Näytti kokkarit huomannet, lähettämissään mainokseksensa menee päin persettä. Veikkaan että että päin persettä menee persuilla ja kokkareilla. Voi tietenkin olla madollista että tyhmiä löytyy? Yhteiskunta nykyään on tehty vain rikkaille.......näinhän se alkoi 1930 luvullakin. Kertokaa ihmeessä kommentteja kellä menee hyvin?
Vastaukset 7
- Anonyymi
kertokaa kommennteja näistä persu kokkari kuppareista, Onko käynyt kipeää. Voisi myöskin kysyä pitääkö yrittäjille eläke maksaa duunareiiten ansioista. Itsehän hei maksa mitään?
- Anonyymi
Mulla menee.ei ole köyhyys lisääntynyt yhtään,edellisten hallitusten jälkeen.
- Anonyymi
Ei kyllä SDP ja Kepulaisetkaan meidän hyväksi ole.
- Anonyymi
Aloittaja:Onko tuo sun aloitus jotain kiihkoilua???
Vaan onko jäänyt tuet saamatta???
Kerrotko mikä se hyvä puolue on?? - Anonyymi
Ei mene sen huonommin kuin ennenkään.Kun ei elä velaksi eikä tukia odottele koti sohvalla.
- Anonyymi
Menkää töihin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011065Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni62892- 76865
- 71765
- 67711
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40695- 44607
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34597- 49539
- 42531