En ymmärrä, miksi miehet paheksuvat sitä, jos nainen tulee siivoamaan miesten puolelle uimahalleissa. He tekevät vain työtään.
Miespuolinen siivooja naisten puolella olisi ihan eri asia, koska miesten kulttuuri on toksinen suhteessa naisiin. Naisten kultuuri sen sijaan ei ole toksinen suhteessa miehiin.
Miksi naissiivoojia paheksutaan miesten puolella?
9
384
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi miessiivoojaa paheksuttaisiin naisten tiloissa? Hänkin tekisi vain työtään.
- Anonyymi
itse mieluusti sallin naisen läsnäololn vaikka olisin munasillani, mieluummin sallin naisen sitä ihmettelevän.
- Anonyymi
Mitähän ihmettelemisen aihetta kenenkään munissa on . Kaikilla miehillä ne ovat, joten ei varmaan ne siivoojat mitenkään hätkähdä jos joku on munasillaan.
Mutta että ainulla on okein mielikuvitus omasta itsestäsi että joku muka ihmettelisi Luulen että ainoa mitä siivoojat ihmettelee on se likaisuus jota ihmiset aiheuttaa .
- Anonyymi
on kerran niinkin käynyt, työkaverin vaimo esitteli kulliani naisystävällee otti suihin heidän saunassaan , aluksi punasteli, kohta ei päästänyt irti, käsi munassa kunnes laukesin.
- Anonyymi
olin ko. työkaverin ja vaimonsa naimakaveri, ihana nainen.
- Anonyymi
Olenko elänyt jossain kuplassa kun en itse ole paheksunut, enkä ole kuullut kenenkään suusta paheksuntaa?
Tavallaan ymmärrän, miksi toisin päin ei voi olla. Asia, mitä miehet eivät välttämättä käsitä on, että alaston miesvartalon ei kiihota naista an sich kuten toisin päin - Anonyymi
Ihan totta naisilla ei ole mitään kiinnostusta näihin miehiin ja heidän alastomuuteensa joten , se sama kuka siellä tepastelee niin työtään vaan tekee .
Mamut ehkä paheksuvatkin. Eihän mieleltään terve suomalainen mies moista paheksu. Poika ehkä, teini-iässä kaiken ollessa niiin noloa.
- Anonyymi
Mua häiritsee kun naissiivooja pärähtää paikalle vaihtaessani vaatteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2326730Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1225066Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1694849"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste643306Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1052913En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.652359- 711946
Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1391930odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391764Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2271652