Huomenta vielä tänne. 🌃✨⚜️❄️🐺
Kyllä valo joskus voittaa.
Pimeä päivä
199
857
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hyvää huomenta 👩❄️🍒♥️🌌🌲😊
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. Hyvää huomenta. Aamupalaa laittamassa. ❄️⚜️😊☕❤️
Hyvää vapaapäivää 😊🌲🌌♥️🍒❄️👩
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää vapaapäivää 😊🌲🌌♥️🍒❄️👩
Kiitos paljon. 😊 ♥️
Onko sinullakin vapaa, vai töitä? ☕❤️❄️⚜️- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos paljon. 😊 ♥️
Onko sinullakin vapaa, vai töitä? ☕❤️❄️⚜️Vapaata tää päivä vielä ❄️👩😊♥️🍒🌲
Anonyymi kirjoitti:
Vapaata tää päivä vielä ❄️👩😊♥️🍒🌲
Mukavaa. Hyvää vapaapäivää sullekin 😄😊♥️⚜️
Joko teit jumpan? 😊- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mukavaa. Hyvää vapaapäivää sullekin 😄😊♥️⚜️
Joko teit jumpan? 😊Kiitos😊👩Juu tein pienen jumpan♥️🍒
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos😊👩Juu tein pienen jumpan♥️🍒
Hyvä. 😊 Minäkin käyn tänään salilla. ♥️⚜️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Niin sekö janilla tipero on kippee...emäntäkö se purasta järskkäytti sitä?.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kivaa salitreeniä sinulle❄️🌲😊👩♥️🍒
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, menen vasta illemmalla. Ajattelin vielä lepäillä ja rentoutua musiikin parissa. 😊♥️⚜️
Mitä sulla ohjelmassa? 😊- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos, menen vasta illemmalla. Ajattelin vielä lepäillä ja rentoutua musiikin parissa. 😊♥️⚜️
Mitä sulla ohjelmassa? 😊En tiedä tarkemmin vielä😊👩♥️🍒
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä tarkemmin vielä😊👩♥️🍒
Vielä tässä on päivää jäljellä vaikka kuinka. 😊♥️⚜️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vapaata tää päivä vielä ❄️👩😊♥️🍒🌲
Mahtaa olla pienet kuukausiansiot toistuvine taukopäivineen.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Vielä tässä on päivää jäljellä vaikka kuinka. 😊♥️⚜️
Iltaa kohta se on yökin taas😊👩♥️🍒
Anonyymi kirjoitti:
Iltaa kohta se on yökin taas😊👩♥️🍒
Hyvää iltaa. Otin juuri päikkärit. 😄⚜️❄️☕❤️
Näin ne päivät tahtoo kulua.
Mitäs olet puuhannut? 😊❤️- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Hyvää iltaa. Otin juuri päikkärit. 😄⚜️❄️☕❤️
Näin ne päivät tahtoo kulua.
Mitäs olet puuhannut? 😊❤️Juurikaan mitään, kaupasta juuri tulin kamala ilma, huomenna jotain aktiviteettia pitäis keksiä töiden jälkeen👩♥️🍒🌲😊
Anonyymi kirjoitti:
Juurikaan mitään, kaupasta juuri tulin kamala ilma, huomenna jotain aktiviteettia pitäis keksiä töiden jälkeen👩♥️🍒🌲😊
Niin siellä taitaa olla aika loska nyt ja sataa vettä, tuulee🌧️ . Olen vain katsonut ikkunasta pihalle. 😄
Saa nähdä jaksanko sinne salillekaan raahautua. Ei ainakaan vielä, kun siellä on tähän aikaan koko kylä.
Joo, on nää vapaat joskus vähän tylsiä/yksinäisiä. Ei silti töissäkään huvittais aina olla. 😄Anonyymi kirjoitti:
Juurikaan mitään, kaupasta juuri tulin kamala ilma, huomenna jotain aktiviteettia pitäis keksiä töiden jälkeen👩♥️🍒🌲😊
Nämä unohtui 😊⚜️❄️☕❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
et sä mene nukkumaan töiden jälkeen kuten aina teet
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Nämä unohtui 😊⚜️❄️☕❤️
Niin on, pitää pari työjuttu selvittää vapaillakin koskien huomista👩♥️🍒🌲😊 Hyvää kahvihetkeä
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Niin siellä taitaa olla aika loska nyt ja sataa vettä, tuulee🌧️ . Olen vain katsonut ikkunasta pihalle. 😄
Saa nähdä jaksanko sinne salillekaan raahautua. Ei ainakaan vielä, kun siellä on tähän aikaan koko kylä.
Joo, on nää vapaat joskus vähän tylsiä/yksinäisiä. Ei silti töissäkään huvittais aina olla. 😄No mene Kirsille kylään koska Kirsillä on paljon vapaapäiviä viikolla
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, pitää pari työjuttu selvittää vapaillakin koskien huomista👩♥️🍒🌲😊 Hyvää kahvihetkeä
Selvä juttu. Kiitos paljon. 😊 Harmi ettei nyt ole kahvin kanssa mitään. 😊⚜️❄️☕❤️
Mukavaa puuhailua sinulle. 😊❤️- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Joo, on nää vapaat joskus vähän tylsiä/yksinäisiä. Ei silti töissäkään huvittais aina olla. 😄Taidan ottaa päikkärit, palataan👩♥️🍒🌲😊
Anonyymi kirjoitti:
No mene Kirsille kylään koska Kirsillä on paljon vapaapäiviä viikolla
Ei sitä niin vaan lähdetä, varsinkaan kun ei toista hyvin tunne, eikä tiedä missä asuu jne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidan ottaa päikkärit, palataan👩♥️🍒🌲😊
eikö sun pitänyt selvittää huomisen työjuttuja. just joo
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei sitä niin vaan lähdetä, varsinkaan kun ei toista hyvin tunne, eikä tiedä missä asuu jne.
Kirsi asuu tampereella. Sovitte tapaamisen vaikka johonkin kahvilaan. Ei luulis olevan vaikeaa
Anonyymi kirjoitti:
eikö sun pitänyt selvittää huomisen työjuttuja. just joo
Niitä jaksaa päikkäreitten jälkeen selvitellä paremmin. Vielä iltaa kovasti jäljellä.
Anonyymi kirjoitti:
Kirsi asuu tampereella. Sovitte tapaamisen vaikka johonkin kahvilaan. Ei luulis olevan vaikeaa
Siitä pitäisi toisellakin olla mielipide, eikä vain minulla yksin.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Niitä jaksaa päikkäreitten jälkeen selvitellä paremmin. Vielä iltaa kovasti jäljellä.
olet sä jani kirsi kun mä kirsille sanoin enkä sulle.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No kysy kirsiltä haluuko lähteä kahville joku vapaapäivä. vai onko liian aikaista kysyä kun olette vuoden jutelleet jo. Monta vuotta meinaat odottaa että voi kysyä toista kahville. Netalle kyllä kerroit tunteista nopeesti mutta kirsiä et pysty pyytää kahville.
Anonyymi kirjoitti:
No kysy kirsiltä haluuko lähteä kahville joku vapaapäivä. vai onko liian aikaista kysyä kun olette vuoden jutelleet jo. Monta vuotta meinaat odottaa että voi kysyä toista kahville. Netalle kyllä kerroit tunteista nopeesti mutta kirsiä et pysty pyytää kahville.
No nettaan olin ihastunut livessä ja nähnyt siinä lähellä muutenkin melkein joka päivä. Ei voi verrata näitä kahta tilannetta.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No nettaan olin ihastunut livessä ja nähnyt siinä lähellä muutenkin melkein joka päivä. Ei voi verrata näitä kahta tilannetta.
Sähän juttelet Kirsin kaa joka päivä. Ja hän on laittanut sulle punaisia sydämiä joka päivä. Kirsihän on mukavista mukavin mutta ei niin IHANA että haluisit pyytää kahville.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mikä sinä olet hänen puolestaan puhumaan mitään, ihan oikeasti jotain rajaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinä olet hänen puolestaan puhumaan mitään, ihan oikeasti jotain rajaa.
Mitä säkin selität ja mussutat?! Kyllä tiedän miten päikkäreitten ottaminen on hyvä, jos väsyttää.
Anonyymi kirjoitti:
Sähän juttelet Kirsin kaa joka päivä. Ja hän on laittanut sulle punaisia sydämiä joka päivä. Kirsihän on mukavista mukavin mutta ei niin IHANA että haluisit pyytää kahville.
Ai että se on teille niin helppoa ja yksin kertaista kaikki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
olet sä jani kirsi kun mä kirsille sanoin enkä sulle.
Jani luulee omistavansa vähintään sen ainakin jos ei muuta. Ja että heillä on elämää suurempi rakkaussuhde hänen omassa päässään.
Anonyymi kirjoitti:
Jani luulee omistavansa vähintään sen ainakin jos ei muuta. Ja että heillä on elämää suurempi rakkaussuhde hänen omassa päässään.
Mitä muuta ku kateutta tuokin on taas?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun nämä kaksi todella lähtisivät vaikka Norjaan kunhan heistä vaan päästäisiin mutta ideahan on ärsyttää ja sen he osaavat ja sitä jaksavat ja siitä saavat elämäänsä nautinnon eli joko kaksi tai vaan yksi sekopäinen ihminen. Kukaan enää jaksa, menisivät ihan minne vaan kunhan lähtisivät. Tämä palsta olisi todella jo sen ja muutoksen tarpeessa. Tämä vanha mies on ihan tarpeeksi monta vuotta täällä uikuttanut milloin mitäkin ja elämäänsä ettei sitä vaan enää jaksa.
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun nämä kaksi todella lähtisivät vaikka Norjaan kunhan heistä vaan päästäisiin mutta ideahan on ärsyttää ja sen he osaavat ja sitä jaksavat ja siitä saavat elämäänsä nautinnon eli joko kaksi tai vaan yksi sekopäinen ihminen. Kukaan enää jaksa, menisivät ihan minne vaan kunhan lähtisivät. Tämä palsta olisi todella jo sen ja muutoksen tarpeessa. Tämä vanha mies on ihan tarpeeksi monta vuotta täällä uikuttanut milloin mitäkin ja elämäänsä ettei sitä vaan enää jaksa.
Jos ärsyttää, niin ei ole mikään pakko lukea! Aika wammaista sinulta valittaa tuollaisesta.
Onko omat businekset jotenkin vaarassa, jos tänne kirjottelee muutkin kuin rikollispiirit?Anonyymi kirjoitti:
Sinäkään et tätä paikkaa omista. Tänne on ihan luvallista tulla ja kirjoittaa kuka haluaa. Sen sijaan on säännöt kyllä olemassa, mitkä kieltää täällä muiden kiusaamisen.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ai että se on teille niin helppoa ja yksin kertaista kaikki.
Joo. Jos mä haluan jutella jonkun kaa livenä niin kyllä mä pyydän kahville.
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinä voit tehdä niin tietysti. Et voi olettaa ja määrätä muiden puolesta, mitä muut tekevät. Jokainen etenee sitä tahtia kuin haluaa ja uskaltaa.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mistä pitäis olla kateellinen että kirsi nukkuu ja jumppaa. siitäkö pitäis olla kateellinen
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mitä säkin selität ja mussutat?! Kyllä tiedän miten päikkäreitten ottaminen on hyvä, jos väsyttää.
Mussuta sinä vanha tekis mieli sanoa jo aika rumasti mikä olet kuviesi perusteella mutta enpä viitsi. Mutta sua alkaa jo inhoamaan tyyliin täällä. Olet todella ärsyttävä ja en yhtään ihmettele ettei sulle löydy naista ikinä enää.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään oikeita tapoja ja sääntöjä, minkä mukaan olisi jokaisen edettävä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Voi ei kateutta varmaan anna mun kaikki kestää.
Anonyymi kirjoitti:
Onpa mulla ollu email näkyvillä usein, mutta ei ole ollut halua sinne kirjoittaa. Täällä ei millään muulla tavalla ole järkevää sopia kohtauspaikoista, kuin privaatisti jossain muualla.
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei kateutta varmaan anna mun kaikki kestää.
No mikä muu ajaa mussuttamaan, ja vttuilemaan jostain suuresta rakkaustarinasta?!
Anonyymi kirjoitti:
Mussuta sinä vanha tekis mieli sanoa jo aika rumasti mikä olet kuviesi perusteella mutta enpä viitsi. Mutta sua alkaa jo inhoamaan tyyliin täällä. Olet todella ärsyttävä ja en yhtään ihmettele ettei sulle löydy naista ikinä enää.
Anna tulla vaan ku kuitenkin haluat haukkua.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Sinäkään et tätä paikkaa omista. Tänne on ihan luvallista tulla ja kirjoittaa kuka haluaa. Sen sijaan on säännöt kyllä olemassa, mitkä kieltää täällä muiden kiusaamisen.
Itse haukut aina kirsin kun hän ei juttele sulle. Eilen kirsi oli kylmä koska ei jutellut sulle
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Niin sinä voit tehdä niin tietysti. Et voi olettaa ja määrätä muiden puolesta, mitä muut tekevät. Jokainen etenee sitä tahtia kuin haluaa ja uskaltaa.
Ja sä et ole huomannut ettei Kirsi halua tutustua suhun . Hänellä on salainen työkin josta ei voi puhua.
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä et ole huomannut ettei Kirsi halua tutustua suhun . Hänellä on salainen työkin josta ei voi puhua.
Entä sitten jos ei halua täällä julkisesti puhua kaikesta itseensä liittyvästä?
Ja jos haluaa pitää keskustelun tällä tasolla ja vain täällä, niin se on hänen tahtonsa ja sitä pitää kunnioittaa.- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Itse haukut täällä vammainen, mitä mussutat niin mitäs käytöstä se on kerropa nyt kaikille mitä tuollainen nimittely on ?!?!
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Onpa mulla ollu email näkyvillä usein, mutta ei ole ollut halua sinne kirjoittaa. Täällä ei millään muulla tavalla ole järkevää sopia kohtauspaikoista, kuin privaatisti jossain muualla.
Niin sä voit kysyä Kirsiltä miksi ei halua laittaa sulle sähköpostia. Mutta kun susta ei ole miestä. Sä haluat vaan mielistellä ja sitten valittaa kun kukaan ei kirjoita sulle.
Anonyymi kirjoitti:
Niin sä voit kysyä Kirsiltä miksi ei halua laittaa sulle sähköpostia. Mutta kun susta ei ole miestä. Sä haluat vaan mielistellä ja sitten valittaa kun kukaan ei kirjoita sulle.
Miksi tarvii kysellä ja painostaa?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään oikeita tapoja ja sääntöjä, minkä mukaan olisi jokaisen edettävä.
No miten sä ajattelit sitten edetä. Suoraan Kirsin kanssa sänkyyn?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Entä sitten jos ei halua täällä julkisesti puhua kaikesta itseensä liittyvästä?
Ja jos haluaa pitää keskustelun tällä tasolla ja vain täällä, niin se on hänen tahtonsa ja sitä pitää kunnioittaa.Hänellä on mahdollisuus kirjoittaa sulle sähköpostiin mutta sä et kiinnosta Kirsiä niin että hän haluis tutustua suhun. Hän hitto valita yksinäisyyttä jos kunnioitat kirsiä niin paljon ettet halua kahville hänen kanssaan
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Miksi tarvii kysellä ja painostaa?
Itse olet kehunut vuoden kirsiä mukavista mukavimmaksi mutta ei näytä olevan oikeesti sitä. Mitä sä oikein odotat?
Anonyymi kirjoitti:
No miten sä ajattelit sitten edetä. Suoraan Kirsin kanssa sänkyyn?
En ole sellainen äijä. En minä tiedä miten tässä voi edetä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei vittu. Oot sä oikeesti noin avuton. Sinä kysyt Kirsiltä haluisko joku päivä käydä sun kanssa kahvilla esim jossain kahvilassa tampereella
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei niin. Eihän tämä kyseinen viestitä pienintäkään signaalia lähempään tuttavuuteen. Parasta sunkin pysytellä omillas.Tiedä häntä minkälainen ylläri olis nenulin edessä. Eikö näihin neutraaleihin fraaseihin riittäisi asiallinen tekstailu ilman emoiji-hehkutuksia. Ne ovat kuin tekohengitystä olemattomiin kuvitelmiin. Punasydänten lähettely odottakoon oikeaa kohdetta. Sekin päivä koittaa.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Aivan. Sinä olet oman osuutesi jo tehnyt. Toinen heittäytyny mykäksi.
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Eihän tämä kyseinen viestitä pienintäkään signaalia lähempään tuttavuuteen. Parasta sunkin pysytellä omillas.Tiedä häntä minkälainen ylläri olis nenulin edessä. Eikö näihin neutraaleihin fraaseihin riittäisi asiallinen tekstailu ilman emoiji-hehkutuksia. Ne ovat kuin tekohengitystä olemattomiin kuvitelmiin. Punasydänten lähettely odottakoon oikeaa kohdetta. Sekin päivä koittaa.
No olisitte tyytyväisiä, etten enää hehkuta Nettaa. Sekin kun oli väärin kaikkien mielestä. No, nyt se on myös täysin turhaakin ja olen oppinut siitä paljon.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No olisitte tyytyväisiä, etten enää hehkuta Nettaa. Sekin kun oli väärin kaikkien mielestä. No, nyt se on myös täysin turhaakin ja olen oppinut siitä paljon.
et hehkuta vaikka vastaat edelleen ketjuihin jossa kysytään kaivatusta.
Anonyymi kirjoitti:
et hehkuta vaikka vastaat edelleen ketjuihin jossa kysytään kaivatusta.
Voin lopettaa senkin.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Voin lopettaa senkin.
Et sä jani lopeta noihin kaivattu ketjuihin vastaamista. Se on nähty jo että sä haluut kertoa että sua on kielletty puhumasta kaivatustasi
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Minä tiedän miten etenet. Lopeta kertalaakista sydänten ja pusujen läträily. Nainen on ihana vasta käsin kosketeltuasi ja saatuasi vastakaikua.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Tsot tsot poju. NYT on puhe kirsikasta.Pysytään asiassa.
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän miten etenet. Lopeta kertalaakista sydänten ja pusujen läträily. Nainen on ihana vasta käsin kosketeltuasi ja saatuasi vastakaikua.
Vai sellaista. Minä en sellaista ihanaa tule enää elämässäni kokemaan kuitenkaan.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Anna tulla vaan ku kuitenkin haluat haukkua.
En alennu tasollesi en, lähden mieluummin seuraamaan pentuliveä vaikka kuin tätä sairasta ja inhottavaa ketjua. Mut kyllä ikävästi kisusta puhuit. :(
Anonyymi kirjoitti:
En alennu tasollesi en, lähden mieluummin seuraamaan pentuliveä vaikka kuin tätä sairasta ja inhottavaa ketjua. Mut kyllä ikävästi kisusta puhuit. :(
Osoitit kuitenkin selvästi, että ulkonäössäni on pahasti vikaa, vaikka et sitä suostunutkaan kertomaan, että mitä. Kiitos siitä. Nyt uskon että olen täysin ruma paska. Helpottaa sekin oloani, kun ei tarvii luulla enää yhtään mitään ikinä mistään.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Hyviä päikkäreitä 😊🤗♥️
Iltaa mitäs touhuilet👩♥️🍒🌲😊
Anonyymi kirjoitti:
Iltaa mitäs touhuilet👩♥️🍒🌲😊
Oikein hyvää iltaa. Kuuntelen musiikkia kovasti. Ajattelin lähteä kohta salille, jos vaikka jaksais tehdä siellä jotain. Mitäs sinulle kuuluupi? 😊🤗♥️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Osoitit kuitenkin selvästi, että ulkonäössäni on pahasti vikaa, vaikka et sitä suostunutkaan kertomaan, että mitä. Kiitos siitä. Nyt uskon että olen täysin ruma paska. Helpottaa sekin oloani, kun ei tarvii luulla enää yhtään mitään ikinä mistään.
Johan sä olet kolme vuotta toitottanut tota samaa eli sä kolme vuotta sitten olet tiedostanut olevasi ruma ja paska.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Voit ajatella mitä haluat mutta kaikki ei ole niin kuin sinä että ulkonäkö on tärkein tms ihmisen sisin ja käytöstavat ja sydän on paljon tärkeämpää mut minä en sanonut rumasti sillä nielin sen koska en halua todella alentua tällaiseen. Minun päänsisääni et kuitenkaan pääse. Onneksi 😊😊🙏🏻🙏🏻
Anonyymi kirjoitti:
Voit ajatella mitä haluat mutta kaikki ei ole niin kuin sinä että ulkonäkö on tärkein tms ihmisen sisin ja käytöstavat ja sydän on paljon tärkeämpää mut minä en sanonut rumasti sillä nielin sen koska en halua todella alentua tällaiseen. Minun päänsisääni et kuitenkaan pääse. Onneksi 😊😊🙏🏻🙏🏻
Silti todistit kaikille, että olen ruma.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kovasti. 🤗 Mä teen uuden ketjun, kun tämä alkaa olla täynnä ja kaikkea asiatonta. 😊♥️⚜️
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos kovasti. 🤗 Mä teen uuden ketjun, kun tämä alkaa olla täynnä ja kaikkea asiatonta. 😊♥️⚜️
no tee. ei se poista sun tekstejä joita olet kirjoittanut
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kateuttako hyvä mies! Säälittää niin maan keleesti tuo lapsellisuutes.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaikuta kovin kummoiselta työltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaikuta kovin kummoiselta työltä.
No mutta susiguben luoma mielikuvitushahmo voi olla vaikka salaisesta tiedustelusta, on se jännempi ku joku meemitutkija🤔
- AnonyymiUUSI
Sinulla taitaa kaikki sähkö tulla aurinkokennoista sillä hehkutat jatkuvasti valoa ja aurinkoa.
Meille migreenistä kärsiville aurinko on myrkkyä.
Ihanaa kun me saamme nauttia pimeästä vähän aikaan vuodesta.Muuttaisin maahan kyllä missä aina kesät talvet illat on pimeät jo varhaisella.En mä valita sitä että on pimeää. Se oli vain toteamus, että näin nyt on. Otan osaa jos on migreenistä vaivaa.
- AnonyymiUUSI
Aamujumpan voisi tehdä 👩😊♥️🍒
- AnonyymiUUSI
Vaihda jo puheenaihetta
.Osaatko ? - AnonyymiUUSI
Ja sinä hae kunnon töitä ja tee niitä!!!! Kun kerran Suomeen tulit asumaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä hae kunnon töitä ja tee niitä!!!! Kun kerran Suomeen tulit asumaan.
Rassisti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rassisti.
Maksa sinä Suomen verorahat jos niin innostunut elättämään maahanmuuttoa jotka ei edes jaksa muuta kuin nukkua ja katsoa sarjoja ja bilettää tms inhottaa lukea tuollaista völläystä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rassisti.
Tuo ei ole rasismia millään tavoin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda jo puheenaihetta
.Osaatko ?Mikä sua ahdistaa tässä susimiehen yksinäisessä kimarassa?
- AnonyymiUUSI
Muisa matti et venkuan ei rarvii pelätä vaika,
Minä näin lasten . Niin ei pelottanu sikä- AnonyymiUUSI
Ja sikä psitsi tuo vauvs hymyile jos valot laittaa yödi ,pusituunaan
- AnonyymiUUSI
Niin sekö janilla tipero on kippee...emäntäkö se purasta järskkäytti sitä?
Sehän on yö jo kun aurinko laskee. Nyt yö selvästi päivää pitempi. 🌃
Pohjoisessa on kaamos, ja aurinko ei nouse ollenkaan.- AnonyymiUUSI
Niin utsjoella on alkanut kaamos
- AnonyymiUUSI
Ja talvisotakin päättyi jo 13.3.1940.
- AnonyymiUUSI
Met täälä emmä valita pimeää etelän varisten tavoin.Jo vain.😁
Anonyymi kirjoitti:
Met täälä emmä valita pimeää etelän varisten tavoin.Jo vain.😁
Ei kannatakaan valittaa.
- AnonyymiUUSI
Pysyhän kisu kaukana tuosta miehestä joka ei käy kyllä lähellekään täysillä. Ja haukkumassa aina muita ja jopa tätä kirsiä kun ei ole paikalla mutta kun se tulee lässyttää kuin eri ihminen ei edes tuntisi samaksi. Niin kaksijakoinen persoona kuin olla ja saattaa. Kyllä sinä kisu parempaa juttuseuraa löydät. :)
Kisuko täällä jo minua meinasi haukkua, kun kuviani katsellut?
Sanois vaan suoraan mitä mieltä niistä on.Kyllä hän voi katsella ikäistään seuraa. Minua ei kiinnosta oman ikäiset eikä vanhemmat naiset.
Haukkumassa muita? Ketkä siihen tuli taas minua ja kirsiä arvostelemaan kovin sanoin ensin? Sitä saa mitä tilaa.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä hän voi katsella ikäistään seuraa. Minua ei kiinnosta oman ikäiset eikä vanhemmat naiset.
Heti kun kisu kertoi olevansa lähellä eläkeikää niin janin kiinnostus loppui.
Anonyymi kirjoitti:
Heti kun kisu kertoi olevansa lähellä eläkeikää niin janin kiinnostus loppui.
Onko jotenkin yllätys sellainen!? Jos olen muutenkin useaan kertaan sanonut ja muutkin ymmärtäneet, etten kiinnostu romanttisesti vanhemmista ihmisistä. Sille minä en mahda mitään.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Haukkumassa muita? Ketkä siihen tuli taas minua ja kirsiä arvostelemaan kovin sanoin ensin? Sitä saa mitä tilaa.
Ai arvostelua . Ole sitten yksinäinen. Kun sä et halua liveystäviä naisista. Jos haluisit niin se kahville pyytäminen ei olis noin helvetin vaikeeta. Ei ole ihme ettei sulla ole ystäviä.
mustasusi kirjoitti:
Onko jotenkin yllätys sellainen!? Jos olen muutenkin useaan kertaan sanonut ja muutkin ymmärtäneet, etten kiinnostu romanttisesti vanhemmista ihmisistä. Sille minä en mahda mitään.
Enkä enää kuvittele sitäkään, että nuoriakaan kiinnostaa varttieläkeläinen mies. Se on elämän raadollisuus siinä, että se kaikki kiva mitä elämässä on, loppuu aikanaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ai arvostelua . Ole sitten yksinäinen. Kun sä et halua liveystäviä naisista. Jos haluisit niin se kahville pyytäminen ei olis noin helvetin vaikeeta. Ei ole ihme ettei sulla ole ystäviä.
Ei se mikään ihme ole. Ystäviä ei tämmöisenä erilaisena ihmisenä saa. Sen on pitkin elämää jo saanu huomata.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Sä et halua jutella kisun kanssa koska sun kiinostus hävisi kun kuulit minkä ikäinen kisu on
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei se mikään ihme ole. Ystäviä ei tämmöisenä erilaisena ihmisenä saa. Sen on pitkin elämää jo saanu huomata.
Ohan sulla sun lapset jotka ymmärtää sun yksinäisyyden
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä hän voi katsella ikäistään seuraa. Minua ei kiinnosta oman ikäiset eikä vanhemmat naiset.
Nyt möläytit ja tökerösti. Milloin kissinen on sua haukkunut!!!! Silloinkin kun meno ollut veetumaista villiä länttä, Kisu on käynyt ensimmäisenä hyvän sanan sanomassa Susi Hukkaselle. Toi viimenen virke pannaa visusti muistiin.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt möläytit ja tökerösti. Milloin kissinen on sua haukkunut!!!! Silloinkin kun meno ollut veetumaista villiä länttä, Kisu on käynyt ensimmäisenä hyvän sanan sanomassa Susi Hukkaselle. Toi viimenen virke pannaa visusti muistiin.
Tällä menolla mua ei kiinnosta enää mitkään naiset eikä enää koko elämä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Tällä menolla mua ei kiinnosta enää mitkään naiset eikä enää koko elämä.
Pitäiskö sun mennä terapiaan? Tietääkö sun pojat sun itsetuhoisuudesta?
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö sun mennä terapiaan? Tietääkö sun pojat sun itsetuhoisuudesta?
Ei kiinnosta enää yhtään.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei kiinnosta enää yhtään.
No voi voi. Se on harmi ettei sun pojatkaan ole sulle tärkeitä
- AnonyymiUUSI
Sinä olet valitettavasti vielä pimeämpi ihminen kuin yksikään kaamos tai marraskuu.
Se on sinun mielipiteesi. Voit olla varma, että minäkään en pidä sinusta ihmisenä yhtään.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Se on sinun mielipiteesi. Voit olla varma, että minäkään en pidä sinusta ihmisenä yhtään.
Ja luuletko että täällä kovin moni pitää sinusta luulen että suurin osa ei enää jaksa yhtään ja täysin kyllästynyt sinuun ja ei myöskään pidä sinusta millään tavoin. Ja en edes haluaisi että tuollainen persoona pitäisi minusta. Tietäisi vain miten sinut saisi estettyä täällä ettei tarvisi lukea eikä nähdä yhtään ketjua minkä aloitat monta monta kertaa päivässä 365 päivää vuodessa. Kukaan muu täällä tee sellaista.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
LOL. Jani eipä sulla ole muutenkaan ystäviä. 1 salikaveri jota näet salilla ja miekkailukaverit joita näet kerran pari vuodessa saunaillassa
Anonyymi kirjoitti:
Ja luuletko että täällä kovin moni pitää sinusta luulen että suurin osa ei enää jaksa yhtään ja täysin kyllästynyt sinuun ja ei myöskään pidä sinusta millään tavoin. Ja en edes haluaisi että tuollainen persoona pitäisi minusta. Tietäisi vain miten sinut saisi estettyä täällä ettei tarvisi lukea eikä nähdä yhtään ketjua minkä aloitat monta monta kertaa päivässä 365 päivää vuodessa. Kukaan muu täällä tee sellaista.
Selvä juttu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietyllä tavoin häiriköit täällä koko palstaa joka ainoa päivä noilla monilla alootuksillasi. Eihän ketään kiinnosta sun elämä oikeasti niin entä jos lopettaisit tai jotain rajaa edes joka toinen päivä tms
Anonyymi kirjoitti:
Tietyllä tavoin häiriköit täällä koko palstaa joka ainoa päivä noilla monilla alootuksillasi. Eihän ketään kiinnosta sun elämä oikeasti niin entä jos lopettaisit tai jotain rajaa edes joka toinen päivä tms
Mitä helvettiä sinäki selität? Onko ylivoimaista skipata sellainen aloitus joka ei kiinnosta tippaakaan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
LOL. Jani eipä sulla ole muutenkaan ystäviä. 1 salikaveri jota näet salilla ja miekkailukaverit joita näet kerran pari vuodessa saunaillassa
Ja nekin persaukisia🙈
- AnonyymiUUSI
Samaa sanoisin täältä sivusta tähän sun krooniseen dissosiaatiohäiriöön
Anonyymi kirjoitti:
Samaa sanoisin täältä sivusta tähän sun krooniseen dissosiaatiohäiriöön
Tiedätkö edes mikä on dissosiaatio häiriö? Oletko koskaan kokenut sitä? Minä olen, ja siinä ei ole kyse mistään luulotaudista taikka vastaavasta.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Tiedätkö edes mikä on dissosiaatio häiriö? Oletko koskaan kokenut sitä? Minä olen, ja siinä ei ole kyse mistään luulotaudista taikka vastaavasta.
Sä siis myönnät. Hyvä jani
Anonyymi kirjoitti:
Sä siis myönnät. Hyvä jani
Mitä mää nyt myönnän?!? Joskus oli dissosiaatio kohtaus, niin tiedän mitä se on. Sinä et taida tietää.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ei sulla ole voinut koskaan olla mitään häiriöitä, kun olet puheittesi mukaan ollut aina päästäsi täysin terve. Terveempi kuin muut.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mitä mää nyt myönnän?!? Joskus oli dissosiaatio kohtaus, niin tiedän mitä se on. Sinä et taida tietää.
No valitettavasti ei ole kokemusta. Äskön googletin tuon.
Anonyymi kirjoitti:
No valitettavasti ei ole kokemusta. Äskön googletin tuon.
Aivan niin. Ja sitten puhut asioista joista et tiedä.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Aivan niin. Ja sitten puhut asioista joista et tiedä.
Voi luoja. Mä luin ne oireet ja ne sopii suhun
Ja pyydän anteeksi kielenkäyttöäni, mutta saitte provosoitua siihen.
- AnonyymiUUSI
Sinä haukut, nimittelet, kiroilet ja sit olet ensimmäinen joka sormi ojossa aina syyttämässä muita jostain. Mikähän sun perusongelma oikeasti persoonassa tai elämässä on, koska normaalia käytöstä ei ole mitkään sun jutut olleet koskaan. Se on oikeasti tosi asia.
- AnonyymiUUSI
Niin. Muidenhan vika kaikki on.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Minä en ole minkään ulospyytämisen arvoinen edes. Siinä ei kukaan menetä mitään.
Ei niin menetä. Niin mikä on ongelma?
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin menetä. Niin mikä on ongelma?
Mikä on oma ongelmasi? Minä pärjään kyllä hyvin yksinkin.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Miksi sä teet sitte joka päivä uusia aloituksia jos kerta pärjäät yksin
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä teet sitte joka päivä uusia aloituksia jos kerta pärjäät yksin
Minä saan tehdä niin kuin tykkään. Saan täällä jutella kirsikan kanssa jos molemmat niin haluaa. Mikä into on taas arvostella joka ikistä liikettä jonka teen?
Sulla on joku fiksaatio muiden kiusaamiseen.- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Et näy pärjäävän.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Minä saan tehdä niin kuin tykkään. Saan täällä jutella kirsikan kanssa jos molemmat niin haluaa. Mikä into on taas arvostella joka ikistä liikettä jonka teen?
Sulla on joku fiksaatio muiden kiusaamiseen.Ai susta on kiusaamista jos kehotan sua pyytää kirsiä kahville. Vuoden olette jutelleet . Useimmat ihmiset pyytää toista ulos jos ovat tunteneet vuoden. Sinä se jaksat vaan odottaa ja en tiedä mitä sä odotat.
Anonyymi kirjoitti:
Ai susta on kiusaamista jos kehotan sua pyytää kirsiä kahville. Vuoden olette jutelleet . Useimmat ihmiset pyytää toista ulos jos ovat tunteneet vuoden. Sinä se jaksat vaan odottaa ja en tiedä mitä sä odotat.
Emme me tunne toisiamme. Ei me olla juteltu sellaisista aiheista josta vois oppia tuntemaan toisen.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Emme me tunne toisiamme. Ei me olla juteltu sellaisista aiheista josta vois oppia tuntemaan toisen.
Niin koska sä et halua kiirehtiä ja tutustua kirsiin. Vuoden olette jutelleet kahvista ja päivän ruuista.
Anonyymi kirjoitti:
Niin koska sä et halua kiirehtiä ja tutustua kirsiin. Vuoden olette jutelleet kahvista ja päivän ruuista.
Näin on, ja molemmille se on ollut ok.
Miksi teidän muiden pitää asialla rasittaa harmaita aivosolujanne noin paljon?
Kyllä sen kahville kutsumisen aika tulee, jos on tullakseen.- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Miksi sä sitten viime vuonna juttelit avoimesti 11 v tytön kanssa elämästä ja nyt et uskalla jutella aikuisen 32 v naisen kanssa elämästä
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä sitten viime vuonna juttelit avoimesti 11 v tytön kanssa elämästä ja nyt et uskalla jutella aikuisen 32 v naisen kanssa elämästä
Sinä olet kyllä todellinen arkeologi. Kaivelet jatkuvasti innokkaana vanhoja asioita.
Kyseessä tuskin oli 11 vuotias. Hän puhui eri tavalla kuin kirsi ja kertoili asioita eri tavalla. Minä käyn keskustelua eri ihmisten kanssa eri tavalla. Sillä tavalla kuin se on luontevinta. En ole kehdannut alkaa kyselemään liikoja, kun olen ajatellut, että kirsi ei halua välttämättä vastata.- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Sinä olet kyllä todellinen arkeologi. Kaivelet jatkuvasti innokkaana vanhoja asioita.
Kyseessä tuskin oli 11 vuotias. Hän puhui eri tavalla kuin kirsi ja kertoili asioita eri tavalla. Minä käyn keskustelua eri ihmisten kanssa eri tavalla. Sillä tavalla kuin se on luontevinta. En ole kehdannut alkaa kyselemään liikoja, kun olen ajatellut, että kirsi ei halua välttämättä vastata.Mikset sä kirsiltä kysy sen lempivärejä ja lempivaatteita. Vai osaat sä jutella vaan lasten kanssa?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyseessä tuskin oli 11 vuotias. Hän puhui eri tavalla kuin kirsi ja kertoili asioita eri tavalla. Minä käyn keskustelua eri ihmisten kanssa eri tavalla. Sillä tavalla kuin se on luontevinta. En ole kehdannut alkaa kyselemään liikoja, kun olen ajatellut, että kirsi ei halua välttämättä vastata.Niin ja puhui lasten elämään liittyvistä asioista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sä kirsiltä kysy sen lempivärejä ja lempivaatteita. Vai osaat sä jutella vaan lasten kanssa?
Ei teidän tarvii ulkopuolelta tulla huutelemaan ja keskeyttäämään toisten keskustelua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et näy pärjäävän.
Niin kyllä susimies näitä mielikuvitushahmoja tarvitse tueksi vähintään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sä kirsiltä kysy sen lempivärejä ja lempivaatteita. Vai osaat sä jutella vaan lasten kanssa?
Se aloitti nyt kyselyn lempiväreistä seuraavassa höpötysketjussaan.
Se on helppo tulla siihen arvostelemaan ja haukkumaan. Itsellä kun on kaikki niin mahtavasti.
- AnonyymiUUSI
Mitä sä valitat. Itse sanoit ettei sulla ole kiire pyytää kirsiä kahville. Niin mitä sä iniset
- AnonyymiUUSI
Mä uskon huomispäivään. . .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä uskon huomispäivään. . .
Niin just, huomenna pankki taas räjähtää ja hirveä mobilisaatio liikkeellä heti aamusta erikoiskuljetukset kaikki
- AnonyymiUUSI
Iltaa Susi
🐈Iltaa kisullekin.
Kerrohan, olitko täällä kommentoimassa minulle jotain aiemmin? Vai oliko se jonkun keksimää juttua?- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Iltaa kisullekin.
Kerrohan, olitko täällä kommentoimassa minulle jotain aiemmin? Vai oliko se jonkun keksimää juttua?En ole ollut
🐈 Anonyymi kirjoitti:
En ole ollut
🐈Joku väitti tuolla ylempänä näin. Tai ainakin varoitteli sinulle minusta, että olen sellainen ja tällainen ja ihan päästäni pipi.
No en tiedä, ehkä olenkin.- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Joku väitti tuolla ylempänä näin. Tai ainakin varoitteli sinulle minusta, että olen sellainen ja tällainen ja ihan päästäni pipi.
No en tiedä, ehkä olenkin.No et ole pipi, olet kiva 🧡
🐈 - AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Joku väitti tuolla ylempänä näin. Tai ainakin varoitteli sinulle minusta, että olen sellainen ja tällainen ja ihan päästäni pipi.
No en tiedä, ehkä olenkin.äskön uhkailit itsemurhalla. Terve ihminen ei uhkaile itsemurhalla
Anonyymi kirjoitti:
äskön uhkailit itsemurhalla. Terve ihminen ei uhkaile itsemurhalla
Minä en varmaan ole terve.
- AnonyymiUUSI
Miten vielä haluat jutella tälle ihmissudelle joka puhui sinusta tosi rumasti ja iästäsi olen jopa pahoillani hänen puolestaan ja en alennu tasolleen haukkua häntä käytöksestään mutta ala-arvoista on ollut. En tiedä etkö olet lukenut vai onko tämä todella yhden miehen show?!?! Sehän voi hyvinkin olla.
Anonyymi kirjoitti:
Miten vielä haluat jutella tälle ihmissudelle joka puhui sinusta tosi rumasti ja iästäsi olen jopa pahoillani hänen puolestaan ja en alennu tasolleen haukkua häntä käytöksestään mutta ala-arvoista on ollut. En tiedä etkö olet lukenut vai onko tämä todella yhden miehen show?!?! Sehän voi hyvinkin olla.
Miksi et pyydä tuota kisua rusettiluisteluun, kun selvästi kiinnostaa?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No en tiedä, ehkä olenkin.Ei se kommentoija kovasti väärässä ollut.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kommentoija kovasti väärässä ollut.
Voitte olla minusta ihan mitä mieltä haluatte.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
ja se saa sut sitten uhkailemaan itsemurhalla . Ei tunnu missään mutta haluut tappaa itsesi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No et ole pipi, olet kiva 🧡
🐈Kisu eli sua ei haittaa vaikka jani puhuu rumasti ikäsistään naisista ja sitä vanhemmista naisista. Mutta ihanaa että olet saanut janista ystävän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No et ole pipi, olet kiva 🧡
🐈Eli sua ei haittaa että olet janin mielestä matami,maatuska ja mummeli. ja susta sellanen mies on kiva joka nimittelee sun ikäisiä naisia paitsi jos olet pieni ja siro sekä sporttinen timmi misu
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kiitos, niin sinäkin olet. 🧡
Älä vaan ihastu kisuun kun hän on jo kohta eläkeiässä ja sua ei kiinnosta kisun ikäiset. Kysy toki kisulta millanen kroppa sillä on niin se voi muuttaa vielä sun ajatukset kiinnostua kisusta
Anonyymi kirjoitti:
Kisu eli sua ei haittaa vaikka jani puhuu rumasti ikäsistään naisista ja sitä vanhemmista naisista. Mutta ihanaa että olet saanut janista ystävän.
Mitään rumaa en ole nyt puhunut, vaan kertonut rehellisesti, että en ajattele heitä romanttisessa mielessä. Sekö on rumasti ajateltu?
Anonyymi kirjoitti:
Eli sua ei haittaa että olet janin mielestä matami,maatuska ja mummeli. ja susta sellanen mies on kiva joka nimittelee sun ikäisiä naisia paitsi jos olet pieni ja siro sekä sporttinen timmi misu
Ja se sporttinen unelmamisu ei myöskään ajattele minua romanttisessa mielessä. Joten puntit on tasan. Elän yksin.
Anonyymi kirjoitti:
Älä vaan ihastu kisuun kun hän on jo kohta eläkeiässä ja sua ei kiinnosta kisun ikäiset. Kysy toki kisulta millanen kroppa sillä on niin se voi muuttaa vielä sun ajatukset kiinnostua kisusta
Sä et todellakaan ymmärrä ihastumisesta yhtään mitään.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Mitään rumaa en ole nyt puhunut, vaan kertonut rehellisesti, että en ajattele heitä romanttisessa mielessä. Sekö on rumasti ajateltu?
Sä olet monesti sanonutv että 40 v naiset on mummeleita,maatuskoja, matameja ja läskiperseitä. Ja kulahtaneita tosikkoja. Näin olet kuvaillut 40 v täyttäneitä naisia. Voin toki kopioida sulle jos et itse muista
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet monesti sanonutv että 40 v naiset on mummeleita,maatuskoja, matameja ja läskiperseitä. Ja kulahtaneita tosikkoja. Näin olet kuvaillut 40 v täyttäneitä naisia. Voin toki kopioida sulle jos et itse muista
Tuo on ollut seurausta siitä, että olette kiusanneet ja provosoineet sellaiseen käytökseen.
En mä kaikkia 40 vuotiaita taikka vanhempiakaan noilla nimillä kutsuisi kuitenkaan.
Missään normaalissa tilanteessa muutenkaan, en arvostele ketään.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kisu eli sua ei haittaa vaikka jani puhuu rumasti ikäsistään naisista ja sitä vanhemmista naisista. Mutta ihanaa että olet saanut janista ystävän.
Ei mua ikäni haittaa. En olisi päivääkään nuorempi. Olen saanut elää tähän ikään asti. Kaikki ei pääse.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Tuo on ollut seurausta siitä, että olette kiusanneet ja provosoineet sellaiseen käytökseen.
En mä kaikkia 40 vuotiaita taikka vanhempiakaan noilla nimillä kutsuisi kuitenkaan.
Missään normaalissa tilanteessa muutenkaan, en arvostele ketään.Mutta täällä voi puhua rumasti naisista. Hienoa jani
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kodikas kroppa mulla on.
🐈 - AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Miksi et pyydä tuota kisua rusettiluisteluun, kun selvästi kiinnostaa?
En ole toisista naisista kiinnostunut kiitos vaan ihan hetero olen ja luulin että tämä kisu olisi ollut aito ja normaali kunnon ihminen mutta taitaa olla yhtä sekaisin tai sitten nämä kaikki on samaa Janin omaa päänsisäistä maailmaa ja keksii tosiaan näitä eri hahmoja. Monihan on sanonut sitä jo pitkään ja taitavat olla oikeassa. Ei kukaan vanhempi nainen alkaisi tuollaista puhetta kuuntelemaan ja väittäisi että olet kiva. Tai on taas joku feikki sitten.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Sä et todellakaan ymmärrä ihastumisesta yhtään mitään.
Älä taas aloita. Neuvo vaikka sun poikia joilla ei ole kaverin kaveria
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kodikas kroppa mulla on.
🐈Hienoa. Jani voi siis ihastua suhun koska sulla on hyvä kroppa
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Minä en varmaan ole terve.
Varmaan?🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Niin voidaankin 😊
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan?🤣🤣🤣🤣
Onko terve sellainenkaan joka nauraa toisen heikkoudelle?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Onko terve sellainenkaan joka nauraa toisen heikkoudelle?
mitäs heikkouksia sulla on kun oot kaupassa vartijana
Anonyymi kirjoitti:
mitäs heikkouksia sulla on kun oot kaupassa vartijana
Minä olenkin ihan paska vartija. Väärällä alalla.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Miksi sut on otettu töihin jos olet kerta paska työntekijä?
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ja se sporttinen unelmamisu ei myöskään ajattele minua romanttisessa mielessä. Joten puntit on tasan. Elän yksin.
Miks et hae Thaimaasta nuoren pienen misun ittelles? Niinhän monet suomalaiset on tehny.
Anonyymi kirjoitti:
Miks et hae Thaimaasta nuoren pienen misun ittelles? Niinhän monet suomalaiset on tehny.
On vähän turhan vaikea prosessi eikä ole sen arvoista.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Etkä ole guppe, vaan ns kävelevä käyntikortti turva_alalle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkä ole guppe, vaan ns kävelevä käyntikortti turva_alalle
Sulla on kyllä vittuilun jalo taito 😅
Myönnän, että olen sanonut tylyjä asioita, mutta se on ollut reaktio kiusaamiseen ja provosointiin. En todellisuudessa ajattele niin kaikista 40-vuotiaista tai vanhemmista. Olen pahoillani, jos kommenttini ovat loukanneet.
- AnonyymiUUSI
Pitäiskö sun mennä jollekin vihanhallintakursille?
- AnonyymiUUSI
Kyllä sä trolligubbe oot taas tänäänkin esiintynyt jo trollaillut ihan tarpeeksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö sun mennä jollekin vihanhallintakursille?
Paraskin edes susiguppea neuvomaan🤭
- AnonyymiUUSI
Uppppp
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894200
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322302Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962094Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194