Tässä on asiallinen, ystävällinen, huumorintajuinen, mukava setä.
Olen huomioon ottava ja kunnioitan neitosia ja tykkään mukavista asioista.
Olen aika kiihkeä ja olen aika puhelias.
Minulla on vihreät silmät ja olen hellä.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minulla on herrasmiehen vikaa.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kg ja ikää on 48 vuotta
ONKO HEINOLASSA NEITOA JOLLA EI OLE KOKEMUKSIA SEKSISTÄ MUTTA HALUAT MUKAVAA SEKSIÄ
18
79
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Etkö tollo toope tajua, että sinulle ei ole tervejärkisiä neitosia?
- AnonyymiUUSI
https://aijaa.com/ywTuPx
Tämän näköinen jöllikkä olis tarjolla! Harmi kun joutuu nukkumaan klo22.
Nyt vaan kaikki neitoset viestiä tuolle hurmurille. Nukutuspiikki tulee kohta laitoksessa, jossa hän asuu.- AnonyymiUUSI
48VUOTIAUKKOKIIHKEENÄ kirjoitti:
KATO KU SÄ KUSIPÄÄ LAITOS PENIKKA TAJUSIT TAAS PIIPITTÄÄ ITESTÄS
Et näköjään olekaan herrasmies etkä mukava, kun noin huudat ja kiroilet. Hyvä kun huomasin. Maija 19 v Heinola
- AnonyymiUUSI
TÄMÄ SETÄ ON MINUN PUOLISO
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769
SETÄ RANE OTTAA SUIHIN AINA SUIHKUSSA
LAHDEN SETÄ SPERMAA RANEN- AnonyymiUUSI
On sitten komea puoliso sulla LAHEN ukko. Sasinpa mä myös tuon SETÄN 😁 harmi kun olen tyttö. Eija 18v
- AnonyymiUUSI
Olipa hyvä tietää tämä etten laittele turhaan sedälle viestejä! Inkeri 17 v
Anonyymi kirjoitti:
Olipa hyvä tietää tämä etten laittele turhaan sedälle viestejä! Inkeri 17 v
INKERI 17 V
SÄKIN KUULUT NOITTEN KUSIPÄITTEN JOUKKOO JOTKA LEVITTÄÄ TOLLASTA PASKAA MIKÄ EI OLE EDES TOTTA MUTTA SEHÄN EI OLE SULLE MITÄÄ UUTTA- AnonyymiUUSI
Hyi olkoon! Vai on tuo Rauno-setä homppeli!?🤢
Hyvä tietää ja VAROA!
ELLI16V Anonyymi kirjoitti:
Hyi olkoon! Vai on tuo Rauno-setä homppeli!?🤢
Hyvä tietää ja VAROA!
ELLI16VELLI 16 V
SÄKIN KUULUT NOITTEN VÄHÄ-ÄLYISTEN JOUKKOO JOTKA USKOO TOLLASTA PASKAA MIKÄ EI OO EDES TOTTA MUTTA SEHÄN EI OO TEILLE MITÄÄN UUTTAAnonyymi kirjoitti:
On sitten komea puoliso sulla LAHEN ukko. Sasinpa mä myös tuon SETÄN 😁 harmi kun olen tyttö. Eija 18v
Eija 18 v
Olipa hyvä ku huomasin että säkin uskot noitten kusipäitten valheisiin
- AnonyymiUUSI
TERON LÖYHKÄ EI LÄHDE SUIHKUSSAKAAN
- AnonyymiUUSI
Tero vaikuttaa mukavalta sedältä! Meiju 17 v
- AnonyymiUUSI
Setä et todellakaan ole asiallinen, koska riehut täällä palstalla koko ajan.Eikö sulla ole enää niitä "harrastuksia"?
- AnonyymiUUSI
Luuletko tosiaan, että saat seuraa?
- AnonyymiUUSI
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱👻😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻👻💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃
- AnonyymiUUSI
TERO SAA MAIJULTA PILLUA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810