Kun luen Inarin kunnan uutisia ja kunnan sekä seurakunnan pöytäkirjoja sekä muita päätöksiä ja yleensäkin Inarin kunnan sivuja joissa mainitaan KUNNIALLISTEN nimet sekä puhelinnumerot sekä sähköpostiosoitteet?
Ajattelin vain, että PERUSTUSLAIN MUKAAN MINULLA ON INARIN KUNNASSA ASUVANA SEKÄ SYNTYNEENÄ OIKEUS LUKEA INARIN KUNTAAN LIITTYVISTÄ ASIOISTA, KOSKA EI INARIN KUNTA OLE AINAKAAN VIELÄ ILMOITTANUT MINULLE UUTTA OSOITETTA SEKÄ KUNTAA MIHIN HE OVAT SOPINEET, ETTÄ MINÄ VOIN MUUTTAA ASUMAAN JA INARIN KUNTA MAKSAA MINUN ASUMISEN JA PALKKAA SIITÄ, ETTÄ PYSYN POISSA TÄÄLTÄ NIIN EN KÄY ERÄIDEN KUNNIOIDEN PÄÄLLE.
MINÄ KYLLÄ HALUAN MYÖS AUTONKIN NIIN VOIN AJAA ITSE POLIISIEN JA RAJAVARTIOSTON SAATTELEMANA INARIN KUNNASTA ULOS.
RAJAVARTIOLAITOS VOI HELIKOPTERISTA KUVATA JA NÄYTTÄÄ VAIKKA LIVE STRIIMIÄ YLEN KANAVALLA ELI TIEDOTTAA " NYT ON POISTUMASSA INARIN KUNNASTA UUTEEN ASUIN KUNTAAN NIIN INARIN KUNNASSA ASUVAT SAAVAT OLLA FACEBOOKISSA RAUHASSA. "
VALTIO ANTAA SAMALLA ILMAISTA MAINOSTA INARIN KUNNALLE.
OULU ON KYLLÄ IHAN VARMASTI VALMIS OTTAMAAN HEIDÄN KAUPUNKIIN ASUMAAN!
Syyllistynköhän minä vainoamiseen
Anonyymi-ap
1
117
Vastaukset
- Anonyymi
Oulun kaupunki antaa vaihdossa 1000 KUNNIALLISTA Inarin kuntaan vaihdossa niin HE VOIVAT KESKITTYÄ KUNNIATTOMANA OPETTAMISEEN TAVOILLE.
OULUN KAUPUNKI VOI ILMOITTAA, ETTÄ KUNNIALLISTEN EI TARVI TULLA OULUUN PILAAMAAN KUNNIATTOMANA TAVOILLE OPETTAMISTA, KOSKA MENI JO EDELLINENKIN OPETUS HUKKAAN.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538- 50504
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492