Miten saa viisumin Thaimaalaiselle tyttöystävälle Suomen matkaa varten ja millä ehdoilla? Miten saa oleskeluluvan Thaimaalaiselle tyttöystävälle ja millä ehdoilla? Jos Thaimaalainen tyttöystävä saa oleskeluluvan onko hän oikeutettu toimeentulotukeen?
Vastaukset 4
- Anonyymi
Onnea teille. Ole hyvä mies ja kanna vastuusi.
Vähän hassua, että kaikenmaailman raiskaajamiehet saavat tulla Suomeen vaikka ilman passia elämään yhteiskunnan varoilla, mutta viehkeän herttaisten aasiattarien pitää hankkia viisumi, riittävät rahavarat ja tulot.
https://um.fi/viisumi-suomeen - Anonyymi
Ei ulkomaiset naiset saa mitään, pitää olla musta mies ja puolen metrin heijasti. Ne saa kaiken. Ja vie rumat naisetkin meiltä saakeli.
- Anonyymi
Eli vaan isokikkeliset mustat miehet saa tulla. Kysy vaikka Tytti Tuppuraiselta
- Anonyymi
Hauskoja kun näitä suomi-ukko thai-nainen pariskuntia katsoo vaikka Prismassa. Google kääntäjällä katsotaan mitä vihanneksia ostetaan tai sitten ihan vaan sormella näyttämällä muutoin ollaan hiljaa :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493