Tässä maassa on jotain pahasti vialla

Anonyymi-ap

Täällä vallitsee täysi anarkia.

54

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

- Tämän maan poliisi pitäisi ensimmäisenä saada kuntoon

- Palauttaa tähän maahan kuri ja järjestys

- Poistaa rikollinen ulkomaalaisliiga yhteiskunnan rakenteista

- Sulkea maan rajat, etteivät rikolliset pääse maahan

- Puolustusvoimat kuntoon, julistaa osittainen liikekannallepano

- Monien ihmisten psyyke on lujilla, ottakaa tarpeen vaatiessa lääke

- Tämä on lopun ajan tapahtumia

- Tsemppiä!

• Anonyymi

Työttömät saatava töihin. Joko vapaaehtoisesti tai menevät itkien ja nälissään. Työttömyyteen ei Suomella ole enää taloudellisesti varaa ja siksi on niin tärkrää että työttömät menisivät töihin ja työllistyisivät mahdollisimman pian eivätkä jäisi työttömiksi päivä-, viikko-, kuukausi- ja vuosikaupalla. Oleskelu- ja hyvinvointiyhteiskunnan aika on loppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työttömät saatava töihin. Joko vapaaehtoisesti tai menevät itkien ja nälissään. Työttömyyteen ei Suomella ole enää taloudellisesti varaa ja siksi on niin tärkrää että työttömät menisivät töihin ja työllistyisivät mahdollisimman pian eivätkä jäisi työttömiksi päivä-, viikko-, kuukausi- ja vuosikaupalla. Oleskelu- ja hyvinvointiyhteiskunnan aika on loppu.

Eihän töitä ole, avoimien työpaikkojen määrä on laskenut viime vuodesta paljon ja laskee edelleen.
        Hallitus ottaa köyhiltä sosiaaliturvan pois ja laskee rikkaiden verotusta ja luulee, että niin työpaikkojen määrä nousee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän töitä ole, avoimien työpaikkojen määrä on laskenut viime vuodesta paljon ja laskee edelleen.
        Hallitus ottaa köyhiltä sosiaaliturvan pois ja laskee rikkaiden verotusta ja luulee, että niin työpaikkojen määrä nousee.

Sitten kysyntään enemmän, ahkerammin, tehokkaammin ja kovemmin niitä töitä, jotta kasvanut kysyntä luo työpaikkoja tarjonnan vastatessa markkinatalouden oppien mukaisesti kasvaneeseen kysyntään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kysyntään enemmän, ahkerammin, tehokkaammin ja kovemmin niitä töitä, jotta kasvanut kysyntä luo työpaikkoja tarjonnan vastatessa markkinatalouden oppien mukaisesti kasvaneeseen kysyntään.

Miksi Suomessa talous ei nouse, kuten muissa EU-maissa, jotain on pahasti pielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Suomessa talous ei nouse, kuten muissa EU-maissa, jotain on pahasti pielessä.

Suomessa on vielä liikaa sosialimia, liikaa veroja ja liian korkea verotus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on vielä liikaa sosialimia, liikaa veroja ja liian korkea verotus.

Syy on siinä, ettei Suomeen synny työpaikkoja, innovaatiot puutuu.

• Anonyymi

Lopun aikaa eletään, aivan, kuten Raamattu ennustaa! Synti nostetaan korkealle jalustalle ja sitten ihmetellään, mikä maailmaa vaivaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopun aikaa eletään, aivan, kuten Raamattu ennustaa! Synti nostetaan korkealle jalustalle ja sitten ihmetellään, mikä maailmaa vaivaa!

saatana etsii, kenet saisi nieltyä. paljon ihmisiä joutunut pahuuden verkkoihin kiinni ja niistä et pääse eroon, vain kuoleman kautta. saatana pitää lapsistaan kiinni, käyttää heitä tuhoamaan uskovaisten elämän.

• Anonyymi

Älä tyri nyt älä lyö yli nyt älä antaudu angstin valtaan :D

• Anonyymi

älä nyt herrmostu, vaikka et karkkia saakaan :)

• Anonyymi

Saatanan palvonta uhkaa tuhota tämän kansan moraalin.

• Heil Satan!

• Anonyymi

Totta joka sana, JumalanSana on hyljätty, siinä yksinkertainen syy kaikkeen pahaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta joka sana, JumalanSana on hyljätty, siinä yksinkertainen syy kaikkeen pahaan!

Amen

• Anonyymi

Lestatiolaiset sarvipäät kun saadaan parannuksen tielle alkaa rehellisyys taas nostaa päätään.

• Anonyymi

On tapahtunut hyvääkin, Suomi liittyi Natoon, yli 70% suomalaisista kannatti asiaa.

• Anonyymi

Suomessa vallitsee eliitin anarkia. Ei enää mitään tajua verovarojen järkevästä käytöstä.

• Anonyymi

Sosiaaliturva romutetaan, rikkaiden ja köyhien välinen kuilu vaan kasvaa, tulee sosiaaliryhmä -osattomat.

• Anonyymi

Ryssän trolli pidä turpa kiinni ja tee lestatiolaisten kanssa parannus

• Anonyymi

Anarkia=demokratia--->tuho on taattu

• Anonyymi

Viimeisinä aikoina, maailman lopulla, kun tuomiopäivä on lähestymässä, Goog ja Maagog lähtevät niiden muiden kansakuntien kanssa, joista kerrotaan, että Aleksanteri Suuri on vienyt heidät pohjoisiin maihin. He hävittävät Israelin maata ja tekevät siellä kaikenlaista pahaa.

Siihen aikaan roomalaisten kuningaskunta nousee ja alistaa itselleen nuo ihmiset ja Ismaelin lapset, ja se voittaa ne ja puolustaa kristittyjä, ja alistaa ne saraseenit raskaimpien kuormien alle.

Tämän kuninkaan sukujuuret ovat Etiopiasta. Ja näin tulee täyttymään se Daavidin profetia, joka sanoo, "Etiopia ojentaa kätensä Jumalalle." Eikä tätä ole turhaan sanottu, sillä taivaan alla ei tule olemaan sellaista kuningaskuntaa, joka pystyisi voittamaan kristityt. Näiden jälkeen se roomalaisten kuningas nousee Jerusalemiin ja tulee sinne golgatan paikalle, johon se ristinpuu pystytettiin. Ja hän ottaa kruunun päästään ja laittaa sen ristille ja levittää kätensä taivasta kohti luovuttaa roomalaisten ja kristittyjen kuningaskunnat Jumalalle, kaikkivaltiaalle Isälle. Ja se pyhä risti otetaan taivaaseen sen kuninkaan kruunun kanssa. Mutta kun Herra tulee myöhemmin tuomitsemaan maailmaa tulen kautta, se pyhä risti ilmestyy ennen häntä, nuhtelemaan uskosta osattomien uhkarohkeutta.

Silloin koko maailmasta tuhotaan kaikki perusperiaatteet ja valta, niin että se kadotuksen lapsi voi ilmestyä, hä, joka on antikristus.

• Anonyymi

Kansan vaihtaminen on Suomen ainoa pelastus. Nykyinen juoppo depresmaaninen porukka joutaa mennä minne haluaa.

• Anonyymi

Isämeidän rukouksessa on lopussa, Päästä meidät pahasta.
      Se on kuulemma siksi siellä lopussa, koska lopunajat ovat niin pahat.

• Anonyymi

Ry..... Trolli o ihan sekasin!

• Anonyymi

Ihan suotava ja opetettu rukous. Raamatusta. Kirjoitettuna ja aikanaan lausuttuna.
        Älä kuitenkaan huoli. Jumala huolehtii omistaan ja kansastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan suotava ja opetettu rukous. Raamatusta. Kirjoitettuna ja aikanaan lausuttuna.
        Älä kuitenkaan huoli. Jumala huolehtii omistaan ja kansastaan.

"Älä kuitenkaan huoli. Jumala huolehtii omistaan ja kansastaan."

• Anonyymi kirjoitti:

"Älä kuitenkaan huoli. Jumala huolehtii omistaan ja kansastaan."

Siinä olet oikeassa. Hän huolehtii Kansastaan Israelista, ja Jeesus omistaan Hänen seuraajista ja Hänellä on Kaikki valta maan päälläja TAIVAASSA.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Siinä olet oikeassa. Hän huolehtii Kansastaan Israelista, ja Jeesus omistaan Hänen seuraajista ja Hänellä on Kaikki valta maan päälläja TAIVAASSA.

Matt. 6:30
        Kun Jumala näin pukee kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna joutuu uuniin, niin tottahan hän teistä huolehtii, te vähäuskoiset! [Ps. 90:5,6]
        Luuk. 12:28
        Kun Jumala tuolla tavoin pukee ruohon, joka tänään kasvaa kedolla ja huomenna joutuu uuniin, niin paljon ennemmin hän teistä huolehtii, te vähäuskoiset! [Ps. 90:5,6]
        1. Kor. 9:9
        Älkää olko mistään huolissanne, vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon. [Ps. 55:23; 1. Piet. 5:7]

• Anonyymi kirjoitti:

Matt. 6:30
        Kun Jumala näin pukee kedon ruohon, joka tänään kasvaa ja huomenna joutuu uuniin, niin tottahan hän teistä huolehtii, te vähäuskoiset! [Ps. 90:5,6]
        Luuk. 12:28
        Kun Jumala tuolla tavoin pukee ruohon, joka tänään kasvaa kedolla ja huomenna joutuu uuniin, niin paljon ennemmin hän teistä huolehtii, te vähäuskoiset! [Ps. 90:5,6]
        1. Kor. 9:9
        Älkää olko mistään huolissanne, vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon. [Ps. 55:23; 1. Piet. 5:7]

Hyvä on kopiointi taitasi?

Mutta se ei tue Jumalan omaisuuskansaa, kuten Sak. 2:12 Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni.

Vain Israel on Jumalan omaisuuskansa, muut ovat pakanakansoja.

Jatkan vielä Israelin esikoisuutta; 5 Moos 32: 8 Kun Korkein jakoi kansoille maat, kun hän levitti ihmiset yli maan piirin, hän määräsi kansojen asuinsijat ja kullekin oman jumalan.

(Käännös "kullekin oman jumalan", sanatarkasti "Jumalan poikien luvun mukaan", tukeutuu Qumranin tekstin ja kreikankielisen Septuaginta-käännöksen lukutapaan. Osa Septuagintan käsikirjoituksista kääntää "Jumalan enkelien luvun mukaan").

Hepreankielisen tekstin myöhempi lukutapa on "israelilaisten luvun mukaan".

9 Herran osuus on hänen kansansa Israel, ja Jaakob hänen perintömaansa.

10 Hän löysi sen autiosta maasta, karulta seudulta, joka huusi tyhjyyttään. Hän otti sen hoiviinsa ja huolehti siitä, hän varjeli sitä kuin silmäteräänsä.

Jumala itse pelastaa Israelin, josta Room. 11:26

Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.

Jes 59;20 Mutta Siioniin Herra tulee vapauttajana, Jaakobin jälkeläisten luo lunastajana, kun he luopuvat rikkomuksistaan, sanoo Herra.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Mutta se ei tue Jumalan omaisuuskansaa, kuten Sak. 2:12 Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni.

Jatkan vielä Israelin esikoisuutta; 5 Moos 32: 8 Kun Korkein jakoi kansoille maat, kun hän levitti ihmiset yli maan piirin, hän määräsi kansojen asuinsijat ja kullekin oman jumalan.

(Käännös "kullekin oman jumalan", sanatarkasti "Jumalan poikien luvun mukaan", tukeutuu Qumranin tekstin ja kreikankielisen Septuaginta-käännöksen lukutapaan. Osa Septuagintan käsikirjoituksista kääntää "Jumalan enkelien luvun mukaan").

10 Hän löysi sen autiosta maasta, karulta seudulta, joka huusi tyhjyyttään. Hän otti sen hoiviinsa ja huolehti siitä, hän varjeli sitä kuin silmäteräänsä.

Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.

Jes 59;20 Mutta Siioniin Herra tulee vapauttajana, Jaakobin jälkeläisten luo lunastajana, kun he luopuvat rikkomuksistaan, sanoo Herra.

Pellikan Jussille ei kelpaa Jeesuksen sana. Haluuaa kumota selkeän raamatun sanan ja totuuden. Tästäkö epämääräisestä tapauksesta se johtuu.
        #Makasin tuolla Kempeleen vanhan kirkon lattialla, lähellä alttaria, Nokialaispapit olivat siunaamassa minua ja kaaduin suoraan selälleen ja silloin näin en Jeesuksen valon, joka lähti päätäni joulukuusen tavoin, mutta se kantoi taivaaseen asti ja valo oli kun timantteja, ja sitä ei voi sanoin kuvata. kaiketi sama kun Paavalilla, mutta minulta se vei jalat, kolme päivää olin jalaton, mutta lähti myös saatana tästä miehestä.# Taisit nähdä paholaiseen tuikkeen.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Kysymys oli Jumalan huolenpidosta. Kirjoitat, yrittäen päteä, ummet ja lammet ,niinkuin sekulaarilla on tapana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys oli Jumalan huolenpidosta. Kirjoitat, yrittäen päteä, ummet ja lammet ,niinkuin sekulaarilla on tapana.

Käsittämätöntä, sehän on Teoloen tehtävä, kertoa mitä se teksti on?
        Eikä lestat puhjat sitä osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pellikan Jussille ei kelpaa Jeesuksen sana. Haluuaa kumota selkeän raamatun sanan ja totuuden. Tästäkö epämääräisestä tapauksesta se johtuu.
        #Makasin tuolla Kempeleen vanhan kirkon lattialla, lähellä alttaria, Nokialaispapit olivat siunaamassa minua ja kaaduin suoraan selälleen ja silloin näin en Jeesuksen valon, joka lähti päätäni joulukuusen tavoin, mutta se kantoi taivaaseen asti ja valo oli kun timantteja, ja sitä ei voi sanoin kuvata. kaiketi sama kun Paavalilla, mutta minulta se vei jalat, kolme päivää olin jalaton, mutta lähti myös saatana tästä miehestä.# Taisit nähdä paholaiseen tuikkeen.

Ja silloin koko Israel on elävä. Samoin kirjoitettu on, että ”Zionista on tuleva lunastus, ja kääntävä sen
        vääryyden pois Jakobista”.
        Tämä henkilö oli herodes

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jullikan Pessi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja silloin koko Israel on elävä. Samoin kirjoitettu on, että ”Zionista on tuleva lunastus, ja kääntävä sen
        Tämä henkilö oli herodes

Olette te lestat pohjasakkaa. Kirjoittelette ja jukaisette ihmisten nimiä, joka on rikos. Onko oppinne tämä, kannattaa kyllä lopettaa koko osallistuminen, kun tärkein osa sanoamasta on rikosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä henkilö oli herodes

Täsin pellejn kirjoituskia.

Jaakobhan oli Iisakin poika, joka on yksi niistä kolmesta joka näki, tunsi sekä puhui, mutta muut eivät saaneet koksea Häneen ja oli iisakin poika.

Hänet tunnetaan siitä, että paini koko yösn Juamlan kanssamja nyrjäytti lonkkansa, mutta sai asiansa kuitenkin kuntoon.

1. Moos. 32:25 Vain Jaakob itse jäi toiselle rannalle. Siellä muuan mies paini hänen kanssaan aamunsarastukseen saakka.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Jaakobhan oli Iisakin poika, joka on yksi niistä kolmesta joka näki, tunsi sekä puhui, mutta muut eivät saaneet koksea Häneen ja oli iisakin poika.

Hänet tunnetaan siitä, että paini koko yösn Juamlan kanssamja nyrjäytti lonkkansa, mutta sai asiansa kuitenkin kuntoon.

1. Moos. 32:25 Vain Jaakob itse jäi toiselle rannalle. Siellä muuan mies paini hänen kanssaan aamunsarastukseen saakka.

mies paini oliko sot sen veli vai äiti

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

ei taida ihan tota kohtaa olla raamatussa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei taida ihan tota kohtaa olla raamatussa

jeesus sano joka toista haukkuu nottiinsa napa kapakkaa meni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jeesus sano joka toista haukkuu nottiinsa napa kapakkaa meni

siis kapa napakkaa ken

• Anonyymi

Suomessa tehdään kansanmurhaa, uhreina lestadiolaiset, tekijöinä Saksa, Yhdysvallat ja helluntalaiset.

• Anonyymi

Tästä vastaa viime kädessä Suomen valtiojohto.

• Anonyymi

viik8n viralliseen palindromi saitias

• Anonyymi

Olet oikeasti pelle.

• Anonyymi

Tulkaa mukaan lestadiolaiset ja vastarintaliike joukkokanteeseen, vaaditaan valtiolta miljardikorvaukset.

• Anonyymi

Saksa ja Yhdysvallat tuhoavat suomalaisten muistia lääkkeillä ja laitteilla, se on rikos ihmisyyttä vastaan.

• Anonyymi

Ps. 115:13

Herra siunaa niitä, jotka häntä palvelevat, niin pieniä kuin suuria.

• Anonyymi

Lerva miehet ovat menettäneet viimeiset moraalin rippeensä ja alkaneet valehteleen jo omille rouville.taivaan isä rohkaise noita lervoja tunnustamaan omille läheisilleen valehtelusta joka bisnes puolella on enemmän sääntö kuin poikkeus.

• Anonyymi

Ps. 64:2

Kuule ääneni, Jumala, kun valitan. Kun vihollinen uhkaa, varjele minua.

• Anonyymi

Ps. 140:2

Herra, varjele minua pahoilta ihmisiltä, suojele väkivallantekijöiltä!

• Anonyymi

Ps. 17:8

Varjele minua niin kuin silmäterääsi, peitä minut siipiesi suojaan --

• Anonyymi

6 Minä huudan sinua avuksi, Jumala, ja sinä vastaat minulle. Kuuntele minua, kuule, mitä puhun sinulle.
      7 Osoita minulle ihmeellistä hyvyyttäsi! Sinä pelastat väkevällä kädelläsi kaikki ne, jotka etsivät sinusta turvaa vihamiesten uhatessa.
      8 Varjele minua niin kuin silmäterääsi, peitä minut siipiesi suojaan --
      9 jumalattomat väijyvät henkeäni, veriviholliseni saartavat minut!
      10 He ovat kovettaneet sydämensä ja puhuvat röyhkeästi ylvästellen.
      11 Nyt he ovat jo kintereilläni ja piirittävät minut, vaanivat tilaisuutta iskeäkseen minut maahan.
      12 He ovat kuin saalista himoitseva leijona, kuin piilopaikassaan väijyvä peto.
      13 Riennä avuksi, Herra! Astu jumalattomia vastaan, paina heidät polvilleen! Pelasta minut miekallasi!

• Anonyymi

Kristitty putin sais räjäyttää skitsofreenikkojen pitämän suomi24 atomipommilla taivaan tuuleen et kaikki jotka hengittää sitä kuolee

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      76
      2661
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1832
    3. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      274
      1528
    4. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1504
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1487
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1341
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      398
      1293
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      347
      1253
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      382
      1238
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1195
    Aihe