Voiko enää olla kamalampaa mainosta,,,,ei voi. Nyt meni kyllä k-kaupat boikottiin ton kyseisen main

Anonyymi-ap

K-kaupan plop mainos

Voiko enää olla kamalampaa mainosta,,,,ei voi. Nyt meni kyllä k-kaupat boikottiin ton kyseisen mainoksen takia en niissä tule erään käymään. Hermo meni.

Tuntuu muutenkin kun telkusta ei tulis ku k.kauppojen mainoksia, varmaan monta kymmentä päivässä.

No se on todella mauton. Sitten ne, missä musiikki pimputtaa ja hakkaa samaa säveltä, joku ruokamainos, on siellä paljon muitakin ärsyttäviä.

Plop plop plop Plop plop plop

Ei sitä pysty Erkkikään katsomaa. Plop.plop

Ala-arvoista. Kukahan tollo näitäkin suunnittelee? Karkottaa asiakkaat. Samoin kuin tuo Lidlin vainnnnnäpillä, se kun kuuluu juuri noin lausuttuna tarjousartikkelin perään. K-kaupoissa käyn vielä, mutta Lidliin en mene.
Lidl petti asiakkaansa, kun alkuun mainosti, ettei etukortteja eikä muita asiakkaita ohjaavia juttuja ota käyttöön vaan kehui kaikille kansalaisille läpi Suomen samat hinnat.

Mainostoimistolle tulisi antaa kenkää kun noin kamalia mainoksia tekevät. Televisio menee meillä aina äänettömälle kun k-kaupan mainos tulee.

Kanava vaihtuu oitis, kun tulee ärsyttävä mainos kuten tämä plop plop ja oikotie esimerkiksi.

Anonyymi kirjoitti:
Kanava vaihtuu oitis, kun tulee ärsyttävä mainos kuten tämä plop plop ja oikotie esimerkiksi.

K-kauppojen mainokset on ollu aina siitä hirveimmästä päästä ja sama meno tuntuu vaan jatkuvan. Ei tällä menolla kyllä yhtään uutta asiakasta saada vaan kaikki menevät s-kauppaan tai Lidlin.

Järkyttävää paskaa kaikki plussa ploplotukset. Ihmisiä kusetetaan niin halvalla niin k kuin s ryhmän taholta että pitävät ilmeisesti kuluttajia ja asiakkaita täys idiootteina. Joulun aika on monelle muutenkin raskas niin tämä saatanan joulurenkutus kun alkaa jo lokakuussa niin saavat heikoimmat ajamaan rekan alle tai muulla tavoin tappamaan itsensä tai lähimmäisensä. Juuri tästä syystä EN VIETÄ KAUPALLISTA JOULUA ENKÄ OSTA NÄISTÄ VEDÄTYSKETJUISTA MITÄÄN !!
LUOMUTILOILTA OSTAN JOULUPÖYDÄN PÖPERÖT JA JOULU ON SIINÄ !

Ei ole mikään ihme että k-kaupat on niin kalliita kun mainoksiin menee varmaan miljoonia vuodessa.

JA SAATANA YHTEISKUNTA TUKEE NOITA SOSIAALIPUMMI K-KAUPPIAITA , SIKSI RUOKA ON KALLISTA

10

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

60 PROSENTTIA KALLIIMMAT TUOTTEET NÄIN VARSINKIN JOULUNA K-KAUPOISS OIKEIN KUSETETAA URAKALLA ASIAKKAITA K-KAUPOISSA YHT ÄKKI HINNAT NOUSSEET ENNEN JOULUA KAIKKI JA TAVARAT PENENTYNEET SAAT VÄHEMMÄN KALLIIMALLA. KATTOKAAPAS VAIN.

JA JOULUKRÄÄSÄSSÄ 90 PROSENTTIA KATE KAIKKI KIINASTA TULLEITA KOMMARI JOUU UKRAINALISTEN LASTEN VERELLÄ JOULU ELÄ ASIOI VERIRAHA KAUPOISS K-KAUPAT.

• Anonyymi

Mainonta on paskaa se on totta. Jotain idiootteja niiden takana. Aina jotain sukupuoleen tai sen vaihtoon tai muuten vaan paskaa. Eikö tässä maassa todellakaan ole mitään laadukasta. On kuin suoraan putinin vitsivarastosta nämä. Minua myös ärsyttää ja työntää pois kohteista.

• Anonyymi

joka mainoksessa joku musta ja sekin saatanan lihava.

• Anonyymi

ja mainoksissa sisäsiittoisen näköisiä lapsia .

• Anonyymi

Minulla on hyvä vatsa, toimii säännöllisesti joka aamu. Nyt kun istuin pöntöllä niin huomasin, että tuo ääni plop plop tulee just siitä kun uloste putoaa vessanpönttöön elikkä mainosmies huomannut se tosiaankin sieltä. Mainos suoraan anuksen aukosta. On ne viisaita!

• Vedän ton telkkarin juurineen irti!!! Vihaan yli kaiken tuota plop plop plop plop spämmiä.

Plop.

• Anonyymi

Joulurauhaa.

• Anonyymi

Kyllä Lähi-Tapiolan mainoskin saa kanavan vaihtumaan. Nokkaansa honottava ämmä uima-altaassa tuskin yksihuoltaja

• Anonyymi

Nuo Plop-tuotteet ovat kuulemma edullisia.

• Anonyymi
      UUSI

hahhah hintaa nostettu ensin ylös, että näyttäs halvalta mutt toDelliisuudessa kalliimpi kuin normaalisti JOULUVEDÄTYSTÄ.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6684
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3442
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2770
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2438
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1963
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      358
      1842
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1680
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1548
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1502
    10. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1482
    Aihe