Jokainen ansaitsee olla ateisti

Anonyymi-ap

On turhaa alkaa riitelemään ja vääntämãän siitä kuka on oikea ateisti ja kuka ei tai kuka on vale-ateisti ja kuka ei tai kuka saa olla ateisti ja kuka ei sillä jokainen ateisti joka vain katsoo ja kokee itse olevansa ateisti on ateisti.

30

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jos tiedostaa sen , että jumala on vale

• Anonyymi

Agnostikot ja ignostikot eivät siltikään ole mitään ateisteja vaan itselleen epärehellisiä ja deluusionallisia hihhuleita vaikka voissa paistaisi.

• Anonyymi

Jokainen on ateisti tuhansien jumalien suhteen. Toiset ovat uskomatta vielä yhteen jumalaan enemmän.

• Anonyymi

Minä olen niin kova ateisti, etten usko edes uskovaisten oikeasti uskovan jumaliin. He vain sanovat niin, jotta saisivat outoudellaan muiden huomion osakseen. Esimerkiksi Mikänaamakumi käy täällä siksi, että ateistit huomaisivat hänet. Samoin VarmaTieto leikkii sekä uskovaista että ateistia ansaitakseen kaipaamaansa huolestumista. Jumalahan ei tietenkään pysty ketään hoivaamaan eikä ottamaan kantaa mihinkään.

• Varma Tiedon viestit ovat pääasiassa tekoälyn laatimia koska hänen äly on vähäistä ateistiin verrattuna kuten huomaatte.

Ovat pelkästään pilkkaa ja sarkasmia.

• Minä taas teini-ikäisenä olin niin kova ateisti ja kommunisti ettei parta kasvanut läpi.

• Anonyymi
        VarmaTieto kirjoitti:

Minä taas teini-ikäisenä olin niin kova ateisti ja kommunisti ettei parta kasvanut läpi.

Minulle ei kasvanut parta, mutta munankarvoja putkahti yhtäkkiä pensas.

• Ateistiksi vaaditaan ateismin tohtorin arvo Jumalattomuuden laitoksella.

• Anonyymi

Pitäisi tehdä kuten saamelaiset eli yhdistyä ja pitää neuvosto jossa päätetään kuka on oikeasti ateisti ja kuka ei ja potkia pihalle ne jotka eivät täytä ateismin määritelmää.

• Anonyymi

Ateismissa kuten muissakin aatteissa on hyvin tärkeää tuntea muutamia rajapintoja. Näitä ovat mm. se kuinka tulee käyttäytyä, kun käsitellään aihepiiriin liittyviä asioita. Milloin ateismi on harjoittajalleen tai hänen ympäristölleen rasittavaa ja sulkee ihmisiltä omatoimisen ajattelun mahdollisuudet tai suhtautuu vähättelevästi asiasta saatavilla olevaan tutkittuun tietoon.
      Yleisesti asiasta tulee tietää mitä erilaisia tapoja olla ateismissa on esiintynyt erilaisilla aikakausilla? Mitkä ovat ateismin yleiset perustelut ja miten päästä käsiksi ateismista saatavilla olevaan tietoon? Mitä ateistisia järjestöjä on ja on ollut? Mitä ateistiseen lifestyleen kuuluu ja kuinka erottaa ne asiat omassa ajattelussa, jotka ovat ateismiperäisiä? Miten oman henkilökohtaisen ateisminsa on jäsentänyt (eli mitkä tekijät sille antavat merkitystä?)? Hyväkstyä toisten tapa tulkita ateismia. Ja antaa asialliselle keskustelulle asiasta tilaa välttäen epäasiallisuutta.

• Anonyymi

"Näitä ovat mm. se kuinka tulee käyttäytyä, kun käsitellään aihepiiriin liittyviä asioita."

Ateismini ei vaikuta käyttäytymiseeni mitenkään.

Mitä asioita mielestäsi liittyy ateismiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Näitä ovat mm. se kuinka tulee käyttäytyä, kun käsitellään aihepiiriin liittyviä asioita."

Ateismini ei vaikuta käyttäytymiseeni mitenkään.

Mitä asioita mielestäsi liittyy ateismiin?

Jotenkin arvasin, että ei tule vastausta... :)

• Anonyymi

Silmin nähdään ja korvin kuullaan, ei niistä juuri enempää tällä kerralla.

• Anonyymi

Ottakaa huomioon tämmöinen mahdollisuus:
      Ateisti on muinainen henki, eikä se voi olla kuin yhdessä ihmisessä tai elävässä olennossa kerrallaan.
      Selkeästi hän on näyttäytynyt Marxissa, Leninissä ja viimeisenä Enkelissä.
      Miten kukaan voi oikea, pyhä ateisti hän kanssaan samaan aikaan?

• Anonyymi

Kyllä ateistina oleminen on vaikeaa. Vaikka itse kuvittelisi olevan ateisti, joku näkee teististä paskaa perseessäni.
      Jeesus pesi opetuslastensa jalat.
      Mulla on wc-paperi loppu, mitä sinä teet, Opettajani?

• Anonyymi

"Jeesus pesi opetuslastensa jalat."

Se oli siis Jeesus, suuri mestari, joka opetti ihmiskunnalle peseytymisen jalon taidon. Sitä ennen haistiin kaiken aikaa paskalle. Johanneshan osasikin vain kastaa.

• Anonyymi

Jokainen ansaitsee olla ateisti paitsi ei silloin jos on vääränlainen ateisti tai ajattelee erilailla koska se on pelottavaa.

• Anonyymi

No, jos koet olevasi vääränlainen, sen kun asetut poikkiteloin valtavirtaa vasten. Sun ateismi puhdistuu tai puhdistat muiden ateismin. Antaa mennä vaan.

• Anonyymi

Ateistit ateismin portinvartijoina sanelevat täällä kuka saa olla ateisti ja kuka ei ja kuka on oikea ateisti ja kuka ei. Ja sitten haukkuvat hihhuliksi ja uskovaiseksi jos ole samaa ajatusvirtaa kuin he vaan kehtanee käyttää jotain väärää sanaa tai ilmaista toisin kuin mitä päätään aukova olisi itse sanotnut.

• Anonyymi

Noo, tunnustan kulutin itsekin 3 vuotta helluntailaisten penkkejä, joskus teini-iässäni. Kas kummaa tälle pastalle oli helppo tulla. Meno oli jotenkin menneisyydestä tuttua. Siis fucking hellarimeininkiä täällä taas, jippii. Olihan noita teistisiä traumoja minullakin.

Siis 1/2 vuotta olen tätä palstaa lähinnä taustalta seurannut. Ja tuo palstan Kingi paljastui vanhaksi hellarisaarnaajaksi. Uskokaa tai älkää, mun mielestä tää palsta on ollut kuin peräkylän helluntaiseurakunta, paitsi, että ei täällä Jeesusta palvota, vaan jotain hänen luomaansa ateismilahkoa. Eikä oikeastaan sitäkään vaan lähinnä kristinuskonvastaisuutta.

Puoliksi ulkopuolisena voin mainita havainnoistani:
        1) Noo siis palstan pääprioriteetti näyttää olleen teistien houkutteleminen kirjoittamaan tänne
        2) Teistien koukuttaminen kirjoittamisen jatkamiseen
        3) Teistien käännytys (joka on verrattavissa lahkouskovien ihmisjahtiin)
        4) Siinä sivussa on keksitty ateismiteologia, jolla kirkastetaan heikkoja/huonoja ateisteja parempiin suorituksiin.

Jätkät tajutkaa, mitä Enkeli meille on tehnyt. Me olemme hänen opetuslapsiaan, jos jatkamme vanhaa. Muutoin toivotan teidät anarkistiseen ateismiin. Tehdään tästä yhdessä ateisteille hyvä saitti.

-57

• Riitely on aina hyväksi mielenterveydelle. Aloita aamusi riitelyllä. Päätä päiväsi Saludo kahvilla.

• Anonyymi

"Päätä päiväsi Saludo kahvilla."

Jumankauta mitä myrkkyä siis!!!
        Että oikein päivät päättyy sillä kaffeella :O

• Anonyymi

Vähän huvittavaa se että nykyään pitää saada muilta ateisteilta hyväksynnän ennen kuin voi olla ateisti ja jotta sen voi saada pitää olla puhdasoppinen ja tusmalleen samaa mieltä kuin muut. Se on tavallaan pelottavaa sekä ärsyttävää. Ja sitten kaikki muut josta eivät ole heidän hyväksymiä ateisteja ovat heidän mielestãän hihhuleota ja uskiksia mikä on kaiken edellä mainitun päälle todella kapeakatseista.

• Mutta eikö olekin niin, että olisit huolissaan, jos joku selittelisi hirveästi sitä, kuinka hän on Hammaspeikkoagnostikko eikä vain simppelisti ole uskomatta Hammaspeikkoihin? Eikö niin, että tällainen Hammaspeikkoignostikko pitäisi ohjata hoitoon?

• Humanisti_ateisti kirjoitti:

Mutta eikö olekin niin, että olisit huolissaan, jos joku selittelisi hirveästi sitä, kuinka hän on Hammaspeikkoagnostikko eikä vain simppelisti ole uskomatta Hammaspeikkoihin? Eikö niin, että tällainen Hammaspeikkoignostikko pitäisi ohjata hoitoon?

"Hammaspeikkoignostikko"

Pahoittelut, nyt loukkasin Hammaspeikkoagnostikkoja sekoittamalla heidät Hammaspeikkoignostikkoihin.

• Anonyymi

Lattialla sätkivät hellarit sanovat olevansa ateisteja, koska he häpeävät uskoaan.

• Ei jokainen joka sanoo Jumalaa ei ole olemassa pääse ateistien valtakuntaan.

• Anonyymi

Jokainen joka kutsuu itseään ateistiksi ei ole aina ateisti. Ateisti on ainoastaan sellainen joka oikeasti on ateisti.

• Anonyymi

Ignostikko ja agnostikko eivät ole ateisteja vaan itselleen epärehellisiä ja valehtelevia teistejä ja uskovaisia. Tämä on tässä vaiheesa käsitelty useassa eri ketjussa useaan eri kertaan eikä sitä tarvitse enmpää käsitellä vaikka asiaa kuinka yrittäisi vääntää.

• Anonyymi

Mikä summa ateismin harjoittamisesta tulisi ansaita? Ja mitkä olisivat ateismin harjoittamisen vaatimukset? Ateismin historia, ateististen järjestöjen tuntemus, ateismin perustelut, ateismin vuorovaikutukset. ateismin rajapinnat, ateismin aatehistoria jne.
      Vai onko ajatus klassinen hyvinvointivaltiokuppaus, että erityisryhmänä muiden tulisi rahoittaa omat harrasteet?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1403
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      1011
    4. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      908
    5. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      880
    6. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      871
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      810
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      796
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      748
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      734
    Aihe