Mikä olisi paras aurinkorasva naaman iholle? Oletteko löytäneet esim. apteekista jonkun voiteen/ geelin, joka imeytyisi helposti? Ihoni on luonnostaan todella rasvainen, joten tahtoisin löytää nimenomaan kevyen aurinkorasvan. Kiitos avusta ja aurinkoista kesää!
aurinkorasva naamalle
2
557
Vastaukset
- Sasse75
Itse käytän kasvojen iholle ihan niitä päivävoiteita, joita muutenkin käytän. Niissä kertoimet 8 ja 12. Ihan hyvin ovat riittäneet. Eli valitsisin ihollesi sopivan päivävoiteen kertoimilla ja kenties arkoja kohtia (nenä, poskipäät...) varten lisäksi aurinkostickin. Itsellä käytössä Oriflamen Sun Stick kertoimella 15.
- iho
Minä olen täysn hurahtanut Schrammek -nimiseen tuottesseen ,jota saa vain kosmetologihoitoloilta (jotka myyvät ko. tuotetta!) Keväällä ilmestyi kosteusvoide rasvaiselle iholle, ja suojakerroin 20!! Ihana tuote, jota aion käyttää syksymmälläkin ja talvella lasketellessa. Mulla on tosi rasvainen ja mustapäihin taipuvainen iho ja tämä voide on tehnyt ihostani paremman. Tuubi maksaa 47 euroa /75 ml ja on riittoisan ohutta. Tässä siis voide jos haluat täyttä vastinetta ihollesi mutta jos kaipaat jotain Oriflamea tai kaupan tuotetta - lienee liian korkeatasoinen..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285