Miksi naissiivoojia paheksutaan miesten puolella?

Anonyymi-ap

En ymmärrä, miksi miehet paheksuvat sitä, jos nainen tulee siivoamaan miesten puolelle uimahalleissa. He tekevät vain työtään.

Miespuolinen siivooja naisten puolella olisi ihan eri asia, koska miesten kulttuuri on toksinen suhteessa naisiin. Naisten kultuuri sen sijaan ei ole toksinen suhteessa miehiin.

9

338

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi miessiivoojaa paheksuttaisiin naisten tiloissa? Hänkin tekisi vain työtään.

• Anonyymi

itse mieluusti sallin naisen läsnäololn vaikka olisin munasillani, mieluummin sallin naisen sitä ihmettelevän.

• Anonyymi

Mitähän ihmettelemisen aihetta kenenkään munissa on . Kaikilla miehillä ne ovat, joten ei varmaan ne siivoojat mitenkään hätkähdä jos joku on munasillaan.
        Mutta että ainulla on okein mielikuvitus omasta itsestäsi että joku muka ihmettelisi Luulen että ainoa mitä siivoojat ihmettelee on se likaisuus jota ihmiset aiheuttaa .

• Anonyymi

on kerran niinkin käynyt, työkaverin vaimo esitteli kulliani naisystävällee otti suihin heidän saunassaan , aluksi punasteli, kohta ei päästänyt irti, käsi munassa kunnes laukesin.

• Anonyymi

olin ko. työkaverin ja vaimonsa naimakaveri, ihana nainen.

• Anonyymi

Olenko elänyt jossain kuplassa kun en itse ole paheksunut, enkä ole kuullut kenenkään suusta paheksuntaa?

Tavallaan ymmärrän, miksi toisin päin ei voi olla. Asia, mitä miehet eivät välttämättä käsitä on, että alaston miesvartalon ei kiihota naista an sich kuten toisin päin

• Anonyymi

Ihan totta naisilla ei ole mitään kiinnostusta näihin miehiin ja heidän alastomuuteensa joten , se sama kuka siellä tepastelee niin työtään vaan tekee .

• Mamut ehkä paheksuvatkin. Eihän mieleltään terve suomalainen mies moista paheksu. Poika ehkä, teini-iässä kaiken ollessa niiin noloa.

• Anonyymi

Mua häiritsee kun naissiivooja pärähtää paikalle vaihtaessani vaatteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      53
      1565
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      170
      1315
    3. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      1192
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1147
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      260
      1123
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      14
      1060
    7. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      903
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      55
      882
    9. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      878
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      805
    Aihe