Mitä pitäisi ajatella, jos varattu mies laittaa viestin ”ilman sinua olen heikompi”.
Olemme siis käyneet syvällisiä keskusteluja ja olen tukenut häntä eri asioissa.
Varattu mies viestittelee kauniisti
23
640
Vastaukset
- Anonyymi
Voi ihanaa että sinä olet energia varkaalle varrengas uuuh ihanaa. Auta vain kaikkesi prinsessa. Kohta saat jonkun varatun miehen itsellesi. Se tekee sinusta vahvemman.
- Anonyymi
Lapset jää ilman isää. Sinä olet vain perheen ja suhteiden rikkoja.
- Anonyymi
No enpä minä ole tässä mitään tehnyt siis ns. laitonta.
Eikö ystävän tukeminen ole sallittua?
En ole rikkonut mitään.
Kysyin vain mitä tästä ajatellaan? - Anonyymi
Noinko ajattelet?
Minä en ole ollut aloitteentekijä. Olen vaan yksi yh-mutsi joka nauttii omasta elämästään eikä harrasta seksiä varattujen kanssa.
Mielestäni oli aika kaunis lause mieheltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä minä ole tässä mitään tehnyt siis ns. laitonta.
Eikö ystävän tukeminen ole sallittua?
En ole rikkonut mitään.
Kysyin vain mitä tästä ajatellaan?No eihän siinä jos puolisot sen hyväksyvät että hän lämmittää sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän siinä jos puolisot sen hyväksyvät että hän lämmittää sinua
Toivotaan, että hyväksyvät.
Mulla ei sitä ole.
- Anonyymi
Ei se katso sukupuolisuhdestatusta keneltä se paras tuki tulee. Hyvä että sait tukea. Tukekaamme toisiamme aviosäädyistä riippumatta.
- Anonyymi
Niin tätä juuri tarkoitan.
Joskus vaan mietin, miksi näin on. Olisi hienoa, jos tämäkin tuki tulisi omalta puolisolta. Ideaali tilanne.
Mutta nyt perheen ulkopuolelta.
- Anonyymi
Onko tämä pissiliisin päiväkirja hajotin vein jakoin
- Anonyymi
Kyllä osa 1.
- Anonyymi
No jos tämä tulkinta näistä katkeran miehen katkerista loruista sinun mieltä lämmittää, niin varmasti juuri näin
- Anonyymi
Narsisti pönkittää itseään..?
"Ilman sinua olen heikompi."- Anonyymi
Noin se voi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se voi olla.
Narsistit eivät myönnä virheitään. Ei sovi kuvaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsistit eivät myönnä virheitään. Ei sovi kuvaan.
Se on osa manipulointia. Ihan tuttu kaava irroittaa toinen liitosta. Ovat kuin mustia leskiä. Helppo peli. Sitten kun varattu on irti se jätetään.
- Anonyymi
Tuollaiset ”ilman sinua olen heikompi” ovat vain kukkapuska-sanoja netissä. Jos nuo sanottaisiin tosielämässä kasvokkain, niillä voisi olla jotain merkitystä. Mitä enemmän ja ajan kanssa netissä keskustellaan, sen enemmän tilanne menee kuvitteelliselle tasolla ja voi yhtäkkiä poks, hävitä kuin mitään ei olisi ollutkaan.
- Anonyymi
Sanoja vailla painoarvoa
- Anonyymi
Totta tämä kyllä. Kasvokkain olisi parempi.
- Anonyymi
Ei pitäisi ajatella mitään. Mies on kokenut saavansa sinulta tukea ja kiittää siitä korulauseilla. Itsekin varattuna kipuilleena ja ajatuksiani ulkopuolisille jakaneena neuvoisin pitämään tosiasiat mielessä.
- Anonyymi
Tosiasiat ovat mielessä kyllä. Yllättävän negatiivista suhtautuminen täällä.
Varattu mies kirjoittaa kauniisti netissä. Ei sen kummempaa.
En lähtisi spekuloimaan vaan vain mitä ajatuksia herättää.
- Anonyymi
Juu no kirjoita mies sille, eli itsellesi, että se on harmillinen juttu se ja break a leg
- Anonyymi
Näin kirjoittaisi negatiivinen ja katkera ihminen. En ole sitä enkä näin halua siksi kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kirjoittaisi negatiivinen ja katkera ihminen. En ole sitä enkä näin halua siksi kirjoittaa.
Mitä muuta huomiota sinä naisena esiintyvä äijä sitten muka haet, kuin negatiivista sellaista naisvihamielisiltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372051Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1791457- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421199- 1151088
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351040Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://15975- 74950
- 70894
- 250876