vastapalvelus

Minä teen parisuhteessa tasan saman kuin sinkkunakin. En minä ala toista aikuista ihmistä palvella. Jos haluan hoidettavan lemmikin, niin hankin lemmikin, en miestä. Mies joka on passattava kakara, on totaalisen epäseksikäs olento janka kanssa ei todellakaan tee mieli seksiä. On muuten yksi yleisimmistä erojen syistä tuo, että mies heittäytyy parisuhteessa passattavaksi mieslapseksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"miksi aina täytyy tehdä vastapalvelus"

Ei vastapalvelusta, vaan oma osansa. Esimerkiksi jos syöjiä on kaksi, niin ruokaa pitää myös tehdä isompia määriä, sillä sitä syödään enemmän. Miehen homma on tehdä siitä ruoasta puolet tai olla syömättä sitä minkä olen tehnyt. Jos tein annoksen, joka itselleni kestäisi pari päivää, mutta miehen syömisen takia se kestää vain päivän, niin mies laittaa sitten sen seuraavan päivän ruoan. Sen syödyn tilalle tehtävän ruoan pitää olla yhtä laadukasta ja siihen tulee käyttää sama määrä vaivaa, tai muuten sen syömään joutuminen alkaa vain vituttaa.Matematiikka ei taida olla Välis sun vahvin lajisi, eikä looginen ajattelukaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä teen parisuhteessa tasan saman kuin sinkkunakin. En minä ala toista aikuista ihmistä palvella. Jos haluan hoidettavan lemmikin, niin hankin lemmikin, en miestä. Mies joka on passattava kakara, on totaalisen epäseksikäs olento janka kanssa ei todellakaan tee mieli seksiä. On muuten yksi yleisimmistä erojen syistä tuo, että mies heittäytyy parisuhteessa passattavaksi mieslapseksi.

Miksi olet sinkku ja miksiköhän pysyt sinkkuna

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet sinkku ja miksiköhän pysyt sinkkuna

Mä en ole sinkku, vaan parisuhteessa, ollut viimeisen 15-vuotta. Kokkaava mies on seksikäs, samoin siivoava mies ja tiskaava mies. Kaikkia noita tejevä mies on superseksikäs ja siksi parisuhteeni seksielämä onkin yhä vain erinomaista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ole sinkku, vaan parisuhteessa, ollut viimeisen 15-vuotta. Kokkaava mies on seksikäs, samoin siivoava mies ja tiskaava mies. Kaikkia noita tejevä mies on superseksikäs ja siksi parisuhteeni seksielämä onkin yhä vain erinomaista.

Tämän miehen kanssa on uskaltanut jopa lisääntyä. Hän ei heittäydy yhdeksi lapsista, eikä opeta lapsia huonoille tavoille, passattaviksi.

Mä voin henkilökohtaisella tasolla allekirjoittaa tuon yleisen tutkimustuloksen, että passattava mies muuttuu epäseksuaaliseksi olennoksi naisen mielessä. Eksäni kohdalla kävi juuri noin aikanaan. Hän muutti suoraan äitinsä helmoista yhteen kanssani ja hänet oli opetettu passauttamaan. Siinä kävin varsin pian niin, että en mä nähnyt häntä enää miehenä ja potentiaalisena seksikumppanina, vaan rasittavana kakarana ja riesana, joka vain tuhlasi mun vapaa-aikaani omiin tarpeisiinsa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vastapalvelusta, vaan oma osansa. Esimerkiksi jos syöjiä on kaksi, niin ruokaa pitää myös tehdä isompia määriä, sillä sitä syödään enemmän. Miehen homma on tehdä siitä ruoasta puolet tai olla syömättä sitä minkä olen tehnyt. Jos tein annoksen, joka itselleni kestäisi pari päivää, mutta miehen syömisen takia se kestää vain päivän, niin mies laittaa sitten sen seuraavan päivän ruoan. Sen syödyn tilalle tehtävän ruoan pitää olla yhtä laadukasta ja siihen tulee käyttää sama määrä vaivaa, tai muuten sen syömään joutuminen alkaa vain vituttaa.Matematiikka ei taida olla Välis sun vahvin lajisi, eikä looginen ajattelukaan.

Mikä nainen olet sinkku ja sinkkuna pysyt eli mies keittää kahvit ihan sama keittääkö yhdelle kahdelle kymmenelle ihan se ja sama ainoa mitä mies miettii toivottavasti riittää sinulle mutta sinä keität vain itsellesi jos sinä keität miehellesi kahvia niin vastapalveluksia joutuu tekemään ja rahaa antaa ja vuoden märmätys sinä keitit kahvit voi voi sentään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä nainen olet sinkku ja sinkkuna pysyt eli mies keittää kahvit ihan sama keittääkö yhdelle kahdelle kymmenelle ihan se ja sama ainoa mitä mies miettii toivottavasti riittää sinulle mutta sinä keität vain itsellesi jos sinä keität miehellesi kahvia niin vastapalveluksia joutuu tekemään ja rahaa antaa ja vuoden märmätys sinä keitit kahvit voi voi sentään

Mä vastasin jo tuossa edellä, että en ole sinkku vaan parisuhteessa, ollut viimeisen 15 vuotta. Kahvinkeittäminen on hieman erilainen toimenpide kuin ruoanlaitto. Siinä ei esimerkiksi tarvitse pilkkoa yhtään mitään, eikä sekoitella eikä hämmennellä yms. Ruoanlaitto on ilmeisesti sinulle täysin vieras juttu, kun rinnastat sen kahvinkeittoon. Mun vuokseni ei tosin tarvitse kahvia keittää. Mun ei muutenkaan parisuhteessani tarvitse märmätellä yhtään mistään. Me ollaan hyvin samantyylisiä ja ajatellaan samoin mm. nyt näistä kotihommista.

Sinällään hassua on, että mun mieheni ei tiennyt juuri mitään ruoanlaitosta, kun menimme yhteen. Hänessä ja sinussa on kuitenkin sellainen perustavanlaatuinen ero, että hän halusi oppia ja piti itsestäänselvänä, että hänen pitää osallistua kodinhoitoon ja sen askareisiin. Mun ei tarvinut edes alussa koskaan sanoa tai märmättää tästä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näkee että olet vanhempiesi ainoa lapsi ja sinulta puuttuu naisen ja äidin vaistot et osaa olla muiden kanssa kuin äitisi joka hoitaa ja huolehtii sinusta ja nyt kun pitäis selviytyä yksin ilman äiteetä niin et osaa ei tuu yhtään mitään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen muuten myös sellaisen miehen tytär, joka tekee vähintään oman osansa kotitöistä. Nyt kun hän on eläkkeellä, niin hän tekee porukoillani oikeastaan kaikki ruoat ja kantaa päävastuun myös siivoamisesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näkee että olet vanhempiesi ainoa lapsi ja sinulta puuttuu naisen ja äidin vaistot et osaa olla muiden kanssa kuin äitisi joka hoitaa ja huolehtii sinusta ja nyt kun pitäis selviytyä yksin ilman äiteetä niin et osaa ei tuu yhtään mitään

En ole ainoa lapsi, vaan minulla on kaksi sisarusta. Olen myös tunnetusti hyvin huolehtiva ja joidenkin mielestä äidillinen yksilö. Passaaminen on kuitenkin hyvin huonoa kasvatusta ja siinä käy juuri kuvaamallasi tavalla ja sitten ei pärjätä omillaan. Mut on kuitenkin kasvatettu pärjäämään ja osaamaan, samoin mieheni, vaikka toki hänellä oli tuo osaamispuoli vielä hieman hakusessa ennenvliittoamme.. Meille on myös tärkeää opettaa poikamme pärjäämään ja osaamaan itse, ilman passaria ja palvelijaa. Mun miestäni erityisesti ärsyttää se, jos muksut yrittävät passauttaa. Mä osaan ottaa sen rennommin, vaikka en toki passaamaan alakaan.

Miksi minun muuten pitäisi "selviytyä ilman äitiäni"? Ei mun äitini ole missään poissa, vaan ihan elossa vielä ja porskuttaa vahvasti vielä eteenpäin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä vastasin jo tuossa edellä, että en ole sinkku vaan parisuhteessa, ollut viimeisen 15 vuotta. Kahvinkeittäminen on hieman erilainen toimenpide kuin ruoanlaitto. Siinä ei esimerkiksi tarvitse pilkkoa yhtään mitään, eikä sekoitella eikä hämmennellä yms. Ruoanlaitto on ilmeisesti sinulle täysin vieras juttu, kun rinnastat sen kahvinkeittoon. Mun vuokseni ei tosin tarvitse kahvia keittää. Mun ei muutenkaan parisuhteessani tarvitse märmätellä yhtään mistään. Me ollaan hyvin samantyylisiä ja ajatellaan samoin mm. nyt näistä kotihommista.

Sinällään hassua on, että mun mieheni ei tiennyt juuri mitään ruoanlaitosta, kun menimme yhteen. Hänessä ja sinussa on kuitenkin sellainen perustavanlaatuinen ero, että hän halusi oppia ja piti itsestäänselvänä, että hänen pitää osallistua kodinhoitoon ja sen askareisiin. Mun ei tarvinut edes alussa koskaan sanoa tai märmättää tästä.

Mielikuvitus mies ei ole oikea mies ja mielikuvitus parisuhde ei ole suhde ja voi vauvaa joutuu pilppomaan sipulin tai laittaan 5 perunaa kattilaan ja vettä ja joutuu JOUTUU LAITTAMAAN perunat kiehumaan niin mikä poru ja show sinä joudut tekeen ruokaa tai töitä mikä poru ja itku ja raivoaminen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mielikuvitus mies ei ole oikea mies ja mielikuvitus parisuhde ei ole suhde ja voi vauvaa joutuu pilppomaan sipulin tai laittaan 5 perunaa kattilaan ja vettä ja joutuu JOUTUU LAITTAMAAN perunat kiehumaan niin mikä poru ja show sinä joudut tekeen ruokaa tai töitä mikä poru ja itku ja raivoaminen

Sinun jutuissasi seikkailevst mielikuvitusmies. Minun mieheni on oikea, lihaa ja verta.

Miksi sinä muuten kaipaan naista paapomaan sinua, kun kerta tykkäät noin ruoanlaitosta? Luulisi juttusi perusteella, että sinä hoidat oikein mielelläsi talouden koko ruokahuollon. Vai kuvaatkp sinä itseäsi tuolla: "voi vauvaa joutuu pilppomaan sipulin tai laittaan 5 perunaa kattilaan ja vettä ja joutuu JOUTUU LAITTAMAAN perunat kiehumaan niin mikä poru ja show sinä joudut tekeen ruokaa tai töitä mikä poru ja itku ja raivoaminen"? Tämä koko aloituksesihan koskee juuri tuota, että olet itse tuollainen "voi vauva", jota pitäisi jonkun passata ja palvella ja kauhea poru ja parkuminen ja räyhä, kun et löydä sellaista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ainoa lapsi, vaan minulla on kaksi sisarusta. Olen myös tunnetusti hyvin huolehtiva ja joidenkin mielestä äidillinen yksilö. Passaaminen on kuitenkin hyvin huonoa kasvatusta ja siinä käy juuri kuvaamallasi tavalla ja sitten ei pärjätä omillaan. Mut on kuitenkin kasvatettu pärjäämään ja osaamaan, samoin mieheni, vaikka toki hänellä oli tuo osaamispuoli vielä hieman hakusessa ennenvliittoamme.. Meille on myös tärkeää opettaa poikamme pärjäämään ja osaamaan itse, ilman passaria ja palvelijaa. Mun miestäni erityisesti ärsyttää se, jos muksut yrittävät passauttaa. Mä osaan ottaa sen rennommin, vaikka en toki passaamaan alakaan.

Miksi minun muuten pitäisi "selviytyä ilman äitiäni"? Ei mun äitini ole missään poissa, vaan ihan elossa vielä ja porskuttaa vahvasti vielä eteenpäin.

Eli äitisi käy tekemässä sinulle ruuat tai käyt äidin luona syömässä ehkä osaat jo ostaa jonkun valmis aterian kaupasta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli äitisi käy tekemässä sinulle ruuat tai käyt äidin luona syömässä ehkä osaat jo ostaa jonkun valmis aterian kaupasta

Ja jos joudut itse yksin menemään kauppaan kun äitisi esim sairaalassa ja äiti antaa sinulle eväs rahaa kun ei nyt pysty tekeen sinulle nyt ruokaa niin mikä poru ja vaadit äidiltäsi vastapalveluksia ja viet äidillesi sairaalaan mikro aterian ja sanot äiti avaa paketti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä ei muuten syödä pelkkää sipulia ja perunaa, että hieman enemmän joutuu tuota vaivaa näkemään. Toki, kun miettii näitä etukäteen, niin homma on helpompaa. Viimeksi lauantaina vietin muutaman tunnin aikaa pilkkoen useamman kilon kasviksia sopiviksi wokkipaloiksi. Kyllä se kummasti helpottaa ja erityisesti nopeuttaa, kun ei tarvitse alkaa pilkkoa juliennesuikaleita, kun porukalla on jo nälkä.

Vaan siis kyllä mä ymmärrän, että sä et tajua mitään oikeasta ruoanlaitosta. Ethän sä syö ikinä muuta kuin makkaraa ja perunaa ja nekin haet aina grilliltä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mun äitini ei ole kauheammin koskaan kokannut. Kyllä se menee toisinpäin ja minä kokkaan äidilleni, jos joku jollekin kokkaa. Äiti on usein ihmetellyt, että miten hänellä on meitä tyttäriä, jotka osaamne laittaa ruokaa ja leipoa, kun hän tosiaan ei ole isommin sitä koskaan tehnyt. Kyllä mutsikin osaa, mutta ei se ole hänen juttunsa. Mä en juuri koskaan syö valmisaterioita. Äitini kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos joudut itse yksin menemään kauppaan kun äitisi esim sairaalassa ja äiti antaa sinulle eväs rahaa kun ei nyt pysty tekeen sinulle nyt ruokaa niin mikä poru ja vaadit äidiltäsi vastapalveluksia ja viet äidillesi sairaalaan mikro aterian ja sanot äiti avaa paketti

Minä hoidan yleensä mutsin kauppareissut, että taas meni ihan pieleen tuo olettamasi. Ja juu, mutsi kyllä haluaa usein valmisaterioita, mutta ei nyt sentään sairaalaan. Tosin onhan ne sairaalaruoat usein sellaisia, että varmasti niitä voisi täydentää noin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä ei muuten syödä pelkkää sipulia ja perunaa, että hieman enemmän joutuu tuota vaivaa näkemään. Toki, kun miettii näitä etukäteen, niin homma on helpompaa. Viimeksi lauantaina vietin muutaman tunnin aikaa pilkkoen useamman kilon kasviksia sopiviksi wokkipaloiksi. Kyllä se kummasti helpottaa ja erityisesti nopeuttaa, kun ei tarvitse alkaa pilkkoa juliennesuikaleita, kun porukalla on jo nälkä.

Vaan siis kyllä mä ymmärrän, että sä et tajua mitään oikeasta ruoanlaitosta. Ethän sä syö ikinä muuta kuin makkaraa ja perunaa ja nekin haet aina grilliltä.

Ai niin ja miksikö minä pilkoin ... koska mun mieheni ei ole mitenkään kauhean kätevä noiden keittiöveisten kanssa. Parempi, että hänellä on kaikki sormet kokonaisina, joten siksi minä pilkon tolleen noita valmiiksi käyttöön. Ruokaa hän osaa niistä jo kyllä sitten tehdä. 😄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä hoidan yleensä mutsin kauppareissut, että taas meni ihan pieleen tuo olettamasi. Ja juu, mutsi kyllä haluaa usein valmisaterioita, mutta ei nyt sentään sairaalaan. Tosin onhan ne sairaalaruoat usein sellaisia, että varmasti niitä voisi täydentää noin.

Isäsi ja äitisikin toivoo löytäisit nyt jonkun miehen et he sais kahdestaankin viettää aikaansa mut tietävät haastavaa on kuka mies huolii tommosen ottaisit siskoistasi mallia heillä on omat perheet niin sinunkin jo aika aikuistua

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Isäsi ja äitisikin toivoo löytäisit nyt jonkun miehen et he sais kahdestaankin viettää aikaansa mut tietävät haastavaa on kuka mies huolii tommosen ottaisit siskoistasi mallia heillä on omat perheet niin sinunkin jo aika aikuistua

He tykkäävät mun miehestäni erittäin paljon ja miksipä eivät pitäisi. Eivät he siis lainkaan toivo, että löytäisin jonkun toisen. Eikä kyllä ole pelkoa, että jonkun toisen huolisin.

Ainoa mikä meni oikein on, että myös siskoillani todella on perhe, kuten minullakin. Isosiskollani on jopa neljä lasta ja toki kotityöt jakava mies myös. Eihän vaativassa asiantuntijatyössä oleva hyvin koulutettu nainen nyt olisi tehnyt neljää lasta, jollei miehensä jakaisi kodinhoitovastuuta tasapuolisesti. He ovat muuten olleet kimpassa kohta 35 vuotta. Siskollani kävi tuuri, kun löysi osallistuvan miehen heti eka yrityksellä. Itse tuli tosiaan tuhlattua aikaa myös sellaiseen passaamista kaivanneeseen yksilöön.

Nuoremmalla siskollani taas on erinomainen ja myös osallistuva vaimo. Menivät pari vuotta sitten naimisiin ja emontoivat tällä hetkellä yhdessä taloa. Lapsia heillä ei ole, vaan huusholli täynnä elikoita. Kyllä he varmasti jossakin kohtaa lastakin toivovat, mutta sattuneista syistä se ei ihan luomuna yhdessä onnistu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin ja miksikö minä pilkoin ... koska mun mieheni ei ole mitenkään kauhean kätevä noiden keittiöveisten kanssa. Parempi, että hänellä on kaikki sormet kokonaisina, joten siksi minä pilkon tolleen noita valmiiksi käyttöön. Ruokaa hän osaa niistä jo kyllä sitten tehdä. 😄

Ja toinen asia ei kinastella enään miksi emme koskaan ole mistään asiasta samaa mieltä tai puhuta joskus kivojakin toisistamme ettei aina kinastella ja miksi meillä aina menee riidaksi jutut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja toinen asia ei kinastella enään miksi emme koskaan ole mistään asiasta samaa mieltä tai puhuta joskus kivojakin toisistamme ettei aina kinastella ja miksi meillä aina menee riidaksi jutut

En minä tiedä mikä tarve sinulla on kinata. Minä en ole kinannut, vaan hyvin rauhalliseti vain oikonutvsinun asiavirheitäsi, samaan tapaan kuin lapsia kasvatetaan. Pysynyt rauhallisena ja korjannut ystävällisesti, kun toinen tekee virheen ja sitä vähän kiukuttaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

He tykkäävät mun miehestäni erittäin paljon ja miksipä eivät pitäisi. Eivät he siis lainkaan toivo, että löytäisin jonkun toisen. Eikä kyllä ole pelkoa, että jonkun toisen huolisin.

Ainoa mikä meni oikein on, että myös siskoillani todella on perhe, kuten minullakin. Isosiskollani on jopa neljä lasta ja toki kotityöt jakava mies myös. Eihän vaativassa asiantuntijatyössä oleva hyvin koulutettu nainen nyt olisi tehnyt neljää lasta, jollei miehensä jakaisi kodinhoitovastuuta tasapuolisesti. He ovat muuten olleet kimpassa kohta 35 vuotta. Siskollani kävi tuuri, kun löysi osallistuvan miehen heti eka yrityksellä. Itse tuli tosiaan tuhlattua aikaa myös sellaiseen passaamista kaivanneeseen yksilöön.

Nuoremmalla siskollani taas on erinomainen ja myös osallistuva vaimo. Menivät pari vuotta sitten naimisiin ja emontoivat tällä hetkellä yhdessä taloa. Lapsia heillä ei ole, vaan huusholli täynnä elikoita. Kyllä he varmasti jossakin kohtaa lastakin toivovat, mutta sattuneista syistä se ei ihan luomuna yhdessä onnistu.

Hienoa että siskoillasi menee hyvin ja että ovat löytäneet hyvät puolisot ja hienoa että sinullakin menee hyvin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että siskoillasi menee hyvin ja että ovat löytäneet hyvät puolisot ja hienoa että sinullakin menee hyvin

Minusta se tosiaan on hienoa, vaikkakaan en usko hetkeäkään sen olevan oikeasti sinusta hyvä juttu. Juurihan sä olet viestitolkulla kiukutellut, mollannut ja yrittänyt väheksyä, kun et saanut haluamiasi vastauksia.

• Anonyymi
      UUSI

Kauhean vanhanaikainen käsitys naisen asemesta parisuhteessa. 😂

Harvempi nainen enää suostuu olemaan rätti jota huushollissa käytetään. Mikä on hyvä niin. Ei kuulu kummankaan olla mikään tsuppari. Tilapäiset tilanteet toisen pystymättä on ihan ok, mutta tapana palvelu ei kuulosta reilulle. Molemmilla pitäisi olla mahdollista saada kumppanista apuja, niin ettei toinen kuormitu ja kanna yksin koko kuormaa. Etenkään jatkuvasti.

Entinen Eivori

• Anonyymi
      UUSI

kyllä on miljonääri jos on käteistä rahaa yli 29 eutoa ikinä rahaa käytössä toisaaltaaika paljonb kaurrabyt tuetijibehyttyuhib,,,

• Anonyymi
      UUSI

Vais se niin, no saisinko minä siitä seksistä sitten itse jotakin?

• Anonyymi
        UUSI

Orgasmin monia orgasmeja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Orgasmin monia orgasmeja

En usko tähän visioon

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En usko tähän visioon

Se ei ole uskon asia vaan sen tai niitä vaan saa ja ihana olo siihen on totuttava

• Anonyymi
      UUSI

Mikähän aloituksen taustalla on?
      Jos mies ihan oikeasti unelmoi kuvailemasta naisesta, onko kyse jostain äitisyndroomasta.
      Kun äitikin on piikonut, niin teoreettisen vaimokandidaatinkin tulee piikkarit, kenties enemmänkin.
      Rahoittaa ja varustaa koko elämä.
      Eli tähtääkö mies pullahiireksi.
      Vilma
      Osaan olla huomaavainen, mutta työnjako menee niin, että kotona tehdään, mitä paremmin osataan ja tykätään tehdä ja mitä äiti ei ole opettanut, niin se on opeteltava.
      Suuren karhunpalveluksen nainen tekee, jos mies ei osaa tai halua tehdä mitään ja yhteiseloon tulee sairaus tai ero.
      Siinä mammanpoika on tumput suorana ja kenties lapset.

• UUSI

Joka naisen unelma, passattava sohvaperuna?

• Anonyymi
        UUSI

Näin Väliksen haaveissa. Väliksen jutuista huokuu vielä läpi se, että kyseinen mies ei kävisi edes töissä, sillä arki- ja työpäivät ovat selvästi hänelle täysin tuntematon käsite. Hänen jutuissaan mennään jatkuvasti sinne ja tuonne sekunnin varoitusajalla ja keskellä päivää milloin sattuu.

• UUSI

No todellakin voi. 😄

• Anonyymi
      UUSI

Jos molemmat inhoavat kotitöitä yhtä paljon, niin erityisesti silloin on tärkeää jakaa työt tasan. Jos taas toinen tykkää, niin silloin hän saa minun puolestani halutessaan hoitaa vaikka ne kaikki. Kotitöiden määrä ei saa parisuhteessa kasvaa sinkkuajoista (sellaisella, joka ei niistä tykkää), jos haluaa sen suhteen kestävän. Yksi iso juttu on tietenkin, että kannattaa valita kumppani, jonka standardit vaikka siivoamisen suhteen ovat suht samat kuin itsellä. Jos noissa on iso ero, niin kränää tulee väistämättä.

• Anonyymi
      UUSI

kumpa Sin¨äkin joskus löytäisitoman mikro-pippelisi.

noniin sarkasmit ja... oli räekeää laittaa sääkuvien johro paikoilleen... jorain 10cm näyttääöisi että lunta tullur

• Anonyymi
      UUSI

Mukavaa ja mukavaa. Kyllähän sitä haluaa omalle rakkaalleen olla mieliksi. Mutta jos hän vaan pökköttää sohvalla niin kyllä mua vois alkaa vtuttaan. Semmonen normisti osallistuva ois aika hyvä varmaa

• Anonyymi
        UUSI

Eli jos pötköttää sohvalla kun keität kahvit niin se jurppii vaik kun menette mökille niin se kantaa autoon tavarat ja autosta mökkiin eli auttaahan se sinua kun kantaa mökki juttunne

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      120
      3285
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      75
      1735
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1461
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      49
      1270
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      91
      1145
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      85
      1045
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      62
      1016
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      944
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      78
      863
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      19
      857
    Aihe