En ymmärrä, miksi miehet paheksuvat sitä, jos nainen tulee siivoamaan miesten puolelle uimahalleissa. He tekevät vain työtään.
Miespuolinen siivooja naisten puolella olisi ihan eri asia, koska miesten kulttuuri on toksinen suhteessa naisiin. Naisten kultuuri sen sijaan ei ole toksinen suhteessa miehiin.
Miksi naissiivoojia paheksutaan miesten puolella?
5
140
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi miessiivoojaa paheksuttaisiin naisten tiloissa? Hänkin tekisi vain työtään.
- Anonyymi
itse mieluusti sallin naisen läsnäololn vaikka olisin munasillani, mieluummin sallin naisen sitä ihmettelevän.
- Anonyymi
on kerran niinkin käynyt, työkaverin vaimo esitteli kulliani naisystävällee otti suihin heidän saunassaan , aluksi punasteli, kohta ei päästänyt irti, käsi munassa kunnes laukesin.
- Anonyymi
olin ko. työkaverin ja vaimonsa naimakaveri, ihana nainen.
- Anonyymi
Olenko elänyt jossain kuplassa kun en itse ole paheksunut, enkä ole kuullut kenenkään suusta paheksuntaa?
Tavallaan ymmärrän, miksi toisin päin ei voi olla. Asia, mitä miehet eivät välttämättä käsitä on, että alaston miesvartalon ei kiihota naista an sich kuten toisin päin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo757920Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372536
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352094- 232050
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 611635
- 181599