Pimeä päivä

Huomenta vielä tänne. 🌃✨⚜️❄️🐺
Kyllä valo joskus voittaa.

199

847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Hyvää huomenta 👩❄️🍒♥️🌌🌲😊

• UUSI

Kiitos. Hyvää huomenta. Aamupalaa laittamassa. ❄️⚜️😊☕❤️

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos. Hyvää huomenta. Aamupalaa laittamassa. ❄️⚜️😊☕❤️

Hyvää vapaapäivää 😊🌲🌌♥️🍒❄️👩

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää vapaapäivää 😊🌲🌌♥️🍒❄️👩

Kiitos paljon. 😊 ♥️
        Onko sinullakin vapaa, vai töitä? ☕❤️❄️⚜️

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos paljon. 😊 ♥️
        Onko sinullakin vapaa, vai töitä? ☕❤️❄️⚜️

Vapaata tää päivä vielä ❄️👩😊♥️🍒🌲

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mukavaa. Hyvää vapaapäivää sullekin 😄😊♥️⚜️
        Joko teit jumpan? 😊

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mukavaa. Hyvää vapaapäivää sullekin 😄😊♥️⚜️
        Joko teit jumpan? 😊

Kiitos😊👩Juu tein pienen jumpan♥️🍒

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos😊👩Juu tein pienen jumpan♥️🍒

Hyvä. 😊 Minäkin käyn tänään salilla. ♥️⚜️

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Niin sekö janilla tipero on kippee...emäntäkö se purasta järskkäytti sitä?.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kivaa salitreeniä sinulle❄️🌲😊👩♥️🍒

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, menen vasta illemmalla. Ajattelin vielä lepäillä ja rentoutua musiikin parissa. 😊♥️⚜️
        Mitä sulla ohjelmassa? 😊

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos, menen vasta illemmalla. Ajattelin vielä lepäillä ja rentoutua musiikin parissa. 😊♥️⚜️
        Mitä sulla ohjelmassa? 😊

En tiedä tarkemmin vielä😊👩♥️🍒

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä tarkemmin vielä😊👩♥️🍒

Vielä tässä on päivää jäljellä vaikka kuinka. 😊♥️⚜️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtaa olla pienet kuukausiansiot toistuvine taukopäivineen.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Vielä tässä on päivää jäljellä vaikka kuinka. 😊♥️⚜️

Iltaa kohta se on yökin taas😊👩♥️🍒

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Iltaa kohta se on yökin taas😊👩♥️🍒

Hyvää iltaa. Otin juuri päikkärit. 😄⚜️❄️☕❤️

Näin ne päivät tahtoo kulua.

Mitäs olet puuhannut? 😊❤️

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Hyvää iltaa. Otin juuri päikkärit. 😄⚜️❄️☕❤️

Näin ne päivät tahtoo kulua.

Mitäs olet puuhannut? 😊❤️

Juurikaan mitään, kaupasta juuri tulin kamala ilma, huomenna jotain aktiviteettia pitäis keksiä töiden jälkeen👩♥️🍒🌲😊

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikaan mitään, kaupasta juuri tulin kamala ilma, huomenna jotain aktiviteettia pitäis keksiä töiden jälkeen👩♥️🍒🌲😊

Niin siellä taitaa olla aika loska nyt ja sataa vettä, tuulee🌧️ . Olen vain katsonut ikkunasta pihalle. 😄
        Saa nähdä jaksanko sinne salillekaan raahautua. Ei ainakaan vielä, kun siellä on tähän aikaan koko kylä.

Joo, on nää vapaat joskus vähän tylsiä/yksinäisiä. Ei silti töissäkään huvittais aina olla. 😄

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä unohtui 😊⚜️❄️☕❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

et sä mene nukkumaan töiden jälkeen kuten aina teet

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Nämä unohtui 😊⚜️❄️☕❤️

Niin on, pitää pari työjuttu selvittää vapaillakin koskien huomista👩♥️🍒🌲😊 Hyvää kahvihetkeä

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Niin siellä taitaa olla aika loska nyt ja sataa vettä, tuulee🌧️ . Olen vain katsonut ikkunasta pihalle. 😄
        Saa nähdä jaksanko sinne salillekaan raahautua. Ei ainakaan vielä, kun siellä on tähän aikaan koko kylä.

Joo, on nää vapaat joskus vähän tylsiä/yksinäisiä. Ei silti töissäkään huvittais aina olla. 😄

No mene Kirsille kylään koska Kirsillä on paljon vapaapäiviä viikolla

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on, pitää pari työjuttu selvittää vapaillakin koskien huomista👩♥️🍒🌲😊 Hyvää kahvihetkeä

Selvä juttu. Kiitos paljon. 😊 Harmi ettei nyt ole kahvin kanssa mitään. 😊⚜️❄️☕❤️
        Mukavaa puuhailua sinulle. 😊❤️

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Taidan ottaa päikkärit, palataan👩♥️🍒🌲😊

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviä päikkäreitä 😊🤗♥️

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mene Kirsille kylään koska Kirsillä on paljon vapaapäiviä viikolla

Ei sitä niin vaan lähdetä, varsinkaan kun ei toista hyvin tunne, eikä tiedä missä asuu jne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

eikö sun pitänyt selvittää huomisen työjuttuja. just joo

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei sitä niin vaan lähdetä, varsinkaan kun ei toista hyvin tunne, eikä tiedä missä asuu jne.

Kirsi asuu tampereella. Sovitte tapaamisen vaikka johonkin kahvilaan. Ei luulis olevan vaikeaa

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

eikö sun pitänyt selvittää huomisen työjuttuja. just joo

Niitä jaksaa päikkäreitten jälkeen selvitellä paremmin. Vielä iltaa kovasti jäljellä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kirsi asuu tampereella. Sovitte tapaamisen vaikka johonkin kahvilaan. Ei luulis olevan vaikeaa

Siitä pitäisi toisellakin olla mielipide, eikä vain minulla yksin.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Niitä jaksaa päikkäreitten jälkeen selvitellä paremmin. Vielä iltaa kovasti jäljellä.

olet sä jani kirsi kun mä kirsille sanoin enkä sulle.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

No kysy kirsiltä haluuko lähteä kahville joku vapaapäivä. vai onko liian aikaista kysyä kun olette vuoden jutelleet jo. Monta vuotta meinaat odottaa että voi kysyä toista kahville. Netalle kyllä kerroit tunteista nopeesti mutta kirsiä et pysty pyytää kahville.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kysy kirsiltä haluuko lähteä kahville joku vapaapäivä. vai onko liian aikaista kysyä kun olette vuoden jutelleet jo. Monta vuotta meinaat odottaa että voi kysyä toista kahville. Netalle kyllä kerroit tunteista nopeesti mutta kirsiä et pysty pyytää kahville.

No nettaan olin ihastunut livessä ja nähnyt siinä lähellä muutenkin melkein joka päivä. Ei voi verrata näitä kahta tilannetta.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

No nettaan olin ihastunut livessä ja nähnyt siinä lähellä muutenkin melkein joka päivä. Ei voi verrata näitä kahta tilannetta.

Sähän juttelet Kirsin kaa joka päivä. Ja hän on laittanut sulle punaisia sydämiä joka päivä. Kirsihän on mukavista mukavin mutta ei niin IHANA että haluisit pyytää kahville.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mikä sinä olet hänen puolestaan puhumaan mitään, ihan oikeasti jotain rajaa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinä olet hänen puolestaan puhumaan mitään, ihan oikeasti jotain rajaa.

Mitä säkin selität ja mussutat?! Kyllä tiedän miten päikkäreitten ottaminen on hyvä, jos väsyttää.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sähän juttelet Kirsin kaa joka päivä. Ja hän on laittanut sulle punaisia sydämiä joka päivä. Kirsihän on mukavista mukavin mutta ei niin IHANA että haluisit pyytää kahville.

Ai että se on teille niin helppoa ja yksin kertaista kaikki.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

olet sä jani kirsi kun mä kirsille sanoin enkä sulle.

Jani luulee omistavansa vähintään sen ainakin jos ei muuta. Ja että heillä on elämää suurempi rakkaussuhde hänen omassa päässään.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jani luulee omistavansa vähintään sen ainakin jos ei muuta. Ja että heillä on elämää suurempi rakkaussuhde hänen omassa päässään.

Mitä muuta ku kateutta tuokin on taas?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun nämä kaksi todella lähtisivät vaikka Norjaan kunhan heistä vaan päästäisiin mutta ideahan on ärsyttää ja sen he osaavat ja sitä jaksavat ja siitä saavat elämäänsä nautinnon eli joko kaksi tai vaan yksi sekopäinen ihminen. Kukaan enää jaksa, menisivät ihan minne vaan kunhan lähtisivät. Tämä palsta olisi todella jo sen ja muutoksen tarpeessa. Tämä vanha mies on ihan tarpeeksi monta vuotta täällä uikuttanut milloin mitäkin ja elämäänsä ettei sitä vaan enää jaksa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun nämä kaksi todella lähtisivät vaikka Norjaan kunhan heistä vaan päästäisiin mutta ideahan on ärsyttää ja sen he osaavat ja sitä jaksavat ja siitä saavat elämäänsä nautinnon eli joko kaksi tai vaan yksi sekopäinen ihminen. Kukaan enää jaksa, menisivät ihan minne vaan kunhan lähtisivät. Tämä palsta olisi todella jo sen ja muutoksen tarpeessa. Tämä vanha mies on ihan tarpeeksi monta vuotta täällä uikuttanut milloin mitäkin ja elämäänsä ettei sitä vaan enää jaksa.

Jos ärsyttää, niin ei ole mikään pakko lukea! Aika wammaista sinulta valittaa tuollaisesta.
        Onko omat businekset jotenkin vaarassa, jos tänne kirjottelee muutkin kuin rikollispiirit?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkään et tätä paikkaa omista. Tänne on ihan luvallista tulla ja kirjoittaa kuka haluaa. Sen sijaan on säännöt kyllä olemassa, mitkä kieltää täällä muiden kiusaamisen.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ai että se on teille niin helppoa ja yksin kertaista kaikki.

Joo. Jos mä haluan jutella jonkun kaa livenä niin kyllä mä pyydän kahville.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinä voit tehdä niin tietysti. Et voi olettaa ja määrätä muiden puolesta, mitä muut tekevät. Jokainen etenee sitä tahtia kuin haluaa ja uskaltaa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mistä pitäis olla kateellinen että kirsi nukkuu ja jumppaa. siitäkö pitäis olla kateellinen

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mitä säkin selität ja mussutat?! Kyllä tiedän miten päikkäreitten ottaminen on hyvä, jos väsyttää.

Mussuta sinä vanha tekis mieli sanoa jo aika rumasti mikä olet kuviesi perusteella mutta enpä viitsi. Mutta sua alkaa jo inhoamaan tyyliin täällä. Olet todella ärsyttävä ja en yhtään ihmettele ettei sulle löydy naista ikinä enää.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään oikeita tapoja ja sääntöjä, minkä mukaan olisi jokaisen edettävä.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Voi ei kateutta varmaan anna mun kaikki kestää.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa mulla ollu email näkyvillä usein, mutta ei ole ollut halua sinne kirjoittaa. Täällä ei millään muulla tavalla ole järkevää sopia kohtauspaikoista, kuin privaatisti jossain muualla.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei kateutta varmaan anna mun kaikki kestää.

No mikä muu ajaa mussuttamaan, ja vttuilemaan jostain suuresta rakkaustarinasta?!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mussuta sinä vanha tekis mieli sanoa jo aika rumasti mikä olet kuviesi perusteella mutta enpä viitsi. Mutta sua alkaa jo inhoamaan tyyliin täällä. Olet todella ärsyttävä ja en yhtään ihmettele ettei sulle löydy naista ikinä enää.

Anna tulla vaan ku kuitenkin haluat haukkua.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Sinäkään et tätä paikkaa omista. Tänne on ihan luvallista tulla ja kirjoittaa kuka haluaa. Sen sijaan on säännöt kyllä olemassa, mitkä kieltää täällä muiden kiusaamisen.

Itse haukut aina kirsin kun hän ei juttele sulle. Eilen kirsi oli kylmä koska ei jutellut sulle

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Niin sinä voit tehdä niin tietysti. Et voi olettaa ja määrätä muiden puolesta, mitä muut tekevät. Jokainen etenee sitä tahtia kuin haluaa ja uskaltaa.

Ja sä et ole huomannut ettei Kirsi halua tutustua suhun . Hänellä on salainen työkin josta ei voi puhua.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sä et ole huomannut ettei Kirsi halua tutustua suhun . Hänellä on salainen työkin josta ei voi puhua.

Entä sitten jos ei halua täällä julkisesti puhua kaikesta itseensä liittyvästä?
        Ja jos haluaa pitää keskustelun tällä tasolla ja vain täällä, niin se on hänen tahtonsa ja sitä pitää kunnioittaa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Itse haukut täällä vammainen, mitä mussutat niin mitäs käytöstä se on kerropa nyt kaikille mitä tuollainen nimittely on ?!?!

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Onpa mulla ollu email näkyvillä usein, mutta ei ole ollut halua sinne kirjoittaa. Täällä ei millään muulla tavalla ole järkevää sopia kohtauspaikoista, kuin privaatisti jossain muualla.

Niin sä voit kysyä Kirsiltä miksi ei halua laittaa sulle sähköpostia. Mutta kun susta ei ole miestä. Sä haluat vaan mielistellä ja sitten valittaa kun kukaan ei kirjoita sulle.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sä voit kysyä Kirsiltä miksi ei halua laittaa sulle sähköpostia. Mutta kun susta ei ole miestä. Sä haluat vaan mielistellä ja sitten valittaa kun kukaan ei kirjoita sulle.

Miksi tarvii kysellä ja painostaa?

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään oikeita tapoja ja sääntöjä, minkä mukaan olisi jokaisen edettävä.

No miten sä ajattelit sitten edetä. Suoraan Kirsin kanssa sänkyyn?

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Entä sitten jos ei halua täällä julkisesti puhua kaikesta itseensä liittyvästä?
        Ja jos haluaa pitää keskustelun tällä tasolla ja vain täällä, niin se on hänen tahtonsa ja sitä pitää kunnioittaa.

Hänellä on mahdollisuus kirjoittaa sulle sähköpostiin mutta sä et kiinnosta Kirsiä niin että hän haluis tutustua suhun. Hän hitto valita yksinäisyyttä jos kunnioitat kirsiä niin paljon ettet halua kahville hänen kanssaan

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Miksi tarvii kysellä ja painostaa?

Itse olet kehunut vuoden kirsiä mukavista mukavimmaksi mutta ei näytä olevan oikeesti sitä. Mitä sä oikein odotat?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No miten sä ajattelit sitten edetä. Suoraan Kirsin kanssa sänkyyn?

En ole sellainen äijä. En minä tiedä miten tässä voi edetä.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei vittu. Oot sä oikeesti noin avuton. Sinä kysyt Kirsiltä haluisko joku päivä käydä sun kanssa kahvilla esim jossain kahvilassa tampereella

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei niin. Eihän tämä kyseinen viestitä pienintäkään signaalia lähempään tuttavuuteen. Parasta sunkin pysytellä omillas.Tiedä häntä minkälainen ylläri olis nenulin edessä. Eikö näihin neutraaleihin fraaseihin riittäisi asiallinen tekstailu ilman emoiji-hehkutuksia. Ne ovat kuin tekohengitystä olemattomiin kuvitelmiin. Punasydänten lähettely odottakoon oikeaa kohdetta. Sekin päivä koittaa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Aivan. Sinä olet oman osuutesi jo tehnyt. Toinen heittäytyny mykäksi.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin. Eihän tämä kyseinen viestitä pienintäkään signaalia lähempään tuttavuuteen. Parasta sunkin pysytellä omillas.Tiedä häntä minkälainen ylläri olis nenulin edessä. Eikö näihin neutraaleihin fraaseihin riittäisi asiallinen tekstailu ilman emoiji-hehkutuksia. Ne ovat kuin tekohengitystä olemattomiin kuvitelmiin. Punasydänten lähettely odottakoon oikeaa kohdetta. Sekin päivä koittaa.

No olisitte tyytyväisiä, etten enää hehkuta Nettaa. Sekin kun oli väärin kaikkien mielestä. No, nyt se on myös täysin turhaakin ja olen oppinut siitä paljon.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

No olisitte tyytyväisiä, etten enää hehkuta Nettaa. Sekin kun oli väärin kaikkien mielestä. No, nyt se on myös täysin turhaakin ja olen oppinut siitä paljon.

et hehkuta vaikka vastaat edelleen ketjuihin jossa kysytään kaivatusta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

et hehkuta vaikka vastaat edelleen ketjuihin jossa kysytään kaivatusta.

Voin lopettaa senkin.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Voin lopettaa senkin.

Et sä jani lopeta noihin kaivattu ketjuihin vastaamista. Se on nähty jo että sä haluut kertoa että sua on kielletty puhumasta kaivatustasi

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Minä tiedän miten etenet. Lopeta kertalaakista sydänten ja pusujen läträily. Nainen on ihana vasta käsin kosketeltuasi ja saatuasi vastakaikua.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Tsot tsot poju. NYT on puhe kirsikasta.Pysytään asiassa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tiedän miten etenet. Lopeta kertalaakista sydänten ja pusujen läträily. Nainen on ihana vasta käsin kosketeltuasi ja saatuasi vastakaikua.

Vai sellaista. Minä en sellaista ihanaa tule enää elämässäni kokemaan kuitenkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Anna tulla vaan ku kuitenkin haluat haukkua.

En alennu tasollesi en, lähden mieluummin seuraamaan pentuliveä vaikka kuin tätä sairasta ja inhottavaa ketjua. Mut kyllä ikävästi kisusta puhuit. :(

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En alennu tasollesi en, lähden mieluummin seuraamaan pentuliveä vaikka kuin tätä sairasta ja inhottavaa ketjua. Mut kyllä ikävästi kisusta puhuit. :(

Osoitit kuitenkin selvästi, että ulkonäössäni on pahasti vikaa, vaikka et sitä suostunutkaan kertomaan, että mitä. Kiitos siitä. Nyt uskon että olen täysin ruma paska. Helpottaa sekin oloani, kun ei tarvii luulla enää yhtään mitään ikinä mistään.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Hyviä päikkäreitä 😊🤗♥️

Iltaa mitäs touhuilet👩♥️🍒🌲😊

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Iltaa mitäs touhuilet👩♥️🍒🌲😊

Oikein hyvää iltaa. Kuuntelen musiikkia kovasti. Ajattelin lähteä kohta salille, jos vaikka jaksais tehdä siellä jotain. Mitäs sinulle kuuluupi? 😊🤗♥️

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Osoitit kuitenkin selvästi, että ulkonäössäni on pahasti vikaa, vaikka et sitä suostunutkaan kertomaan, että mitä. Kiitos siitä. Nyt uskon että olen täysin ruma paska. Helpottaa sekin oloani, kun ei tarvii luulla enää yhtään mitään ikinä mistään.

Johan sä olet kolme vuotta toitottanut tota samaa eli sä kolme vuotta sitten olet tiedostanut olevasi ruma ja paska.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Voit ajatella mitä haluat mutta kaikki ei ole niin kuin sinä että ulkonäkö on tärkein tms ihmisen sisin ja käytöstavat ja sydän on paljon tärkeämpää mut minä en sanonut rumasti sillä nielin sen koska en halua todella alentua tällaiseen. Minun päänsisääni et kuitenkaan pääse. Onneksi 😊😊🙏🏻🙏🏻

• mustasusi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voit ajatella mitä haluat mutta kaikki ei ole niin kuin sinä että ulkonäkö on tärkein tms ihmisen sisin ja käytöstavat ja sydän on paljon tärkeämpää mut minä en sanonut rumasti sillä nielin sen koska en halua todella alentua tällaiseen. Minun päänsisääni et kuitenkaan pääse. Onneksi 😊😊🙏🏻🙏🏻

Silti todistit kaikille, että olen ruma.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kovasti. 🤗 Mä teen uuden ketjun, kun tämä alkaa olla täynnä ja kaikkea asiatonta. 😊♥️⚜️

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos kovasti. 🤗 Mä teen uuden ketjun, kun tämä alkaa olla täynnä ja kaikkea asiatonta. 😊♥️⚜️

no tee. ei se poista sun tekstejä joita olet kirjoittanut

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kateuttako hyvä mies! Säälittää niin maan keleesti tuo lapsellisuutes.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaikuta kovin kummoiselta työltä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaikuta kovin kummoiselta työltä.

No mutta susiguben luoma mielikuvitushahmo voi olla vaikka salaisesta tiedustelusta, on se jännempi ku joku meemitutkija🤔

• Anonyymi
      UUSI

Sinulla taitaa kaikki sähkö tulla aurinkokennoista sillä hehkutat jatkuvasti valoa ja aurinkoa.
      Meille migreenistä kärsiville aurinko on myrkkyä.
      Ihanaa kun me saamme nauttia pimeästä vähän aikaan vuodesta.Muuttaisin maahan kyllä missä aina kesät talvet illat on pimeät jo varhaisella.

• UUSI

En mä valita sitä että on pimeää. Se oli vain toteamus, että näin nyt on. Otan osaa jos on migreenistä vaivaa.

• Anonyymi
      UUSI

Aamujumpan voisi tehdä 👩😊♥️🍒

• UUSI

Se kuulostaa just hyvältä. 😊♥️

• Anonyymi
        UUSI

Vaihda jo puheenaihetta
        .Osaatko ?

• Anonyymi
        UUSI

Ja sinä hae kunnon töitä ja tee niitä!!!! Kun kerran Suomeen tulit asumaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä hae kunnon töitä ja tee niitä!!!! Kun kerran Suomeen tulit asumaan.

Rassisti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rassisti.

Maksa sinä Suomen verorahat jos niin innostunut elättämään maahanmuuttoa jotka ei edes jaksa muuta kuin nukkua ja katsoa sarjoja ja bilettää tms inhottaa lukea tuollaista völläystä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rassisti.

Tuo ei ole rasismia millään tavoin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihda jo puheenaihetta
        .Osaatko ?

Mikä sua ahdistaa tässä susimiehen yksinäisessä kimarassa?

• Anonyymi
      UUSI

Muisa matti et venkuan ei rarvii pelätä vaika,
      Minä näin lasten . Niin ei pelottanu sikä

• Anonyymi
        UUSI

Ja sikä psitsi tuo vauvs hymyile jos valot laittaa yödi ,pusituunaan

• Anonyymi
      UUSI

Niin sekö janilla tipero on kippee...emäntäkö se purasta järskkäytti sitä?

• UUSI

Sehän on yö jo kun aurinko laskee. Nyt yö selvästi päivää pitempi. 🌃
      Pohjoisessa on kaamos, ja aurinko ei nouse ollenkaan.

• Anonyymi
        UUSI

Niin utsjoella on alkanut kaamos

• Anonyymi
        UUSI

Ja talvisotakin päättyi jo 13.3.1940.

• Anonyymi
        UUSI

Met täälä emmä valita pimeää etelän varisten tavoin.Jo vain.😁

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Met täälä emmä valita pimeää etelän varisten tavoin.Jo vain.😁

Ei kannatakaan valittaa.

• Anonyymi
      UUSI

Pysyhän kisu kaukana tuosta miehestä joka ei käy kyllä lähellekään täysillä. Ja haukkumassa aina muita ja jopa tätä kirsiä kun ei ole paikalla mutta kun se tulee lässyttää kuin eri ihminen ei edes tuntisi samaksi. Niin kaksijakoinen persoona kuin olla ja saattaa. Kyllä sinä kisu parempaa juttuseuraa löydät. :)

• UUSI

Kisuko täällä jo minua meinasi haukkua, kun kuviani katsellut?
        Sanois vaan suoraan mitä mieltä niistä on.

• mustasusi
        UUSI

Kyllä hän voi katsella ikäistään seuraa. Minua ei kiinnosta oman ikäiset eikä vanhemmat naiset.

• UUSI

Haukkumassa muita? Ketkä siihen tuli taas minua ja kirsiä arvostelemaan kovin sanoin ensin? Sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä hän voi katsella ikäistään seuraa. Minua ei kiinnosta oman ikäiset eikä vanhemmat naiset.

Heti kun kisu kertoi olevansa lähellä eläkeikää niin janin kiinnostus loppui.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Heti kun kisu kertoi olevansa lähellä eläkeikää niin janin kiinnostus loppui.

Onko jotenkin yllätys sellainen!? Jos olen muutenkin useaan kertaan sanonut ja muutkin ymmärtäneet, etten kiinnostu romanttisesti vanhemmista ihmisistä. Sille minä en mahda mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Haukkumassa muita? Ketkä siihen tuli taas minua ja kirsiä arvostelemaan kovin sanoin ensin? Sitä saa mitä tilaa.

Ai arvostelua . Ole sitten yksinäinen. Kun sä et halua liveystäviä naisista. Jos haluisit niin se kahville pyytäminen ei olis noin helvetin vaikeeta. Ei ole ihme ettei sulla ole ystäviä.

• UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Onko jotenkin yllätys sellainen!? Jos olen muutenkin useaan kertaan sanonut ja muutkin ymmärtäneet, etten kiinnostu romanttisesti vanhemmista ihmisistä. Sille minä en mahda mitään.

Enkä enää kuvittele sitäkään, että nuoriakaan kiinnostaa varttieläkeläinen mies. Se on elämän raadollisuus siinä, että se kaikki kiva mitä elämässä on, loppuu aikanaan.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai arvostelua . Ole sitten yksinäinen. Kun sä et halua liveystäviä naisista. Jos haluisit niin se kahville pyytäminen ei olis noin helvetin vaikeeta. Ei ole ihme ettei sulla ole ystäviä.

Ei se mikään ihme ole. Ystäviä ei tämmöisenä erilaisena ihmisenä saa. Sen on pitkin elämää jo saanu huomata.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Sä et halua jutella kisun kanssa koska sun kiinostus hävisi kun kuulit minkä ikäinen kisu on

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei se mikään ihme ole. Ystäviä ei tämmöisenä erilaisena ihmisenä saa. Sen on pitkin elämää jo saanu huomata.

Ohan sulla sun lapset jotka ymmärtää sun yksinäisyyden

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Nyt möläytit ja tökerösti. Milloin kissinen on sua haukkunut!!!! Silloinkin kun meno ollut veetumaista villiä länttä, Kisu on käynyt ensimmäisenä hyvän sanan sanomassa Susi Hukkaselle. Toi viimenen virke pannaa visusti muistiin.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt möläytit ja tökerösti. Milloin kissinen on sua haukkunut!!!! Silloinkin kun meno ollut veetumaista villiä länttä, Kisu on käynyt ensimmäisenä hyvän sanan sanomassa Susi Hukkaselle. Toi viimenen virke pannaa visusti muistiin.

Tällä menolla mua ei kiinnosta enää mitkään naiset eikä enää koko elämä.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Tällä menolla mua ei kiinnosta enää mitkään naiset eikä enää koko elämä.

Pitäiskö sun mennä terapiaan? Tietääkö sun pojat sun itsetuhoisuudesta?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö sun mennä terapiaan? Tietääkö sun pojat sun itsetuhoisuudesta?

Ei kiinnosta enää yhtään.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei kiinnosta enää yhtään.

No voi voi. Se on harmi ettei sun pojatkaan ole sulle tärkeitä

• Anonyymi
      UUSI

Sinä olet valitettavasti vielä pimeämpi ihminen kuin yksikään kaamos tai marraskuu.

• UUSI

Se on sinun mielipiteesi. Voit olla varma, että minäkään en pidä sinusta ihmisenä yhtään.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Se on sinun mielipiteesi. Voit olla varma, että minäkään en pidä sinusta ihmisenä yhtään.

Ja luuletko että täällä kovin moni pitää sinusta luulen että suurin osa ei enää jaksa yhtään ja täysin kyllästynyt sinuun ja ei myöskään pidä sinusta millään tavoin. Ja en edes haluaisi että tuollainen persoona pitäisi minusta. Tietäisi vain miten sinut saisi estettyä täällä ettei tarvisi lukea eikä nähdä yhtään ketjua minkä aloitat monta monta kertaa päivässä 365 päivää vuodessa. Kukaan muu täällä tee sellaista.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

LOL. Jani eipä sulla ole muutenkaan ystäviä. 1 salikaveri jota näet salilla ja miekkailukaverit joita näet kerran pari vuodessa saunaillassa

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja luuletko että täällä kovin moni pitää sinusta luulen että suurin osa ei enää jaksa yhtään ja täysin kyllästynyt sinuun ja ei myöskään pidä sinusta millään tavoin. Ja en edes haluaisi että tuollainen persoona pitäisi minusta. Tietäisi vain miten sinut saisi estettyä täällä ettei tarvisi lukea eikä nähdä yhtään ketjua minkä aloitat monta monta kertaa päivässä 365 päivää vuodessa. Kukaan muu täällä tee sellaista.

Selvä juttu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietyllä tavoin häiriköit täällä koko palstaa joka ainoa päivä noilla monilla alootuksillasi. Eihän ketään kiinnosta sun elämä oikeasti niin entä jos lopettaisit tai jotain rajaa edes joka toinen päivä tms

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietyllä tavoin häiriköit täällä koko palstaa joka ainoa päivä noilla monilla alootuksillasi. Eihän ketään kiinnosta sun elämä oikeasti niin entä jos lopettaisit tai jotain rajaa edes joka toinen päivä tms

Mitä helvettiä sinäki selität? Onko ylivoimaista skipata sellainen aloitus joka ei kiinnosta tippaakaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

LOL. Jani eipä sulla ole muutenkaan ystäviä. 1 salikaveri jota näet salilla ja miekkailukaverit joita näet kerran pari vuodessa saunaillassa

Ja nekin persaukisia🙈

• Anonyymi
        UUSI

Samaa sanoisin täältä sivusta tähän sun krooniseen dissosiaatiohäiriöön

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa sanoisin täältä sivusta tähän sun krooniseen dissosiaatiohäiriöön

Tiedätkö edes mikä on dissosiaatio häiriö? Oletko koskaan kokenut sitä? Minä olen, ja siinä ei ole kyse mistään luulotaudista taikka vastaavasta.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Tiedätkö edes mikä on dissosiaatio häiriö? Oletko koskaan kokenut sitä? Minä olen, ja siinä ei ole kyse mistään luulotaudista taikka vastaavasta.

Sä siis myönnät. Hyvä jani

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä siis myönnät. Hyvä jani

Mitä mää nyt myönnän?!? Joskus oli dissosiaatio kohtaus, niin tiedän mitä se on. Sinä et taida tietää.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei sulla ole voinut koskaan olla mitään häiriöitä, kun olet puheittesi mukaan ollut aina päästäsi täysin terve. Terveempi kuin muut.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mitä mää nyt myönnän?!? Joskus oli dissosiaatio kohtaus, niin tiedän mitä se on. Sinä et taida tietää.

No valitettavasti ei ole kokemusta. Äskön googletin tuon.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No valitettavasti ei ole kokemusta. Äskön googletin tuon.

Aivan niin. Ja sitten puhut asioista joista et tiedä.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Aivan niin. Ja sitten puhut asioista joista et tiedä.

Voi luoja. Mä luin ne oireet ja ne sopii suhun

• UUSI

Ja pyydän anteeksi kielenkäyttöäni, mutta saitte provosoitua siihen.

• Anonyymi
        UUSI

Sinä haukut, nimittelet, kiroilet ja sit olet ensimmäinen joka sormi ojossa aina syyttämässä muita jostain. Mikähän sun perusongelma oikeasti persoonassa tai elämässä on, koska normaalia käytöstä ei ole mitkään sun jutut olleet koskaan. Se on oikeasti tosi asia.

• Anonyymi
        UUSI

Niin. Muidenhan vika kaikki on.

• UUSI

Minä en ole minkään ulospyytämisen arvoinen edes. Siinä ei kukaan menetä mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Minä en ole minkään ulospyytämisen arvoinen edes. Siinä ei kukaan menetä mitään.

Ei niin menetä. Niin mikä on ongelma?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin menetä. Niin mikä on ongelma?

Mikä on oma ongelmasi? Minä pärjään kyllä hyvin yksinkin.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Miksi sä teet sitte joka päivä uusia aloituksia jos kerta pärjäät yksin

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä teet sitte joka päivä uusia aloituksia jos kerta pärjäät yksin

Minä saan tehdä niin kuin tykkään. Saan täällä jutella kirsikan kanssa jos molemmat niin haluaa. Mikä into on taas arvostella joka ikistä liikettä jonka teen?
        Sulla on joku fiksaatio muiden kiusaamiseen.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Et näy pärjäävän.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Minä saan tehdä niin kuin tykkään. Saan täällä jutella kirsikan kanssa jos molemmat niin haluaa. Mikä into on taas arvostella joka ikistä liikettä jonka teen?
        Sulla on joku fiksaatio muiden kiusaamiseen.

Ai susta on kiusaamista jos kehotan sua pyytää kirsiä kahville. Vuoden olette jutelleet . Useimmat ihmiset pyytää toista ulos jos ovat tunteneet vuoden. Sinä se jaksat vaan odottaa ja en tiedä mitä sä odotat.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai susta on kiusaamista jos kehotan sua pyytää kirsiä kahville. Vuoden olette jutelleet . Useimmat ihmiset pyytää toista ulos jos ovat tunteneet vuoden. Sinä se jaksat vaan odottaa ja en tiedä mitä sä odotat.

Emme me tunne toisiamme. Ei me olla juteltu sellaisista aiheista josta vois oppia tuntemaan toisen.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Emme me tunne toisiamme. Ei me olla juteltu sellaisista aiheista josta vois oppia tuntemaan toisen.

Niin koska sä et halua kiirehtiä ja tutustua kirsiin. Vuoden olette jutelleet kahvista ja päivän ruuista.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin koska sä et halua kiirehtiä ja tutustua kirsiin. Vuoden olette jutelleet kahvista ja päivän ruuista.

Näin on, ja molemmille se on ollut ok.
        Miksi teidän muiden pitää asialla rasittaa harmaita aivosolujanne noin paljon?
        Kyllä sen kahville kutsumisen aika tulee, jos on tullakseen.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Miksi sä sitten viime vuonna juttelit avoimesti 11 v tytön kanssa elämästä ja nyt et uskalla jutella aikuisen 32 v naisen kanssa elämästä

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sä sitten viime vuonna juttelit avoimesti 11 v tytön kanssa elämästä ja nyt et uskalla jutella aikuisen 32 v naisen kanssa elämästä

Sinä olet kyllä todellinen arkeologi. Kaivelet jatkuvasti innokkaana vanhoja asioita.
        Kyseessä tuskin oli 11 vuotias. Hän puhui eri tavalla kuin kirsi ja kertoili asioita eri tavalla. Minä käyn keskustelua eri ihmisten kanssa eri tavalla. Sillä tavalla kuin se on luontevinta. En ole kehdannut alkaa kyselemään liikoja, kun olen ajatellut, että kirsi ei halua välttämättä vastata.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Sinä olet kyllä todellinen arkeologi. Kaivelet jatkuvasti innokkaana vanhoja asioita.
        Kyseessä tuskin oli 11 vuotias. Hän puhui eri tavalla kuin kirsi ja kertoili asioita eri tavalla. Minä käyn keskustelua eri ihmisten kanssa eri tavalla. Sillä tavalla kuin se on luontevinta. En ole kehdannut alkaa kyselemään liikoja, kun olen ajatellut, että kirsi ei halua välttämättä vastata.

Mikset sä kirsiltä kysy sen lempivärejä ja lempivaatteita. Vai osaat sä jutella vaan lasten kanssa?

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Niin ja puhui lasten elämään liittyvistä asioista

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset sä kirsiltä kysy sen lempivärejä ja lempivaatteita. Vai osaat sä jutella vaan lasten kanssa?

Ei teidän tarvii ulkopuolelta tulla huutelemaan ja keskeyttäämään toisten keskustelua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et näy pärjäävän.

Niin kyllä susimies näitä mielikuvitushahmoja tarvitse tueksi vähintään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se aloitti nyt kyselyn lempiväreistä seuraavassa höpötysketjussaan.

• UUSI

Se on helppo tulla siihen arvostelemaan ja haukkumaan. Itsellä kun on kaikki niin mahtavasti.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä sä valitat. Itse sanoit ettei sulla ole kiire pyytää kirsiä kahville. Niin mitä sä iniset

• Anonyymi
        UUSI

Mä uskon huomispäivään. . .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä uskon huomispäivään. . .

Niin just, huomenna pankki taas räjähtää ja hirveä mobilisaatio liikkeellä heti aamusta erikoiskuljetukset kaikki

• Anonyymi
      UUSI

Iltaa Susi

🐈

• UUSI

Iltaa kisullekin.
        Kerrohan, olitko täällä kommentoimassa minulle jotain aiemmin? Vai oliko se jonkun keksimää juttua?

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Iltaa kisullekin.
        Kerrohan, olitko täällä kommentoimassa minulle jotain aiemmin? Vai oliko se jonkun keksimää juttua?

En ole ollut

🐈

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ollut

🐈

Joku väitti tuolla ylempänä näin. Tai ainakin varoitteli sinulle minusta, että olen sellainen ja tällainen ja ihan päästäni pipi.
        No en tiedä, ehkä olenkin.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Joku väitti tuolla ylempänä näin. Tai ainakin varoitteli sinulle minusta, että olen sellainen ja tällainen ja ihan päästäni pipi.

No et ole pipi, olet kiva 🧡

🐈

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

äskön uhkailit itsemurhalla. Terve ihminen ei uhkaile itsemurhalla

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

äskön uhkailit itsemurhalla. Terve ihminen ei uhkaile itsemurhalla

Minä en varmaan ole terve.

• Anonyymi
        UUSI

Miten vielä haluat jutella tälle ihmissudelle joka puhui sinusta tosi rumasti ja iästäsi olen jopa pahoillani hänen puolestaan ja en alennu tasolleen haukkua häntä käytöksestään mutta ala-arvoista on ollut. En tiedä etkö olet lukenut vai onko tämä todella yhden miehen show?!?! Sehän voi hyvinkin olla.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten vielä haluat jutella tälle ihmissudelle joka puhui sinusta tosi rumasti ja iästäsi olen jopa pahoillani hänen puolestaan ja en alennu tasolleen haukkua häntä käytöksestään mutta ala-arvoista on ollut. En tiedä etkö olet lukenut vai onko tämä todella yhden miehen show?!?! Sehän voi hyvinkin olla.

Miksi et pyydä tuota kisua rusettiluisteluun, kun selvästi kiinnostaa?

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ei se kommentoija kovasti väärässä ollut.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se kommentoija kovasti väärässä ollut.

Voitte olla minusta ihan mitä mieltä haluatte.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

ja se saa sut sitten uhkailemaan itsemurhalla . Ei tunnu missään mutta haluut tappaa itsesi

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🐈

Kiitos, niin sinäkin olet. 🧡

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🐈

Kisu eli sua ei haittaa vaikka jani puhuu rumasti ikäsistään naisista ja sitä vanhemmista naisista. Mutta ihanaa että olet saanut janista ystävän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🐈

Eli sua ei haittaa että olet janin mielestä matami,maatuska ja mummeli. ja susta sellanen mies on kiva joka nimittelee sun ikäisiä naisia paitsi jos olet pieni ja siro sekä sporttinen timmi misu

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos, niin sinäkin olet. 🧡

Älä vaan ihastu kisuun kun hän on jo kohta eläkeiässä ja sua ei kiinnosta kisun ikäiset. Kysy toki kisulta millanen kroppa sillä on niin se voi muuttaa vielä sun ajatukset kiinnostua kisusta

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kisu eli sua ei haittaa vaikka jani puhuu rumasti ikäsistään naisista ja sitä vanhemmista naisista. Mutta ihanaa että olet saanut janista ystävän.

Mitään rumaa en ole nyt puhunut, vaan kertonut rehellisesti, että en ajattele heitä romanttisessa mielessä. Sekö on rumasti ajateltu?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sua ei haittaa että olet janin mielestä matami,maatuska ja mummeli. ja susta sellanen mies on kiva joka nimittelee sun ikäisiä naisia paitsi jos olet pieni ja siro sekä sporttinen timmi misu

Ja se sporttinen unelmamisu ei myöskään ajattele minua romanttisessa mielessä. Joten puntit on tasan. Elän yksin.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä vaan ihastu kisuun kun hän on jo kohta eläkeiässä ja sua ei kiinnosta kisun ikäiset. Kysy toki kisulta millanen kroppa sillä on niin se voi muuttaa vielä sun ajatukset kiinnostua kisusta

Sä et todellakaan ymmärrä ihastumisesta yhtään mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mitään rumaa en ole nyt puhunut, vaan kertonut rehellisesti, että en ajattele heitä romanttisessa mielessä. Sekö on rumasti ajateltu?

Sä olet monesti sanonutv että 40 v naiset on mummeleita,maatuskoja, matameja ja läskiperseitä. Ja kulahtaneita tosikkoja. Näin olet kuvaillut 40 v täyttäneitä naisia. Voin toki kopioida sulle jos et itse muista

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet monesti sanonutv että 40 v naiset on mummeleita,maatuskoja, matameja ja läskiperseitä. Ja kulahtaneita tosikkoja. Näin olet kuvaillut 40 v täyttäneitä naisia. Voin toki kopioida sulle jos et itse muista

Tuo on ollut seurausta siitä, että olette kiusanneet ja provosoineet sellaiseen käytökseen.
        En mä kaikkia 40 vuotiaita taikka vanhempiakaan noilla nimillä kutsuisi kuitenkaan.
        Missään normaalissa tilanteessa muutenkaan, en arvostele ketään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mua ikäni haittaa. En olisi päivääkään nuorempi. Olen saanut elää tähän ikään asti. Kaikki ei pääse.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Tuo on ollut seurausta siitä, että olette kiusanneet ja provosoineet sellaiseen käytökseen.
        En mä kaikkia 40 vuotiaita taikka vanhempiakaan noilla nimillä kutsuisi kuitenkaan.
        Missään normaalissa tilanteessa muutenkaan, en arvostele ketään.

Mutta täällä voi puhua rumasti naisista. Hienoa jani

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kodikas kroppa mulla on.
        🐈

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Miksi et pyydä tuota kisua rusettiluisteluun, kun selvästi kiinnostaa?

En ole toisista naisista kiinnostunut kiitos vaan ihan hetero olen ja luulin että tämä kisu olisi ollut aito ja normaali kunnon ihminen mutta taitaa olla yhtä sekaisin tai sitten nämä kaikki on samaa Janin omaa päänsisäistä maailmaa ja keksii tosiaan näitä eri hahmoja. Monihan on sanonut sitä jo pitkään ja taitavat olla oikeassa. Ei kukaan vanhempi nainen alkaisi tuollaista puhetta kuuntelemaan ja väittäisi että olet kiva. Tai on taas joku feikki sitten.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Sä et todellakaan ymmärrä ihastumisesta yhtään mitään.

Älä taas aloita. Neuvo vaikka sun poikia joilla ei ole kaverin kaveria

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kodikas kroppa mulla on.
        🐈

Hienoa. Jani voi siis ihastua suhun koska sulla on hyvä kroppa

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Minä en varmaan ole terve.

Varmaan?🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Niin voidaankin 😊

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan?🤣🤣🤣🤣

Onko terve sellainenkaan joka nauraa toisen heikkoudelle?

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Onko terve sellainenkaan joka nauraa toisen heikkoudelle?

mitäs heikkouksia sulla on kun oot kaupassa vartijana

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

mitäs heikkouksia sulla on kun oot kaupassa vartijana

Minä olenkin ihan paska vartija. Väärällä alalla.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Miksi sut on otettu töihin jos olet kerta paska työntekijä?

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ja se sporttinen unelmamisu ei myöskään ajattele minua romanttisessa mielessä. Joten puntit on tasan. Elän yksin.

Miks et hae Thaimaasta nuoren pienen misun ittelles? Niinhän monet suomalaiset on tehny.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miks et hae Thaimaasta nuoren pienen misun ittelles? Niinhän monet suomalaiset on tehny.

On vähän turhan vaikea prosessi eikä ole sen arvoista.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Etkä ole guppe, vaan ns kävelevä käyntikortti turva_alalle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä ole guppe, vaan ns kävelevä käyntikortti turva_alalle

Sulla on kyllä vittuilun jalo taito 😅

• UUSI

Myönnän, että olen sanonut tylyjä asioita, mutta se on ollut reaktio kiusaamiseen ja provosointiin. En todellisuudessa ajattele niin kaikista 40-vuotiaista tai vanhemmista. Olen pahoillani, jos kommenttini ovat loukanneet.

• Anonyymi
        UUSI

Pitäiskö sun mennä jollekin vihanhallintakursille?

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä sä trolligubbe oot taas tänäänkin esiintynyt jo trollaillut ihan tarpeeksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö sun mennä jollekin vihanhallintakursille?

Paraskin edes susiguppea neuvomaan🤭

• Anonyymi
      UUSI

Uppppp

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4170
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2258
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2074
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1877
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1850
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1557
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1340
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      74
      1158
    Aihe